Mies käy huorissa. Miten reagoisit? (ov)
Meillä on aika monta vuotta avioliittoa takana. Vuosiin on mahtunut niin hyviä kuin huonoja aikoja. Viime vuodet on kuitenkin ollut pa. hyvää aikaa. Asiaan on varmaan vaikuttanut se, että molemmilla meillä on mielekäs työ, lapset on vähän isompia ja elämä jotenkin uomissaan ilman suurempia vaikeuksia. Vaikeudet on myös varmaan lähentänyt meitä. Ollaan siis "toivuttu" molempien uskottomuudesta ja toisen vakavasta sairaudesta.
No, nyt sain sitten viime viikolla tietää, että miehellä on edelleen tapana käydä ulkomaan reissuillaan huorissa. Toisaalta asia ei tullut mulle ihan puun takaa, koska tiedän miehen harrastaneen mm. strippipaikoissa käyntiä. Kuulostan varmaan ihan idiootilta mutta en oikeesti ole koskaan uskonut, että se siellä pystyisi muuta kuin katsomaan. Reissut kuitenkin suuntautuu ympäri maailmaa ja oma kuva niistä naisista (tai onko ne kaikki edes naisia?!) ei kauheen ruusuinen ole. Mä en jotenkaan muutenkaan hyväksy niitä paikkoja, koska kaipa niihin paikkoihin aina liittyy myös alistamista, väkivaltaa, rikollisuutta ja huumebisnestä yms.
Samana päivänä, kun sain asiasta tietää, mies oli just lähtenyt työreissulle. Asia on vaivannut mua ihan kauheesti enkä ole pystynyt vastaamaan sille edes puhelimeen kuin pari kertaa. Jotenkaan en vaan halua alkaa riehumaan puhelimessa. Toisaalta tuntuu, että haluaisin unohtaa koko asin ja jatkaa kuin en asiasta tietäisikään. Eli siis olla mainitsematta asiasta yhtään mitään. Eihän se mua tähänkään asti ole vaivannut, kun olen ollut onnellisen tietämätön koko asiasta.
Toisaalta taas tuntuu, että en pysty asiaa unohtamaankaan. Tulee jotenkin sellainen olo, että mua pidetään ihan idioottina, vaikka olenkin ihan fiksu, älykkäs, akateemisessa työympäristössä menestyvä nainen. Ja vaikka tekisi mitä tahansa työkseen tms., niin tuollainen idioottina pitäminen on musta jotenkin kauheinta mitä toiselle voi tehdä! Erota en tämän asian takia varmaankaan halua, joten siksikin kai pitäisi vaan unohtaa ja olla puhumatta koko asiasta. En vaan tiedä pystynkö vilkutteleen iloisesti ovella seuraavan reissun koittaessa...
Mitäs te muut naiset tekisitte?
Kommentit (127)
Älä sit vanhempana itke täällä miten sua loukattiin ja miten tuhlasit elämäsi kukon takia!
-----mutta saan eniten kiksejä naisen nautinnosta. Pyrinkin tekemään kaikkeni että naiseni nauttii-----
Ymmärrätkö et sinä pakotat hänet nauttimaan itsesi takia. Vaimoasi ahdistaa tämä, koska hän tajuaa tilanteen pakko pakko pakko. Tuo ei ole normaalia eikä luontevaa!! Muuta tapojasi!
pettäjiä! YÄK!
Oletteko niin naiveja ja kuvittelette heidän vain suitsait? Siihen käyntiin liittyy paljon paljon muutakin. Kaikenlaista pervoa ja ilettävyyttä. Mitä kauemmin jatkuu sen törkeämpää, jopa lapsiakin saattavat käyttää.
Kuvitteletteko et kotona sit ajattelevat teitä vai niitä himokkaita panojaan? Eikö ole järkee päässä?
Sopiiko maksullinen seksi sun arvomaailmaas?
Voiko sinun mielestäsi toisen ihmisen ostaa?
Arvoistahan tuossa on kyse, ja ukolles se on ihan ok... Minä ymmmärrän, että palveluille on kysyntää ja tarjontaa, MUTTA en missään tapauksessa hyväksyisi moista omassa parisuhteessani. Ja mies tietää tämän. Jos olisin sinä, laittaisin eropaperit vetämään heti.
Mutta minä en ole sinä.
Ahdistavalta kuulosti.
-----mutta saan eniten kiksejä naisen nautinnosta. Pyrinkin tekemään kaikkeni että naiseni nauttii----- Ymmärrätkö et sinä pakotat hänet nauttimaan itsesi takia. Vaimoasi ahdistaa tämä, koska hän tajuaa tilanteen pakko pakko pakko. Tuo ei ole normaalia eikä luontevaa!! Muuta tapojasi!
Mies tulee takaisin, suhde voi hyvin ja perhe on kasassa, olette onnellisia, tulette toimeen, elämä sujuu?
Mitä sillä sitten on väliä jos käy vähän sutasemassa jotain horoa. Antaa sutaista, jos se miehen elämään jotain vipinää tuo! Ei se sulta pois ole. Se on oikeasti vaan ukko ähkimässä akan päällä, ei mitään sen vakavempaa.
ei mulle olisi merkitystä sillä kenen kanssa mies on pettänyt, tai keiden kanssa. Se pettäminen minua satuttaisi. Saattaisin toki suuttua lisää siitä että on vielä tuhlannut yhteisiä rahojamme tuollaiseen. Tautejakin pelkäisin. Mutta päällimmäinen tunne olisi vain se pelkistetty: minua on petetty.
Ensiksi tuli viha. Ja sitä jatkui on/off varmaan viisi vuotta. Sitten se alkoi laimeta.
Olemme edelleen yhdessä, en tiedä käykö maksullisissa vai ei. Todennäköisesti ei, mutta ei hänen ole ainakaan vaikeampi maksullisiin mennä kuin vuosia sitten. Kynnyt taitaisi olla aika matala.
Oli mieheeni aivan hulluna. Olin valmis muuttamaan kaiken elämässäni ja rakastamaan niin hyvinä kuin huonoina päivinä. Tiesin myös, että hänellä oli matkatyöläisenä tällaisia kokemuksia ja se kuului heidän työpaikkansa miesten työilmapiiriin.
En ole koskaan saanut annettua asiaa anteeksi. Mies ei ole tunnustanut mitään, vaikka rysän päältä jäikin kiinni - en minä, mutta pojat. Tämä loukkasi eniten, että hän näki kuinka tuskissani olen eikä välittänyt.
Paljoa ei ole kädessä. Mutta päivästä toiseen eletään. En vain jaksa uskoa, että minua varten olisi täydellinen mies tai täydellinen rakkaustarina. Aina jokin mättää. En oikein enää usko miehen ja naisen väliseen rakkauteen. En oikein usko, että hyviä, kunnollisia & tunnollisia miehiä on. Jokaiselle löytyy hintansa, kiusaus jota ei voi vastustaa.
En enää funtsi asiaa. Halusin vain sinulle vastata. Jos jäät, olet kuin tyhjä kuten minä. Jos lähdet, onko se sitten parempi.
Get over it. Huoran paneminen on seiloreille yhtä iso juttu kuin runkkaaminen. Ne tekee sitä kaikki, kapteeneista matruuseihin, perheellisiä tai ei. Ja kaikki ne sanoo kotona, että en mä, mutta ne kaverit. En kyllä usko sanaakaan, mutta ei se mua haittaa. Lähinnä se vituttaa, jos käy jossain mestassa joka on selkeesti ihmiskauppalaitos. Mutta ei se nyt niin iso juttu ole :-P Seksiä vaan.
Onko tässä nyt isompi ongelma pettäminen mikä on väärin, vai huorissa käynti?
Itse olen ollut 10 vuotta aviossa. Lopulta se loppui kahden aikuisen ihmisen välisiin epäselvyyksiin. Itse turhauduin seksin puutteeseen. Nykyinen ex-vaimo kielsi myös itsetyydytyksen.
Eron jälkeen olen onnellisempi kuin koskaan. Olen näin jälkikäteen miettinyt, että se että olisin itse saanut seksiä olisi voinut puoleltani pelastaa asian. Jälkikäteen viisaana olen kiitollinen etten pitempään jäänyt roikkumaan!
Eron jälkeen olen jälleen rakastellut naista katse hänen silmissään ja näyttänyt hänelle koko sieluni. Olen myös pannut yhdenillan jutun kanssa. Eka vaihtoehto oli hienoin kokemus ikinä. Toisessa vaihtoehdossa vastapuoli olisi yhtä hyvin voinut olla prostituoitu.
Summa summarum: kyllä teillä on ahdistuneet käsitykset ihmisten seksuaalisuudesta ja prostituoiduista
Mun mies jäi muutama viikko sitten kiinnni samasta asiasta (siis luulen että on käynyt huorissa)
En ole sanonut asiasta mitään, seyraan vaan tilannetta miten jatkossa.
mistä te tiedätte ettei teidänkin ukko käy huorissa. Eihän se siitä teille kerro.Olette onnelisen tietämättömiä pikkuvaimoja.
ne huorat on sinullekin! Huoran sisällä käy päivittäin varmaan kymmeniä miehiä, laskepa montako se tekee vuodessa. Eli todennäköisyys saada vähintään muutama sukupuolitauti huoralta on todella suuri.
Minun mielestäni miehelläsi olis kyllä velvollisuus kertoa asiasta sinulle ihan rehellisesti. On oma asianne hyväksyttekö tuollaisen käytöksen osaksi avioliittoanne, mutta sinull on puolisona oikeus tietää ja sano ihan suoraan vaan sille miehellesi että tiedät...saa nähdä yrittääkö kieltää...
tuovat lisää " hyvää" parisuhteenne!
Vaatisin miesta menemaan testeihin ja testauttaisin itseni. Siis aivan aluksi.
Puhumalla asiat ensin julki, todisteet poytaan, oma linja esiin. Mihinkaan tyhjiin lupauksiin ja puheisiin en lahtisi, kuuntelemaan tai itse sellaisia tekemaan. Keskittyisin ihan siihen, mita oikeasti on tapahtunut ja mita se merkitsee. Milla edellytyksilla tasta eteenpain, mita itse tarvitsen voidakseni hyvin?
Mutta terveys ensin, silla tautejahan tuollaisella elamantyylilla aina kerjaa - ja aina joku saa tietaa, mista aiheutuu oma tuskansa (sosiaalisesti, itselle emotionaalisesti).
tuo tautien mahdollisuus kaikista eniten. Ja tietenkin se jos ala-ikäisiin/pakotettuihin sekaantuisi.
Kun miehet ei oo samanlaisia kuin naiset, ainakaan mun mies ei ole. Tiedän ihan huorissa käymättäkin että mies on täysin kykeneväinen - ja kaikin puolin halukas- harrastamaan seksiä ilman mitään tunteita, eikä se muuksi muutu vaikka kuinka haaveilisin romanttisesta ritarista.
Meillä hyväksyisin huorissa käymisen ellei taudeista olisi pelkoa, ja jos huorat olisivat vain itsenäisiä, itselleen tienaavia naisia eivätkä alistettuja tai ala-ikäisiä.
Vastaavasti minulle tietysti suotaisiin vapaus pieniin romansseihin :-)
Ei todellakana kannata suunnitella elämäänsä sen mukaan mitä muut sanovat " tuommoinen ukko sais lähtä heti" tms. Jos olette onnellisia, ja voit elää asian kanssa niin mikä ettei. Miksei mies saisi täyttää tarpeitaan, jos on hyvä isä ja hyvä kumppani, viihdytte yhdessä jne. Elämä on varmasti paljon onnellisempaa kuin monella eronneella.
Onko se sitten täydellistä rakkautta että omalta puolisolta evätään ilonaiheet jonkun periaatteen takia. tuskin kukaan on onnellinen liitossa jossa joutuu koko ajan kieltämään itseltään kiusaukset. helppo tietenkin tuomita sellaisen joiden kaikki halut ja toiveet tulevat täytetyiksi parisuhteessa ja joka ei mitään muuta haluaisikaan.
Tämä pätee moneen muuhunkin, miksi kukaan haluaisi käydä duunissa eikä elää kotiäitinä - itsekästä haluta toteuttaa itseään... itsekästä haluta harrastuksia.... helppo tuomita sellaista mitä ei ymmärrä.
itse pidän uskottomuutta suurempina ongelmina parisuhteessa esim. sitä että toisen perhe (se pullaa tuputtava anoppi esim.) suljetaan elämästä pois jonkun naurettavan riidan takia, sitä että nainen (tai mies) jää kotiin ja tienaava osapuoli pitää "omat" rahansa eikä arvosta kotona olevan panosta... sitä ettei toinen osallistu kodin ja lasten hoitoon - kaikista kauheinta on erota ja riistää toiselta puolisolta mahdollisuus elää arkea lastensa kanssa, ja lapsilta mahdollisuus kasvaa molempien maailman tärkeimpien ihmisten kanssa.
mutta pieni varoituksen sana, varo ettei tenttaaminen ykistyiskohdista menee liian pitkälle - jonkunlainen kunnioitus ja yksityisyys on suotava tuhlaajapojallekin.
jos et pysty elämään asian kanssa voit tietysti pyytää miestä lopettamaan, mutta silloin luultavasti mies joko on entistä varovaisempi, tai yrittää pitää lupauksensa vastoin tahtoaan jolloin on vaara että alkaa näkemään sinut rankaisijan roolissa.
siihen että joku antaa halvemmalla kuin te (mikä on teidän kustannuksenne/pano?) ja se teidän pillun ylivalta ei ylläkkään kaikkialle niinkuin luulette. ottaahan se varmaan koville kun valta viedään.
Katkerakin vielä.
Kyllä siinä suhteessa jokin mättää jos seksiä pitää hakea muualta.
Sama se onb meneekö ulkomaille sitä harrastamaan tai vaan naapuriin samaa se on joka paikassa ja pettämistä kyllä.
Minä en tuollaisessa suhteessa pystyisi olemaan enkä ymmärrä naisia jotka ei paljon välitä ja jäävät tuollaiseen suhteeseen.
Vaikka muuten menisi miehen kanssa hyvin niin pettäminen on aina pettämistä.
Tee miehellesi selväksi että jatkossa sinäkin käyt painamassa sitä "naapurin kallea" kun miehesi on matkoilla. Katsotaan mitä miehesi siitä tuumaa
sp-testeihin ainakin ja suojaisin itseni taudeilta. Jos katselet tuota niin, se on sitten siinä.bv
Onhan se pysäyttävä tilanne. Etoo, surettaa, huojentaa. Olin epäillyt miehen uskollisuutta pitkään. Sitten jäi maksullisesta kiinni. huojensi kun tajusin, että en ollut vainoharhainen. Miehestäni ei olisi uskonut. Huojentunut olo siinäkin mielessä kun nyt tietää millä pohjalla tämä liitto ja perhe on. Nähtäväksi jää miten tästä eteen päin.