Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa on uutinen ns. taikasienistä.

Vierailija
07.05.2026 |

Voi niistä kertoa mutta ei sillä ole mitään merkitystä. Suomalaiset lääkärit eivät hyväksy niitä lääkekäyttöön. Tai jos hyväksyvät niin siinä käy kuten lääkekannabiksella. Teoriassa se on laillista mutta käytännössä sitä on mahdotonta saada. 

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
2/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on jo monissa maissa laillista. Itselläni vaikutus kestää tosi pitkään, käytin masennukseen ja ahdistukseen isoina annoksina ja pidin kaksi vuotta taukoa, kunnes kokeilin jälleen vaikkei tilanne ollutkaan mennyt läheskään yhtä pahaksi. Ei sovi kuitenkaan varmasti kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärit sitä päätöstä tee. 

Vierailija
4/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeollisuus vastustaa !

Vierailija
5/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on jo monissa maissa laillista. Itselläni vaikutus kestää tosi pitkään, käytin masennukseen ja ahdistukseen isoina annoksina ja pidin kaksi vuotta taukoa, kunnes kokeilin jälleen vaikkei tilanne ollutkaan mennyt läheskään yhtä pahaksi. Ei sovi kuitenkaan varmasti kaikille.

Suomalaisia käy muissa maissa saamassa hoitoa kun suomessa sitä ei saa. Homma on kiinni lääkärien asenteesta.

Vierailija
6/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei toimi Suomessa"

Vierailija
7/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkärit sitä päätöstä tee. 

Ketkä ne potilaita hoitaa jos ei lääkärit?

Vierailija
8/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis tekemään aika paljon, jos löytäisin ko tuotteisiin perehtyneen, psykoterapeutti-/traumaterapeuttikoulutuksen käyneen, ja tuotteita hoidossaan käyttävän henkilön, mieluiten lääkärin.

Vierailija
9/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän sano.

Ei liity asiaan, mutta onhan meillä ollut myös TAIKALAPANEN . Jos oikein muistan, niin oli ihan poliisilta lähtöisin tuo asia. Meillä on myös Anneli Auerin tapauksessa kuultu TAIKAVALO, joka oli tärkeä asia syytäjille. Auer tuomittiin ton taikavalon ansiosta osittain.

Vierailija
10/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarruttaa kivasti tutkimuksia, kun se on huumeeksi luokiteltu kaikkialla. Tulee tolkuton määrä byrokratiaa ja hinta nousee pilviin. David Nuttin tutkimuksessa yhden annoksen hinta oli 1500 ja lupien saamiseen meni puolitoista vuotta. Koitapa siinä sitten tutkia. 

Vierailija
11/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälykin sitä suositteli minulle eilen. Pitäisi asua Hollannissa, että onnistuisi. Täällä ei saa mitään hoitoa.

Vierailija
12/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarruttaa kivasti tutkimuksia, kun se on huumeeksi luokiteltu kaikkialla. Tulee tolkuton määrä byrokratiaa ja hinta nousee pilviin. David Nuttin tutkimuksessa yhden annoksen hinta oli 1500 ja lupien saamiseen meni puolitoista vuotta. Koitapa siinä sitten tutkia. 

Miten luonnosta löytyville sienille voi tulla 1500 hinnaksi per annos? Noilla hinnoilla minä alan poimimaan niitä sieniä. 

Vierailija
13/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten luonnosta löytyville sienille voi tulla 1500 hinnaksi per annos? Noilla hinnoilla minä alan poimimaan niitä sieniä. 

Mistä meinasit poimia?

Vierailija
14/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä meinasit poimia?

Senhän sinä haluaisit tietää. 

Vierailija
15/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä meinasit poimia?

Senhän sinä haluaisit tietää. 

Ei mun sitä tarvi tietää. Mulla on omat paikat jo tiedossa. 

Ihmettelin vaan, että nyt vasta hoksaat, että noi on arvokkaita ja samantien on paikatkin tiedossa mistä kerätä.

Vierailija
16/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä luonnosta kannata lähteä etsiskelemään, jos ei satu tietämään paikkoja, vaan opetella kasvattamaan. Sillä tavalla tietää millaisia vaikutuksia saa, lajikkeet ovat keskenään erilaisia. Itse tykkään visuaalisista lajikkeista, elämäni hienoimpia kokemuksia, kun näin ensimmäistä kertaa kaikki ne ulottuvuudet ja värit, niissäkin on eroja.

Vierailija
17/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älähän sano.

Ei liity asiaan, mutta onhan meillä ollut myös TAIKALAPANEN . Jos oikein muistan, niin oli ihan poliisilta lähtöisin tuo asia. Meillä on myös Anneli Auerin tapauksessa kuultu TAIKAVALO, joka oli tärkeä asia syytäjille. Auer tuomittiin ton taikavalon ansiosta osittain.

Sitten on vielä TAIKAKUU, ai niin, sehän olikin humppa hommia, TAIKATALVI, ai niin, sehän oliki Tove Janssonin kirja...

Vierailija
18/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun nuolemaan ensimmäistä maasta nousevaa kärpässientä.

Vierailija
19/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun nuolemaan ensimmäistä maasta nousevaa kärpässientä.

Ne ensimmäiset on parhaita. Mitä vanhempia ne on, sitä heikompitehoisia.

Vierailija
20/174 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä luonnosta kannata lähteä etsiskelemään, jos ei satu tietämään paikkoja, vaan opetella kasvattamaan. Sillä tavalla tietää millaisia vaikutuksia saa, lajikkeet ovat keskenään erilaisia. Itse tykkään visuaalisista lajikkeista, elämäni hienoimpia kokemuksia, kun näin ensimmäistä kertaa kaikki ne ulottuvuudet ja värit, niissäkin on eroja.

Molempi parempi, koska etsiminen on mukavaa puuhaa ja hyvää ulkoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän