Meedio vastaa kysymyksiinne..
Yritän vastata mahdollisimman monelle, mutta olkaa kärsivällisiä.
Kommentit (89)
Moi!
Tuleko meille lisää lapsia, pysytäänkö mieheni kanssa yhdessä?
Onko meillä tulevaisuudessa omakotitalo?
Kannattaako minun vaihtaa kokonaan alaa, työpaikkaa, vai jatkanko siitä missä olen...? Tunnen olevani paikassa missä minun ei ole tarkoitus olla. Vähän kuin lukittuna sisäisesti.
Koska mahdollinen muutos olisi edessä?
Kiitoksia.
3 tuloksetonta IVFää takana ja nyt mietitään, lähteäkkö yksityiselle jatkamaan... Pitäiskö vielä yrittää? Vai pitäiskö ajatella adoptioneuvontaan ilmoittautumista?
Mitä Tuulikki mummi haluaa kertoa minulle? Olen yrittänyt saada yhteyttä siinä onnistumatta ja tuntuu että Tuulikilla olisi jotain sanottavaa minulle.
Muutammeko pohjoiseen vai etelään? Minkälaisen asunnon näet meille yhteisenä? Saammeko vielä lapsia yhdessä?
Kestääkö rakkautemme?
Meediot ei käsittääkseni ennusta ja välittää viestejä. Ja viestejä otan mielelläni vastaan :).
[iMiten mun käy tulevaisuudessa? Löydänkö tasapainon?]
[/quote]
Kuuntele rakkainta ihmistäsi, hänen motiivinsa ovat täysin vilpittömät.
Missä on kuolleena syntynyt lapseni?
Käy luonasi säännöllisesti. Kaunis pieni tyttö, haluaa hymyllään lohduttaa suuressa surussasi.
paraneeko taloutemme? entä ihosairauteni johon koitan meditoimalla saada apua?
[iMiten mun käy tulevaisuudessa? Löydänkö tasapainon?]
Kuuntele rakkainta ihmistäsi, hänen motiivinsa ovat täysin vilpittömät.
Muutammeko pohjoiseen vai etelään? Minkälaisen asunnon näet meille yhteisenä? Saammeko vielä lapsia yhdessä?
Kestääkö rakkautemme?
Näen vanhan maalaistalon, mutta onko se teille molemmille mieluisa? Puhukaa enemmän, toinen on antamassa periksi enemmän kuin haluaisi.
minua koskaan?
Näetkö meille yhteisiä lapsia?
Meediot ei käsittääkseni ennusta ja välittää viestejä. Ja viestejä otan mielelläni vastaan :).
Neuvoisin sinua sulkemaan silmäsi ja päästämään viestin luoksesi, se on tähän hetkeesi tärkeä viesti ja ohjaus oikeaan suuntaan.
miesystäväni, kosiiko?
Tuleeko meille lapsia?
No mitä mieltä ihana mummoni on elämästäni tällä hetkellä?
Muista vain puhua hänelle ennen kuin liian myöhäistä.
kysyisin poikani tulevaisuuden opinnoista ja työstä. Kiitos
Tulevatko nainen ja lapsi häiritsemään elämäämme? Miten näet heidät? Ovatko vaikeat ajat helpottamassa?
Olet liian huolissasi..
Lainaus:
Millaisena näet perheeni tulevaisuuden? Onko mitään muutoksia tulossa tilanteeseen?
Monta lasta näet meille? Onko lapsilukumme täynnä?
Asiat eivät ole niin pahasti kuin pelkäät. Olette muutoskohdassa, mutta se tekee vain hyvää. Lapsilukunne on muuten täynnä, mutta yllättävä halu iltatähteen voi iskeä. :)
Näetkö perheemme tässä kodissa kauan? Vauvakuumetta on. Näetkö toisen lapsemme tilanteen?