Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukutteli

Vierailija
15.09.2011 |

koko illan, kun ei saanut kaupasta yhtä juttua minkä halusi(meillä päätetään vuorotellen ostoslista ja inhoan kyseistä tuotetta). Aloitti kaupassa mökötyksen, autossa laittoi radion kovalle ja vaati muita olemaan hiljaa. Kotona mätki ostoksia mitenkuten paikalleen ja sitten meni sohvalle valittamaan että päähän särkee.



Myöhemmin sit tais alkaa nolottaa, kun alkoi selitellä että ei tiedä mikä ihme tuli, tuli vaan niin oudosti yhtäkkiä huono olo ja siksi käyttäytyi noin.. Eikä muka itse hoksaa että kiukuttelu alkoi just tasan sen jälkeen, kun sanoin kaupassa et ei osteta nyt tälläkertaa tota, kun toi on musta kamalan makuista ja lisäksi epäterveellistä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sun ole sitä pakko syödä? Ja sulle sitten sitä mistä itse tykkäät. Vai oletteko niitä pareja joiden on pakko tehdä ihan kaikki yhdessä?


tämähän on sitten niinku meillä. Kaikki ruoat suurinpiirtein tehdään erikseen, koska miehelle kaiken pitää olla halvinta, ja mulle ei esim. xtran tonnikala mene alas. Ja se syö jotain sekaleipää täynnä siemeniä, ja mä syön vain ihan tummaa tai ihan vaaleaa.

Mä haluan atrian nakkeja, kun taas sille pitää olla halvinta, sama mille ne maistuu.

Kaksi jääkaappia tarvis.. Vaan onko siinä yhdessäolossa sitten enää mitään järkeä.

Ja joo, meillä ei jää yhteen kohtaukseen, jos vaatisin kaupasta ostettavaksi jotain mummon lihapullia atrian sijaan. Mä saan kuulla jatkuvasti, varmaan vielä kuukausienkin päästä.

Tänä kesänä on tapeltu hurjasti aiheesta atrian roiskeläppä vs. Saarioisten..

Vierailija
2/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä mieltä et ei tarvii huomioida muita ruokaa ottaessaan ellei erikseen mainita ja siksi meillä on ollut puhetta enempikin omien ruokien ja herkkujen ostosta, mut mies suuttuu..

Tietysti suuttuu, kun joutuisi luopumaan saavutetuista oikeuksistaan ja opettelemaan muidenkin huomioimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtasin mielelläni miestä sun kanssas! Täältä tulis yks supermega-alkkis vaihdossa, otatko?

Vierailija
4/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sun ole sitä pakko syödä? Ja sulle sitten sitä mistä itse tykkäät. Vai oletteko niitä pareja joiden on pakko tehdä ihan kaikki yhdessä?

Vierailija
5/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei kiitti. :P

Mua nyt jälkikäteen lähinnä naurattaa toi, silloin ärsytti kyllä.



Mietin vaan, käyttäytyykö muilla puolisot noin erikoiesti? :D

Vierailija
6/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä asioista vaikeaa?

eihän sun ole sitä pakko syödä? Ja sulle sitten sitä mistä itse tykkäät. Vai oletteko niitä pareja joiden on pakko tehdä ihan kaikki yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noin ois pitänyt tehdä, se tilanne vaan oli ihan hölmö ja välillä kun on ollut tuollainen tilanne, mies on suuttunut kun olen ehdottanut sille omia juttuja ja muille omia. :P

Vierailija
8/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttaa rauhassa itseään. Everybodys happy:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on av-palstan parasta antia kyllä.



Niin, miksei miehesi saisi sitä yhtä juttua itselleen? Osta itsellesi myös jotain mistä itse pidät... Ymmärrän tietty jos rahasta on niin tiukkaa ettei mitään ekstraa voi olla.

Vierailija
10/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta kun se ei yleensä käy miehelle. Tai jos käy, niin sit se ahmii eka sen oman juttunsa ja sit muitten, kun muut aina säästää osan eikä mätä kaikkea heti.. Muutenkin kaikki yhteiset jutut on pakko jotenkin säännöstella kaikille, muuten osa jää ilman. Mies on sitä mieltä et ei tarvii huomioida muita ruokaa ottaessaan ellei erikseen mainita ja siksi meillä on ollut puhetta enempikin omien ruokien ja herkkujen ostosta, mut mies suuttuu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan