Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monien mielestä lapsi on ottanut potalle, kun

Vierailija
26.09.2011 |

vanhempi riisuu vaipat ja kantaa potalle, jonne tavara sitten tulee. Eihän se ei ole vielä oppimista. SIlloin lapsi oikeasti osaa käydä potalla, kun se itse menee sinne, riisuu vaipat ja tekee asiansa.

Monet vain haluavat niin epätoivoisesti pönkittää oman kasvattajan egoaan, että joskus jopa vasta nipin napin 1v osaa heidän mielestään pottailla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ikinä ole vaippojaan riisunut itse.

Vierailija
2/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä jätettiin vaipat kokonaan pois, kun lapsi itse sanoi, että kakka/pissa tulee ja sitten hän meni potalle tekemään tarpeensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä jätettiin vaipat kokonaan pois, kun lapsi itse sanoi, että kakka/pissa tulee ja sitten hän meni potalle tekemään tarpeensa.

ja eivät siis ole voineet oppia pottailemaan, yökuiviakin ovat olleet jo 2 veenä.

Vierailija
4/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät siis ole voineet oppia pottailemaan, yökuiviakin ovat olleet jo 2 veenä.

että olis vessahätä.

Vierailija
5/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just näinhän se on... Voi taju...

Ehkä se sit riisu pikkarinsa itte?

Vierailija
6/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just näinhän se on... Voi taju... Ehkä se sit riisu pikkarinsa itte?

Vierailija
7/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökuiviakin ovat olleet jo 2 veenä.

tiesitkö, että yökuivuutta ei voi oppia eikä opetella??

Se tulee joillakin jo heti ihan pienenä vauvana ja toisilla vasta joskus kouluiässä!!

Vierailija
8/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökuiviakin ovat olleet jo 2 veenä.

tiesitkö, että yökuivuutta ei voi oppia eikä opetella?? Se tulee joillakin jo heti ihan pienenä vauvana ja toisilla vasta joskus kouluiässä!!

äitiyteen hyvänä tai pahana asiana?? Ei, yökuivuutta ei ole mitenkään opeteltu, ymmärrät varmaan miksi. Mun äitiys ei ole mitenkään riippuvainen siitä, milloin ovat olleet yökuvia. Mikä tarve on aina keksiä joku arvostelu, mielellään nega? Koeta nauttia omasta äitiydestäsi, varmaan aika täydellinen oletkin, toivon, toisin kuin minä.

Vierailija
9/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaana oli pari viikkoa päiväkuiva, mutta piti muistaa kysyä, onko pissahätä. Itse ei siis sitä ilmaissut, vain kysyttäessä. Kun aloitti päiväkodin, eivät suostuneet pitämään ilman vaippoja, koska ei itse sanonut hätäänsä. Niinpä sitten alkoi taas tehdä pissat vaippaan ja oli tosi työ vuotta myöhemmin saada irti vaipoista, kun olisi aina vaan halunnut tehdä kaikki pissat niihin.

Lapsi on päiväkuiva silloin, kun osaa pidättää pissaansa ja tehdä sen haluamaansa paikkaan. Se haluamansa paikka pitää vain täsmentää lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan