Pikakysely. Mitä miehesi tekisi tässä tilanteessa?
Laitat miehen yksin kauppaan ostoksille ja annat mukaan ostoslistan, jossa on ruokien lisäksi myös paketti tamppooneita ja pikkuhousunsuojia.
Näytät vielä lähtiessä millainen pakkaus on, että oikea löytyisi helpommin.
Mitä luulet. Toisiko miehesi niitä sulle kaupasta?
Mun mies ei voinut päivällä ostaa.
Hänestä ei kellään voi olla miestä, joka kehtais mennä kauppassa penkomaan kuukautissuojahyllyjä, saati mennä kassalle tampponien ja siteiden kanssa. Mä taas sanoin, et taatusti enemmistö miehistä ostais niitä kaupasta, jos vaimo pyytää.
Kommentit (93)
että miksi te laitatte miehenne ostamaan noita tarvikkeita? Miksi ette osta itse? Ettekö käy koskaan kaupassa? Oletteko niin köyhiä, ettette voi ostaa niitä kuin viimeisessä hädässä? Oletteko laiskoja ettekä viitsi käydä kaupassa vai mikä ihme on syynä, ettette itse hoida tuota asiaa?
Ei siinä mitään, kyllä mies voi siteitä ja tamponeja ostaa, mutta luulisi naisen sen verran osaavat itse huolehtia, että ostaisi noita kaupassa käydessään eikä tarttis laittaa miestä hakemaan.
sä sitten erikseen lähdet ilmeisesti siteesi ostamaan, vaikka mies muuten kävisi kaupassa :D
MEillä kaupassa käy se jonka aikatauluun se paremmin sopii ja se kumpi sinne menee, tuo sieltä ne asiat mitä tarvitsee. En siis erikseen lähde tamponeja ostamaan, jos mieheni käy kaupassa sillä kertaa kun niitä pitää ostaa.
Ja silti osaan siis pitää ihan hyvinkin huolta itsestäni ;) Meidän perheessä tampoonien osto ei vaan ole mikään issue, jota varten tarvitsisi erikseen kaupassa käyntivuoroja rukata.
enhän mä tuota tarkoittanutkaan, vaan että eikö ne siteet voi ostaa sillon kun siellä kaupassa käy muutenkin? Pitääkö ne ostaa vasta sit kun vuotaa jo? Jos mä tiedän, että siteet alkaa olemaan vähissä, niin ostan niitä. Kyllä mä kaupassa käyn sen verran usein, että ei ehdi siteet loppumaan, eikä tarvii miehen kauppavuorolla niitä ostaa.
Mies on sanonut että ei osaa/halua ostaa. Ei ole koskaan ostanut.
Jos on epävarma, niin soittaa vielä hyllyllä että niin tämmöinen pakettiko sen piti olla.
Mies jota nolottaa ostaa kuukautissuojia ei ole mikään mies. Sorry vaan, ap.
kun vauva oli n. viikon ikäinen. esikoiseni siis oli kyseessä enkä osannut varautua, että tarvitsen niitä siteitä PALJON :D näytin mitä merkkiä ja ihme kyllä osasi tuoda oikeita! eli edelliselle vaustaus että koin tällöin että on helpompaa kun mies ne käy ostamassa..
Tiedän että miespiireissä naureskellaan näille vaippaostelijoille. Usein olen itsekin seurannut kun kassajonossa vaippamiehen takana muut miehet nauravat asialle.
Siteet ja tamponit, ei ongelmaa.
Joskus hakee myös ehkäisyrenkaat apteekista.
Enpä ole koskaan ketään miestä pyytänyt ostamaan, huolehdin itse siitä että niitä on kun tarvitsen.
Tiedän että miespiireissä naureskellaan näille vaippaostelijoille. Usein olen itsekin seurannut kun kassajonossa vaippamiehen takana muut miehet nauravat asialle.
Mä en ehkä välttämättä haluaisi muuten tutustua miehiin jotka hihittelevät vaippoja kauppajonossa. Ellei ne ole mun 13v pojan kavereita, naurunaiheet tuntuu olevan samat.
Ja miksi ei ostaisi ja yleisimmin vielä tulee oikeat paketitkin. Kerrankin oli isot pakkaukset tarjouksessa, yleensä olen pieniä ostanut/pyytänyt, niin mieheni tulee kotiin että ostin tän ison paketin kun oli tarjouksessa :D Kyllä kuukautis suojien ostaminen on ihan yhtä normaalia kun maidonkin.
että miksi te laitatte miehenne ostamaan noita tarvikkeita? Miksi ette osta itse? Ettekö käy koskaan kaupassa? Oletteko niin köyhiä, ettette voi ostaa niitä kuin viimeisessä hädässä? Oletteko laiskoja ettekä viitsi käydä kaupassa vai mikä ihme on syynä, ettette itse hoida tuota asiaa? Ei siinä mitään, kyllä mies voi siteitä ja tamponeja ostaa, mutta luulisi naisen sen verran osaavat itse huolehtia, että ostaisi noita kaupassa käydessään eikä tarttis laittaa miestä hakemaan.
enhän mä tuota tarkoittanutkaan, vaan että eikö ne siteet voi ostaa sillon kun siellä kaupassa käy muutenkin? Pitääkö ne ostaa vasta sit kun vuotaa jo? Jos mä tiedän, että siteet alkaa olemaan vähissä, niin ostan niitä. Kyllä mä kaupassa käyn sen verran usein, että ei ehdi siteet loppumaan, eikä tarvii miehen kauppavuorolla niitä ostaa.
En ole niin köyhä että siksi mieheni ostaisi minun "rättini" meillä nyt vaan on niin että mieheni käy useammin kaupassa kun hänen matkalleen sattuu kaupat, minä joutuisin tekemän usean kilometrin lenkin kauppaan. Ja tästä huolimatt minä huolehdin itsestäni, lapsestani ja vieläpä myös miehestäni. Juu ja rättejä mulla on aina varalla kaapissa, ne ostetaan etukäteen ja yleensä kyllä Mieheni ne sinne kaupassa käydessään ostaa =)
Vain nynnyt miehet ostaa
Nynnyjä on ne miehet jotka selän takana naureskelee toisen ostoksille. Tämä se vasta lapsellista onkin. Nämä naureskelijat tod.näk. on juuri niitä jotka itse eivät ilkeä siteitä ostaa.
Mitä hemmettiä. Mulle on mies tuonut kierukankin apteekista.
Kyllä toisi. Itse tosin ei tarvinut kuin kerran miestä pyytää tuomaan siteitä. Ei ollut antaa esimerkkiä, että mitä joten siellä ne kuulemma olivat isäni kanssa pähkäilleet, että mitähän pitäisi tuoda. :D Lopputulos oli sitten paketti yösiteitä, jotka olivat niin pitkiä ja paksuja, ettei sellainen pöksyissä kehdannut lähte ulos, kun pullotti sen verran. Mutta toipahan kuitenkin. :D
... todennäköisesti väärää merkkiä ja väärää kokoa ja ihmettelisi, että "eikö se nyt ole aivan sama".
Meillä vain mieheni käy ruokakaupassa ja tekee ruuat. Muut kotityöt on mun vastuulla. Tekee ite ostoslistankin.
Kyllä meillä ainakin tuo jos pyydän. En näe siinä ongelmaa, kai se on joillekin noloa.
röykkiötä siteitä tarttes tuoda =)
ilman sanomista. Eli sanon vaan et OB:t loppu, osaa tuoda oikeita.
Samoin tyttären siteet ja ob:t osaa tuoda, ihan oikeeta merkkiä ilman kertomista.
mutta etukäteen pitäisi näyttää vanha paketti tai muuten tulee varmasti väärä paketti.
Mutta kovasti yrittäisi ostaa, "tää näytti ihan samalta kun se sun näyttämä paketti...."
tuoda, yleensä tulee vaan vääränlaisia vaikka olen oikeanlaiset näyttänyt ennen lähtöä.