Miksi ihmeessä mä en saa tilattu laskulle Klarnalla?
Ei ole maksuhäiriömerkintöjä eikä koskaan jäänyt mitään Klarnalle maksamatta. Ei vain hyväksy laskua mun kohdalla. Olisin tilannut pyykinpesukoneen laskulle, mutta maksoin sitten luottokortilla sen. Mitään halvempaakaan en saanut Klarnan laskulle kun piruuttani koitin ottaa laskulle alle 50 euron ostokset.
Kommentit (26)
Sama mulla, luottotiedot on kunnossa mutta ilmoittaa muuta maksutapaa. esim. Zalandolta saan laskuun tilattua.
Sun tiedot vuodettiin sieltä Vastaamosta jossa kävit terapiassa ja nyt joku ostelee sun tiedoilla Klarnan laskulle juttuja
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, luottotiedot on kunnossa mutta ilmoittaa muuta maksutapaa. esim. Zalandolta saan laskuun tilattua.
Joo Zalandolta mäkin saan laskulle.
Vierailija kirjoitti:
Sun tiedot vuodettiin sieltä Vastaamosta jossa kävit terapiassa ja nyt joku ostelee sun tiedoilla Klarnan laskulle juttuja
Älä viitsi olla typerä. En ole käynyt terapiassa missään ja asun satojen kilometrien päässä Vastaamosta.
Onko sinulla verkko-ostoskielto siellä sun pankkitilin yhteydessä asetettu sun kortille?
Mikset kysy klarnalta?
Kannattaa aluksi vaikka tarkistaa ovatko omat tiedot ajantasalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla verkko-ostoskielto siellä sun pankkitilin yhteydessä asetettu sun kortille?
Miten tämä liittyisi mitenkään asiaan kun olen laskulle tilaamassa enkä kortilla? Kyllä mä kortilla saan maksettua, niin debitillä kuin luotolla.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy klarnalta?
Kannattaa aluksi vaikka tarkistaa ovatko omat tiedot ajantasalla.
No juuri avasin chatin Klarnaan ja katsotaan mitä vastaavat. Omat tiedot on kyllä ihan ajan tasalla.
Oletko maksanut myöhässä laskuja johonkin muualle? Näitä tietoja kerätään jotenkin ristiin, vaikka ei siis virallista maksuhäiriömerkintää olisi.
Olisiko joku voinut kiusallaan tehdä sinulle Klarnalle laskutuskiellon, tietääkö joku sun hetun? Tai onko sinulla ollut omaehtoinen luottokielto tehtynä, jonka poistamisesta ei ole tietoa päivitetty klarnalle. Onko joku klarnan lasku joskus maksettu myöhässä. Mun mielestä oli just Klarna, joka epää maksun, jos pienikin lasku on joskus maksettu myöhässä tai on joskus ollut maksuhäiriömerkintä.
Mä olen töpeksinyt Klarnan kanssa pari kolme kertaa oikein huolella, mutta yhteistyö on heidän puoleltaan toiminut ja jatkunut näistä huolimatta monta vuotta. Aina on myös vastattu palautteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko maksanut myöhässä laskuja johonkin muualle? Näitä tietoja kerätään jotenkin ristiin, vaikka ei siis virallista maksuhäiriömerkintää olisi.
En ole maksanut myöhässä ja kas kummaa kun saan laskulle kyllä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku voinut kiusallaan tehdä sinulle Klarnalle laskutuskiellon, tietääkö joku sun hetun? Tai onko sinulla ollut omaehtoinen luottokielto tehtynä, jonka poistamisesta ei ole tietoa päivitetty klarnalle. Onko joku klarnan lasku joskus maksettu myöhässä. Mun mielestä oli just Klarna, joka epää maksun, jos pienikin lasku on joskus maksettu myöhässä tai on joskus ollut maksuhäiriömerkintä.
No tuskin on tehnyt laskutuskieltoa. Ei mun henkilötunnus ole mihinkään levinnyt. Mies sen tietää ja äitini ehkä vielä muistaa sen. Toki työelämässä olevien henkilötunnus on töissä esimiehellä ja palkoissa tiedossa.
Ei mulla ole koskaan ollut mitään omaehtoista luottokieltoa.
Klarnan vastaus oli yhtä tyhjän kanssa. Kun ne luottopäätökset ovat automaattisia ja plaa plaa. Eli ihan turha oli heihin ottaa yhteys.
No pyykinpesukone kuitenkin tilattu ja maksettu luottokortilla. Klarna voi pitää tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se ostaa tavaroita ihan hulluna...
Klarnan sivuilla on ohjeita tällaisten ongelmien varalta.
En pystynyt maksamaan parkkimaksua parkmanilla ja syynä oli vanhentunut versio puhelimessa.
Eikö Klarna ole kalliimpi kuluiltaan kuin luottokortti? Joten itse maksaisin ainakin ehkä luottokortilla mielummin.
Klarna kirjoitti:
Klarnan vastaus oli yhtä tyhjän kanssa. Kun ne luottopäätökset ovat automaattisia ja plaa plaa. Eli ihan turha oli heihin ottaa yhteys.
No pyykinpesukone kuitenkin tilattu ja maksettu luottokortilla. Klarna voi pitää tunkkinsa.
Ettes vaan keksinyt koko juttua?
Mitä jos kysyisit sieltä Klarnalta?