Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikakysely. Mitä miehesi tekisi tässä tilanteessa?

Vierailija
18.09.2011 |

Laitat miehen yksin kauppaan ostoksille ja annat mukaan ostoslistan, jossa on ruokien lisäksi myös paketti tamppooneita ja pikkuhousunsuojia.

Näytät vielä lähtiessä millainen pakkaus on, että oikea löytyisi helpommin.

Mitä luulet. Toisiko miehesi niitä sulle kaupasta?

Mun mies ei voinut päivällä ostaa.

Hänestä ei kellään voi olla miestä, joka kehtais mennä kauppassa penkomaan kuukautissuojahyllyjä, saati mennä kassalle tampponien ja siteiden kanssa. Mä taas sanoin, et taatusti enemmistö miehistä ostais niitä kaupasta, jos vaimo pyytää.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo ammattinvalinta on tehnyt hänestä tuommoisen pikkuisen äijämäisen jörrikän, jota en kuitenkaan mistään hinnasta vaihtaisi toiseen. Terveisin, Ap.

Mieheni oli kotimaassaan ammattisotilas ja sielläkin asuessamme osti sujuvasti tampoonit pyynnöstä. Täällä ollessamme ostaa yhä kyseiset tuotteet minulle jos tarvetta on ja on menossa kauppaan.

Ja noista seläntakananaureskelijoista vielä sen verran että lähes parimetriselle järkäleelle niitä ei ole pahemmin koskaan eteen (eikä taakse) osunnut. Oli sitten ollut ostamassa tampooneita tai pelkkää maitoa.

Vierailija
2/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostanut myös esim. imetysliivit kun olen antanut mallin ja koon ja on ilennyt mennä apteekkiinkin ostamaan pukamarasvaa. Ihan hassu mies ap:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että sillä on kotona nainen. Varmaankin se esiintyy homona ja sillä on jotain vipinää marketin kassapojan kanssa.

Vierailija
4/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, pelkäsi varmaan että kassaneiti luulisi miehen ostavan ITSELLEEN. Ei, en tajua.

Vierailija
5/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaisi soittaa kaupasta ja varmistaa oikean merkin.

Vierailija
6/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vastaukset tais olla että kyllä tois. Omani toisi.

Vierailija
7/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo mitään ongelmaa. Se ostaa yleensä kaikki mun siteet ja pikkuhousunsuojat, koska tekee yleensä viikko-ostokset.

outo mies sulla!

Vierailija
8/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi oikein häpeilee? Kuinka vanha hän on?

Vierailija
9/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mikään ongelma, vaikka harvemmin olen pyytänyt ostamaan.

Vierailija
10/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisi kyllä soittaa kaupasta ja varmistaa merkin jne.

Vierailija
11/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Miehesi on lapsellinen.

Vierailija
12/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä ja nyxä. Tosin ex ei voinut ostaa mulle pikkuhousuja, kun yritin saada sen tuomaan sloggipaketin.

Vierailija
13/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli menossa kauppaan ja tarttin noita. EN kyllä luottanut siihen et oikeanlaisia tulee jos pelkästään näytän sen pakkauksen, vaan annoin mukaan...

Vierailija
14/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Pakolliset tarviikkeet siinä missä vaikka wessapaperi.

Jos ei ole varma mitä haluan niin soittaa kaupasta sidehyllyltä.

Vierailija
15/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli todennäköisesti joku pikkuseikka siivet-ei siipiä, monenko "tipan", mikä koko..

Jostain syystä mun miehellä ei ole näkömuistiakaan, näytin sille kerran vauvan vaippapaketin, että jää mieleen.. Toi kuitenkin sitä kilpailevaa merkkiä - koko sentään oli oikea.

Vierailija
16/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei oo takuita, tuleeko just oikeita.

Vierailija
17/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kymmenen vuotta sitten. Silloin mieheni ei suostunut ostamaan mulle siteitä, sanoi että saan hoitaa asian itse, kun kuitenkin käyn yhtä usein kaupassa. Mies oli tuolloin parikymppinen pojankolli. Toisaalta ei mulla ikinä mennyt siteet niin tiukille, että olis pitänyt miehen tuoda, kyllä mä osasin ennakoida ja ostaa sillon kun itse kaupassa kävin.

Luulen, että kyllä mies nyt tois jos tarttis, sitä en tiedä, osaisko tuoda oikeanlaisia.

Vierailija
18/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ostanutkin sekä minulle että tyttärelle.

En voi kerta kaikkiaan ymmärtää miksei mies voisi ostaa kuukautsissuojia, semminkin kun on IHAN SELVÄÄ ettei ne hänelle itselleen tule!

Vierailija
19/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen MIES on joka nolostelee maailman luonnollisimpia asioita, kysyi minun mieheni 42v?!

Eli totta hitossa hän tuo minulle niin tamponeja kuin siteitä ja tunonut aina ja aivan ilman mitään ongelmia. 19v pian oltu yhdessä.

N35

Vierailija
20/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole mitään kokemusta kuukautissuojahyllystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi