Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meedio vastaa kysymyksiinne..

Vierailija
17.09.2011 |

Yritän vastata mahdollisimman monelle, mutta olkaa kärsivällisiä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraneeko taloutemme? entä ihosairauteni johon koitan meditoimalla saada apua?

Ihosairaus on vaikeampi juttu, siihen on helpotus löydettävissä mutta kokonaan se ei valitettavasti parane.

Vierailija
22/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi rakastaa sinua kaikesta huolimatta.. No mitä mieltä ihana mummoni on elämästäni tällä hetkellä?

Muista vain puhua hänelle ennen kuin liian myöhäistä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua koskaan?

Näetkö meille yhteisiä lapsia?

He voivat olla pikkuisia jotka haluavat elämäänne. Ja kyllä rakkaasi sinua kosii, olet onnellinen lähimmän vuoden aikana. :)

Vierailija
24/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt olevat + tulevat?

Näen neljä lasta, ei lapsilukusi näyttäisi olevan kohta täynnä. Kauniita lapsia. :)

Vierailija
25/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako rohkeus tässä asiassa vai annanko olla - olenko itse aloitteellinen vai odotanko toista?

Syntyykö lapseni ensi vuoden aikana?

Vierailija
26/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne pienet tähdet voisi olla?

Kun minun ei pitäisi voida saada enää lapsia lainkaan tai olisin lääketieteellinen poikkeus.

Pyydän anteeksi, ehkä tämä oli pieni "testi".

Ja kyllä, aidosti silti halusin tietää ja myös ilahduttavaa olisi se, että rakas kosisi:)

[

i]

minua koskaan?

He voivat olla pikkuisia jotka haluavat elämäänne. Ja kyllä rakkaasi sinua kosii, olet onnellinen lähimmän vuoden aikana. :)

Vierailija
27/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystäväni, kosiiko?

Tuleeko meille lapsia?

Älä loukkaanu, vaikka kosintaa ei tulisi. Rakkaus korvaa suhteessanne naimisiinmenon!

Lapsia näen kaksi, tytön ja pojan.

Vierailija
28/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystäväni, kosiiko? Tuleeko meille lapsia?

Älä loukkaanu, vaikka kosintaa ei tulisi. Rakkaus korvaa suhteessanne naimisiinmenon! Lapsia näen kaksi, tytön ja pojan.

Naimisiinmenoasiassa:)

Vierailija
29/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin viestiä, joka minulle halutaan välittää kauttasi.

-Auringonkukka-

Vierailija
30/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako rohkeus tässä asiassa vai annanko olla - olenko itse aloitteellinen vai odotanko toista?

Syntyykö lapseni ensi vuoden aikana?

Sinulla ei ole mitään hävittävää.. Täysin varma en voi olla lapsen suhteen, mutta hyvältä näyttää!

Vierailija
31/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin alkaa antikristuksen aikakausi ja onko uskovat vielä täällä silloin?

Vierailija
32/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun ei pitäisi voida saada enää lapsia lainkaan tai olisin lääketieteellinen poikkeus.

Ja kyllä, aidosti silti halusin tietää ja myös ilahduttavaa olisi se, että rakas kosisi:)

[

i]

minua koskaan?

Tunnen nämä tähdet pieninä ihmeinä, enkä näe sinulla tyhjää syliä.

Vierailija
33/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin viestiä, joka minulle halutaan välittää kauttasi.

-Auringonkukka-

Oletko varma, ettei viesti ole tarkoitettu fyysisenä tunteena? Ainoa mitä vaistoan on, ettei sinun pitäisi syyttää itseäsi. Lämmin halaus ja puhallus korvaasi on merkki siitä, että kaikki on hyvin.

Vierailija
34/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huijui ! =D

Kun kaksosetkin minulla jo on...näetkö onko ne pienet ihmeet tulossa yhdessä vai erikseen? Millä aikavälillä?....

[

i]

minua koskaan?

Tunnen nämä tähdet pieninä ihmeinä, enkä näe sinulla tyhjää syliä.

Vierailija
35/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on ihan hirveässä umpisolmussa ja vain lasten takia jaksan. Minua kohdellaan hirvittävällä tavalla väärin. Näetkö mitään valoa missään? T.Sarianna

Vierailija
36/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin alkaa antikristuksen aikakausi ja onko uskovat vielä täällä silloin?

Meillä on uskomme ja jumalallinen rakkaus, joten pelättävää ei ole. Maailma tulee kokemaan muutoksen ensi vuoden lopussa, mtta se ei tarkoita maailmanloppua tai pahuutta, vaan herätystä näkemään maailman tilan.

Vierailija
37/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko nainen ja lapsi häiritsemään meitä? Miltä tulevaisuus näyttää menneeseen verrattuna?

Vierailija
38/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa jota usein ajattelen?

Vierailija
39/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on ihan hirveässä umpisolmussa ja vain lasten takia jaksan. Minua kohdellaan hirvittävällä tavalla väärin. Näetkö mitään valoa missään? T.Sarianna

Ulkopuoliset yrittävät hyötyä sinusta, mutta olet tarpeeksi vahva löytääksesi elämäsi tien. Uskalla luottaa ystäviisi, nyt olet liian yksin ja kannat suurta murhetta. Et missään nimessä ole yksin, et vain uskalla tehdä sitä ratkaisua mitä olet miettinyt.

Vierailija
40/89 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet rakkauteeni? Saanko vielä joskus lisää lapsia? Tuleeko talouteen parannusta? Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä