Pikakysely. Mitä miehesi tekisi tässä tilanteessa?
Laitat miehen yksin kauppaan ostoksille ja annat mukaan ostoslistan, jossa on ruokien lisäksi myös paketti tamppooneita ja pikkuhousunsuojia.
Näytät vielä lähtiessä millainen pakkaus on, että oikea löytyisi helpommin.
Mitä luulet. Toisiko miehesi niitä sulle kaupasta?
Mun mies ei voinut päivällä ostaa.
Hänestä ei kellään voi olla miestä, joka kehtais mennä kauppassa penkomaan kuukautissuojahyllyjä, saati mennä kassalle tampponien ja siteiden kanssa. Mä taas sanoin, et taatusti enemmistö miehistä ostais niitä kaupasta, jos vaimo pyytää.
Kommentit (93)
Tosin on pitänyt kirjoittaa lapulle tarkkaan, millainen paketti. Kyllä sidehyllyllä menee äkkinäiseltä pää sekaisin.
Esikoisen tehtyäni en ollut hoksannut varata kotiin yösiteitä jälkivuotoa varten. Mies oli sitten kaupassa pyytänyt myyjältä apua ja siinä he porukassa olivat vertailleet eri merkkejä ja imukykyä. Myyjä sattui olemaan mies, joten sidehyllyn äärellä oli vierähtänyt pitkähkö tovi.
olen tuonut vaimolleni monta kertaa moisia.
Ei hävetä yhtään mennä ko. hyllyä tonkimaan ja etsimään mikä noista vittu juuri se oikea vittutuote.
Siteet ovat sikäli vain naisille, että miehillä ei ole kuukautisia. Tosin taitaa virtsankarkailuun olla jo miehillekin kehitetty tuotteita.
Kaikki muu siis on teoriassa molemmille sukupuolille.
Kuitenkin voidaan miettiä, että mikä olisi vastaava tuote, jonka edessä nainen saattaisi miettiä kaksi kertaa. Ruuvit ja mutterit? Auton osat?
Ainakin itselläni on aina hyvin pikkutarkat ohjeet, kun olen isälleni käynyt autonosia hakemassa - omaa autoa kun ei ole, eikä siksi oikein tietoa näistä asioista.
Eli ihme se ei ole, jos siellä kuukautissuojahyllyllä kuluu tovi, tai jos tulee väärää merkkiä (ei sillä, että tätä olisi täällä negatiivisena pidetty, tai päivitelty).
tampoonit ja siteet minulle. Kaikki aiemmat poikaystävänikin ovat ostaneet.
kyllä meillä mies ostaa rätit ja pikkuhousunsuojat mukisematta. kait nyt hölmömpikin tajuaa,ettei mies niitä itselleen osta!
ja osaa tuoda oikeita, kun ohjeistan riittävän hyvin.
Kiitos niistä siskot.
Eiköhän tämä riitä jo todistamaan miehelleni, että hän on pikkuisen vanhankantainen jörrikkä ja väärässä ainakin siinä asiassa, mitä teidä vastaajien miehiin tulee. Olisihan suurin osa siipoistanne ainakin yrittänyt toteuttaa ko. ostoksen.
Niin ja vielä niille vastaajille, jotka kyselivät mieheni ikää. Hän ei ole 12 vuotias, niinkuin tuolla arveltiin, vaan 36 vuotias upseeri. Ehkä tuo ammattinvalinta on tehnyt hänestä tuommoisen pikkuisen äijämäisen jörrikän, jota en kuitenkaan mistään hinnasta vaihtaisi toiseen.
Terveisin, Ap.
miehe hoitaa yleensä kauppakäynnit joten tuo usein myös terveyssiteitä ja tampponeja. on tuonut myös muutaman kerran raskaustestitkin....
on aika huono löytämään kaupasta yleensä tarvikkeita, mutta siteet/tamponit on tuonut aina tarkan kuvauksen perusteella oikein, kumma juttu. Epäilen, että ei kehtaa tiirailla sitä hyllyä kovin kauaa ja aktivoi kaikilla voimavaroillaan jonkun röntgenkatseen että löytää oikean pakkauksen (ilmeisesti myös ajattelee, että tapahtuu joku katastrofi jos ei tuo niitä, toisin kuin jos ei tuo esim. maustekastiketta jota "ei vain löytänyt")
Pitää olla sellainen että on vain miehelle tarkoitettu.
Siteet ovat sikäli vain naisille, että miehillä ei ole kuukautisia. Tosin taitaa virtsankarkailuun olla jo miehillekin kehitetty tuotteita.
Kaikki muu siis on teoriassa molemmille sukupuolille.
Kuitenkin voidaan miettiä, että mikä olisi vastaava tuote, jonka edessä nainen saattaisi miettiä kaksi kertaa. Ruuvit ja mutterit? Auton osat?
Ainakin itselläni on aina hyvin pikkutarkat ohjeet, kun olen isälleni käynyt autonosia hakemassa - omaa autoa kun ei ole, eikä siksi oikein tietoa näistä asioista.
Eli ihme se ei ole, jos siellä kuukautissuojahyllyllä kuluu tovi, tai jos tulee väärää merkkiä (ei sillä, että tätä olisi täällä negatiivisena pidetty, tai päivitelty).
tietenkin mies toisi. Ostaa kaikenlaista muutakin, joka ei tule itselleen, kuten vaippoja. Tuskin kukaan kuvittelee miehen ostavan itselleen kuukautissuojia..
toisi kyllä mitä pyydän. Itseasiassa seurusteluaikoina joutui menemaan vartavasten kauppaan ostamaan minulle pikkuhousut ja isoja siteitä, kun oli matkalla hänen kotiin tullutkin yllättäen jättisuuri vuotopläjäys..
minä jäin kylppäriin pesemään farkkuja ja kiltisti toi tarvittavat asiat.
Kaikki exätkin olisivat ostaneet. Ihan normi kamaahan tuo on.
Ensinnäkin, kyllä toisin. Ennemminkin hävettäisi ostaa joku naistenlehti (Cosmo tms.).
1. Mies käskisi itse käydä ostamassa.
2. Mies soittaisi kaupasta varmistaakseen, että on oikeaa.
3. Mies toisi ohjeista huolimatta väärän merkin.
Koska niitä vaihtoehtoja on jotain kaksi miljoonaa, niin miksei siihen kauppalappuun voi kirjoittaa tarkkaan merkkiä, mallia ja muita tarvittavia tietoja? Jos mies sanoo, että haepa rouva öljyä kaupasta, niin osaatteko tuoda oikeaa laatua?
Ei miehet seuraa millaisia kuukautisvälineitä teillä on. Että ihan oma syy jos väärää tulee...
pitää kyllä kirjoittaa tarkkaan lapulle merkki ja malli :-)
että mies ostaa itselleen.
On vaan noloa, että mies käy verivaippaostoksilla!
siteitä tms mutta jos pyytäisin kävisi varmasti ja soittaisi paikan päältä vielä jos olisi epävarmaa onko oikea paketti.
Joskus ihan nuorena ei ehkä olisi vielä kehdannut, mutta 25 yhteisen vuoden jälkeen ei olisi enää juttu eikä mikään.
:-DD