Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäkää mulle kuva lapsen saaneesta äidistä joka palautunu hoikaksi alle 6kuukaudessa!

Vierailija
16.09.2011 |

Ja siis ei julkkiksia! Vaan joku tavallinen ihminen.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parin kuukauden päästä painoin 49 kg. Mä tosin tein tosi paljon hommia sen eteen. Söin tosi vähän ja kuntoilin paljon.

Vierailija
22/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes tehnyt tiukkaa. Mun luonnollinen olotilani on painaa noin 54-55 kg, olen ollut sen painoinen jo kauan , joten painon normalisoituminen oli helppoa vaikka lihoin raskaana ollessani aika lailla.

Eli mahdotonta se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi farkkuihin. Ja paino putoaa alle lähtöpainon parissa kuukaudessa.

Luulen, että imetys on se syy. Täysimetystä 5 kk ja osittaista 9 kk ikään.

Olen ollut 20, 22, 27 ja 32 vuotias lasten syntymien aikaan. Tiedä sitten kuin käy nyt kun olen 40.

Vierailija
24/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vauva eli kuopus on kuvan ottohetkellä noin 3kk vanha.

http://aijaa.com/v.php?i=006898697979.jpg

Raskauskiloja ei ole. Pikemminkin päinvastoin.. :(

Ylimääräisestä nahasta ei sit puhuta mitään. Muksuilla ainakin oli hauskaa vielä melkein vuosi synnytyksestä, jos vatsalihaksia jännittämättä kumarruin eteenpäin :D Pystyasennossa se nahka jotenkin sulautui...

Vierailija
25/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ilmoittautuu.

Jo synnytyssairaalassa kohtu supistui kahdessa vuorokaudessa ennalleen, kätilöt kävivät vuorotelle ihmettelemässä sitä ja sanoivat ettei minusta huomaisi mitenkään että olen pari päivää sitten synnyttänyt. Poika oli valohoidossa ja olimme sairaalassa viikon. Kun pääsin kotiin, painoin kolme kiloa vähemmän kuin ennen raskautta.

Imetin kaksi viikkoa, sitten loppui maidon tulo kuin seinään, ilmeisesti paino tippui sitten liiaksikin. Raskausarpia tuli rintoihin kun kasvoivat raskauden aikana kolme kuppikokoa. Onneksi eivät kutistuneet jälkeenkäänpäin,näyttäisivat varmaan muuten aivan järkyttäviltä.

Olen tosin nuori, täytin 20 pari kuukautta esikoisen syntymästä.

Vierailija
26/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin hoikempi 6 kk synnytyksen jälkeen kuin ennen. Painoa lähti 15 kg 3 ekan kk aikana, seuraavien kk aikana vielä 6 kg. Painoin ennen synnytystä 58 kg, painavimmillani raskaana ollessani 71 kg ja melkolailla 6 kk synnytkysestä 50 kg.

Pilates, pitkät kävelylenkit ja imetys näköjään toimi hurjan tehokkaasti.

Nyt 3 v synnytyksestä paino on 54 kg.

Vierailija
27/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen raskautta hyvin hoikka ja urheilullinen. Liikkui myös raskauden aikana. Ikää synnyttäessä 39v ja ensimmäinen lapsi. En voi hänen kuvaansa tietenkään laittaa tänne.

Vierailija
28/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä.Mua mies vertasi exäänsä jonka kanssa hänellä on 4 lasta.Puhui että mikset sinä saa laihduttua kun exäkin sai heti painonsa kuriin synnytyksestä ja hän onkin synnyttänyt 4 lasta.Pane paremmaks äläkä syö koko ajan.Se satutti ja kostin.Aloin vertailemaan mieheni munaa exäni munaan ja khuskelin asialla.Loppu valitus kuin lyhyeen ja alkoi mökötys

Hih.Kiitos vinkistä.Pitääpä kokeilla.Meilläkin mies on näytellyt netistä ym.mallien kuvia joilla oli upeat linjat synnytyksen jälkeen.Hän vittuili mulle asiasta.Teinpä sitten erään asian..nostin tililtämme 500 euroa ja hankin personal trainerin.Mies alkoi huutamaan kun kuuli että olin ottanut omiin menoihini 500 euroa.Totesin asiallisesti että hänhän oli tahtonut että minä laihdun ja olen kuin Heidi Klum.Ja eihän he sitä ilman personal traineria tee ja ilman kasviksia ym terveellistä ruokaa,joita meillä syödään nyt koko ajan.Heitin muuten ne makkarat mäkelään ja kaljat annoin pois.Sinä tätä tahdoit kun pitää koko ajan mollata ja vertailla.

Laihduin aika nopeasti ihaniin mittoihin,mutta toisen lapsen synnyttyä mies kehtasi sanoa että olen lihavampi kuin hänen eksänsä joka sai myös lapsen vähän aikaa sitten.Nyt teen tuo munajutun..saa urpo maksaa omaa lääkettään

Minä tekisin ihan samoin.Kiitti vinkistä.Mies on joskus vinoillut raskauskiloistani,mutta synnytyksestä oli aikaa vain 1 kuukausi.Suutui totaalisesti.

Vierailija
29/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino oli 52 kg. Synnytyslaitokselle mentäessä painoin 59 kg. Sairaalasta lähtiessä hyppäsin 27 tuuman farkkuihin. Vaakan näytti 51 kg. Olimme sairaalassa 3 vrk.

Vierailija
30/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa olo aikana omiin mittoihini ja kotiin lähdin vanhoissa farkuissa, jotka meni kepeästi jalkaan ja vatsa oli ihan littana.

Kolmannesta meni pari viikkoa, että vatsa oli ihan littana, suorastaan kuopalla:D

Olen aina ollut hoikka ja urheilullinen, enkä paljoa ole raskausaikana kiloja tullut. Kilot jääneet aina synnytyssairaalaan.

Vierailija
31/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sanotte samalla mitalla takaisin, ei tuollaisiin muu tehoa.

Vierailija
32/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna takaisin samalla mitalla ja vähän enemmänkin. Mistä noita urpoja äijiä tulee...

Itsehän olette ukkonne valinneet, vai onko joku pakottanut sinut naimisiin juuri tuollaisen kanssa? Tietysti asian voi esittää hieman eri tavalla kuin mallien kuvien näyttämisellä, mutta kyllä raskaus tuntuu olevan aika yleinen tekosyy pulleuteen.

Vierailija
33/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä.Mua mies vertasi exäänsä jonka kanssa hänellä on 4 lasta.Puhui että mikset sinä saa laihduttua kun exäkin sai heti painonsa kuriin synnytyksestä ja hän onkin synnyttänyt 4 lasta.Pane paremmaks äläkä syö koko ajan.Se satutti ja kostin.Aloin vertailemaan mieheni munaa exäni munaan ja khuskelin asialla.Loppu valitus kuin lyhyeen ja alkoi mökötys

Hih.Kiitos vinkistä.Pitääpä kokeilla.Meilläkin mies on näytellyt netistä ym.mallien kuvia joilla oli upeat linjat synnytyksen jälkeen.Hän vittuili mulle asiasta.Teinpä sitten erään asian..nostin tililtämme 500 euroa ja hankin personal trainerin.Mies alkoi huutamaan kun kuuli että olin ottanut omiin menoihini 500 euroa.Totesin asiallisesti että hänhän oli tahtonut että minä laihdun ja olen kuin Heidi Klum.Ja eihän he sitä ilman personal traineria tee ja ilman kasviksia ym terveellistä ruokaa,joita meillä syödään nyt koko ajan.Heitin muuten ne makkarat mäkelään ja kaljat annoin pois.Sinä tätä tahdoit kun pitää koko ajan mollata ja vertailla. Laihduin aika nopeasti ihaniin mittoihin,mutta toisen lapsen synnyttyä mies kehtasi sanoa että olen lihavampi kuin hänen eksänsä joka sai myös lapsen vähän aikaa sitten.Nyt teen tuo munajutun..saa urpo maksaa omaa lääkettään

Minä tekisin ihan samoin.Kiitti vinkistä.Mies on joskus vinoillut raskauskiloistani,mutta synnytyksestä oli aikaa vain 1 kuukausi.Suutui totaalisesti.

..kusipäiden kanssa te oikein olette naimisissa?? Mun miehessä on omat vikansa, mutta koskaan ikinä ei ole sanonut negatiivista sanaa ulkonäöstäni. Eikä verrannut exiinsä, paitsi siten että olen exiä niiin paljon kauniimpi (mikä ei pidä paikkaansa). Mä en kuuntelisi hetkeäkään vartaloni arvostelua synnytyksen jälkeen mieheltäni, jos sellaista tekisi. Se loukkaisi _aivan_ sairaasti.

Vierailija
34/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa en laita :) ei mennyt kun 4 kk ja olin omissa mitoissani... meni vielä 7 kk kun perseluut palautuivat :)

Vierailija
35/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih.Kiitos vinkistä.Pitääpä kokeilla.Meilläkin mies on näytellyt netistä ym.mallien kuvia joilla oli upeat linjat synnytyksen jälkeen.Hän vittuili mulle asiasta.Teinpä sitten erään asian..nostin tililtämme 500 euroa ja hankin personal trainerin.Mies alkoi huutamaan kun kuuli että olin ottanut omiin menoihini 500 euroa.Totesin asiallisesti että hänhän oli tahtonut että minä laihdun ja olen kuin Heidi Klum.Ja eihän he sitä ilman personal traineria tee ja ilman kasviksia ym terveellistä ruokaa,joita meillä syödään nyt koko ajan.Heitin muuten ne makkarat mäkelään ja kaljat annoin pois.Sinä tätä tahdoit kun pitää koko ajan mollata ja vertailla. Laihduin aika nopeasti ihaniin mittoihin,mutta toisen lapsen synnyttyä mies kehtasi sanoa että olen lihavampi kuin hänen eksänsä joka sai myös lapsen vähän aikaa sitten.Nyt teen tuo munajutun..saa urpo maksaa omaa lääkettään

..kusipäiden kanssa te oikein olette naimisissa?? Mun miehessä on omat vikansa, mutta koskaan ikinä ei ole sanonut negatiivista sanaa ulkonäöstäni. Eikä verrannut exiinsä, paitsi siten että olen exiä niiin paljon kauniimpi (mikä ei pidä paikkaansa). Mä en kuuntelisi hetkeäkään vartaloni arvostelua synnytyksen jälkeen mieheltäni, jos sellaista tekisi. Se loukkaisi _aivan_ sairaasti.

Niinpä?Minä en ikimaailmassa sanoisi noin vaimostani (enkä oikeastaan kenestäkään)Ja varsinkin synnyttäneelle enkä todellakaan vertaisi keskenään tai näyttelisi mallin ym.julkkiksen kuvaa ja kehuisi kuinka kaunis kyseinen on.Ei ikinä.Itse olen joskus kuullut vertailuja itsestäni.Tai munastani..kun se on aika pieni.Ja loukkaahan se jokaista jos verrataan..

Vierailija
36/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa farkuissa kotiin, vähän löysätkin oli.

Nyt toisesta 38-vuotiaana.... lähdin kotiin äitiyshousuissa, joissa sairaalaan meninkin. Verkkaritkin oli liian kireet :(. Poitsu 4 kk ja nyt mahdun sentään verkkareihin jo...

Vierailija
37/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen raskautta hyvin hoikka ja urheilullinen. Liikkui myös raskauden aikana. Ikää synnyttäessä 39v ja ensimmäinen lapsi. En voi hänen kuvaansa tietenkään laittaa tänne.

Tällä ystävälläni oli helppo raskausaika, ei pahoinvointia, turvotusta yms. joten oli mahdollista liikkua raskauden aikana. Myöskin synnytys oli kohtuullinen tapahtuma, ei repeämiä tms. joten voi aloittaa heti likkumisen. Ne joilla on vaikea raskausaika ja synnytys ovat tottakai huonommassa asemassa, eikä heitä pidä syyllistää lihomisesta.

Vierailija
38/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen raskaus on tehnyt sen että kotiinpaluupaino synnäriltä on pienempi kuin paino ennen raskautta. Tämä ollut voimakkaampi poikalasten kohdalla, tytöstä paino suunnilleen samoissa mutta ei ylimääräisiäkään kotiin kannettuna. Enkä siis ole laihduttanut tai mitään muutakaan, raskaus on mulle vaan fyysisesti sellainen tapahtuma että painoa ei kerry vaikka muutoin ei kyllä ole moista ongelmaa :D Hoikimmillani olen ollut esikoisen jälkeen mutta ei se ollut enää oikein kivaa, tunsin itseni aivan luuviuluksi enkä omaksi itsekseni ollenkaan. Maitoa tulee paljon ja se on poikkeuksellisen rasvaista, liekö sitten noissa maitorauhasteni toiminnassa jotain poikkeavaa että paino niin rajusti putoaa heti synnytyksen jälkeisinä päivinä. Tällä hetkellä painan 75kg enkä siis ole raskaana enkä imetä tms joten en siis ole mikään keijukaistyttö muutoinkaan. Paino vaihdellut raskausainoina 72-82 mutta esikoisen syntymän jälkeisenä viikkona painoin siis 67kg mikä oli kyllä vähän liian vähän mulle..

Vierailija
39/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropasta kun 42 v sain 4. lapseni. Lähtöpaino sairaalasta lähtiessä oli 2,5 kg vähemmän kuin raskauden alussa joten olin laihtunut. Samoin myös ns vauvamaha lähti minulla samantien kuten kaikkien raskauksien yhteydessä, mulla ilmeisesti on sellainen kudostyyppi että palautuu hyvin. Ihan tavallisissa vaatteissa (farkuissa) lähdin laitokselta kotiin.

Lopullisesti mahanahka kiinteytyi ehkä 2-3 kk.

Vierailija
40/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonkkaluut vissiin jotenkin jääneet levälleen tai jotain :D

Ja turvotus on aluksi ollut varsin messevää. Eka kuukausi mennyt aina äitiysfarkuissa. Mutta kun turvotus häipyi, laski vatsan pömpötyksetkin nopeasti.

T: se joka linkitti kuvan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi