Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetunto rmahti taas! Netiitreffimies ei haluakaan tavata...

Vierailija
17.09.2011 |

Olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuja, muutamia pieniä juttuja vain ollut. Nyt netissä tutustuin tosi kiinnostavaan ja kivantuntuiseen mieheen, kirjoiteltiin paljon ja puhuttiin puhelimessa. Treffit oli sovittu tälle viikolle ja olin aivan innoissani niin pitkästä aikaa! Kuvat vaihdettiin alussa.

Mutta... Sitten mies halusi tietää tarkan panoni. Olin ilmoituksessa laittanut, että ruumiinrakenne normaali. BMI on mulla normaalin yläräjalla eli 24,8. Kun ilmoitin painoni, tuli illalla viesti, että hän on miettinyt, että olemme sittenkin varmaan liian erilaisia eikä halua tavata...

Mulla on niin paska fiilis. En saanut nukuttua koko yönä. Miehet todellakin haluavat vain laihoja naisia, palstalaiset ylipainoiset saa vaäittää ihan mitä muuta tahansa, mutta pettävät vain itseään!

Olen ollut hyvällä dietillä ja pudottanut 5kg, mutta eilisillan viestin jälkeen vedin lapsen mentyä nukkumaan litran jäätelöä, sipsejä ja karkkeja. Nyt inhoan itseäni vielä entistä enemmän, mikäli mahdollista- Mut on varmaan tuomittu loppuelämäni olemaan yksin. Ja ikää vasta 32...

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti paljon parempi fiilis kun sai johonkin purkaa tämän asian ja saa lohduttavia ja tsemppaavia kommentteja. Tottahan se on, että en ole tämän kokoisena itseni kanssa sinut ja aion tehdä asialle jotakin, niin kuin olen jo tehnyt. Välillä sitä on vaan niin hiton yksinäinen vaikka onkin ihana lapsi ja ystävät. Onneksi mulla on unet -niitä ei kukaan voi pois viedä. Monasti ne tuntuvat niin todelliselta ja niissä muistan miltä tuntuu olla rakastunut... Vaikka valveilla sitä fiilistä ei enää osaa edes muistella. Ehkä olis viisain jättää tuo nettideittaus kokonaan. Siinä tuntuu aina putoavan vain korkealta... Aluksi mies kuulostaa täydelliseltä kun totuus sitten on ihan muuta../

Vierailija
22/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kyllä odota hyvää kohtelua miehiltä ja menee jopa treffeille vaikka mies olisi haukkunut! Unohda tuo juntti. Olet sitäpaitsi normaalipainoinen ja nuori. Löydät jonkun kivan miehen vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kysyy "tarkkaa painoa" ennen tapaamista ei voi ottaa tosissaan. Noin epäkypsä tyyppi osoittautuu muussakin suhteessa pettymykseksi ennemmin tai myöhemmin, yleensä jo ennemmin. Joten et menettänyt yhtään mitään.

Vierailija
24/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et varmaan kysynyt sen miehen tarkkaa painoa. Ja varmaan vähän kummastuit hänen kysymystään. Soivatko hälytyskellot? Ette te sittenkään niin hyvin yhteen sopineet kuin luulit. Tuollaisen miehen voit unohtaa.

Vierailija
25/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et vielä itket tuollaisen perään. Jotenkin kertoo sinustakin jotain, valitettavasti...

Vierailija
26/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidetä itseä herrasmiesmäisen kohtelun arvoisena.

Vierailija
27/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vanhempi nainen ja tollasta poraa?

Toisekseen: ei se mies treffejä sinun painon takia perunut!!! Mistä joku saa jotain noin tyhmää päähänsä?

Jos joku painosi perusteella (joka normaali) treffit peruu nuun hemmetin hyvä että tekisi sen nyt kun ei ole sinua tavannut ja nähnyt miten hyvä pakkaus olet.

Minua surettaa sinun huono itsetuntosi.

Itselläni BMI 28 ja seksikäs pakkaus olen.

Vierailija
28/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on sikoja. Heille kelpaa vain missimittainen nainen, ei riitä normaalipainoinen. Mutta kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuollaisen miehen perään itke.

Vierailija
29/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsisit lukea mitä kirjoitin; hyvähän se on että tollanen selviää ajoissa JOS tapaaminen peruuntuu naisen kertoman painon mukaan mutta ei tälläsiä miehiä puissa kasva, valtaosalle miehistä on tärkeää että nainen on nätti, fiksu ja mukava tyttö, ihan tavallinen ja ap.n paino on normaali!!!

Jos on sattunut kohtaamaan ääliön niin hyvä että loppu tuli nyt.

Miksi ei ole tullut mieleen että ehkä miestä jännittää sinun tapaaminen vähän liikaa ja perui treffit siksi?

Miksi se tapaamisen peruminen on noin omaan napaasi tuijottamisen takaa tullut vaihtoehto. En usko että mies on sanonut ettei tahdo sinua koska olet normaalivartaloinen.

Tottakai jokainen saa tykätä millasesta vartalosta tykkää; itse tykkään että mies on rotevampi mutta keskekasvuisena pitäisin itseäni jos muuten upean miehen dissaisin vaan jos se olisi pitkä ja hoikka..

Kenties miehellä on vaikka iso nenä jota HÄN häpeää ja pelko tapaamiseen oli liikaa sittenkin. Eli treffien peruuntuminen ei johdu sinusta!!!!

Mutta sinä ja sinun normaalipainosi on ihan varmasti syynä. Ei sinua kukaan tulekaan rakastamaan, ihmiset peruu treffejäkin ihan sillä että olet kertonut olevasi tavallinen.

Sääli että sen takia sitten laihdutat, ei se ole järkevä syy laihduttaa että tekee sen muita varten.

Kannattaisi tehdä jotain paskalle itsetunnolle ennenkö jatkaa miehen etsimistä.

Ja sitten kun jatkat niin muista että parempi se on että epäkypsät yksilöt valikoituu pois heti alussa kuin menisit sellasen kanssa vaikka naimisiin.

12

Vierailija
30/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö menee luonteen edelle, sekö on muka sitä tasa-arvoa???

En kyllä surisi tuollaisen paskan perään. Laittaisin sinne viesitä että "tarkemmin ajateltuna et sinäkään ihan minun tyyppiäni ollut, jäin miettimään sinun kuitenkin niin erilaisia arvoja. Kiitos kun olit roheka ja kerroit asian."

Vierailija
31/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN halua kumppanikseni miestä joka syö,syö ja syö.Maha on kun odottaisi lasta.Minusta on petosta jos sinne nettiin ei uskalla laitella painoaan.

Toiset tykkää pulskemmista ja toiset laihemmista.

Itse olen 170cm ja nyt 57 kg.Ennen painoin 74 kg ja se oli minulle liikaa.Se että ei voi laittaa sitä oikeaa painoa kertoo jotain että ei ilkeä,häpeää sitä itsekin.Miten luottaa ihmiseen ensinkään jos hän ei ole sinut oman painonsa kanssa.Aekin,että syöt litaran jäätelöä,sipsejä sekä karkkia kertoo että ahmit suruihisi.Tämä varmaan loukkaa sua,se ei ollut tarkoitus.

vaan OLE ROHKEASTI OMA ITSESI,älä pelaa painolla tai pituudella netissä,jäät siitä kii niinkuin nyt kävi.Tuo mies ei ollut sua varten,mutta joku toinen on.Itse olen käynyt 100 kertaa juomassa kahvit netti miesten kanssa ja edelleen olen sinkku,ylpeä siitä. 10 vuotta erosta ja ikää 43.

TSEMPPIÄ ja tahdosta on kiinni että laihtuu minäkin siihen pystyin pystyt sinäkin,katsoo vain mitä syö.

NETTI ja ainakin suomi.24 on pahin paikka sieltä saa vaan surua osakseen...

Vierailija
32/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itsetunto on kiinni tuiki tuntemattoman nettituttavuuden sanomisista. Yleensäkin,mitä helvettiä sillä on väliä mitä muut ihmiset sanoo tai ajattelee?

Vierailija
33/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN halua kumppanikseni miestä joka syö,syö ja syö.Maha on kun odottaisi lasta.Minusta on petosta jos sinne nettiin ei uskalla laitella painoaan.

Toiset tykkää pulskemmista ja toiset laihemmista.

Itse olen 170cm ja nyt 57 kg.Ennen painoin 74 kg ja se oli minulle liikaa.Se että ei voi laittaa sitä oikeaa painoa kertoo jotain että ei ilkeä,häpeää sitä itsekin.Miten luottaa ihmiseen ensinkään jos hän ei ole sinut oman painonsa kanssa.Aekin,että syöt litaran jäätelöä,sipsejä sekä karkkia kertoo että ahmit suruihisi.Tämä varmaan loukkaa sua,se ei ollut tarkoitus.

vaan OLE ROHKEASTI OMA ITSESI,älä pelaa painolla tai pituudella netissä,jäät siitä kii niinkuin nyt kävi.Tuo mies ei ollut sua varten,mutta joku toinen on.Itse olen käynyt 100 kertaa juomassa kahvit netti miesten kanssa ja edelleen olen sinkku,ylpeä siitä. 10 vuotta erosta ja ikää 43.

TSEMPPIÄ ja tahdosta on kiinni että laihtuu minäkin siihen pystyin pystyt sinäkin,katsoo vain mitä syö.

NETTI ja ainakin suomi.24 on pahin paikka sieltä saa vaan surua osakseen...

Deittineuvonta keski-ikäiseltä heikolla kirjoitustaidolla varustetulta vanhaltapiialta on yhtä huvittavaa luettavaa, kuin lastenkasvatusneuvot lapsettomilta...

Vierailija
34/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itsetunto on kiinni tuiki tuntemattoman nettituttavuuden sanomisista. Yleensäkin,mitä helvettiä sillä on väliä mitä muut ihmiset sanoo tai ajattelee?

Se ainakin minua auttoi, että sain tänne varhain aamulla purkaa tuntoni. Nukuin sen jälkeen 2.5 tuntia kunnes tytär äsken herätteli ;)

Ei minua tarvitse sääliä tai sympatisoida, mutta minulla ON todella huono itsetunto, koska olen tukevampi kun muuten aikuisiällä olen ollut. Yritän tehdä asialle jotain ja hyväksyäkin itseni tällaisena, mutta se ei ole niin kovin helppoa. Siihen en voi yhtyä, että jos on iloinen ja avoin, niin miehet osoittavat kiinnostusta. Mä olen edelleen noita asioita, myös baarissa kun joskus siellä käyn, mutta hoikempana "markkina-arvo" on sata kertaa parempi.

Kyllä mä nyt tajuan, että mies oli ihan ääliö! Kysyi yhdessä viestissä myös, että millaiset hampaat minulla on. Omistaa kertoi, että ne ovat suorat, hyvinhoidetut ja valkoiset! Kuka mies oikeesti kirjoittaa hampaista???

Mutta siis siihen oleelliseen... Elämä on kiirettä lapsen, vaativan työn ja ystävienkin tapaamisten takia, enkä tietoisesti päivittäin ajattele, että olenpa yksinäinen ja voi kun minulla olisi mies! Mutta, siellä jossain syvällä kaipaan hurjasti parisuhteen rakkautta, hellyyttä ja intohimoakin ja ihan vaikka arjen jakamista. Niistä kertoo juuri tähän aiheeseen keskittyvät todelliselta tuntuvat unet, jotka aamulla muistaa... Aamuisin mietin, että voisinko oikeasti tuntea enää noin.

Se nettitreffailu... No muuten niitä miehiä ei oikein kaiken kiireen keskellä tapaa! Mulla on se vika, että kun alan jonkun kanssa kirjoitteleen ja soitteleen, alan katsoa miestä ruusunpunaisten silmälasien läpi ja alan kuvitella, että tässäkö se uljas prinssi vihdoin on! Tiedän, se on TYHMÄÄ! Mä luulen, että tämä romahdus kyllä lopulta teki mulle hyvää ja osaan jatkossa suhtautua kirjoittajiin kriittisemmin. Monelle miehelle on netissä on kanssa kova paikka, kun nainen on pitkälle kouluttuautunut ja tienaa enemmän kuin mies. En tietenkään näitä asioita kuuluta mihelle, mutta sekin tuntuu olevan vaikea asia miehelle niiden mun 65 kg:n lisäksi...

Mutta kaikki vastaukset ollet hyviä. Mä olen TYHMÄ, koska en osaa suhtautua kriittisesti nettimiehiin ja alan heti rakennella pilvilinnoja. Kyllä, syön suruuni ja se asia kuvottaa mua. En ole sinut itseni ja vartaloni kanssa. Ja olen kai kummonkin aika yksinäinen.

Enpä ole näitä asioita ennen tälla tavalla ajatellut, saati paperille kirjoittanut. Ehkä kun asiat itse ensiksi ymmärtää, voi niitä vasta sen jälkeen alkaa muuttamaan.

Tämä palsta on suurimmaksi osaksi täysin ala-arvoinen, mutta joskus se voi olla myös terapeuttinen kun näkemyksiä asiaa tulee joka suunnalta.

Mukavaa ja aurinoista lauantaita!

AP

Vierailija
35/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kosketusnäyttöpuhelin, johon mun räpylät tuntuvat olevan liian suuret... ;)

AP

Vierailija
36/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tuttua sinkkumiestä seurannut

Vierailija
37/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiiltollinen vielä kommenteistanne, jos jaksoitte lukea. En näitä asioita kumminkaan kenellekään osaa tosielämässä puhua...

AP

Vierailija
38/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa viesteissä udella tarkkaa painoa, millaiset hampaat on, minkä kokoiset tissit tai muuta yhtä pinnallista, LOPETTAKAA KIRJOITTELU VÄLITTÖMÄSTI.

Mies, jolle teidän paino kilon tarkkuudella on niin tärkeä, ei voi olla teistä oikeasti suhdeielessä kiinnostunut. Luultavasti hakee vain panoseuraa. Ja jos suhde onnistuisikin, kuka haluaa noin teinimäisen miehen, jolle ulkonäkö on muuta tärkeämpää.

Ja itse olin 3 lapsen hiukan ylipainoinen yh, pienipalkkaisessa huonossa työssä ja niin vain löysin vielä unelmieni miehen :) Fiksu, vastuuntuntoinen, perheelle omistautunut, hyvässä työssä... Kaikkea mitä voin toivoa. Eikä löytynyt netistä vaan ihan sattumalta tosielämässä kun vähiten sitä odotin :)

Vierailija
39/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä, jos etsit ja löydät miehen nyt. Voit laihduttaa sitten kun suhde on syventynyt, kun tiedät, että mies rakastaa sinua ja pitää sinusta juuri tuollaisena.

Jos nyt laihdutat niin, että "kelpaat", ja löydät jonkun niljakkaan netttimiehen, niin mitäs sitten teet, kun joskus lihot takaisin noihin (normaaleihin) mittoihin, ja mies jättää sinut koska olet niin "lihava" ja hampaasikin ovat alkaneet vähän kellertää?

En sano, ettetkö saisi laihduttaa nyt. Kuntoilu ainakin tekee aina hyvää: esim. punttitreenit ja lenkkeily varmasti kiinteyttävät kehoasi ja saavat sinut muutenkin hyvälle tuulelle. Mut kuitenkin, koita löytää sellainen mies, joka EI kysele ulkonäöstäsi mitään turhia. Kyllä sisäisten asioiden pitäisi olla tärkeämpiä kysyttäviä, esim. keskustelut perusarvoistanne, ja sen mukaan yhteensopivuuden miettiminen.

Ihan turhaan suret jotain paskamiestä! Ihan suututtaa tuollaiset ääliöäijät! Kai tajuat, ettet oikeesti missään nimessä olisi tuollaista miestä huolinut?

Vierailija
40/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis molemmin puolin ja nyt tarkoitan kokovartalokuvaa. Silloin ei ehkä painoa udeltaisi ja kumpikin voi päätellä,vastaako toinen omia "ihanteita" ulkonäön suhteen.

Reilu peli mielestäni ja voi välttyä pettymyksiltä

Kyllähän ulkonäöllä on merkitystä. En minäkään ihastuisi tietyn näköisiin miehiin ensisilmäyksellä.