Näyttäkää mulle kuva lapsen saaneesta äidistä joka palautunu hoikaksi alle 6kuukaudessa!
Ja siis ei julkkiksia! Vaan joku tavallinen ihminen.
Kommentit (86)
mutta en toki kehtaa omia kuviani tänne linkittää... Olin ennen lapsiakin siis hoikka & urheilullinen - toki turhaa odottaa hoikaksi palautumista jos sitä ei ole ennenkään ollut. ;) Esikoisesta palauduin entiseen kokoon ja painoon kahdessa viikossa ja toisesta kahdessa kuukaudessa. Olisikohan sitten kolmannesta vasta kahdessa vuodessa, jää nähtäväksi. ;)
ikää mulla oli lasten syntyessä 30 ja 32 v, varmasti sitä vaikeampi palautua mitä vanhempana lapsen saa.
Päinvastoin ihmettelen, kun julkkiksia ihmetellään asiasta. Ei minulla mennyt kauaakaan, kun olin omissa mitoissani. Silloin sanottiin ettei paino saisi tippua alle ennen raskautta painon. Piti ihan väkisin syödä pizzoja yms. Imetys kulutti niin paljon. Eikä jäänyt pömppistä tai nahka venynyt. Geenit? Monilla sama juttu, mitä olen katsonut. Lapset saatuani olin 29 ja 33.
mulla on kaks ja puol kk synnytyksestä ja painan jo kaks kiloo vähemmän ku ennen raskautta, mutta järkky pömppis on silti! Mies vaan aina muistuttaa ja näyttää kuvia joistain malleista jokka on just synnyttäny ja ihan hoikkia jo, miksen mä siis pysty siihen :(
tuollalailla lyttää ja lannistaa sinua herkkänä aikana.
Itselleni tuli raskausaikana +16kg. Ja nyt, kun vauva on 5kk, on tilanne -14kg eli lähtöpainosta (painosta kun tulin raskaaksi) on tippunut 14kg. En oo imettänyt, vaan viettänyt vauvan kanssa aktiivista elämää kotitöiden ja lenkkeilyn merkeissä, muutenkaan en ole kotiin jumittanut. Itte oon halunnut hoikistua, ei ole mies käskenyt. Mielestäni olin hieman liian pulleassa kunnossa, kun tulin raskaaksi. Mieheni on sanonut, että annapa tulla 5kg takas laiheliini :) On mulla kyllä ihana ja kannustava mies!
ja kuvia julkaisemaan, mutta olen ihan hoikassa kunnossa. Lapsia on yhteensä neljä ja nuorin on alle puolivuotias ja olen lähemmäs neljäkymmentä.
Olen aina ollut normaalipainoinen mutta lihonnut raskausaikoina melkein parikymmentä kiloa. Olen kuitenkin palautunut joka kerta ennalleni viimeistään puolen vuoden päästä. Liikun paljon arkisesti, käyn jumpassa ja syön kohtuullisesti. Voin ehkä kuitenkin kiittää osittain myös geenejä. Maha ei ole lihasten osalta sen enemmän pömppis kuin ennen lapsia mutta on siinä jonkin verran enemmän nahkaa. Ei siinä kuitenkaan sellaista löysää pussia. Minulla on joka kerta ollut pieni raskausmaha. Olen jopa joutunut kontrollikäynnille pienen sf-mitan takia, vaikka lapset ovat kaikki olleet kuitenkin syntyessään yli kolmekiloisia.
Kamalia tuollaiset miehet, jotka muistuttaa pömppiksestä tai muusta. Olisin ollut ihan raivona, jos mies kommentoisi minua tuohon malliin ja vertailisi malleihin.
Sama juttu täällä.Mua mies vertasi exäänsä jonka kanssa hänellä on 4 lasta.Puhui että mikset sinä saa laihduttua kun exäkin sai heti painonsa kuriin synnytyksestä ja hän onkin synnyttänyt 4 lasta.Pane paremmaks äläkä syö koko ajan.Se satutti ja kostin.Aloin vertailemaan mieheni munaa exäni munaan ja khuskelin asialla.Loppu valitus kuin lyhyeen ja alkoi mökötys
jokaisesta alle kahdessa kuukaudessa. Toissapäivänä olin juuri jälkitarkastuksessa, paino oli 50 eli lähtöpaino. Maha on aivan hitusen löllö, mutta silmämääräisesti ei huomaa mitään raskautta olleenkaan, vain kokeilemalla huomaa, ettei ole täysin kiinteä. Mulla ei myöskään tule arpia. Kuvaa en jaksa laittaa, mutta voi uskoa. Mitä iloo valehdella netissä anonyymina. Lääkärikin kyllä sanoi, että harvoin näkee näin hyvin palautuneita jälkitarkastuksessa.
Naurattaa kyllä, kun lehdessä tehdään numeroa, että joku misukka palautunut jo puolessa vuodessa. Mulle täysin normaali ilmiö ja en tee muuta kuin syön terveellisesti ja imetän. Liikunnan aloitan vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Ikä 37.
Sama juttu täällä.Mua mies vertasi exäänsä jonka kanssa hänellä on 4 lasta.Puhui että mikset sinä saa laihduttua kun exäkin sai heti painonsa kuriin synnytyksestä ja hän onkin synnyttänyt 4 lasta.Pane paremmaks äläkä syö koko ajan.Se satutti ja kostin.Aloin vertailemaan mieheni munaa exäni munaan ja khuskelin asialla.Loppu valitus kuin lyhyeen ja alkoi mökötys
Teit ihan oikein, saipa typerä ukkosi maistaa omaa lääkettään!
Hih.Kiitos vinkistä.Pitääpä kokeilla.Meilläkin mies on näytellyt netistä ym.mallien kuvia joilla oli upeat linjat synnytyksen jälkeen.Hän vittuili mulle asiasta.Teinpä sitten erään asian..nostin tililtämme 500 euroa ja hankin personal trainerin.Mies alkoi huutamaan kun kuuli että olin ottanut omiin menoihini 500 euroa.Totesin asiallisesti että hänhän oli tahtonut että minä laihdun ja olen kuin Heidi Klum.Ja eihän he sitä ilman personal traineria tee ja ilman kasviksia ym terveellistä ruokaa,joita meillä syödään nyt koko ajan.Heitin muuten ne makkarat mäkelään ja kaljat annoin pois.Sinä tätä tahdoit kun pitää koko ajan mollata ja vertailla.
Laihduin aika nopeasti ihaniin mittoihin,mutta toisen lapsen synnyttyä mies kehtasi sanoa että olen lihavampi kuin hänen eksänsä joka sai myös lapsen vähän aikaa sitten.Nyt teen tuo munajutun..saa urpo maksaa omaa lääkettään
Anna takaisin samalla mitalla ja vähän enemmänkin. Mistä noita urpoja äijiä tulee... Muista sitten huomautella, kun alkaa kaljamaha kasvaa ja vertaa julkkiksiin.
mutta en toki kehtaa omia kuviani tänne linkittää... Olin ennen lapsiakin siis hoikka & urheilullinen - toki turhaa odottaa hoikaksi palautumista jos sitä ei ole ennenkään ollut. ;) Esikoisesta palauduin entiseen kokoon ja painoon kahdessa viikossa ja toisesta kahdessa kuukaudessa. Olisikohan sitten kolmannesta vasta kahdessa vuodessa, jää nähtäväksi. ;)
25 kg 2 kukaudessa synnytyksestä. painoin sitten noin 20 painoindeksin verran. söin paljon mutta myös imeton tosi paljon. kuvaa en laita.
Esikoista odottaessa lähtöpaino oli 64kg. Jälkitarkastuksessa painoin 62kg ja vuosi synnytyksestä 57kg.
Kuopusta odottaessa lähtöpaino oli 60kg, jälkitarkastuksessa taas tuo 62kg ja vuosi synnytyksestä 56kg.
kuin ennen raskautta, ja sekin kilo oli tisseissä!
Kyse on varmaan myös geeneistä. Olen synnyttänyt 4 lasta ja kyllä raskauksista on jäänyt minun kroppaani paljon merkkejä, vaikka olen palautunut painoni puolesta raskautta edeltävään aikaan. On löysää vatsanahkaa vaikka muille jakaa, raskausarpia joka puolella ja vatsa vaav on... no, sellainen kummallisen mallinen. Ehkä lihaksisto jotenkin palautumaton.
voi kaverin kuvaa laittaa tänne, mutta hän oli suunnilleen sairaalasta tullessa jo samoissa mitoissa kuin ennen raskautta, nyt nuorempi lapsi 6kk ja äiti on varmasti hoikempi kuin ennen lasten syntymää.
Ehkä olen salaa hieman kadekin, kun itsellä edelleen matkaa raskautta edeltäneeseen painoon ja lapsi jo reilusti vanhempi, mutta alaspäin mennään hitaasti!
Kaikkien lapsien jälkeen laihtui heti yhtä hoikaksi.
Tuli meillä käymään kun kolmas lapsi oli noin 3 viikkoa. Vatsa oli niin littana kun olla ja voi. Toisilla se vaan menee niin. Tämä ystävä ei harrasta liikuntaa ja syö paljon hyvää mutta on luonnostaan laiha. Tosin ei ole kyllä lihonut raskausaikanakaan, vatsan seudulle tullut vain "jalkapallo".
En minäkään liho raskaana ollessa mutta koska ylipainoa on jonkun verran en hoikaksikaan palaudu.
2 viikkoa esikoisen syntymän jälkeen painoin 10kg vähemmän kuin raskaaksi tullessa.
oma kuvaani, mutta tosi nopeasti lähti ylimääräiset kilot. Imetys oli tehokas painon pudottaja. Ja arpia ei tullut mullekaan.
mulla on kaks ja puol kk synnytyksestä ja painan jo kaks kiloo vähemmän ku ennen raskautta, mutta järkky pömppis on silti! Mies vaan aina muistuttaa ja näyttää kuvia joistain malleista jokka on just synnyttäny ja ihan hoikkia jo, miksen mä siis pysty siihen :(