Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarvikeliike

Vierailija
23.02.2023 |

Haluasin kuulla kokemuksianne eri lastentarvikeliikkeistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain muutamassa liikkeessä mutta A-T lastenturvan palvelu oli todella ystävällistä ja avuliasta kun taas Vauvatalo Johannassa palvelua ei meinannut saada kun myyjät juorusivat ja kun lopulta sai myyjän apua hän vain esitteli että tässä tuotteet ja saat katsella vapaasti ja meni takaisin juoruamaan.

Vierailija
2/12 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantapainen kokemus muutaman vuoden takaa Vauvatalo Johannan myyjistä ja silloin heidän käytöksensä oli ylimielistä, jonka takia olen päättänyt käyttämään muita liikkeitä tai tilannut netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellään kokemusia lastentatarvike myymälästä, se olisi meille lähin ja haluaisin mielummin ostaa tuotteet myymälästä kuin netistä.

Vierailija
4/12 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin kuulisin mielelläni kokemuksia.

Vierailija
5/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl kans kiinnostas tietää

Vierailija
6/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ett paljon riippuu ihan liikkeiden kesken eikä vaan firmojen välillä.

Itse olen saanut ystävällistä palvelua niin lastentarvikkeessa, vauvatalo johannassa ja oz babyssä. Vain Wauwassa oli vähän nyrpeää ja ylimielistä käytöstä.

Vierailija
7/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kellään kokemusia lastentatarvike myymälästä, se olisi meille lähin ja haluaisin mielummin ostaa tuotteet myymälästä kuin netistä.

Lastentarvikkeella on useita myymälöitä, ja eiköhän ole liikekohtaista millaisia ne ovat. Joensuun lastentarvikkeesta minulla ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa, harmi että lopettivat sen.

Vierailija
8/12 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain huonoja kokemuksia vauvatalo johannan tampereen myymälästä. Palvelu oli tympeää ja tylyä. Lastentarvikkeen ja AT lastenturvan palvelu on ollut hyvää ja suosinkin jatkossa näitä!

Vierailija
9/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Jollyroomista? Itselläni huonoja kokemuksia Lastentarvikkreesta ja vauvatalo johannasta.

Vierailija
10/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AT lastenturva on oma lemppari. Todella hyvää palvelua sekä Helsingin Stockmannin liikkeessä että Vantaalla. Lastentarvike Kouvolasta on ihan neutraali fiilis mutta valikoima on aika huono.

Vierailija
11/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta vasta vauvatalo Johannasta ja sain sieltä jonkun toisen tilauksen.

Vierailija
12/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta Jollyroomista? Itselläni huonoja kokemuksia Lastentarvikkreesta ja vauvatalo johannasta.

Lähinnä edullisempien hintojen ja isomman valikoiman vuoksi olen tilannut pääasiassa Jollyroomista lapsille kaikenlaista. Lelut ja rattaat ovat olleet ihan ok, esim. heidän myymä tuotemerkki Beemoo on hinta-laatusuhteeltaan mielestäni ihan hyvä. Mutta joitain hutiostoksia on tullut vaatteiden osalta. Esim. lämpimänä talvihaalarina markkinoitu olikin todellisuudesaa omasta mielestäni tosi ohutta materiaalia ja joskus kun ostin fleecetakkeja, niin olivat mielestäni aila huonolaatuisia, olivat kyllä halpoja, mutta jotenkin se myyntikuva ei nyt ihan vastanut todellisuutta. Mutta pääpiirteittäin olen ollut tyytyväinen ja tilaukset tulleet nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan