Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meedio vastaa kysymyksiinne..

Vierailija
17.09.2011 |

Yritän vastata mahdollisimman monelle, mutta olkaa kärsivällisiä.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko nainen ja lapsi häiritsemään meitä? Miltä tulevaisuus näyttää menneeseen verrattuna?

mutta älä ole! Sinua koetellaan monella tavalla, mutta loppujen lopuksi olette vahvempia ja viisaampia.

Vierailija
42/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa jota usein ajattelen?

Tunteet haalenevat, mutta teilä on niin samanlaiset luonteet että mahdollisesti voisitte olla täydellisiä toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on ihan hirveässä umpisolmussa ja vain lasten takia jaksan. Minua kohdellaan hirvittävällä tavalla väärin. Näetkö mitään valoa missään? T.Sarianna

Ulkopuoliset yrittävät hyötyä sinusta, mutta olet tarpeeksi vahva löytääksesi elämäsi tien. Uskalla luottaa ystäviisi, nyt olet liian yksin ja kannat suurta murhetta. Et missään nimessä ole yksin, et vain uskalla tehdä sitä ratkaisua mitä olet miettinyt.

yksi ihminen kiusaa minua, niin että tunnen sieluni olevan vereslihalla,hän myös kiristää minua, siksen voi lähteä, muuten joudun aloittamaan kaiken velkahelvetistä, johon en ole itse syypää.Hän uhkaa viedä minulta kaiken ja yrittää sekoittaa pääni:( sarianna

Vierailija
44/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet mieheni / entä minun työtilanteen, kuinka monta lasta saamme?

Kolme pientä lasta näen elämmässe, kaksi poikaa ja tytön.

Vierailija
45/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kuoli omankäden kautta muutamia vuosia sitten,ei viestiä ei mitään.

Meillä nyt lapsia joista ei silloin hänen eläessään ollut vielä mitään tietoa.

Nyt kiinnostaisi,että tietääkö hän lapsistamme tai onko kenties käynyt heitä katsomassa.välillä on tullut kummallisis asioita joiden luulen liittyvän häneen tai,että hän yrittää jotakin merkkiä antaa,mutta koska itse pelkään yliluonnollisia asioita,niin en sen kummemmin ole uskaltanut asiaa ajatella.

Vierailija
46/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on ihan hirveässä umpisolmussa ja vain lasten takia jaksan. Minua kohdellaan hirvittävällä tavalla väärin. Näetkö mitään valoa missään? T.Sarianna

Ulkopuoliset yrittävät hyötyä sinusta, mutta olet tarpeeksi vahva löytääksesi elämäsi tien. Uskalla luottaa ystäviisi, nyt olet liian yksin ja kannat suurta murhetta. Et missään nimessä ole yksin, et vain uskalla tehdä sitä ratkaisua mitä olet miettinyt.

kuin vuosien kuluttua. Luota ystäviisi, he haluavat auttaa. Sydämesi saattaa särkyä, mutta se ei ole mitään verrattuna kiduttavaan tilanteesi. :(

yksi ihminen kiusaa minua, niin että tunnen sieluni olevan vereslihalla,hän myös kiristää minua, siksen voi lähteä, muuten joudun aloittamaan kaiken velkahelvetistä, johon en ole itse syypää.Hän uhkaa viedä minulta kaiken ja yrittää sekoittaa pääni:( sarianna

Vierailija
47/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen voi valmistautua?

Vierailija
48/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kaikki, mistä saan apua? sarianna

Vierailija
49/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun tilanteesi on parempi kuin miehesi.

Lainaus:

Kolme pientä lasta näen elämmässe, kaksi poikaa ja tytön."

Neljä lasta siis meillä nyt, viidettä vielä toivoisimme...Minulla hyvä opintotausta, mutta miehelleni nyt tärkeämpää saada töitä, etsii kovasti ja on kunnon mies. Mitä HYVÄÄ näkisit muuta, muuttoa toiselle paikkakunnalle? Talous?

Vierailija
50/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista viestistä :)

-Auringonkukka-

Vierailija
51/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen parisuhde, onko sitä vai olenko jo liian vanha?

-Kirsi-

Vierailija
52/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko koskaan saamaan talouttani kuntoon?millaiset ura ja rakkausnäkymät näet minulla?

Kiitos...

Vierailija
53/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kuoli omankäden kautta muutamia vuosia sitten,ei viestiä ei mitään.

Meillä nyt lapsia joista ei silloin hänen eläessään ollut vielä mitään tietoa.

Nyt kiinnostaisi,että tietääkö hän lapsistamme tai onko kenties käynyt heitä katsomassa.välillä on tullut kummallisis asioita joiden luulen liittyvän häneen tai,että hän yrittää jotakin merkkiä antaa,mutta koska itse pelkään yliluonnollisia asioita,niin en sen kummemmin ole uskaltanut asiaa ajatella.

Joskus seisoo sängyn vierellä ja katsoo ylpeänä nukkuvaa lapsenlastaan. Hän ei tee mitään liian radikaalia ilmoittaakseen läsnäolostaan, sillä ei halua säikäyttää sinua.

Vierailija
54/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaako ja ajatteleeko hän minua kuten minä häntä? Mitä meille tulee tapahtumaan? Kiitos jo etukäteen. Tämä asia vaivaa minua paljon.

Vierailija
55/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun tilanteesi on parempi kuin miehesi.

Lainaus:

Kolme pientä lasta näen elämmässe, kaksi poikaa ja tytön."

Neljä lasta siis meillä nyt, viidettä vielä toivoisimme...Minulla hyvä opintotausta, mutta miehelleni nyt tärkeämpää saada töitä, etsii kovasti ja on kunnon mies. Mitä HYVÄÄ näkisit muuta, muuttoa toiselle paikkakunnalle? Talous?

Miehesi työnetsintä tuottaa tulosta. Ei aivan pian, mutta ensi kevääseen mennessä. Plussa näyttäytyy myös niillä main, onnea pikkuisesta! :)

Vierailija
56/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena näet perheeni tulevaisuuden? Onko mitään muutoksia tulossa tilanteeseen?

Monta lasta näet meille? Onko lapsilukumme täynnä?

Vierailija
57/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen parisuhde, onko sitä vai olenko jo liian vanha?

-Kirsi-

Löydät ihana miehen kuin salaman taivaalta, muista pitää silmäsi auki.

Vierailija
58/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko koskaan saamaan talouttani kuntoon?millaiset ura ja rakkausnäkymät näet minulla?

Kiitos...

Työntäyteinen tulee olemaan elämäsi, joten ei hätää! Valoittavuutesi hurmaa erään, varo ettet ole liian kranttu.

Vierailija
59/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena näet perheeni tulevaisuuden? Onko mitään muutoksia tulossa tilanteeseen?

Monta lasta näet meille? Onko lapsilukumme täynnä?

Asiat eivät ole niin pahasti kuin pelkäät. Olette muutoskohdassa, mutta se tekee vain hyvää. Lapsilukunne on muuten täynnä, mutta yllättävä halu iltatähteen voi iskeä. :)

Vierailija
60/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMitä kuollut isäni on mieltä pikku tyttärestään ja elämästä tällä hetkellä?]

[/quote]

olit hänelle elämän valo ja onni. Et voisi ikinä tehdä mitään satuttaaksesi isäsi muistoa, noudatat vain niitä oppeja jotka ehdit häneltä saamaan ja muistat erään laulun joka oli teille molemmille tärkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi