Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäkää mulle kuva lapsen saaneesta äidistä joka palautunu hoikaksi alle 6kuukaudessa!

Vierailija
16.09.2011 |

Ja siis ei julkkiksia! Vaan joku tavallinen ihminen.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonkkaluut vissiin jotenkin jääneet levälleen tai jotain :D

Ja turvotus on aluksi ollut varsin messevää. Eka kuukausi mennyt aina äitiysfarkuissa. Mutta kun turvotus häipyi, laski vatsan pömpötyksetkin nopeasti.

T: se joka linkitti kuvan

Onhan se tietysti kudostyypissäkin tekijänsä mut ihan oikeesti hei ne jotka raahaa kymmeniä ja kymmeniä kiloja synnäriltä kotiin kupeillaan niin kyllä ne ovat ihan SYÖMÄLLÄ tulleet! Tiedän yhdenkin naisen joka aikoinaan sanoi "Nyt meinaan syödä oikein olan takaa kun on kerran syy kun olen raskaana!" Elämäntapalaihduttaja kyseessä, ja piti kai sitten jonkinlaisen välivuoden laihduttamisessa. Aikas kasa oli vuosikausia. Nyt 10 vuotta myöhemmin kovinkin sporttinen, ja laihduttaa kuten ennen muinoin eli aina. Siitä mulla ei ole varaa arvostella kun itse en ole ikinä laihduttanut kiloakaan mutta enpä myöskään ole ikinä ollut niin laiha kuin hän, enkä niin lihava kuin hän (on ollut).

Vierailija
42/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanotaan että sairaalassa synnytyksen jälkeen meni omat farkut (tosin kaapin löysin malli) päälle. Napakammin istuvat meni päälle muistaakseni n. 2 kk synnytyksestä.

Vaatekoko 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yksi ystävä oli heti synnytyksen jälkeen back to normal. Sen ei tullut syötyä ylimääräistä raskauden aikana. Tosin se myös poltti tupakkia ja edelleen polttaa, eli se on ehkä hillinnyt ruokahaluja.

Miksi ne julkkikset ei kelpaa esimerkiksi? Kyllä se heiltäkin vaatii sitä samaa mitä muiltakin, itsekuria. Ihan liikunnalla ne julkkikset kiinteytyy omiin ihaniin mittoihinsa.

Vierailija
44/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään ala julkaisemaan kuvia itsestäni, mutta olin lähtöpainossa jo ristiäisissä 8Painoa tuli raskauden aikana muistaakseni 13 kiloa, aika paljon jäi jo sairaalaan). Laihduin siitäkin vielä 5 kiloa kaiketi imetyksen ansiosta. En tehnyt mitään erityistä, vaunulenkeillä kävin ja söin ihan normaalisti. Olen kyllä aina ollut hoikka, ja myös äitini palautui raskauksistaan nopeasti.

Vierailija
45/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään ala julkaisemaan kuvia itsestäni, mutta olin lähtöpainossa jo ristiäisissä 8Painoa tuli raskauden aikana muistaakseni 13 kiloa, aika paljon jäi jo sairaalaan). Laihduin siitäkin vielä 5 kiloa kaiketi imetyksen ansiosta. En tehnyt mitään erityistä, vaunulenkeillä kävin ja söin ihan normaalisti. Olen kyllä aina ollut hoikka, ja myös äitini palautui raskauksistaan nopeasti.

Vierailija
46/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti asian voi esittää hieman eri tavalla kuin mallien kuvien näyttämisellä, mutta kyllä raskaus tuntuu olevan aika yleinen tekosyy pulleuteen.

Älä sä provo selitä mitään tekosyistä.

Nimim. Kaksi kuukautta synnytyksestä normaalipainossa

Vierailija
47/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole kuvaa ja nyt ei enää voi ottaa, koska lihoin imetysaikana. Paino viikko synnytyksen jälkeen oli sama kuin slimmillaan raskauden alussa. Painoindeksi 19, pituus 180 cm. En pystynyt syömään hirveästi raskaana, joten painoa tuli vain 7 kg. Lisäksi raskaus päättyi sektioon ennen luonnollisen synnytyksen käynnistymistä, joten nestettäkään ei ehtinyt kertyä.

Nyt imettäessä sitten onkin tullut kymmenisen kiloa lisää. Osa siitä on lihasta, osa varmasti nestettä ja loput ihan ehtaa läskiäkin. :)

Vierailija
48/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.savonsanomat.fi/teemat/yleisurheilun_mm_kisat/kisauutiset/da…

Sai lapsen viime syksynä. En nyt äkkiä löytänyt uudempaa kuvaa, mutta lienee ollut hoikka jo harjoitusjaksolla viime keväänä.

Vierailija
49/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää mulla oli lasten syntyessä 30 ja 32 v, varmasti sitä vaikeampi palautua mitä vanhempana lapsen saa.

Sain eikoiseni 34-vuotiaana ja kahden kk:n kuluttua olin normaalipainossani, vatsapömppis katosi 3-4 kk:n kohdalla. Nyt taas pitää muistaa että nämä jutut ovat yksilöllisiä. Toisilla iho/pehmytkudokset palaa lähelle alkuperäistä tilannetta hyvinkin nopeasti, toisilla saattaa käydä että täydellistä palautumista ei tapahdu.

Vierailija
50/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär syntyi helmikuussa ja kesäkuussa otetuissa kuvissa olen jo paremmmassa kunnossa kuin ennen raskautta. Raskauden aikana painoa tuli huimat +17kg, joista laihdutettavaksi jäi 6-7kg. Lähtöpaino muistaakseni 52kg, pituutta 158cm.

Vierailija
51/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukaudessa. valitettavasti ei nyt ole kuvaa just laittaa.

Vierailija
52/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sä provo selitä mitään tekosyistä.

Nimim. Kaksi kuukautta synnytyksestä normaalipainossa

Mutta noin yleisestä keskustelusta tuppaa välillä paistamaan läpi, että voi olla pullukassa kunnossa, kun sattuu olemaan usean lapsen äiti.

Tunnen kyllä useita hyvinkin hoikkia naisia, ketkä ovat yhden tai useamman lapsen äitejä.

Vierailija
53/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotiaana ja oli ihan normimitoissa jo kuukauden kuluttua. ja hoikka ollut aina. samoin on käynyt kaikille tuntemilleni hoikille iästä ja lapsilukumäärästä riippumatta. takaisin omiin mittoihin kuukaudessa.

Vierailija
54/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tykkää olla kuvattavana.

Olin kyllä lähes ennallani heti syntymän jälkeen.

Meni kylläkin muutama viikko kun sain vaatekaappini pienimmät housut jalkaan.

Vierailija
55/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino ennen raskautta 52kg (pituus 170cm). 13 kiloa tuli raskaudessa, ja kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen paino oli 49kg eli liian vähän. Ihan väkisin piti syödä, että pääsin takaisin tuohon mulle normaaliin 52 kiloon. Oon aina ollut hoikka.

Vierailija
56/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaks ja puol kk synnytyksestä ja painan jo kaks kiloo vähemmän ku ennen raskautta, mutta järkky pömppis on silti! Mies vaan aina muistuttaa ja näyttää kuvia joistain malleista jokka on just synnyttäny ja ihan hoikkia jo, miksen mä siis pysty siihen :(

Siis mikä tyyppi!!! :((( Jos miehet synnyttäis niil ois vielä kamalammat mahat ku meillä naisilla. Helppo sanoo vierestä että mikset tee tota ja tätä ku ei ite tartte kantaa kropassaan vauvaa. Voi että älä välitä miehes idioottikommenteista!

Kai ne julkkikset nyt pystyy, kun niillä on oma personal trainer, lastenhoitaja, kokki joka tekee hyvät terveelliset sapuskat, siivoja tms. Kai sillon on aikaa treenata!!! MIssä välissä tällanen tavallinen mamma kerkee, kun pitää tehä samat asiat joille julkkiksilla on iso henkilökunta.

Vierailija
57/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino ennen raskautta 52kg (pituus 170cm). 13 kiloa tuli raskaudessa, ja kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen paino oli 49kg eli liian vähän. Ihan väkisin piti syödä, että pääsin takaisin tuohon mulle normaaliin 52 kiloon. Oon aina ollut hoikka.

Ja lisään tähän, että olin 34v, eli nuoruuteenkaan ei voi vedota.

Vierailija
58/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ekan lapsen jälkeen olin entisisissä mitoissa muutamassa viikossa.

Nyt neljännen jälkeen en todellakaan :)

Vierailija
59/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta olin jo sairaalasta lähtiessä. Vatsan kohdalla oli oikeasti pelkkä kuoppa, mitä kätilötkin ihmettelivät. Mulle pappi sanoi nuorimmaisen ristiäisissä (lapsi silloin 4-viikkoinen), että hän on aina ihmetellyt, miten nopeasti mä hoikistun synnytysten jälkeen. Mutta ei mulle painoakaan tullut paljoa odotusaikoina, enimmillään 8 kiloa. Olin 28, kun sain esikoisen, ja 42, kun sain kuopuksen.

Vierailija
60/86 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin ihmettelen, kun julkkiksia ihmetellään asiasta.

Kun ihmetellään, että "Janina karisti 20 raskauskiloaan kolmessa kuukaudessa" jne.

Hei haloo, aika monta "raskauskiloa" on lasta, istukkaa lapsivettä jne. ja jää siis heti synnärille ilman sen kummempaa karistamista. Äidin raskauden aikana lisääntynyt veren volyymi ja mahdollinen turvotus tasoittuvat synnytyksen jälkeen melko nopeasti eikä niitäkään tarvitse erikseen karistaa.

Toki jotkut oikeasti lihovat raskauden aikana, jos syövät liikaa, mutta normaalisti raskauden ei tarvitse tuoda yhtään lisäkiloa.

Tietysti synnyttäneen naisen kroppa on vähän erilainen; rintakehä ja lantio ovat hieman laajentuneet ja vatsanahkakin venyy enemmän tai vähemmän. Jos lapsen haluaa, on nämä muutokset hyväksyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi