Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mekko/asu maistraatissa naimisiin menevälle?

Vierailija
11.09.2011 |

Tulemme menemään maistraatissa naimisiin enkä mistään löydä itselleni kivaa asua/mekkoa.

Asun pitäisi olla sellainen joka hieman peittää vyötörän jenkkakahvoja mutta en silti halua mitään kaapua laittaa. Pituuttakin löytyy lähemmäs 180cm.

Oisko ideoita? Linkittää saa. Itse en vaan ole löytänyt mitään kivaa. Väriäkään en osaa päättää. Pitäiskö olla valkoinen vai jotain muuta? Tyylini on enemmän klassinen kuin moderni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat, niin menet naimisiin housupuvussa! Maistraatissa vihkiminen on sen verran arkinen tapahtuma, että valkoinen puku huntuineen ei tunnu sinne oikein sopivan.

Vierailija
2/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat, niin menet naimisiin housupuvussa! Maistraatissa vihkiminen on sen verran arkinen tapahtuma, että valkoinen puku huntuineen ei tunnu sinne oikein sopivan.

että en nyt hae perinteistä hääpukua vaa jotain arkisempaa mutta silti juhlavaa, mielellään mekkoa tmv. Housupuku ei ole ihan mun juttu

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli ihan perinteinen hääpuku ja tiedän että toiset menee arkivaatteissaan.

Vierailija
4/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Joka naisen kirja vudelta 1948 suosittaa sitä siviilivihmimykseen:). Itselläni oli sellainen ja mielestäni ihan kiva. Sille oli käyttöä myöhemminkin. Ei ollut kovin bisnestyylinen, vaan naisellisempi.

Vierailija
5/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli pitkä musta iltapuku. Jos olisi ollut valkoinen, olisi mennyt ihan perinteisestä hääpuvusta.

Vierailija
6/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja varaa aika Anttilan, Sokoksen, Stockmannin tms. pukeutumisneuvojalle. Palvelu ei tietääkseni maksa mitään, eikä ole ostopakkoakaan. Itse olen käyttänyt Sokoksen pukeutumisneuvojaa (ilmainen, mutta aika on pitänyt varata ajoissa) kun on pitänyt etsiä työtä varten siistimpää asua joka olisi monikäyttöistä.

Naimisiin meneminen on sen verran spesiaali tilaisuus että jos haluaa, on ihan perusteltua satsata pukeutumiseenkin vaikka ei se pakollista olekaan ja vihille voi maistraatissa mennä vaikka tuulipuvussaan jos haluaa.

Vierailija
7/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle laitat kunnon Trinny&Susannah-jenkkakahvanpienentäjäalusasun, ja jos vielä epäilyttää, niin jakku siihen päälle.

Vierailija
8/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään "pukukoodia" ei ole. Toiset tulevat hääpuvussa, toiset jakkupuvussa, farkuissa, mekossa jopa lenkkivaatteissa. Se on teidän juttu ja toimitus on tosi lyhyt. Se on hyvä, kun itse tykkäät.

Vierailija
9/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla se on avioliittoon vihkiminen, eli mielestäni on todella törkeää sanoa, ettei saisi laittaa valkoista pukua...

Vierailija
10/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla se on avioliittoon vihkiminen, eli mielestäni on todella törkeää sanoa, ettei saisi laittaa valkoista pukua...

Vierailija
11/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksiä sopivaa asua maistraattia varten, mutta sitten lopulta ajattelin, että koska rakastan kukkia ja halusin pienen hääkimpun, että miksipä en pukeutuisi ihan perinteiseen morsiuspukuun. Huntua en kyllä huolinut minäkään...

Vaikka et haluaisi morsiuspukua, niin kannattaa tutustua pukuvuokraamojen valikoimiin, sillä sieltä löytyy varmasti paljon kivoja vaihtoehtoja erilaisista juhlapuvuista ja uskoakseni osaavat myös vähän suositella jotain, joka sopisi juuri sinulle.

Vierailija
13/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin menemistä johonkin hääpuku-liikkeeseen. Osaavat siellä varmasti katsoa sopivanlaisen mekon vartalollesi, kun kerrot mitä toivot. Ja niissä liikkeissähän on mekkoja pilvinpimein, kaikki ei ole hääpukuja. Väriä ei pitäisi olla yhtään mitään eli saat mennä naimisiin ihan siinä värissä kuin itse haluat. Jos haluat valkoisen, ok. Jos värillisen, niin se on ihan yhtä ok. Ja noissa hääpuku-liikkeissä on usein myös vuokraamisen mahdollisuus, jos ei halua ostaa mekkoa. Onnea mieluisan puvun etsintään!

Vierailija
14/15 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukukoodia, joten itse saat valita :)

Suosittelen ihan perinteistä hääpukua, koska hetki on kuitenkin spesiaali tai sitten juhlavaa pitkää mekkoa?

Vierailija
15/15 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy neuvoa omaan asuunsa, etenkin hääasuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä