Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäkää mulle kuva lapsen saaneesta äidistä joka palautunu hoikaksi alle 6kuukaudessa!

Vierailija
16.09.2011 |

Ja siis ei julkkiksia! Vaan joku tavallinen ihminen.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tuo laiskuus, mukavuudenhalu. Helpompi mässätä ja pysyä pyöreänä kuin omata itsekuria ja olla hoikka...

[/quote]

olla fiksu -mieluummin hieman pyöreä ja älykäs, kuin tyhmä ja yksinkertainen, ajattelematon ja ilkeä. Älä edes yritä muuta selittää. On vain helpompi olla kireä ja syömättä, kuin syödä säännöllisesti ja kohdella muita inhimillisesti. Helpompi olla vittumainen av-palstalla edes jostain, kun ei oikeastaan ole mitään muuta millä päteä, kuin sillä että sattuu nyt olemaan laiha ja jonkin verran vaivaa sen eteen nähnyt, kun mummo on hoitanut lapset ja mies tekee kaikki kotityöt.

Vierailija
82/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole puolisoa eikä mummo mitään meillä tee, ja olen ikivanha äiti, muttei mulla mitään vaikeusia ole pysyä normaalipainoisena. Johan noista lapsista jokainen on imetysaikana vetänyt mut luisevaan kuntoon, ja kun lihaa luiden päälle on alkanut kertyä niin arkiliikunta pitää sen lihana, ei päästä läskiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole puolisoa eikä mummo mitään meillä tee, ja olen ikivanha äiti, muttei mulla mitään vaikeusia ole pysyä normaalipainoisena. Johan noista lapsista jokainen on imetysaikana vetänyt mut luisevaan kuntoon, ja kun lihaa luiden päälle on alkanut kertyä niin arkiliikunta pitää sen lihana, ei päästä läskiksi.

ei tarkoita sitä, etteikö kenelläkään muulla voisi olla, vaikkapa sairauden vuoksi, vaikka liikuntaa harrastaisikin...

Ja jos sulla ei ole puolisoa, sinä olet yh, jolla on lapsivapaita viikonloppuja.

Vierailija
84/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantumiseni myötä -6kg niin että bmi on 25,8.

Lääkkeitä en ole syönyt enää vuoteen, koska ei ole ollut tarvetta. Ja muutaman kg:n tästä aion vielä pudottaa ;)Enkä ole muuttanut mitään...

Ruokahalu on pienentynyt itsestään parantumisen myötä, kun en tarvitse lääkkeitä, liikun yhtä paljon kuin ennenkin. Voin paremmin.

Tuntuu ikävältä, jos tästä syytetään laiskuutta ja mukavuudenhalua. Masennus ei ole mukavuudenhalua :D

Vierailija
85/86 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
86/86 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi