Mies käy huorissa. Miten reagoisit? (ov)
Meillä on aika monta vuotta avioliittoa takana. Vuosiin on mahtunut niin hyviä kuin huonoja aikoja. Viime vuodet on kuitenkin ollut pa. hyvää aikaa. Asiaan on varmaan vaikuttanut se, että molemmilla meillä on mielekäs työ, lapset on vähän isompia ja elämä jotenkin uomissaan ilman suurempia vaikeuksia. Vaikeudet on myös varmaan lähentänyt meitä. Ollaan siis "toivuttu" molempien uskottomuudesta ja toisen vakavasta sairaudesta.
No, nyt sain sitten viime viikolla tietää, että miehellä on edelleen tapana käydä ulkomaan reissuillaan huorissa. Toisaalta asia ei tullut mulle ihan puun takaa, koska tiedän miehen harrastaneen mm. strippipaikoissa käyntiä. Kuulostan varmaan ihan idiootilta mutta en oikeesti ole koskaan uskonut, että se siellä pystyisi muuta kuin katsomaan. Reissut kuitenkin suuntautuu ympäri maailmaa ja oma kuva niistä naisista (tai onko ne kaikki edes naisia?!) ei kauheen ruusuinen ole. Mä en jotenkaan muutenkaan hyväksy niitä paikkoja, koska kaipa niihin paikkoihin aina liittyy myös alistamista, väkivaltaa, rikollisuutta ja huumebisnestä yms.
Samana päivänä, kun sain asiasta tietää, mies oli just lähtenyt työreissulle. Asia on vaivannut mua ihan kauheesti enkä ole pystynyt vastaamaan sille edes puhelimeen kuin pari kertaa. Jotenkaan en vaan halua alkaa riehumaan puhelimessa. Toisaalta tuntuu, että haluaisin unohtaa koko asin ja jatkaa kuin en asiasta tietäisikään. Eli siis olla mainitsematta asiasta yhtään mitään. Eihän se mua tähänkään asti ole vaivannut, kun olen ollut onnellisen tietämätön koko asiasta.
Toisaalta taas tuntuu, että en pysty asiaa unohtamaankaan. Tulee jotenkin sellainen olo, että mua pidetään ihan idioottina, vaikka olenkin ihan fiksu, älykkäs, akateemisessa työympäristössä menestyvä nainen. Ja vaikka tekisi mitä tahansa työkseen tms., niin tuollainen idioottina pitäminen on musta jotenkin kauheinta mitä toiselle voi tehdä! Erota en tämän asian takia varmaankaan halua, joten siksikin kai pitäisi vaan unohtaa ja olla puhumatta koko asiasta. En vaan tiedä pystynkö vilkutteleen iloisesti ovella seuraavan reissun koittaessa...
Mitäs te muut naiset tekisitte?
Kommentit (127)
pitää mielessä, että Thaimaassa, Japanissa, Kiinassa yms. suurin osa prostituution parissa "työskentelevistä" naisista ja tytöistä ovat pakotettuja siihen.
He ovat salakuljetettuja, ostettuja ja myytyjä ihmisiä, joilla ei ole mitään sananvaltaa asioihinsa. Aika moni heistä on alaikäisiä, jopa lapsia.
Että sellaisissa miehesi sitten käy...
siihen että joku antaa halvemmalla kuin te (mikä on teidän kustannuksenne/pano?) ja se teidän pillun ylivalta ei ylläkkään kaikkialle niinkuin luulette. ottaahan se varmaan koville kun valta viedään.
joka voi panna naista joka suostuu siihen vain rahan takia. Mielestäni miehen täytyy olla sen verran hyvä ja kiihottava, että hän saa naisen ilman rahaakin, olisi todella kuvottavaa katsoa ukkoa, joka panee iloisesti naista joka ei ole hommassa lainkaan mukana, vaan esittää nauttivansa (jos edes sitä) koska mies maksaa siitä. Jotenkin kieroutunut käsitys seksistä miehelläsi. Ja tod. näk. häntä kiihottaa nussia sitä lahnaa, joka oikeasti inhoaa häntä, mutta esittää panevansa ja mies saa vallantunnetta siitä. Etsi normaali mies.
joka voi panna naista joka suostuu siihen vain rahan takia. Mielestäni miehen täytyy olla sen verran hyvä ja kiihottava, että hän saa naisen ilman rahaakin, olisi todella kuvottavaa katsoa ukkoa, joka panee iloisesti naista joka ei ole hommassa lainkaan mukana, vaan esittää nauttivansa (jos edes sitä) koska mies maksaa siitä. Jotenkin kieroutunut käsitys seksistä miehelläsi. Ja tod. näk. häntä kiihottaa nussia sitä lahnaa, joka oikeasti inhoaa häntä, mutta esittää panevansa ja mies saa vallantunnetta siitä. Etsi normaali mies.
Siis haluat että miehesi mieluummin hankkii salasuhteen, kuin maksaa naiselle seksistä?
Salasuhteessa on aina tunteet mukana, mutta maksullisessa seksissä ei ole samalla tavalla.
Jos se mies baareissa vaikka flirttailee naisille ja näin lirkuttelee niitä sänkyyn, niin siinä usein kyse muustakin kuin pelkästä aktista..
Ja ihan samalla tavalla ne taudit yhden illan jutuista leviää.. tai usein vielä herkemmin!
oli seurustellut venäläisen naisen kanssa, ei kai kuitenkaan mikään maksullinen nainen, mutta jotenkin arveluttaa kuitenkin, miksi venäläinen. Ja että yleensäkin on tarvinnut toisen naisen elämäänsä. Tästä on puhuttu, mutta välillä nousee epäilys pintaan.
Mies reissuhommissa, komea ja supliikki, naisia tarjolla olisi vaikka kuin.
Meillä seurustelua takana reilu vuosi, mies sanoo rakastavansa minua. Minäkin sanon, mutta tuntuu kurjalta epäillä edes joskus, sillä parisuhteeseen ei mielestäni sellainen kuulu kaiken ollessa kunnossa.
Itse en antaisi pettämistä anteeksi, sillä en petä itsekään. Odotan vastapuolelta samaa kuin itse olen valmis antamaan.
En ole uskovainen, en mielestäni moralisti, en ole mustasukkainen tai kateellinen. Minä en voisi ikinä olla miehen kanssa, jonka arvot ovat niin kaukana omistani, että hän kykenisi ostamaan seksiä toiselta ihmiseltä. Se kertoisi siitä, että meidän käsityksemme ihmisyydestä, ihmisarvosta ja kunnioituksesta poikkeaisivat toisistaan perustavanlaatuisesti.
Pettämisen voisin luultavasti antaa anteeksi. Prostituution kannattamista en.
palveluksista ja sitähän seksin ostaminen on. Voi valita kauniin, kiihkeän tytön, joka suostuu kaikkeen rahasta.
Etovaa minusta.
Jos tosiaan pettäisi naapurin blondin kanssa. Kertoisi, että miehelläni on vielä tunteet jäljellä. Toisin kuin ihmisraakalainen, joka kykenee käyttämään toista ihmistä hyväkseen.
Lukekaapa Sofi Oksasen Puhdistus ja miettikää uudelleen.
On vähän turhaa käydä sanomaan että kaikki miehet on hirviöitä jotka käyttää maksullisia.
Kun ei ne kaikki maksulliset naiset todellakaan ole mitään ihmiskaupan tms. uhreja. Tottakai niitä on ketkä on siihen pakotettuja, mutta on myös runsaasti naisia ketkä on valinnut tuon ammatikseen hankalassa elämäntilanteessa. Ja on naisia keille tuo on ammatti siinä missä muukin.
Kyllä mun mies saa ainakin käydä maksullisissa mieluummin kuin ryhtyä salasuhteeseen jonkun naapurin blondin kanssa.
Tota noin en tiedä osaanko auttaa, mutta olen entinen tällainen maksullinen nainen. Tästä jo useita vuosia, mutta kyllä ne silloin oli oikeasti just niitä naimisissa olevia miehiä ne asiakkaat ja niin varmasti alalla vieläkin. Ulkomailla mies käy maksullisissa monestakin syystä.. Se on turvallisempaa kun kukaan ei tunnista, halvempaa ja mies on yksinäinen, uteliaisuus ja kokeilunhalu. Joissain työpiireissä tämä on ihan tapana (mm. Aasia) ja miehen on ikään kuin pakko osallistua. Mutta ei se tarkoita että mies ei rakastaisi vaimoaan vaikka maksaa ulkopuoliselle seksistä. Moni mies kaipaa irtiottoa arjesta ja maksullinen ei jää kaipaamaan aktin jälkeen mitään syvällistä. Kehoittaisin juttelemaan miehen kanssa asiasta kasvokkain, kun palaa kotiin. Jos mies on muuten ns. hyvä, ei kannata kaikkea heittää pois tuon takia. Vaikka ymmärrän hyvin että olet loukkaantunut. Taudit tietty kannattaa tarkistaa, mutta maksulliset ei anna ilman kondoomia.
Miksi pitäisi ns. vetää herne nenään jos miehesi rakastaa sinua, teillä on hyvä suhde ja on hyvä mies sinulle?
Puhukaa asiasta, puhumattomuus vaan pahentaisi asiaa.
enkä bordelleja. Ei olis muita vaihtoehtoja, pakkasin kamani/miehen kamat ja se olis siinä.
Kiitos kommentoineille! Toisten mielipiteet ymmärrän, joitakin taas sitten en. Nyt pitää vaan edelleen miettiä, että otanko asian puheeksi vai en. Ja miten asiat sitten etenee, jää nähtäväksi!
ap
ei itsellä ole mitään haluja jotka eivät aviomiehen kanssa tule täytetyiksi?
Hämmästyttää yksimielinen jssap kanta?!
Pettäminen ja huorissa käyminen on kuitenkin niin paljon yleisempää kuin vastauksista voisi päätellä. tosin puolet liitoista kai nykyään päättyvätkin eroon... oisko syynä epärealistiset odotukset? Entisvanhaan katsottiin sormien läpi hairahduksia
Ensiksi tuli viha. Ja sitä jatkui on/off varmaan viisi vuotta. Sitten se alkoi laimeta.
Olemme edelleen yhdessä, en tiedä käykö maksullisissa vai ei. Todennäköisesti ei, mutta ei hänen ole ainakaan vaikeampi maksullisiin mennä kuin vuosia sitten. Kynnyt taitaisi olla aika matala.
Oli mieheeni aivan hulluna. Olin valmis muuttamaan kaiken elämässäni ja rakastamaan niin hyvinä kuin huonoina päivinä. Tiesin myös, että hänellä oli matkatyöläisenä tällaisia kokemuksia ja se kuului heidän työpaikkansa miesten työilmapiiriin.
En ole koskaan saanut annettua asiaa anteeksi. Mies ei ole tunnustanut mitään, vaikka rysän päältä jäikin kiinni - en minä, mutta pojat. Tämä loukkasi eniten, että hän näki kuinka tuskissani olen eikä välittänyt.
Paljoa ei ole kädessä. Mutta päivästä toiseen eletään. En vain jaksa uskoa, että minua varten olisi täydellinen mies tai täydellinen rakkaustarina. Aina jokin mättää. En oikein enää usko miehen ja naisen väliseen rakkauteen. En oikein usko, että hyviä, kunnollisia & tunnollisia miehiä on. Jokaiselle löytyy hintansa, kiusaus jota ei voi vastustaa.
En enää funtsi asiaa. Halusin vain sinulle vastata. Jos jäät, olet kuin tyhjä kuten minä. Jos lähdet, onko se sitten parempi.
Mua oksettaa jo se että tiedän mieheni käyneen huorissa kauan kauan sitten ennen kuin tapasi minut.
Minun mielestäni on äärettömän törkeää tukea bisnestä jossa hyvin todennäköisesti nainen on tavara jota vain hyväksi käyteään monen käden kautta eli "hyvä" jos senttiäkään näkee ansaitsemistaan rahoista.
Sitä en voisi ikinä antaa anteeksi jos mieheni kävisi/olisi käynyt suhteemme aikana panemassa huoraa tai ketään muutakaan naista.
Minä varmaan olisin myös todella loukkaantunut ja tuntuisi varmaan siltä, että minussa on jokin vika. Siltä tuntuisi varmaan vähän aikaa.
Toisaalta teillä on muuten ihan hyvä avioliitto ja elämä mallillaan, eikä se mieskään ole etsimässä mitään suhdetta, vaan purkaa paineitaan. Ilmeisesti seksi on todella tärkeä juttu miehellesi ja sitten työt ympäri maailmaa ovat varmaan vapaa-ajan osalta aika tylsiä.
Älä jätä puhumatta asiasta. Kerro millaisia tunteita se sinussa herättää. Uskon, että pystytte sopimaan asian, koska olette jo monessa liemessä keitettyjä ennenkin. Mitä joku huora merkitsee vihityn vaimon rinnalla? Ei mitään. Kunhan sovitte, että mies tuntee vastuunsa ja suojaa itsensä. Ei ole helppo juttu, mutta elämä on ... Sitä mukaa on sopeuduttava, kun elämä kuljettaa. Et sinä ole mikään idiootti, vaan normaali ihminen, joka tuntee olevansa uhattu ja huiputettu. Kysy mieheltäsi, arvostaako hän avioliittoanne kuitenkin. Tsemppiä!
Moi. Mun mielestä sä voisit kysyä mieheltäsi miten asia on. Jotainhan se vastaa, jonka jälkeen toteat tietäväsi ja kerrot kuinka tiedät, hänen käyvän huorissa. Tämän jälkeen mikäli teillä on mahdollisuutta jatkaa suhdetta, tulette käymään sellaiset keskustelut joka avaa teidät molemmat aivan uudelle ulottuvuudelle suhteessanne. Vaikka jännitystä hakee itse kukin ja voi peräti olla se pettäjänkin roolissa, ei sellasta usein harrasta mikäli tuntee rakkautta ja kunnioitusta toista kohtaan. Oma mieheni kävi juuri huorissa. Olen niin syvää raivoa ja pettymystä täynnä. Reagoin asiaan aggressiivisesti. Sekään ei ole oikeutettua. Sairasta tässä on että ollaan keskusteltu, itketty ja tosiaan mietitty mitkä asiat ovat hiertäneet suhteessamme. Ongelmia on mahtunut ehkä liikaakin, eikä niitä ole saatu kunnolla keskusteltua auki. Sairasta on että halusin mieheltäni seksiä heti muutaman päivän päästä ja se olikin aivan toisenlaista kuin aikoihin. Parempaa.Sairasta että huoran takia me seurustelevat ihmiset käytämme kondomia. Tää on musta niin oksettavaa etten oikein tiedä mitä ajatella. Sulle sanoisin että toimi, äläkä jää jalkoihin. Kai säkin jotain haluat? edes kunnioitusta.
Hei
Olin seitsemän vuotta uskollinen. Suhde on muuten ollut onnellinen, mutta olen elänyt kroonisesti puutteessa viimeiset vuodet. Aluksi halumme kohtasivat ja elin elämäni onnellisinta aikaa. Mutta sitten se haalistui. Aamuin illoin tekisi mieli, mutta parempi puolisko yhdeksän kertaa kymmenestä torjuu ja jopa suuttuu. Illalla hän haluaa "omaa aikaa" ja ahdistuu lähentelyistä. Meillä oli kerran viikossa vakioilta pari vuotta, mutta hän piti niitä "ahdistavana" pakkoseksinä ja lopetimme ne.
Joo nyt pidätte kömpelönä rakastajana, mutta saan eniten kiksejä naisen nautinnosta. Pyrinkin tekemään kaikkeni että naiseni nauttii.
Vähitellen aloin ahdistua suhteessa ja huomasin masentuneisuuteni vaikuttavan vaimoonikin.
Kerran hän oli lähti reissuun, taukoa tuli miltei kaksi kuukautta. Hormonit alkoivat jylläämään ja ajattelin että en ole koskaan elämässäni ollut kahden naisen kanssa enkä tule koskaan olemaan. Jotenkin näillä ajatuksilla tuli kokeiltua. Ilmoituksessa mainostettiin itsenäisyyttä, kun tulin paikalle huomasin että naiset olivat täti-iässä. Ei varmasti mitään ihmiskaupan uhreja. Ajattelin että tänne saakka on tultu, niin mennään nyt loppuun asti. Kumi laitettiin päälle ja pidin silmät kiinni. Ja sieltä se turhaumat purkautui. Itkin kun lähdin pois. Ehkä minussa ei olekaan mitään vikaa.
Väitän, että 90 % maksullisissa käyvistä käyttää kondomia aikuisen naisen kanssa, joka tekee työtä omien valintojensa kautta. Eniten hämmentää "hirviöistäminen". Heterosta tehdään lapsiin sekaantuja - Haloo. Minusta tuntuu että toista alistava seksuaalinen vallankäyttö on "parisuhdesadismia". Multa et saa muulloin kun mua huvittaa mutta et saa kyllä tehdä mitään muutakaan.
Miestä on niin helppo syyllistää normaaleista ja luonnollisista haluistaan. Kaikki on väärin. Ehdottelu on väärin, naisen katsominen rintoihin tai peppuun on väärin, taputtaminen pepulle on väärin, ahdistavaa painostamista seksiin. Mutta kun kerran maksaa naiselle yhteisellä sopimuksella niin lyhyen hetken saa olla mies.
En nyt sano että olisi jotenkin hienoa käydä maksullisissa naisissa. Se on vähän surullistakin. Mutta joku jaksaa tällä tavalla olla isä perheessä.
Toki voisi etsiä myös salasuhdetta, mutta tässä ei varmasti voi välttää tunteita. Itse en halua ainakaan mitään kolmiodraamaa käynnistää.
Onko monelle "rouvalle" tullut mieleen että oma onni tulee toisen kustannuksella? Onko puolisonne onnellinen tai välitättekö edes siitä?
Et selvästikään oikeasti rakasta vaimoasi. Surullista, miten tärkeinkin ihmissuhde on sinulle vain seksisuhde.
Sitten juttelin ukon kanssa ja ukko saisi lähteä. Ei todellakaan seksiä ilman kortsua tuolaisen kanssa.