Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä mä en saa tilattu laskulle Klarnalla?

Klarna
18.07.2023 |

Ei ole maksuhäiriömerkintöjä eikä koskaan jäänyt mitään Klarnalle maksamatta. Ei vain hyväksy laskua mun kohdalla. Olisin tilannut pyykinpesukoneen laskulle, mutta maksoin sitten luottokortilla sen. Mitään halvempaakaan en saanut Klarnan laskulle kun piruuttani koitin ottaa laskulle alle 50 euron ostokset.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit sieltä Klarnalta?

Vierailija
2/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, luottotiedot on kunnossa mutta ilmoittaa muuta maksutapaa. esim. Zalandolta saan laskuun tilattua.

Vierailija
4/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tiedot vuodettiin sieltä Vastaamosta jossa kävit terapiassa ja nyt joku ostelee sun tiedoilla Klarnan laskulle juttuja

Vierailija
5/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, luottotiedot on kunnossa mutta ilmoittaa muuta maksutapaa. esim. Zalandolta saan laskuun tilattua.

Joo Zalandolta mäkin saan laskulle. 

Vierailija
6/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tiedot vuodettiin sieltä Vastaamosta jossa kävit terapiassa ja nyt joku ostelee sun tiedoilla Klarnan laskulle juttuja

Älä viitsi olla typerä. En ole käynyt terapiassa missään ja asun satojen kilometrien päässä Vastaamosta. 

Vierailija
7/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla verkko-ostoskielto siellä sun  pankkitilin yhteydessä asetettu sun kortille?

Vierailija
8/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy klarnalta?

Kannattaa aluksi vaikka tarkistaa ovatko omat tiedot ajantasalla.

Vierailija
9/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla verkko-ostoskielto siellä sun  pankkitilin yhteydessä asetettu sun kortille?

Miten tämä liittyisi mitenkään asiaan kun olen laskulle tilaamassa enkä kortilla? Kyllä mä kortilla saan maksettua, niin debitillä kuin luotolla. 

Vierailija
10/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy klarnalta?

Kannattaa aluksi vaikka tarkistaa ovatko omat tiedot ajantasalla.

No juuri avasin chatin Klarnaan ja katsotaan mitä vastaavat. Omat tiedot on kyllä ihan ajan tasalla.

Vierailija
11/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksanut myöhässä laskuja johonkin muualle? Näitä tietoja kerätään jotenkin ristiin, vaikka ei siis virallista maksuhäiriömerkintää olisi.

Vierailija
12/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku voinut kiusallaan tehdä sinulle Klarnalle laskutuskiellon, tietääkö joku sun hetun? Tai onko sinulla ollut omaehtoinen luottokielto tehtynä, jonka poistamisesta ei ole tietoa päivitetty klarnalle. Onko joku klarnan lasku joskus maksettu myöhässä. Mun mielestä oli just Klarna, joka epää maksun, jos pienikin lasku on joskus maksettu myöhässä tai on joskus ollut maksuhäiriömerkintä.

Vierailija
13/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töpeksinyt Klarnan kanssa pari kolme kertaa oikein huolella, mutta yhteistyö on heidän puoleltaan toiminut ja jatkunut näistä huolimatta monta vuotta. Aina on myös vastattu palautteeseen.

Vierailija
14/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko maksanut myöhässä laskuja johonkin muualle? Näitä tietoja kerätään jotenkin ristiin, vaikka ei siis virallista maksuhäiriömerkintää olisi.

En ole maksanut myöhässä ja kas kummaa kun saan laskulle kyllä muualta.

Vierailija
15/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku voinut kiusallaan tehdä sinulle Klarnalle laskutuskiellon, tietääkö joku sun hetun? Tai onko sinulla ollut omaehtoinen luottokielto tehtynä, jonka poistamisesta ei ole tietoa päivitetty klarnalle. Onko joku klarnan lasku joskus maksettu myöhässä. Mun mielestä oli just Klarna, joka epää maksun, jos pienikin lasku on joskus maksettu myöhässä tai on joskus ollut maksuhäiriömerkintä.

No tuskin on tehnyt laskutuskieltoa. Ei mun henkilötunnus ole mihinkään levinnyt. Mies sen tietää ja äitini ehkä vielä muistaa sen. Toki työelämässä olevien henkilötunnus on töissä esimiehellä ja palkoissa tiedossa.

Ei mulla ole koskaan ollut mitään omaehtoista luottokieltoa.

Vierailija
16/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnan vastaus oli yhtä tyhjän kanssa. Kun ne luottopäätökset ovat automaattisia ja plaa plaa. Eli ihan turha oli heihin ottaa yhteys.

No pyykinpesukone kuitenkin tilattu ja maksettu luottokortilla. Klarna voi pitää tunkkinsa.

Vierailija
17/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se ostaa tavaroita ihan hulluna...

Vierailija
18/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnan sivuilla on ohjeita tällaisten ongelmien varalta. 

En pystynyt maksamaan parkkimaksua parkmanilla ja syynä oli vanhentunut versio puhelimessa.

Vierailija
19/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Klarna ole kalliimpi kuluiltaan kuin luottokortti? Joten itse maksaisin ainakin ehkä luottokortilla mielummin. 

Vierailija
20/26 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna kirjoitti:

Klarnan vastaus oli yhtä tyhjän kanssa. Kun ne luottopäätökset ovat automaattisia ja plaa plaa. Eli ihan turha oli heihin ottaa yhteys.

No pyykinpesukone kuitenkin tilattu ja maksettu luottokortilla. Klarna voi pitää tunkkinsa.

Ettes vaan keksinyt koko juttua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän