***Syyssäteiden viikonloppu***
Kommentit (40)
Moi vaan taas vähään aikaan. Rauhallisen sunnuntaiaamun kunniaksi ajattelin tulla lukaisemaan pinot ja kuulumiset. Ja mitä silmäni _taas_ näkevätkään -plussia, plussia! Tällä hetkellä takuuvarma keino saada hymy huulille on käydä lukemassa syyssäteiden terveisiä -onnea Labaselle, Tuulialle ja hemmulille!
Riikan ja Jedeleden tavoin oma kuumeilu nostaa taas päätään tämän plussa-aallon sivutuotteena -kokonaisen viikon taisin jo jaksaakin ottaa rauhallisemmin ;) Loppuvuoden aiomme kuitenkin edelleen tjottailla, tehdään alkuvuodesta tarvittaessa sitten uusi tilannearvio ja pläni. Kiertopäivä täällä siis edelleen jotain/jotain enemmän.
Onnea myös Jajalle ja mallariinalle haamujen vahvistumisesta. Joo, nauttikaahan nyt raskautumisestanne ja jättäkää ne testit jo vähitellen rauhaan, että meille muillekin on vielä aikanaan edes muutama jäljellä.
Pahoittelut samalla tädin valitsemille eli ainakin Taelsalle, Gringolle ja Hannakolle -syö aikansa naista, mutta hetken puhistuaan sitä kummasti rauhoittuu ja silmät kiiluen alkaa punoa uusia juonia uudelle kierrolle miehen pään menoksi ;)
Toivottavasti Riika saatte asiat puhuttua miehen kanssa. Meillä oli klassinen seitsemän vuoden kriisi sopivasti heti naimisiinmenon jälkeen (loistoajoitus!) ja vähän vastaavankaltainen tilanne. Kokemuksesta sen voin sanoa, että vaikka olisi helpompi jättää tiettyjen asioiden setviminen vähän puolitiehen, niin joskus ne vain puoliksipureksitut ongelmat esiin taas tupsahtavat ja voivat saada jo aivan uudet (ja turhankin suuret) mittasuhteet. Tiedän kyllä, ettei miesten kanssa puhuminen aina helppoa ole; aikamoista ristikuulustelua ja sanojen lypsämistä meillä ainakin. Sauna on todettu hyväksi paikaksi puida suhdetta; ei häiriötekijöitä, intiimi tunnelma ja niin edelleen. Jos sitten tarvitaan vielä kovemmat otteet, niin sitten pihdataan kaikki ongelmat ja ketutukset automatkalle Lappiin, autosta kun ei pääse karkuun -on kuulkaa yhtä " juhlaa" jokainen 800 kilometriä ;)
Peukut on pystyssä uusien plussien toivossa kaikille piinailijoille (hippi-hiiri, Matleena ja Kathy ainakin, eikös niin). Mutta nyt lenkille koiran kanssa. Minäkin olen talvi-ihmisiä ja kaipaan jo kovasti lunta ja kunnon pakkasia. Pihakin näyttäisi rakentamisen jäljiltä paljon siistimmälle, kun paikat peittyisivät lumen alle.
t.Tilta
Onpa ihanaa herätä sunnuntaiaamuun ilman mitään päänsärkyä! :)
Meillähän oli eilen niitä illallisvieraita. Kaikki meni mukavasti, join alkoholitonta siideriä ja glögiä. Mies oli kyllä vieraiden lähdettyä sitä mieltä, että varmasti arvasivat.. Eniten epäilyksiä saattoi herättää se, etten juonut ruuan kanssa punaviiniä (ja tiedätte siskot, kuinka tuota ainetta rakastan!!!) enkä käynyt ulkona tupakalla. No, saattaa siis vierailla olla aavistuksia, mutta kukaan ei ainakaan suoraan kysynyt. Ilta meni kaikkineen mukavasti, tunnelma oli mukava, ruoka maistui jne.
Kathy; ei mulla ollut ennen plussatestiä muita oireita kun alavatsan juilinta, välillä aika kovaakin. Nyt tuntuu vasta rinnat herkiltä. Joten oireettomuus/vähäiset oireet ei välttämättä kerro lähestyvästä tädistä!
Gringo ja älskling; pikku hiljaa sitäoppii tuntemaan palstailijoita paremmin ja koko ajan tiedetään toisista enemmän, jolloin henkilökohtaisempiakin juttuja tulee enemmän. Mukava kun olette porukassa! *halaa*
Ja erityisesti älsklingille toivotan hyvää svenska dagenia! ;)
Yoginos, pidetään nyt peukkuja, että se täti sieltä kurvaisi (kerrankin näin!!), jotta epätietoisuus poistuisi ja pääsisitte oikeasti yrittämään! bd
Taisin jo mainitakin, että olen käynyt muutaman kerran pomppimassa tuolla odotuspuolella, mutta tänne sitä näköjään tulee kuitenkin ajattelematta asiaa. :)
Nyt on mentävä... Ihanaa sunnuntaita säteet! Ja tietenkin paaaaljon plussasäteitä! **********************
mallariina rv 4+2 (on ne niin ihana kirjoittaa!! :D)
heips...testailin tänään sit uudestaan ku sain sen haamun silloin viime to ja tänään sit näytti ihan puhdasta negaa, mutta ei kyllä tätiäkään oo näkyny..Pikkasen aina pari tippaa päivässä tullut ja pe ei tullu ollenkaan.ja eikä vielä tänäänkään.nyt mä oon aivan ymmälläni..no pakko kait vaan oottaa ja oottaa,..koskahan sitä vois ruveta soitteleen aikaa tk:n et sais sit sitä kautta ajan gynekologille..eli viimeeksi mulla on syyskuun puolessa välissä ollu viimeset menkat..tiedän et pitääs vaan ootella ja ootella,mut ku ei enää malttais...
No sellasta taas tänne..mä meen nyt peiton alle ja nukkumaan...
Hihii, Mallariina... En oo ruotsin kielinen, vaikka nikkini siihen viittaakin. Mies on kyllä ruotsin kielinen, et siittä toi nikki on tullut. Kiitos kuitenkin. :)
Joo, mä oon töissä, et tälleen pika pikaa tulin vaan lukeen päivän viestit. Ja kylläpäs täällä olikin hiljasta tänään... Kaikki on vissiin sunnuntain vietossa.
Itse kävin tossa aamulla lueskelemassa netissä sellasia joulurunoja ja tuli niin joulunen olo, et nyt vaan odottelen joulua, niinkun pikku lapset... Höh, ja marraskuu vata alullaan. Noh, saahan sitä joulua miettiä... :) Jos kehtaisin niin ripustaisin jo kaiken maailman jouluvalot ikkunoihin valoa tuomaan. Kun ois ees lunta maassa, niin ois vähän valosampaa ja mukavampi mieli.
No, nyt taidan kuitenkin nopeesti palata töihin, että kukaan ei vaan huomaa missä oon... Vauvalemassa! On se kumma, kun ei ees työpäivää malta pysyä pois täältä. Tästähän on tullu suorataan pakkomielle päästä tänne lukemaan teidän kuulumisia.
Mukavaa päivän jatkoa siskot rakkaat!
<3 älskling
Kiitos kaikille kannustavista viesteistä. Tiesin ettei täältä ketään tungeta ulos tai tarkoituksella jätetä huomiotta, mutta kivalle tuntui kuitenkin huomata, että minutkin muistetaan.
Älskling: mulla on menossa nyt kp4/24. Mulla oli hormonikierukka 5 vuotta ja todellakin eka luomukierto oli tuo edellinen. Kierukan kanssakin kierto oli tasoittunut 24-25. Kuumeillaan sitten vaan yhdessä.
Lähden nuorimmaisen kanssa tänään äidilleni Hesaan, mitenkäs muutenkaan kuin maalaushommiin näin lomalla. Isommat tytöt on karheina kun he joutuvat kouluun ja toinen pääsee mummolaan pariksi päiväksi. Kuitenkin jokainen nauttii siitä omasta vuorostaan olla äidin kanssa kahdestaan. Siellä en ehkä pääse huomaamatta koneelle, joten palailen tiistai-iltana.
++++++kaikille ja piinailijoille kärsivällisyyttä vaikka testit kaapissa poltteliskin.
Kiva kuulla, etteivät kaikki lääkärit ole samaa mieltä raskaudesta ja matkustamisesta. Miun gynen pointti tuohon alkuraskauden matkustamiseen lähinnä oli kai se, että jos oikein pahaa vuotoa/muita ongelmia tulee, pitäisi päästä asianmukaiseen hoitoon. Itse kun en keskenmenoista juuri mitään tiedä, en ole hänen sanomisiaan kyseenalaistanut.
Tietysti siinä keskenmenossa on se pointti, että tuskin kukaan sitä häämatkalleen haluaa. Voi kuitenkin olla, että jos meillä nyt ei helmikuuhun mennessä tärppää, ei kummiskaan malteta pitää taukoa toukokuun alkuun asti =) Ja kuitenkin keskenmenon riski on paljon pienempi kuin onnistuneen raskauden.
Minulla tämä vauvakuume on paljon " pahempi" kuin hääkuume. Itse en ole kauhean innostunut häiden järkkäämisestä, haluaisin vain naimisiin. Kirkko on, vieraita alle sata. Aika perinteistä meininkiä, mutta ei mitään turhia tilpehöörejä. Varaukset tehtiin noin 7-8 kk ennen häitä, eikä olla juuri mitään muuta suunniteltu. Pukuasiatkin selviää sitten, kun ensin tiedetään, aionko esittää lumipalloa vai en =)
Hääpäivästä tulee varmasti todella ihana ja ikimuistoinen, mutta kunpa ei tarvisi järkkäillä hirveästi. Ollaan miehen kanssa niin rennosti suhtauduttu koko juhlaan, että vanhemmat varmaan repivät kohta pelipöksynsä =) Tohotuksen mininoimiseksi ollaankin päätetty kustantaa itse koko komeus. Ja onhan siinä se etu, ettei tule kauheita pettymyksiä, kun ei ladata suuria odotuksiakaan. Suosittelen (ei tosin mulla toimi tähän vauvakuumeeseen...heh, kuumeensa kullakin).
Mutta se matkoista ja häistä. Tai edelleen kyllä kiinnostaisi kuulla kokemuksia raskaana matkustamisesta (kiitsi Gringo sinulle).
Riika: Miten teidän saunasessio meni?
Labanen: Tuo tupakanhimo on kyllä harmillinen vaiva. Itse lopetin pari vuotta sitten, ja se kyllä oli ehdottomasti elämäni suurin ponnistus. Nyt vaan yrität olla yhtä tomera himoa kohtaan kuin nainen siinä yhdessä mainoksessa, jossa pomppii jättikokoinen tupakki =) May the force be with you!
Yoginos: toivotaan, että se on tätsy, joka ilmoittelee tulostaan!
Tuulia: Siis mitä ihmettä?!? Eikös täällä jo kollektiivisesti sovittu, ettei vääriä haamuja olekaan? Voi harmi ja suru! Pitäisikö testata vielä uudestaan? Ilmoittele tilanteen edistymisestä.
Älskling ja Gringo (ainakin): minä myös olen näitä luomukiertoon tutustujia. Yhdet luomumenkat olleet ja seuraavat alkaisi laskujen mukaan viikon päästä. Aika jännää on ollut fiilistellä, miten kroppa lähtee tulille tuon kymmenen vuoden pillerikuurin jälkeen. Itsellänikin oli kyllä suuri helpotus, kun tuntui koneet käynnistyvän... ensi kierrossa alkaa yritys " tosimielellä" !
Nyt pitäisi mennä tekemään pari työjuttua. Plaah, miksi taas raahasin viikonlopuksi töitä kotiin?!? Hyvin vähän niitä saa tehtyä ja silti ne tuossa koko ajan häiritsevät *peittelee työmatskuja sanomalehtien alle*.
Lisää plussia satelee!!! =D Kohta saadaan kunnon iso pino odotuspuolelle! Olenkin odottanut teitä tuttuja tyttöjä! Onnea Jaja, Labanen, Kidelma, Mallariina!!! Ihanaa! :)))
Itellä olo ei kyllä kovin kehuttava ole... Pahaa tekee aamusta iltaan ja välillä joutuu oksentamaankin. Kummaa sinänsä, koska kaksi edellistä raskautta meni kokonaan ilman oksentelua..?!
Mutta palaamisiin taas! Oli vaan pakko tulla onnittelemaan ku noita plussia oli taas oikein ropisemalla tullut! :)
mirju ja öhkömönkijäinen 8+0
[color=orange2]Pitihän tänne tulla tänään uudemmankin kerran piipahtamaan. =)
Ei täältä malta olla ollenkaan pois.
Pikkumies on tänään ollut oikein säteilevällä päälle, mutta nyt ilta tekee taas tepposet, ja se on vähän kiukkuinen tapas, ei niin vähän vaan vähän enemmänkin.
Ulkona on ollut inhottavan sateista, joten sinnekkään emme ole oikeen viitsineet mennä.
onneksi huomiselle on jotain tekemistä, kiitos siitä Jajalle. Kiitos!!!
Ihanaa oli taas käydä suihkussa, virkistää kummasti. =)
Oli tarkoitus ottaa poikakin suihkuun mukaan, mutta eipä se malttanut tulla, kun iskällä oli sille oma suklaapatukka. =) (pätkis)
Tulikin mieleeni, että mitä olette hankkinee/hankkimassat isälle isienpäivä lahjaksi?
Me käytiin pojan kanssa ostamassa maailman paras isi mukin ja kivat siniset boxerit jossa lukee 100%... en muistakkaan enään mitä niissä luki. Mutta kumminkin.
Eipä täti ainakaan vielä ole tullut kyläilemään, eikä enään minkäänlaista merkkiäkään siitä.
Tiistaina pitäisi sitten käydä niissä testeissä labrassa ja kun saan raskaustestin tuloksen ja kun se on nega, niin aloitan syömään niitä teroja, toivonmukaan auttavat asiaan.
Mutta eipä tässä tälle illalle kummempia, Jaja nähdään sitten huomenna =)
Muille piinailijoille oikein sylin täydeltä plussa säteitä ja odottajille oikein paljon onnea.
T:YoGiNoS
Olipa ihana reissu. Käytiin kaverin kuukauden ikäisiä vauvoja katsomassa. :) Kyllä nyt toivoo vaan entistä enemmän että tämä piinailu päätyisi onnellisesti. Nyt siis kp 26. Viime kierrossa tänä kiertopäivänä oli jo tiputteluvuotoa... Nyt ei onneksi ole, joten pidän kyllä miehen kanssa peukut ja varpaat pystyssä ettei se täti pääse meille. Ovet on kyllä yritetty teljetä. ;)
Oli kovasti tullut juttua raskaudesta ja matkustamisesta. Itselläni on Egyptin matka varattu joulukuulle ja jos nyt plussan saisin, niin alkuraskaudesta sinne menisin. Eikä kyllä ainakaan vielä ajatuksena pelota. :) Sitä matkaa ja raskautta molempia kun on jo puoli vuotta kohta odotettu.
Onnea vaan taas uusille plussaneille, odottakaahan meidät muutkin piinailijat siihen junaan, ennenkä menette kohti onnellista odotusta. ;) Ja kanssani piinaileville paljon paljon plussasäteitä, tsemppiä tädin yllättämille ja pupuilun iloa parhaissa päivissä oleville. ;)
[color=blue]Vihdoin viimein minäkin täällä.. Tahtoo nämä viikonloput mennä aina muissa kiireissä ja touhuissa, kun mieskin on kotona, eikä sitten konetta tule aina edes avattua. Tosin nyt oon käynyt joka ilta lukemassa pinoa, mutta en oo jaksanut/ehtinyt sitten enää omia kuulumisia tai kommentoimisia laittaa.. *patalaiska*
Mutta viikonloppukin loppuu aikanaan ja nyt on hetki ennen lasten nukkumaanmenoa aikaa, joten yritetäänpä nyt jotain... :)
[b]Labaselle[/b] onnittelut ja tsemppiä tupakasta eroon pääsemiseen! :)
[b]Kidelma[/b] Ei täältä ketään pois todellakaan potkita, päinvatsoin sanoisi Tikru :) Sehän ollaan jo yhdessä sovittu, että raskaanaolevat nimenomaan jatkavat täälläkin, kannustamassa meitä perässä tulevia ja kertomassa omia kuulumisiaan, jotka todella kiinnostavat!! ;)
[b]Riika[/b] Toivon todellakin, että saatte asiat selvitettyä perin pohjin ja parhain päin! *halaa*
[b]Pyry[/b] Onnea tuleviin häihin ja eiköhän ne tosiaankin siinä mene omalla painollaan, mitä sitä turhia hössöttämään... ;D Samoin se häämatka! Kun ei tosiaan voi tietää, miten nopeaan raskautuu ja muuta, ja tuollaiset matkat kumminkin on varattava ajoissa jne, että rohkeasti matkaan vain! Vihitäänkö teidät kaupunginkirkossa vai jossain muualla? (samasta kaupungista ollaan, eikö..?)
[b]Mirolinus ja Hippi-Hiiri[/b] taisi olla niitä, joilla on pienempiä sisaruksia, siis reilusti nuorempia..? Minä puolestaan olen se pikkusisko, " iltatähti" -vanhimpaan veljeeni on se 18v ikäeroa ja siskoihinkin 15 vuoden molemmin puolin.. :)
[b]Kathylle[/b] plussaonnea ja tuloksekasta piinailuviikkoa!!! bdbdbdbdbd
[b]Gringo ja älskling[/b] Kyllä te minunkin mielestäni jo " vakkareihin" kuulutte, pikku hiljaa nimet alkaa painua tähänkin lahopäähän.. ;) Pahoittelen omasta puolestani ainakin, jos olette tunteneet olonne " ulkopuolisiksi" ! Mutta kuten joku tässä jo sanoikin, niin kestää oman aikansa, että nikit jää mieleen ja muuta sellaista. Ahkerasti vaan kirjottelemaan, niin paremmin opitaan tuntemaan toisemme. :) Minusta ainakin tuntuu, että tässä oli just tuossa kuukausi sitten sellainen ryntäys tänne, tuli paljon uutta porukkaa ja minulla ainakin meni nimet aika lailla " ohi" .
Ja tosiaan, mulla ainakin on nää kommentoinnit aina sitä luokkaa, että en muista mitään enkä ketään... ;D Jos ei oo muistilappua vieressä (kuten nyt) ja siihen ei oo aina aikaa.. *seliseli*
kaikki ovat tänne enemmän kuin tervetulleita, kuten jo esittelytekstiinkin olen kirjoittanut :) Toivottavasti alatte vähitellen " kotiutua" entistä paremmin joukkoomme :) Voitais vaikka taas laitella noita Galluppejakin enempi, ehdotelkaa tekin " uudet" niitä, niin tutustutaan paremmin!
[b]Gringolle[/b] vielä minunkin puolesta pahoittelut tädistä, nyt sitten tsemppaukset uuteen kiertoon ja isänpäiväviikonlopuksi paljon kahdenkeskistä aikaa.... ;)
[b]älskling[/b] oli kanssa näitä jouluimmeisiä, minä myös!! Tekisi mieli laittaa jo kaikenmaailman valot ja muut valaisemaan näitä synkeitä pimeitä iltoja, mutta ei sentään vielä kehtaa....
(hitto, mies hoputtaa saunaan.. olinpa unohtanut senkin... jestas!)
Niin ja Gringo taisi kysellä Maen asuinpaikkaa.. Taisi olla Laos, jos en väärin muista. :) MISSÄ Mae muuten luuraa?! Ei ole naista näkynyt... :/
[b]Mirjulle[/b] jaksamisia pahoinvoinnin kanssa!! :/ Mulla se ollut molempien raskauksien " ilo" ja yöööök... on se kyllä sellasta, että ei ole ikävä... :/
Yoginos taisi kysellä.. Isänpäivälahjaa ei ole vielä hankittu... tai keksitty! Jos olisi, niin olisi varmaan ostettukin! Mietitään, mietitään...
Voi kökkö.. kai se on sinne saunaan juostava! Omat kuulumiset tulen sitten kertomaan myöhemmin, lasten nukahdettua.. *pitää jännityksessä* ;D
ps. Tuulia taisi unohtua vielä.. Toivotaan, että se kumminkin olisi se positiivinen tulossa piakkoin!! bdbdbdbd Ikävää tuollainen eipäs-juupas tilanne. *halii*
-mutta nyt menen! ;P
Isänpäivälahjasta: Me ostettiin pojan kanssa autorata! :D Mies on kauan siitä haaveillut, että pojalle(!) voisi sellaisen hankkia.. Joten pääsee nyt sitten sillä harjoittelemaan ennenkuin uskaltaa pojalle sen antaa leikkiin, ettei heti ole kiepit sun muut härvelit poljettu rikki ja vedetty solmuun :)
Terv.Jenni
On ollut oikein vieroitusoireita, kun en ole ehtinyt aiemmin kirjoitalla. Eilen olin iltavuorossa ja en jaksanut sitten. Olin vähän poikki illlasta, vaikka se menikin.
Tuulia - toivottavasti se nyt tekemäsi testi ei pidä paikkaansa. Ikävää tuollainen jojottelu.... Halauksia ja toivotaan että asia tässä selviää.
Gringo ja Älsking - itsellänikin oli aluksi samanlaisia fiiliksiä, että oli ulkopuolinen. Aloin vaan kirjoitella paljon ja kommentoida muiden juttuja... Ja nyt koen että kuulun porukkaan kivasti. Plussan jälkeen on tullutkin enemmän kommentteja, mikä ymmärrettävää...
Teillä onkin mukava isänpäivä tiedossa miehesi kanssa...hih... varmaan mukava " lahja" .....
Mirju76 - Kiitos onnitteluista ja treffataan siellä odotuspuolella! Ja miks ei täälläkin.... :0)
Pyry - Onko teillä jo kuitenkin jonkinlaisia suunnitelmia häiden suhteen? Itse olin kaverini häissä, jotka pitivät hänen kotonaan. Siellä oli rento tunnelma ja häät olivat ihanat. Kotoisa fiilis, mikä jäänyt mieleen....
Labanen - Mites mennyt ilman tupakkaa? Itse en polta eli en ole joutunut luopumaan mistään. Kevyemmin yritän vaan syödä.
Riikka - Mites teillä meni sauna treffit? Monet muutkin kyselleet asiaa, mutta utelen minäkin... Kiva kun pyörit täällä, vaikka teillä ei nyt yritys olekaan päällä. :0)
Yogios - Itse annan miehelleni isänpäivänä jonkun hupilahjan. Sain itse meinaan äiteinpäivänä esiliinan ja patakintaat. Potut pottuina.... ;0)
Hippi-hiiri - Toivottavasti se täti ei yllätä. Täällä jännitetään mukana. Kyllä ne vauvat on vaan ihania, varmaan iski kuume ennestään kun niitä kävit ihailemassa.
Jedelede - Kiva kun täällä voi pyöriä edelleen! Tämä yhteisö minusta kotoisa, paljon kiitos sinun! Huomioit mukavasti kaikkia, mikä on lämmittänyt mieltäni kummasti!!!
Tulikin juuri soitto, että pitää mennäkin huomenna aamuvuoroon eli kohta nukkumaan....
Oma olo ihan ok. Töissä sitä ei ees huomaa mitään ihmeitä, kun touhua riittää. Yritän pitää huolen ettei tuu pitkiä taukoja ruokailuissa, ettei iske etova olo. Väsyttää kovasti kyllä, kaipaisi sitä että olisi aikaa nukkua kunnolla...
Ihanaa viikon alkua kaikille! :0)
Kidelma
Lukeekohan tätä enää kukaan näin sunnuntai-iltana. No joka tapauksessa oli pakko tulla lukemaan viikonlopun jutut ja onnittelemaan plussanneita!
Kathy ja Hippi-hiiri, aika samoissa mennään eli täällä kp 24 joten ensi viikolla sitten piinaillaan yhdessä :) Toivottavasti tulee plussia joulun kunniaksi.
Täällä myöskin jouluihminen. Laitoin jo jouluvalot maljakkoon ja ihanalta näyttää. Uloskin pitäisi laittaa. Kuka puhuikaan siitä pajun ympärille laittamisesta, itselläkin on ollut mielessä mutta hieman saamaton olen sen suhteen. Mutta nuo valot piristävät kun on niin pimeää muuten :) Olen jo suunnitellut piparien leipomista ym. ja mitä jouluruokia tehdään kotiin kun aattona kyläillään :)
Oliko se Pyry joka siitä matkustamisesta kyseli. Olimme Roomassa kun olin jotain 23 viikolla ja tosi hyvin meni. Jaksoin todellakin kävellä päivät kaupungilla. Alkuraskaudessa olisi ollut tylsää matkustaa koska oli paha olo ja väsytti niin. Vikat 3 kk olikin sitten supistuksia niin että todella verotti tuota liikkumista.
Täällä hiukka flunssainen olo, toivottavasti on jotain ohimenevää. Ei huvittaisi sairastaa.
Toivottavasti Riika olette saaneet selvitettyä asioita! Välillä tuntuu, että ihan tyhmistä asioista sitä miehelle suuttuu ja rupeaa jankkaamaan ja ristikuulustelemaan mutta toisinaan on kyllä hyvä puhdistaa ilmaa..
Ajattelin koittaa sellaista muutaman päivän tehodieettiä jos vaikka saisi pari kiloa nopeasti ennen pikkujouluja :) Saas nähdä miten menee..
öitä, matleena
[color=blue]Lapset nukkuu ja sitä rataa, joten josko nyt saisin kirjoittaa loppuun asti rauhassa...?! Lämpimiä voileipiä tässä samalla yritän kyllä mussuttaa, joten hieman voipi olla hidasta jompikumpi, kirjoittaminen tai syöminen...;D Saiskos jollekulle olla tälläistä iltapalaa?? *ojentaa leipää*
Eli se oma napa oli vielä.. ;D siitä riittääkin tällä kertaa. :-O
Kp10 menossa ja tässä nyt on ollut taas kaikenlaista. Täti häipyi jo ti-ke maissa ja sen jälkeen ei pariin päivään näkynyt pisaran pisaraakaan. Kunnes pe-iltana sitten valui sitä itseään kesken aktin *punastelee* ja sitä samaa pientä tuhruttelua -onneksi vähenevässä määrin vielä eilen ja tänä aamunakin, lähinnä pyyhkiessä (no joo, kylläpäs taas tulee yksityiskohtaista sepustusta..) kylläkin. Nyt ei oikeastaan enää.. Oliko sitä sitten jäänyt jonnekin " varastoon" kun sitä sitten silloin alkoi tulla.. Outoa. Vähän on kyllä masua juilinut oudosti kanssa, että ota tästä nyt selvää! Niin ja eilen tuli pisara maitoakin paitaan.. *yhtenä kysymysmerkkinä* (sellaista ei ole tapahtunut sitten imetyksen lopettamisen, eli syyskuun..).
No, oli mitä oli. Taitaa olla loppumassa kumminkin. Viime kierrossahan täti viipyi 10 päivää, joten vähän samanlaista se silloin oli. Tosin silloin tiputtelu ei missään vaiheessa loppunut välillä.
Mies tuossa naureskeli, että taitaa meikäläisellä olla hormonit sekaisin. Niinpä! :D
Juu, mutta olihan minulla uutisiakin... Tässä kierrossa ei kumeja ole käytetty toistaiseksi ja tänäänkään ei ole tarkoitus.... *hihittää* Sanoin eilen miehelle, että " huomenna voitais tehä vauvoja" ja mies totesi vain että " ai niinkö?" Yritin sitten tenttailla, että mitä mieltä on jne... Naureskeli vain, että " sovitaan niin että hiljaisuus on myöntymisen merkki" -that' s it. Olenkohan minä jotenkin tyranni... ;D Päätän omin luvin tuollasta ja sit mies vielä hyväksyy!! :)
Hih, kattokaa nyt, tänne asti maltoin olla hissukseen... katotaaan, huomaako kukaan ees tätä täältä.. ;) No, sen vielä lisään, että VARSINAISTA yritystä ei vielä aloiteta, tämä on nyt vain tälläistä " tuuripeliä" , eli ens viikolla en vielä aio sen kummemmin miestä sänkyyn kellistää, mutta tänään kyllä! Tähtäimessähän olis se tyttö, joten ei kai sit just ovishetkellä pitäis puuhaillakaan..? Mutta kokeillaan " onneamme" , että miten käy.. Siis JOS saan tänään tuon ukon petiin asti (eikä sille iske rimakauhu!!!).
Mun kaksi viimestä kiertoa on olleet 26 ja 27 muistaakseni, eli ovis ois kai nyt tässä tulevan viikon aikana tai josssain puolen viikon vaiheilla.. eli tämä ilta VOIS riittääkin... who knows!!! ;)
Että tälläistä täällä.. Totesin vain miehelle, että MINÄ en oikein jaksais odottaa enää ja kun ei kuitenkaan heti tärppää, niin onhan se hyvä aloittaa.. ja LUPASIN (HULLU MINÄ!!) etten sen kummemmin stressaa tästä kierrosta, enkä edes ole kovin pettynyt, jos menkat alkaakin sitten jne... (USKOO KEN TAHTOO!! No, onneksi te olette olemassa, eli tännehän minä sitten tulen vuodattamaan........)
Juu, mutta jospa minä nyt söisin nuo leivät ennnen kuin ne ihan jäähtyvät... ;D Mukavaaa illanjatkoa kaikille ja PALJON plussasäteitä!!
toivottelee Jedelede *hieman ihmeissään ja vähän leijaillenkin*
[color=darkred]Kävin tänään pitkästä aikaa lenkillä töitten jälkeen ja olipas virkistävää! Suosittelen :D
Kathy, täällä edelleen jännitän puolestasi! bdbdbd Toivotaan sitä parhainta!
yoginos, toivottavasti ne menkkarit sieltä tupsahtavat kunnolla jos ovat kerran alkaakseen. Ei ole onneksi montaa päivää enää labraan! Ja jos tulos on tosiaan nega niin sitten toivotaan niistä teroista apua.
Tilta, viikkokin ilman suurempaa kuumeilua ja kiertopäivien laskentaa on saavutus ;D Ja toi automatkavinkki parisuhteen hoitoon oli hyvä :) Täällä myös on ahkerassa käytössä tuo ristikuulustelu ja sanojen lypsentä. Onhan se tosi rasittavaa, varsinkin kun joskus meinaa väkisin vääntyä riitelyksi, vaikka kuinka yrittää olla suoraan asettamatta sanoja toisen suuhun :/ Eikä aina jaksa asioita selvitellä kaiken maailman oppikirjojen mukaan " minusta tuntuu" -muodossa *hehe*
mallariina, mukava että illanistujaiset menivät hyvin! Nauti nyt näistä päivistä ilman turhia sunnuntaipäänsärkyjä ja muutenkin! *hämmästelee edelleen ihmettä nimeltä raskaus*
Tuulia: toivottavasti se oli vain jokin tilapäinen lasku hormonissa ja olet siltikin raskaana!
Voi teitä jouluhöperöitä, älkling, Jedelede ja matleena ainakin tunnustivat :) Joulu on ihanaa aikaa! Pikku hiljaa se on taas alkanut ajatuksiin hiipiä. Tänä vuonna taidan tosin olla elämäni ensimmäisen kerran joulun töissä.
Gringolle ja muillekin tätin yllättämille tsemppiä!
Pyry, töitä ei saa kantaa kotiin! eikä ainakaan viikonlopuksi! *soosoo osoittelee tietävästi etusormella* :D Ja häät huhtikuussa kuulostaa ihanalta, kevättalvi on niin kaunista. Järjestämishössötyksen suhteen en osaa antaa vinkkejä, olen varmaan itsekin sitten hirveä hösöttäjä :) Toivottavasti saat sitten laittaa päällesi sen " lumipallopuvun" :) bdbdbd
Mirjullakin jo kahdeksan viikkoa täynnä!! Jaksamista pahoinvoinnin kanssa!
kidelmalle myös jaksamissäteitä väsymyksen voittamiseen!
Hippi-hiiri ja Matleena, hirveästi peukutuksia että nyt olisi onnistanut teitä!
Labanen: voimia tupakoinnin lopettamiseen!
Jedelede: MÄÄ ARVASIN TÄMÄN!! *Hihiii* Paljon nyt sitten onnea tähän ei-varsinaiseen-yritykseen :)
Vielä omia kuulumisia, eilinen saunareissu oli kannattava, saatiin ainakin ässälakko päätökseen *hih* vihdoin! Tänään olen yrittänyt viritellä keskustelua suhteemme " elämää suuremmista" kysymyksistä, mies on harvakseltaan kommenttia tiputellut.. Turhauttavaa kieltämättä, mutta pikku askelin tässäkin asiassa. Parasta on näköjään tällä tavalla pieni palanen kerrallaan pureksiä näitä ongelmakohtia ja mieltä painavia asioita. kiitos kaikille myötäelämisestä!
Mietin vielä sellaistakin, että koska paljon on suht uusia aktiivia Säteitä tullut mukaan, niin voitaishan me laittaa jälleen itsestämme ja elämäntilanteestamme sellainen perusesittely muille. Mutta siis kuitenkin laajempi kuin se muutama rivi listaesittelyssä.. Mitä olette mieltä?
Tulipas megapitkä viesti! No...
Hyvää yötä ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Riika
Kierto sinne tai tänne, ja mieluummin tietenkin tänne! Hihii. Yritä nyt sitten tjottailla edes yksi kierto =)
Kyselit kirkosta, ja meillä on tuo Säynätsalon kirkko. En edes kysellyt kaupungin kirkkoa, koska siellä on varmaan ruuhkaa. Säästetään tilaa niille, jotka haluavat ehdottomasti sen kirkon. Ja joku muukin kommentoi, kotihäistä. Se olisikin varmaan kiva, mutta ei meidän kaksiossa =) Meillä on siis ihan tila varattuna, ja bändikin soittelemassa menomusiikkia. Muu ohjelma onkin vielä auki. Toivottavasti ketään ei ryöstetä.
Täytyy ryhtyä suunnittelemaan häitä paremmin, jahka ensin joulusta selvitään. Joulu on ihan huippu juhla! Saispa jo paketoida.
Hyvää ensi viikkoa ja sitä PYRYÄ toivottaen,
Pyry
[color=blue]Riika, ai MITEN NIIIIIIN ARVASIT?!!!!?!?!?! ;D MISTÄS sää nyt sellasta..? :)
Ja veit muuten sanat suustani (tai ainakin näppikseltäni), nimittäin mietin tuossa äsken kanssa sellasta " laajempaa" esittelyä meistä Säteistä! En vaan muistanu kirjottaa *ihan oikeesti*
Eli sellainenpa ois hyvä -laitetaan vaikka huomiseen päiväpinoon siitä vinkkiä ja tehdäänkö vaikka oma pino siitä? Mites ois??!
Juu ja hyvä-hyvä-hyvä että edes se ässä-lakko lakkasi saunareissun jälkeen... ;) Pienin askelin eteenpäin, mutta tärkeintä tosiaan että ETEENpäin! :)
NYT minä alan vokotella tuota miestä....... *hih* Joten hyvää yötä kaikille! :) Tulen sitten huomenna kertomaan, että onnistuiko. *parempi ois* ;D
Pyry, juu, kierto sinne tai tänne.. ;D En minä ajatellut vielä tätä niin vakavasti ottaa *sanoo hän NYT* joten tjottaillaan nyt ihan rauhassa... ;D *oottakaahan piinaviikkoon..*
Niin ja ei Säykin kirkossakaan vikaa ole, kivalta kuulostaa! :) Mikäs pakko sitä kaikkien on kaupunginkirkossa naimisiin mennä! :D Luulisi sinne joo tunkua olevan, kesäisin ainakin on.
No, NYT minä ihan oikeesti meen.. *eikä, mies linnoittautui lehden kanssa vessaan, voi ÄITI...*
Hyvää yötä! :)
Hyvä, että teillä lähti keskustelut ja oletettavasti myös parisuhde rullaamaan etiäpäin. Alamäet on siitä kivoja, että sieltä saa kummasti vauhtia taas ylämäkeen! Ja kuka sitä jaksaisi pelkkää tasaista painaa...
Ja ihan oikeassa olit, ettei töitä todellakaan pitäisi tuoda kotiin, kun ei kerran ole pakko.
Ei hiiskatti, nyt nukkumaan *vilkuilee kelloa ja laskee, kuinka paljon ehtii nukkua, jos nyt nukahtaisi*
Kauniita unia ja plussaviivojen kuvia!
Pitihän mun vielä tulla kirjoittelemaan, vaikka ajattelin että en viikonloppuna tulisi.
Mutta kun ei täältä voi olla poiskaan. =)
Mitäs tää on? Eilen päivällä ja illalla tuli ihan hieman hailakan punaista paperiin, kun pyyhin.
Onko mulla menkat alkamassa vai mikälie vaivaa?
Tänään ei ole tullut enään yhtään mitään paperiin.
Mutta nyt menen odottamaan kauppaan lähtöä.
Ja kaikille oikein paljon plussa onnea ja ONNEA kaikille jotka ovat plussanneet.