Itsetunto rmahti taas! Netiitreffimies ei haluakaan tavata...
Olen ollut nyt 4 vuotta sinkkuja, muutamia pieniä juttuja vain ollut. Nyt netissä tutustuin tosi kiinnostavaan ja kivantuntuiseen mieheen, kirjoiteltiin paljon ja puhuttiin puhelimessa. Treffit oli sovittu tälle viikolle ja olin aivan innoissani niin pitkästä aikaa! Kuvat vaihdettiin alussa.
Mutta... Sitten mies halusi tietää tarkan panoni. Olin ilmoituksessa laittanut, että ruumiinrakenne normaali. BMI on mulla normaalin yläräjalla eli 24,8. Kun ilmoitin painoni, tuli illalla viesti, että hän on miettinyt, että olemme sittenkin varmaan liian erilaisia eikä halua tavata...
Mulla on niin paska fiilis. En saanut nukuttua koko yönä. Miehet todellakin haluavat vain laihoja naisia, palstalaiset ylipainoiset saa vaäittää ihan mitä muuta tahansa, mutta pettävät vain itseään!
Olen ollut hyvällä dietillä ja pudottanut 5kg, mutta eilisillan viestin jälkeen vedin lapsen mentyä nukkumaan litran jäätelöä, sipsejä ja karkkeja. Nyt inhoan itseäni vielä entistä enemmän, mikäli mahdollista- Mut on varmaan tuomittu loppuelämäni olemaan yksin. Ja ikää vasta 32...
Kommentit (54)
lopeta toi höpötys ja katso peiliin!!Oletko satavarma että haluisit miehen jolle PAINO on no 1???Tunnen paljon miehiä,jotka rakastavat iloisia,naisen näköisiä naisia,joilla tissit ja pylly.Miehet tykkäävät yleensä naisista,jotka ovat kiinteitä ja kurvikkaita ja iloisia=)!!
Olen asiakaspalvelussa ja juttelen paljon miesasiakkaitten kanssa.
Opettele pukeutumaan oman vartalotyypin mukaan,älä käytä liian pieniä tai teinejä vaatteita.Opettele myös vrityyppisi,mitkä sävyt sua pukee!!Sä olet just hyvässä kuosissa!!
Olet normaalipainoinen nainen. Olet törmännyt hölmöön - unohda se välittömästi ja luota järkevien kanssasiskojen neuvoihin. Kyllä KURVIT vetoavat suureen osaan miehistä, nimenomaan ne ja uskoisin sinulla niitä olevan. Nimenomaan olen kuullut miesten suusta että pieni pyöreys ja pehmeät muodot ovat SUPER seksikästä verrattuna vastakohtaan ja vastakohdat usein vetävät puoleensa. Löydät aivan varmasti ihanan miehen sinun pitää vain ylpeänä ja iloisena kantaa itseäsi - unohda nuo ahtaat hoikkuusihanteet, unohda ja ala elää!
että painon pudotus on sekä terveellistä että tekee aivan varmasti vartalostai seksikkämmän.
Painon pudotus on loppujen lopuksihelpoimmasta päästä asioita maailmassa. En sano että se suorastaa olisi helppoa, mutta takuu varmasti on paljon vaikeampiakin asioita.
Eli nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja pudotat painosi kohtaan BMI 23 ja sitten uutta matoa koukkkuun.
Jatka painon pudotustasi, se on helppo tehä, siihen eivät muut vaikuta, ei tarvitse huomioida muiden mielipiteitä eikä tarvitse tehdä kompromissejä. Tiedät mikä on tavoitteesi ja vain sinä itse vaikutat asiaan. Siksi se on "helppoa"
"Markkinat ovat joskus kovat" ja työtä tekemällä pärjää. Sitten kun pääset parisuhteeseen alkaa se vaikeampi osuus ja totinen työ, jotta parisuhde pysyisi toimivana. Se on se vaikeampi osuus, kun pitäisi huomioida toisenkin ihmisen tunteita ja tarpeita.
Painon pudotus on ihanan itsenäistä puuhaa.
EN halua kumppanikseni miestä joka syö,syö ja syö.Maha on kun odottaisi lasta.Minusta on petosta jos sinne nettiin ei uskalla laitella painoaan.
Toiset tykkää pulskemmista ja toiset laihemmista.
Itse olen 170cm ja nyt 57 kg.Ennen painoin 74 kg ja se oli minulle liikaa.Se että ei voi laittaa sitä oikeaa painoa kertoo jotain että ei ilkeä,häpeää sitä itsekin.Miten luottaa ihmiseen ensinkään jos hän ei ole sinut oman painonsa kanssa.Aekin,että syöt litaran jäätelöä,sipsejä sekä karkkia kertoo että ahmit suruihisi.Tämä varmaan loukkaa sua,se ei ollut tarkoitus.vaan OLE ROHKEASTI OMA ITSESI,älä pelaa painolla tai pituudella netissä,jäät siitä kii niinkuin nyt kävi.Tuo mies ei ollut sua varten,mutta joku toinen on.Itse olen käynyt 100 kertaa juomassa kahvit netti miesten kanssa ja edelleen olen sinkku,ylpeä siitä. 10 vuotta erosta ja ikää 43.
TSEMPPIÄ ja tahdosta on kiinni että laihtuu minäkin siihen pystyin pystyt sinäkin,katsoo vain mitä syö.
NETTI ja ainakin suomi.24 on pahin paikka sieltä saa vaan surua osakseen...
Deittineuvonta keski-ikäiseltä heikolla kirjoitustaidolla varustetulta vanhaltapiialta on yhtä huvittavaa luettavaa, kuin lastenkasvatusneuvot lapsettomilta...
Jokainen tyylillään..Lukihäiriö ja osa sormista on operoitu.Kaikille ei kelpaa kaikki saisin itsekin jonkun läskimahan tuolta ja heti.EI VAAN NAPPAA helppo olla yksin voi vaikka panna silloin tällöin sun miestä,se ei jää roikkumaan minuun.Pitää hetken hyvää huolta musta ja seksi on ihanaa ruikuttaa ja suree kuinka huonoa oma perhe elämä on. ;)
Kivaa päivää sulle, äidinkielen maisteri pilkun viilaja ;)Sillä olenkin suullisesti paljon parempi sen kaikissa merkityksissään!!
Tuollaisen pinnallisen miehen perään ei kannata uhrata kyyneltäkään. Jatkakoon hän missinsä etsintää.
Kumppani tulee jos on tullakseen. Ja se, jonka kanssa asiat natsaavat.
t. eronnut erittäin sensuelli naisellinen keski-ikäinen nainen, jonka painoindeksi on 39 ja uudella miehellä se on 24. Mutta meitä yhdistävät äly ja taiteet, joihin ammattimmekin liittyvät.
ihan sivustaseuraajana voin todeta että mies on 100% idiootti!!! Mieti nyt; sen sijaan että hän on kiinnostunut sinusta- häntä kiinnostaa painoindeksi... se kertoo miehestä ja paljon- ei todellakaan mikään rakastamaan kykenevä henkilö. Että armahda itesi.
Ja se mitä voisit tehdä on ruveta rakentamaan itsellesi hyvää itsetuntoa- selvittämään asioita miksi se on huono. Koska itsetunto ei ikinä, koskaan, saisi olla toisen ihmisen hyväksynnän varassa!!! Itsetunto on jotain mikä sulla on aina- ja itse asiassa vasta hyvä itsetunto mahdollistaa sen että voit itse rakastaa- etkä jää riippuvaisena odottamaan toisten rakkautta. Toisten rakkautta janoavana olet aina uhri ja onneton. Jos rakastat itseäsi- voit hyvin ja pystyt myös rakentamaan oikeasti hyvinvointia lisääviä ihmissuhteita etkä vain riippuvuussuhteita!
ihan sivustaseuraajana voin todeta että mies on 100% idiootti!!! Mieti nyt; sen sijaan että hän on kiinnostunut sinusta- häntä kiinnostaa painoindeksi... se kertoo miehestä ja paljon- ei todellakaan mikään rakastamaan kykenevä henkilö. Että armahda itesi.
Ja se mitä voisit tehdä on ruveta rakentamaan itsellesi hyvää itsetuntoa- selvittämään asioita miksi se on huono. Koska itsetunto ei ikinä, koskaan, saisi olla toisen ihmisen hyväksynnän varassa!!! Itsetunto on jotain mikä sulla on aina- ja itse asiassa vasta hyvä itsetunto mahdollistaa sen että voit itse rakastaa- etkä jää riippuvaisena odottamaan toisten rakkautta. Toisten rakkautta janoavana olet aina uhri ja onneton. Jos rakastat itseäsi- voit hyvin ja pystyt myös rakentamaan oikeasti hyvinvointia lisääviä ihmissuhteita etkä vain riippuvuussuhteita!
Kiitos ihanasta ja kannustavasta vastauksesta! Puhut itsetunnosta juuri niin kuin sen pitäisi olla. Pitäisi varmaan tallentaa vastauksesi ja lukea se joka aamu ääneen kun katsoo peiliin! Kiitos ;)
AP
painoindeksi on 25, mikä sinullakin jo on, sehän on suorastaan lihava nainen. ja mies ei haluaa yksinkertaisesti lihavaa naista. Onko se nyt niin vaikeeta tajuta?
EN halua kumppanikseni miestä joka syö,syö ja syö.Maha on kun odottaisi lasta.Minusta on petosta jos sinne nettiin ei uskalla laitella painoaan.
Toiset tykkää pulskemmista ja toiset laihemmista.
Itse olen 170cm ja nyt 57 kg.Ennen painoin 74 kg ja se oli minulle liikaa.Se että ei voi laittaa sitä oikeaa painoa kertoo jotain että ei ilkeä,häpeää sitä itsekin.Miten luottaa ihmiseen ensinkään jos hän ei ole sinut oman painonsa kanssa.Aekin,että syöt litaran jäätelöä,sipsejä sekä karkkia kertoo että ahmit suruihisi.Tämä varmaan loukkaa sua,se ei ollut tarkoitus.vaan OLE ROHKEASTI OMA ITSESI,älä pelaa painolla tai pituudella netissä,jäät siitä kii niinkuin nyt kävi.Tuo mies ei ollut sua varten,mutta joku toinen on.Itse olen käynyt 100 kertaa juomassa kahvit netti miesten kanssa ja edelleen olen sinkku,ylpeä siitä. 10 vuotta erosta ja ikää 43.
TSEMPPIÄ ja tahdosta on kiinni että laihtuu minäkin siihen pystyin pystyt sinäkin,katsoo vain mitä syö.
NETTI ja ainakin suomi.24 on pahin paikka sieltä saa vaan surua osakseen...
Deittineuvonta keski-ikäiseltä heikolla kirjoitustaidolla varustetulta vanhaltapiialta on yhtä huvittavaa luettavaa, kuin lastenkasvatusneuvot lapsettomilta...
Jokainen tyylillään..Lukihäiriö ja osa sormista on operoitu.Kaikille ei kelpaa kaikki saisin itsekin jonkun läskimahan tuolta ja heti.EI VAAN NAPPAA helppo olla yksin voi vaikka panna silloin tällöin sun miestä,se ei jää roikkumaan minuun.Pitää hetken hyvää huolta musta ja seksi on ihanaa ruikuttaa ja suree kuinka huonoa oma perhe elämä on. ;)
Kivaa päivää sulle, äidinkielen maisteri pilkun viilaja ;)Sillä olenkin suullisesti paljon parempi sen kaikissa merkityksissään!!
100 miestä tavannut ja silti kelpaa vain panopuuksi varatuille. Kuulostaa todellakin laatunaiselta! Ja hei pikku vinkkinä, ihan tosissaanko sinunkin ikäinen nainen vielä kuvittelee, että se varattu mies voisi mitään muuta sanoa? Eihän sille kukaan antaisi, jos se kertoisi miten rakastaa vaimoaan ja heillä on sopimus, että vieraita saa panna turvallisesti kunhan ne eivät peri maksua!
Itsetunto pitää rakentaa ihan itse. Mutta. Aikuisuutta on se, että pystyy erottamaan oman näkemyksen itsestä ja toisten näkemyksen. Kypsä minä osaa pikku hiljaa tehdä parisuhdevalintoja niin, että ne kannattelevat omaa hyvää näkemystä itsestä. Samalla rakennetaan omaa reviiriä niin, että ylipäänsä rajoitetaan niitten ihmisten vaikutusvaltaa, jotka suhtautuvat itseen kielteisesti ja syövät siten energiaa. Joko opetellaan heihin uusi suhtautumistapa ja jos tämä ei ole mahdollinen, vältetään heihin kontaktia.
Näin ei todellakaan olla uhreja vaan oman elämänsä herroja.
Millainen sen ilmoituksen pitäis olla että siitä sais oikean, aidon kuvan ihmisestä. Joskus tuntuu että treffeilläkin tulee puhuttua vaan semmosta diipadaapaa, eikä osaa kysyä oikeita kysymyksiä mieheltä. Eihän sitä kannata varmaan heti kysellä että mobyako lasta haluaa sitten kun ollaan menty naimisiin, mutta jotain arvokeskustelua olis hyvä käydä. Mutta joo, kaikkihan sitä omaavat hyvät arvot, on helppo sanoa toista ja tehdä toista.
Minulla on enimmäkseen hyviä kokemuksia Suomi24 treffeistä, kun sieltä oman miehenikin löysin. Ihan järkeviä, normaaleja ja luotettavanoloisia tyyppejä suurin osa oli, mutta pari ihan outoakin joukkoon mahtui joukkoon. Sen verran pinnallinen olen, että kuvan halusin nähdä aina etukäteen.
Tsemppiä sulle, kyllä mä uskon että mukaviakin tyyppejä siellä netissä on kun niihin vain saa yhteyden!
Tosiaan, ei muiden takia kannata laihduttaa, itsensä vain jos siltä tuntuu. Kukapa ei joskus herkuttelisi, se tekee vaan niin hyvää henkisesti. Kunhan ei tule morkkista jälkikäteen...!
tyhmyyteni, mutta näin anonyymisti voin paljastaa, että BB:tä välillä katsoneena huomaan aina saman asian että siellä nämä ns. hyvännäköiset pariutuvat ensin ja kukaan muu ei koskaan pariudu ja minusta naisille miehen ulkonäkö on jopa tärkeämpi kuin toisinpäin.
Näistä ns. hyvännäköisistä ovat naiset myös toisilleen mustasukkaisia ja muutakin ilkeilyä tällaiset tilanteet aiheuttavat naisten välille. Ylipainoinen näistä "suosituista" ei ole ainutkaan. Sama juttu joka vuosi ja poikkeuksia tähän sääntöön ei ole.
En tosin väitä, että tätä nyt ihan yks yhteen voi soveltaa ulkopuolelle mutta osviittaa (tietyin varauksin)se minusta parinmuodostuksesta antaa ulkopuolellakin.
Paska mies.. mutta monet suomalaiset miehet ovat tuollaisia ulkonäkö menee luonteen edelle, sekö on muka sitä tasa-arvoa???
En kyllä surisi tuollaisen paskan perään. Laittaisin sinne viesitä että "tarkemmin ajateltuna et sinäkään ihan minun tyyppiäni ollut, jäin miettimään sinun kuitenkin niin erilaisia arvoja. Kiitos kun olit roheka ja kerroit asian."
Huoh, ja siis ihan tosissaan pystyt yhden tapauksen perusteella yleistämään, että KAIKKI miehet haluavat laihoja ja KAIKKI ylipainoiset naiset pettävät itseään.
Voi kuule, ryhdistäydyhän vähäsen. Katsele vaikka kaupungilla ympärillesi, niin aivan varmasti näet paljon ylipainoisia miehiä ja naisia, joilla ne kumppanit löytyy.