Itsetunto rmahti taas! Netiitreffimies ei haluakaan tavata...
Olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuja, muutamia pieniä juttuja vain ollut. Nyt netissä tutustuin tosi kiinnostavaan ja kivantuntuiseen mieheen, kirjoiteltiin paljon ja puhuttiin puhelimessa. Treffit oli sovittu tälle viikolle ja olin aivan innoissani niin pitkästä aikaa! Kuvat vaihdettiin alussa.
Mutta... Sitten mies halusi tietää tarkan panoni. Olin ilmoituksessa laittanut, että ruumiinrakenne normaali. BMI on mulla normaalin yläräjalla eli 24,8. Kun ilmoitin painoni, tuli illalla viesti, että hän on miettinyt, että olemme sittenkin varmaan liian erilaisia eikä halua tavata...
Mulla on niin paska fiilis. En saanut nukuttua koko yönä. Miehet todellakin haluavat vain laihoja naisia, palstalaiset ylipainoiset saa vaäittää ihan mitä muuta tahansa, mutta pettävät vain itseään!
Olen ollut hyvällä dietillä ja pudottanut 5kg, mutta eilisillan viestin jälkeen vedin lapsen mentyä nukkumaan litran jäätelöä, sipsejä ja karkkeja. Nyt inhoan itseäni vielä entistä enemmän, mikäli mahdollista- Mut on varmaan tuomittu loppuelämäni olemaan yksin. Ja ikää vasta 32...
Kommentit (54)
tyhmyyteni, mutta näin anonyymisti voin paljastaa, että BB:tä välillä katsoneena huomaan aina saman asian että siellä nämä ns. hyvännäköiset pariutuvat ensin ja kukaan muu ei koskaan pariudu ja minusta naisille miehen ulkonäkö on jopa tärkeämpi kuin toisinpäin.
Näistä ns. hyvännäköisistä ovat naiset myös toisilleen mustasukkaisia ja muutakin ilkeilyä tällaiset tilanteet aiheuttavat naisten välille. Ylipainoinen näistä "suosituista" ei ole ainutkaan. Sama juttu joka vuosi ja poikkeuksia tähän sääntöön ei ole.
En tosin väitä, että tätä nyt ihan yks yhteen voi soveltaa ulkopuolelle mutta osviittaa (tietyin varauksin)se minusta parinmuodostuksesta antaa ulkopuolellakin.
Paska mies.. mutta monet suomalaiset miehet ovat tuollaisia ulkonäkö menee luonteen edelle, sekö on muka sitä tasa-arvoa???
En kyllä surisi tuollaisen paskan perään. Laittaisin sinne viesitä että "tarkemmin ajateltuna et sinäkään ihan minun tyyppiäni ollut, jäin miettimään sinun kuitenkin niin erilaisia arvoja. Kiitos kun olit roheka ja kerroit asian."
Kuinkas pitkään näyttää ne ulkonäön perusteella solmitut suhteet kestävän? Ja ymmärrätkö miksi niihen sisältyy niin paljon mustasukkaisuutta? Juuri siksi, että ne perustuu vain ulkoisiin asioihin, ja niistä on todellinen sitoutuminen hyvin kaukana.
Olen lihava, mutta hyvätapainen, kohtelias ja kuulemma hauskaa seuraa. Silti kuulen jopa kaverimiehiltä välillä vinoilua painostani! Siis mitä hittoa, miten se mihinkään liittyy??
Teininä olin hoikahko, isotissinen ja tavallisen näköinen. Miehet eivät pyörineet ympärillä, vaan kohtelivat minua kuin esinettä: yksi puristi perseestä, toinen tuuppasi iholle ja kehui tissejä kuola valuen, kolmas huuteli perään...huoooh.
Tajusin myöhemmin, että lihotin itseni koska en jaksanut sitä rumbaa miesten kanssa enää. Miesvihani vaan nousi, kun tajusin ettei minuun suhtauduttu painonlisäyksen jälkeen naisena, vaikken ollutkaan mikään muodoton, jätesäkkiin pukeutuva rumilus!
mun mielestä on harhaanjohtavaa sanoo, että on normaalipainoinen, mutta todellisuudessa se onkin vain bmi, mikä on normaalirajoissa, mutta näytät läskiltä. Ei ihmiset ajattele millään hiton bmi taulukolla! Vaan sillä, miltä näyttää. Kaikki (useimmat) pitävät lihavia hieman tai paljon vastenmielisinä, ei sille voi mitään.
Suosittelen lopettamaan pullan mussutuksen ja alkaa liikkua enemmän, sitten yrittää etsiä seuraa uudestaan.
"miehiin" teistä monet ap.n lisäksi ovatkaan törmänneet, yäks..!?
Oon aina hakenut vain kunnollisten ja kilttien miesten seuraa, enkä ole moneen pinnalliseen tai esineellistävään törmännnyt...miten se on mahdollista? Mä luulen että näitä kusipäitä on vain murto-osa, mutta ne saavat enemmän huomiota kuin kunnolliset. Haluan vain sanoa, ettei kannata leimata kaikkia miehiä , kun suurin osa on kuitenkin ihmisiä, siinä missä naisetkin Yksi poikaystävä tosin oli pinnallinen, sanoi kerran, että eroaa musta jos lihon. Se järkytti mua, vaikka hoikka olenkin...kyllähän siinä ero tuli, monen asian summana, ei kuitenkaan mun kilojen takia!
Minusta liikunta ja suht terveellinen ruokavalio parantaisi monen ihmisen elämän, kun liikkuu niin mielikin piristyy ja saa syödä herkkujakin ilman morkkista.
on hyvä, jos etsit ja löydät miehen nyt. Voit laihduttaa sitten kun suhde on syventynyt, kun tiedät, että mies rakastaa sinua ja pitää sinusta juuri tuollaisena.
Jos nyt laihdutat niin, että "kelpaat", ja löydät jonkun niljakkaan netttimiehen, niin mitäs sitten teet, kun joskus lihot takaisin noihin (normaaleihin) mittoihin, ja mies jättää sinut koska olet niin "lihava" ja hampaasikin ovat alkaneet vähän kellertää?
En sano, ettetkö saisi laihduttaa nyt. Kuntoilu ainakin tekee aina hyvää: esim. punttitreenit ja lenkkeily varmasti kiinteyttävät kehoasi ja saavat sinut muutenkin hyvälle tuulelle. Mut kuitenkin, koita löytää sellainen mies, joka EI kysele ulkonäöstäsi mitään turhia. Kyllä sisäisten asioiden pitäisi olla tärkeämpiä kysyttäviä, esim. keskustelut perusarvoistanne, ja sen mukaan yhteensopivuuden miettiminen.
Ihan turhaan suret jotain paskamiestä! Ihan suututtaa tuollaiset ääliöäijät! Kai tajuat, ettet oikeesti missään nimessä olisi tuollaista miestä huolinut?
...ihanasti kirjoitettu
en tajua tuota ihmisten haukkumista, jolla on jonkinlainen mielipide ihanasta kropasta ja kauheesta kropasta. On vain naurettavaa ja tekopyhää haukkua ihmisiä mieltymystensä perusteella. En minäkään pidä lihavia puoleensavetävinä. Ja joku toinen voi taas inhota laihoja. Mikä siinä on niin kamalaa jonkun jeesustelevan mammam mielestä? Huh huh. Kuulostaa vain siltä, että jeesustelijoiden oma itsetunto on niin sairaan heikko, että kukaan ei saisi ikinä mitenkään ilmaista, että ei pidä heidän ulkoisesta olemuksesta. Naurettavaaa...
alakanttiin. Suurin osa naisista tekee sitä ja sen takia, miehelle täräyttää vaikka 70kg painoksi pituudella 170 kuulostaa järkyttävältä miehen korvaan. Miehet usein kuvittelee, että hoikat on 50kg, pyöreät 60kg ja läskit yli 70kg.
Sinänsä sinä ap et ole lihava. Idioottimies, kun kyseleekin tuollaista. BMI alle 25 on normaalipainoinen ja BMI 25-30 on vasta LIEVÄSTI ylipainoinen. Kauneus on katsojan silmässä tietysti, mutta suurin osa ihmisistä pitää sinua taatusti ihan normaalina.
Kerronpa esimerkin omista ystävistäni: Kaksi naista, ikää 30+. Toinen 172cm ja paino 62kg. On sirorakenteinen ja sopivasti pehmeää, mutta hoikka. Toinen 174cm ja 72kg, rotevarakenteinen ja luiseva suorastaan, luut näkyy läpi, ei tissiä tai peppua... Jos pitäisi kysyä, kumpi on laihempi, niin vastaisin jälkimmäisen, vaikka on selvästi painavampi. Rotevampi hän toki on, muttei todellakaan "läskimpi".
Paino ei ole oleellinen vaan se, miltä tuntuu, miten kilonsa kantaa, miten vaatteet istuu ja miltä näyttää peilissä!
mun mielestä on harhaanjohtavaa sanoo, että on normaalipainoinen, mutta todellisuudessa se onkin vain bmi, mikä on normaalirajoissa, mutta näytät läskiltä. Ei ihmiset ajattele millään hiton bmi taulukolla! Vaan sillä, miltä näyttää. Kaikki (useimmat) pitävät lihavia hieman tai paljon vastenmielisinä, ei sille voi mitään.
Suosittelen lopettamaan pullan mussutuksen ja alkaa liikkua enemmän, sitten yrittää etsiä seuraa uudestaan.
voi kuule kuulua kauniille, sopusuhtaiselle ja normaalipainoiselle naiselle. pun painoindeksi on 25 ja olen kuule saanut nauttia miesten huomiosta ihan väsyksiin asti. Sä et oo tullu varmaankaan ajatelleeksi et sun sielunmaisemasi saattaa olla aika rajoittunut ja sellaisenaan hirveä? Onko vaikee tajuta et tällaisia kommentteja toisista kirjoittava on aika monen mielestä melko säälittävä tyyppi? siinä ei alhaiset painoindeksit paljoa pisteita tuo??? Aivan hirveää et tällaisia naisia on olemassa:(((((
painoindeksi on 25, mikä sinullakin jo on, sehän on suorastaan lihava nainen. ja mies ei haluaa yksinkertaisesti lihavaa naista. Onko se nyt niin vaikeeta tajuta?
hirviönainen:((
Mä en tajua tota.
Ei painolla ole mitään väliä kunhan ruumiinrakenne on hyvä. Ei laihuudell tee mitään jos on pienet tissit.
Minulle yksi teki niin että antoi kuvan parin vuoden takaa jossa oli hyvä kroppainen....olipa sitten lihottanut itsensä. Tämä oli lapseton.
Empä sitten toista kertaa sitä nähnytkään. Tämän tein ihan periaatteen pohjalta. Epärehellisen alku paistoi heti läpi...Muutenkin koko ilmoitus oli liioittelua, mikä ei pitänytkään paikkaansa....pyörittää maatilaa jne. Asu kaupungissa sekä veli ja isä hoiti tilaa kuitenkin....varmaan ilmoittelee vieläkin itseään suomi24:llä
painoindeksi on 25, mikä sinullakin jo on, sehän on suorastaan lihava nainen. ja mies ei haluaa yksinkertaisesti lihavaa naista. Onko se nyt niin vaikeeta tajuta?
hirviönainen:((
hän kysyisi painoideksiäni tai jotain muuta yhtä terävää nauraisin herran samantien suohon. Tyhmiä ihmisiä on maailma pullollaan, niihin ei vaan missään nimessä pidä sekaantua. Ja sydän sanoo AINA, varsinkin naisella jolla sydän on (tässäkin ketjussa huomaa ettei kaikille sellaista ole suotu) onko tyyppi sulle hyväksi tai haitaksi. Siis luota sydämesi ääneen!!
Typerän oloinen mies, hyvä että pääsit siitä!
Minä olen kerran nettitreffaillut,mutta enään ikinä en alennu moiseen.Tapasin aivan ihanan miehen (tai siis luulin ainakin niin)Ja juttelimme ja juttelimme ja juttelimme ja hän kolahti heti.Kuvatkin vaihdettiin ja hän oli todellinen komistus.Kehui minua kauniiksi siinä missä minä häntä komeaksi.Hän oli niin avoin ja puhelimessakin hänen äänensä kuului hunajaisen söpöltä,mutta ujolta.Sovimme tapaamisesta ja hän kysyi painon,minkä kerroin ja sitten tuli pimeys.Ei vastauksen vastausta viikkoon.EDnkä edes ole ylipainoinen,tai olen kilon,mutta mitä väliä.Minulla on 3 lasta.
Sitten hän laittoi viestin "Niin..tota,musta tuntuu ettei sittenkään kannattaisi tavata..tuntuu etteiolla samalta aaltopituudelta ja mulla ei ole nyt intoa treffailla ketään kun sisko kuoli viikko sitten.Olin sairaalassa hänen kanssaan.Hänellä syöpä ja hänen miehensä jäi 2 lapsen yksinhuoltajaksi.Olen pahoillani,mut ei nyt ainakaan..."
Ymmärsin ja olin pahoillani hänen siskonsa vuoksi ja laitoin osanottoni...sitten selvisi kun kaveri alkoi puhua että oli tavannut upean miehen ja kertoi tästä ja näytti kuvan.Sama mies...vitutti niin ja olin loukkaantunut.Sanoin kaverille että valehtelee painosa tälle miehelle jos tämä sitä kysyy.Kaveri väitti olevansa 60 kiloinen.Sama puhumattomuus kesti viikon,sit tuli sama viesti mitä mulle.Haukuttiin molemmat tämä tyyppi lyttyyn ja puhuttiin keskustelupalastalla ettei kukaan luota tähän ja torpetoitiin häntä oikein olan takaa.
Myöhemmin selvisi että kyseinen mies ei muutenkaan ollut se mitä sanoi olevansa.Hän oli 20 vuotias mies (ei siis 28) ja väärää kuvaa oli esitellyt.Todellisauudessa oli kuulemma kalju,kaljamahainen ukko joka juo ja polttaa kuin pesusieni.
voit laihduttaa. Ei tämä ole sellainen ongelma johon ei ole ratkaisua. Toinen vaihtoehto on olla sellainen kuin on ja treffailla miestä jolle se on OK. Sutjakkana luulen kuitenkin ns. markkina-arvosi olevan korkeampi.
Takaiskuja tulee itse kullekin mutta elämä nyt vaan on sellaista.
"Sitten mies halusi tietää tarkan panoni."
Ehkä se riippuu tuosta.
Mitäs sitä etukäteen niin tarkkaan selittämään.
tommonen mies joka kysy sinulta tarkkaa painoa on muutenkin ihan täysin turha. Voit olla toisaalta tyytyväinen että ei tarvinut käyttää enempää aikaa tuommoiseen. Tavallaan kuulostaa vähän sairaanloiseltakin jos tarkkaa painoa kysytään.. :P Semmosiakin miehiä ihan oikeesti on jotka eivät tykkää laihemmista, tosin vähän vähemmän ehkä.. mutta sinun kannattaa miettiä minkä kokoisena sinä olisit onnellinen, ja sitten tehdä töitä sen eteen. Jos sinä olet onnellinen ja tyytyväinen itseesi, olitpa minkä kokoinen tahansa, se huokuu muillekin. Miehet tykkää ennen kaikkea naisista jotka ovat sinut itsensä kanssa, koosta huolimatta.
Minä olin yli 7 vuotta sinkkuna ja ymmärrän tunteesi täysin. Käytin myös nettiä seuranhakuun -enkä valitettavasti voi suositella sitä.
Netistä löytyy kusipäitä suhteellisen paljon helpommin kuin live-elämästä. Lisäksi netistä on helppo etsiä unelmiensa täyttymystä, mutta kokemuksesta voin sanoa, että sellaista on vaikea löytää. Tätä ei vain kovin moni nettideittaaja tajua, valitettavasti.
Omien nettitreffiaikojen aikana vaivuin täydelliseen epätoivoon. Vaikka valtaosa miehistä oli ihan tavallisia, niin silti joukkoon mahtui uskomattoman paljon niitä, jotka hakivat vain seksiseuraa, elivät jotain virtuaalista pintaliitoelämää (todellisuus olikin sitten aivan toinen) ja niitä, jotka kusettivat tietoisesti alusta loppuun asti.
Jos nettimies ei halunnut tavata sinua "painosi vuoksi", on todennäköistä, että hän ei missään tapauksessa etsinyt vakavaa suhdetta.. Ja kliseinen kysymys: haluaisitko sinä miehen, jolle _tarkka_ paino on noin merkittävä asia? Silloinhan saisit kuulla aina kommenttia, jos painosi nousisi yhtään..
Tiedän kyllä, että enemmän kuin juuri tuon miehen tapaamista, toivoisit että kerrankin ns. Osuisi Kohdalle ja pitkä sinkkukausi päättyisi. En ikinä uskonut, että itse sanoisin nämä sanat jollekulle ja vielä tarkottaisin niitä, mutta todella: älä huoli, kyllä se oikea vielä löytyy -yleensä yllättäen sitten kun et (enää) etsi tai kaipaa suhdetta.
AP:lle paljon jaksuja ja tsemppihalauksia!
Olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuja, muutamia pieniä juttuja vain ollut. Nyt netissä tutustuin tosi kiinnostavaan ja kivantuntuiseen mieheen, kirjoiteltiin paljon ja puhuttiin puhelimessa. Treffit oli sovittu tälle viikolle ja olin aivan innoissani niin pitkästä aikaa! Kuvat vaihdettiin alussa.
Mutta... Sitten mies halusi tietää tarkan panoni. Olin ilmoituksessa laittanut, että ruumiinrakenne normaali. BMI on mulla normaalin yläräjalla eli 24,8. Kun ilmoitin painoni, tuli illalla viesti, että hän on miettinyt, että olemme sittenkin varmaan liian erilaisia eikä halua tavata...
Mulla on niin paska fiilis. En saanut nukuttua koko yönä. Miehet todellakin haluavat vain laihoja naisia, palstalaiset ylipainoiset saa vaäittää ihan mitä muuta tahansa, mutta pettävät vain itseään!
Olen ollut hyvällä dietillä ja pudottanut 5kg, mutta eilisillan viestin jälkeen vedin lapsen mentyä nukkumaan litran jäätelöä, sipsejä ja karkkeja. Nyt inhoan itseäni vielä entistä enemmän, mikäli mahdollista- Mut on varmaan tuomittu loppuelämäni olemaan yksin. Ja ikää vasta 32...
Tiedän tismalleen miltä susta tuntuu.Tapasin tuossa 2 vuotta sitten netissä aivan ihanan miehen,kuvia ei vaihdettu.Hän kyseli multa painoa ja pituutta ja kuppikokoa ja hieman huolestuneena annoin ne.Hän totesi "No,et sää mikään hottis painos suhteen oo.Mut kyllä voidaan tavata ja katsoa"Hän antoi mulle osoitteen ja sovimme tapaavamme.Odotin paikassa 4 tuntia ja ajattelin että hän on ehkä estynyt eikä pysty tulemaan.Pettyneenä lähdin kotiin ja menin nettiin.Siellä keskustelupalstalla tämä samainen mies vonkasi muita ja tein hänelle pikkupilan.Puhuin pitkään ja väitin ttä olen 180 senttinen,55 kiloinen ja tummatukkainen kaunotar.No,siitähän hän innostui ja sovimme tapaavamme ja sanoin hänelle että pukee vihreän paidan jamustat housun ja laittaa päähänsä lippiksen.Värväsin hyvän ystäväni esittämään tähän tätä naisen osaa.Tämä mies oli paikalla tuntia ennen.Tehtiin niin että ystävä meni sinne vasta tunnin päästä ja sanoi että oli kiire jakun tämä näkisi tämän miehen sanoisi "No,sä et oo mikää hottis ton painos suhteenja ulkonäkö sulla on nolla että mä taidan lähtee"Kaveri lähti ja naurettiin pitkin iltaa tälle miehelle.Tämä mies ei siis TODELLAKAAN ollut mikään komistus vaan aivan karsean ruma...sai maistaa kirjaimmellisesti omaa lääkettään.
Tästä on nyt 1 vuosi aikaa ja itse olen onnellinen,sillä seurustelen ja odotan toista lastani
ammattini:) Tänne tulee vain rustattua nopeasti jotain, näppäimet lipsuu vauhdissa enkä viitsi ruveta niitä korjailemaan, mielipide kuitenkin tulee selväksi.
Sinulle suosittelen mm. pohdiskelua siitä mikä on olennaista. Sanoihin takertuminen ei välttämättä sitä ole:)