Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy huorissa. Miten reagoisit? (ov)

Vierailija
13.03.2011 |

Meillä on aika monta vuotta avioliittoa takana. Vuosiin on mahtunut niin hyviä kuin huonoja aikoja. Viime vuodet on kuitenkin ollut pa. hyvää aikaa. Asiaan on varmaan vaikuttanut se, että molemmilla meillä on mielekäs työ, lapset on vähän isompia ja elämä jotenkin uomissaan ilman suurempia vaikeuksia. Vaikeudet on myös varmaan lähentänyt meitä. Ollaan siis "toivuttu" molempien uskottomuudesta ja toisen vakavasta sairaudesta.

No, nyt sain sitten viime viikolla tietää, että miehellä on edelleen tapana käydä ulkomaan reissuillaan huorissa. Toisaalta asia ei tullut mulle ihan puun takaa, koska tiedän miehen harrastaneen mm. strippipaikoissa käyntiä. Kuulostan varmaan ihan idiootilta mutta en oikeesti ole koskaan uskonut, että se siellä pystyisi muuta kuin katsomaan. Reissut kuitenkin suuntautuu ympäri maailmaa ja oma kuva niistä naisista (tai onko ne kaikki edes naisia?!) ei kauheen ruusuinen ole. Mä en jotenkaan muutenkaan hyväksy niitä paikkoja, koska kaipa niihin paikkoihin aina liittyy myös alistamista, väkivaltaa, rikollisuutta ja huumebisnestä yms.

Samana päivänä, kun sain asiasta tietää, mies oli just lähtenyt työreissulle. Asia on vaivannut mua ihan kauheesti enkä ole pystynyt vastaamaan sille edes puhelimeen kuin pari kertaa. Jotenkaan en vaan halua alkaa riehumaan puhelimessa. Toisaalta tuntuu, että haluaisin unohtaa koko asin ja jatkaa kuin en asiasta tietäisikään. Eli siis olla mainitsematta asiasta yhtään mitään. Eihän se mua tähänkään asti ole vaivannut, kun olen ollut onnellisen tietämätön koko asiasta.

Toisaalta taas tuntuu, että en pysty asiaa unohtamaankaan. Tulee jotenkin sellainen olo, että mua pidetään ihan idioottina, vaikka olenkin ihan fiksu, älykkäs, akateemisessa työympäristössä menestyvä nainen. Ja vaikka tekisi mitä tahansa työkseen tms., niin tuollainen idioottina pitäminen on musta jotenkin kauheinta mitä toiselle voi tehdä! Erota en tämän asian takia varmaankaan halua, joten siksikin kai pitäisi vaan unohtaa ja olla puhumatta koko asiasta. En vaan tiedä pystynkö vilkutteleen iloisesti ovella seuraavan reissun koittaessa...

Mitäs te muut naiset tekisitte?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:45"]

104, niin, ei oo. Mistä tiedät sen? Siitä kun sulle sanotaan niin? :D. Nero työssään.

[/quote]

Ei tässä puhuttu siitä mitä sanotaan, vaan etiikasta. Etiikassa voidaan puhua että tekee vapaaehtoisesti, tai sitten ei tee. Luultavasti jälkimmäisessä tapauksessa kyse on laiskuudesta, koska jokainen voi ryhtyä siivoojaksi. 

Vierailija
102/127 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ja maksullisissa aikanaan käyneenä sanoisin, että ilmiö on yleinen. Vaikka asiasta vaietaan niin tiedän noin kymmenen huorissa käynyttä ystävää - toiset sinkkuja, toiset varattuja. Ihan tavalliselta vaikuttavia miehiä, joista päällepäin ei arvaisi. Joku väittäisi, että tiedoillani ei ole väliä, sillä mies on vain päätynyt kaltaistensa joukkoon. Tähän en usko, mutta mistäpä tietäisin, kun Suomessa maksullisissa käyminen on tabu.

Minusta seksistä maksavien leimaaminen narsistisiksi, hyväksikäyttäjiksi, alistajiksi jne. on defenssi, jolla vaikeasti ymmärrettävä asia yksinkertaistetaan äärimmäisyyksiin. Hyvät ihmiset(me/kumppani) vs. huonot ihmiset(seksistä maksajat ja huorat) - hyvin mustavalkoinen maailmankuva, joka rauhoittaa mieltä.

En täysin ymmärrä naisten äkkijyrkkää suhtautumista maksulliseen seksiin, mutta hyväksyn sen. Jokainen asettaa itse vaatimuksensa kumppanilleen ja sitten toivotaan, että toinen osoittautuu luottamuksen arvoiseksi. Luottamuksen voikin menettää vain kerran. Se tapahtuu jäämällä kiinni tai olemalla avoin menneisyydestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on muuten 4 vuotta vanha, joten aloittaja tuskin enää tarvitsee neuvoja tilanteeseensa.....

Vierailija
104/127 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma jäi kiinni kun jätti spostin auki. Sano että tyhmä juttu ja oli vaan huvikseen kirjottelua.. lupasi ettei enään kirjottele niille. Ja sellasta kusetus tarinaa tuli että huhhuh..

nyt puoli vuotta menny, sama meininki jatkuu. Ainoo vaan että se ei pääse sinne kun ei ole rahaa, ja tietenkin se on oman naisen syy kun rahaa ei ole. Onneks tällä kertaa se ei tiedä että mä tiedän, joten faktahan on se että jää rysän päältä kiinni.

Jos olisin mies miettisin kannattaako yhden huoran takii laittaa koko elämä likoon. !

Onneks ei olla naimisissa.

Vierailija
105/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi voi olla isä jollekkin prostituution lapselle, tai tulossa, jos teillä on yhteisiä lapsia, he saavat siitä sitten veli/sisarpuolia. 

Itse olen luonteeltani sellainen yhden miehen eukko, joten en hyväksy muita ukoltanikaan. Jos haluaa mennä, niin sitten olkoon sinkku. Parisuhteeseen pitää panostaa, puhumalla kauniisti, muistamalla pikkuahjoilla, mennä yhdessä matkoille  ja harrastuksiin. Seksuaalinen vetovoima on mielestäni yhteydessä johonkin korkeampaan, siihen että selvinpäin joku ihminen kolahtaa, rakkautta, niin silloin se seksuaalinen vetovoimakin vaan kestää ja kestää. 

Olen ollut suhteessa joka oli kuin veli ja sitten nyt jo 10 v suhteessa joka alussa jo kolahti selvinpäin. Tämä nykyinen suhde kestää omalla painollaa, siis koska on rakkautta miehen ja naisen välillä. se o eri asia kuin velisuhde.  Rahalla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Nuoruus jos on elämättä tai muutoin hiukan jopa mielisairas luonne, että pystyy pettämään niin olen armotta jättänyt pois elmästäni. En vaan pysty, olisin koko ajan surullinen, jos tietäsin että ukkoni käy muissa. JOkainen silti omaa elämäänsä ja tyylillään. En tuomitse ketään. Olkaa onnellisia, ja valitaa joko sinkkuus tai parisuhde. Ne ei sovi samaan. Itse lopetin kokonaan baaritkin, miksi ihmeessä tekisin henkisesti mieheni mustasukkaiseksi, kun olen valinnut olla hänen kanssaan. Kahveella tai pikaisesti yhdellä voin käydä. teot ratkaisee suhteessakin, ei ystävyyskään kestä jos siinä pettää, miksi siis parisuhde toimisi itsestään.  

Vierailija
106/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa kuulla miten toimit ja miten tilanne etenee. Tsemppiä, ei tosta ikinä yli pääse, mutta hyvä kun vielä jaksat yrittää.

Mulle ei vielä ole selvinnyt miten aion toimia. Miten teille siis kävi? Erositko?

Mies on kotona ollessaan ns. hyvä mies. Meillä ei juuri ole riitoja, mies ei ryyppää eikä ole esim. väkivaltainen minua tai lapsia kohtaan. Siksi tuntuukin tietyllä tapaa turhalta erota. Ja vaikka me asiasta puhuttaisiinkin, niin en koskaan voi olla varma, etteikö mies jatkaisi reissuillaan samaa touhua. Työporukkansa ainakin on niin lojaali, että kukaan ei sellaisesta suostu toista paljastamaan (koska porukassa on useampi mies, jotka kaikki harrastaa samaa).

Jos siis päätän jatkaa liittoa, minun on hyväksyttävä epävarmuus ja olla huomauttelematta asiasta. En kuitenkaan osaa ole ollenkaan varma, pystynkö toimimaan niin. Tietty, jos en pysty asiasta hiljaa olemaan enkä sitä unohtamaan, niin eipä juuri muuta vaihtoehtoa ole kuin erota. Itse en ainakaan koe järkeväksi jatkaa liittoa sellasessa tilanteessa, jossa elämä on pelkkää kyttäämistä ja nalkuttamista.

Joku ehdotti myös ystävälle soittamista... Siihen mä en kyllä pysty! Olen muutenkin omista asioistani aika hiljainen, joten tästä asiasta en todellakaan halua puhua kenenkään kanssa. Pitänee harkita jotain ulkopuolista apua, mikäli puhumattomuus käy liian sietämättömäksi itselleni.

Kiitos vastauksista!

ap

Sä olet luuseri ja täysi nolla

Vierailija
107/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyykö mies jos oma nainen käy maksullisissa miehissä? jos ei,  niin pääsee vähän kärryille missä mennään tunteiden loukkaamisessa.

Jos sinkku jostain syystä tarvitsee ihmistä rinnalleen ja lohduttajaa ja hän käy, niin se ei ole paha juttu. mutta jos vain itsekkäästi hakee kokemusta ja muuta nautintoa hetkeksi varattuna, niin se on vain itsekkyyttä ja jopa sairautta. Olen itse niin yksiavioinen kuin vaan voi olla, ja jos minua loukkaa kerran, niin se suhde on sitten siinä. näin on tokii nuorena tapahtunutkin, ja niistä kokemuksista on sitten jäänyt kauniit muistot, jotka ovat siis sitten lohduttaneet minua eron jälkeen. Arvostan kovasti, vaikka ei pitkää suhdetta tullutkaan. Nuorena olin joskus tietämättäni myös itse ollut eräälle miehelle tärkeä ja tuki, en tiennyt että hän oli juuri eronnut, hän kertoi myöhemmin. Älkää siis satuttako ihmiset toisianne, ja jos joku satuttaa teitä, muistakaa että aina on joku jolle olette uskomattoman ihana!!Ihmisiä on niin!! erilaisia.

Vierailija
108/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi mitenkään enää jatkamaan suhdetta. Kaikki kunnioitus ja luottamus olisi mennyttä, elämänkatsomuksemme olisivat aivan liian erilaiset. Säälin lapsiasi, joilla on tuollainen isä. :(

Vierailija
109/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap juttelee itsensä kanssa.

Vierailija
110/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla erottu. Sain tietää 3 vuotta sitten. Meillä tilanne samantapainen kuin teillä, ei muita ongelmia. Mies ei kai enää käy, mutta kuten sanottu, mistäpä sitä voi ikinä varmaksi tietää. Jos sen kanssa pystyy elämään, siis epävarmuuden, niin yrittäähän voi.

Etäännyttäähän tämä, ainakin meillä on niin käynyt. Uskon että eroamme, tai että minä lähden tsätä liitosta enemmin tai myöhemmin.

Miksi te naiset alennutte noin ja annatta miestenne kohdella teitä kuin arvotonta roskaa? Lähde nyt, älä enää odota. Annat hänelle vain sellaisen käsityksen, että nielet kaiken ja sua saa kohdella ihan miten tykkää. Oot arvokkaampi ja ansaitset enemmän. Näytä se hänelle. Älä jää enää nöyryytettäväksi. 

Vierailija
111/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni sosiaalialalla oli eräs asiakas, jolla oli 2 suuntainen mielialahäiriö. Hän oli epävarma, harhainen, räjähtelevä ja hän kävi myös maksullisissa. Kumppaniksi hänestä ei ainakaan sillä hetkellä kenellekkään ollut. Pelkästään itsensä kanssa eläminen oli haastavaa, vauhtia oli liikaa, lääkitys aluillaan, ja itsetuhoisiakin ajatuksia. Raivokohtaukset viimeistään karkoittti kumppani ehdokkaat. Raivokohtaukset olivat harhaisia, irrallaan siis todellisuudesta voimakkaasi. Harhanäkyjä ja harhaluuloja. Se miksi tuon tämän ilmi, niin mielisairaan käytös on jotain...niinkuin hohto elokuvaa. Lääkitys voi auttaa, tai pitkä terapia. Ja näillä saadaan perusarkea hallintaan, ja omaa olotilaa siedettävälle tasolle! Ammattilaisenakin on vaikeaa tai jopa mahdotonta hoitaa osaa asiakkaista, joten jos kotona on outoa käytöstä, terveen puoliskon ei kannata jäädä sinne itse sairastumaan. Vastausta tekoihin , anteeksipyyntöä tai tukea ette tule sairaalta ihmiseltä saamaan, hän ei vaan kykene vuosiin siihen ennenkuin hoito auttaa, ei ehkä vuosikymmeniin. Katsokaa suljettua mielisairaala osastoja, ihminen elää ihan toisessa maailmassa, ei sieltä tule terveen ihmisen käytöstä!! Ja jos tälläinen on kotona, niin miksi ihmeessä terve pilaa omankin elämänsä. Terve joutuu aina ihmettelemään, loukkaantumaan, myötäilemään...vai mitä voitte vastata kun mieleltään sairastunut väittää että ette saa myöhästyä paria minuuttia, kaupassa olette käymässä, tämä sitten siis raivokohtauksena. Tätä joka päivä? pelkoa, yms...eräs tapaus oli pettäjä, ja hän tekee sitä kokoajan. parisuhteessakin saa laittaa rajat, miten se onnellinen koti syntyy. se ei synny myöskään siitä että vapaasti mennään eri aikaan baareissa...Nykyaikana sekoittuu liikaa vapaus, ja parisuhde, ja molempia ei voi yhtäaikaa saada. Uusi tuttavuus voi olla ihan mitä vaan, ei siis nykyaikana kannata hillua ja lähteä tuntemattoman mukaan. 

Vierailija
112/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ihanasti ja yksinkertaisesti hiukan ylempänä kirjoitus Olette arvokkaampia!!! Siinä se lyhyesti, hyvä!

Löydätte oman tasoistanne seuraa ja kumppanin. Toistan vielä Olette , löydätte ja ansaitte arvoistanne kohtelua! 

Vierailija
113/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aiheen aloittanut on jo ratkaisunsa tehnyt.

Tullaiseen kysymykseen minä vastaisin: vaihdan lukot oveen, ja oletkin sitten ex-mieheni.

Turha kysymys sinällään, koska pelihän on jo pelattu noilla tekosilla.

Vierailija
114/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaha. Pahin painajaiseni on olla avioitunut luuska joka luovuttaa jopa nimensä miehelle joka vain ravaa naisissa. Huh kun olet säälittävä. Juuri teitä vaimoja petetään koska olette niin tossuja etteivät miehet arvosta teitä :). Koko historian ajan juuri vaimojen selän takana on tehty kaikki. Raukka olet miehesi nimellä joka vain siittää muita. Olette niin säälittäviä, tallottuja rottia.

Onneksi ei lesbona tarvitse miettiä tällaista. Naiset kun ovat uskollisia eivätkä alista sinua nimelleen samalla kun itse elävät sinkkuelämää. Ja vielä ihmetellään miksi on oksettavaa olla vaimo? Olette niin kahlittuja miehiinne ja vain lässytätte ettekä kyseenalaista sitä joka pettää teitä. Kukaan mies ei yritä ymmärtää naisen luontoa, ihan turhaan te palvotte niitä idoottejanne.

Raukkis mikä raukkis.

Vierailija
115/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
116/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ilotyttöjen palveluiden käyttäminen on rinnastettavissa vaikkapa parturissa käyntiin, eli en ole yhtään mustis

Vierailija
117/127 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa lähtisin. Ja kertoisin kyllä että miksi. Eiköhän kortit olisi niin sanotusti katsottu.

Vierailija
118/127 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on niin hienoa käydä maksullisissa tai pettää ylipäätään omaa kumppaniaan? Mun mies on aika rasistinen mutta kyllä kiinalaisen yms. pimpero kelpaa ja vieläpä haluaa siitä huvista maksaa. :D En tiedä itkeäkö vai nauraakko kun niin säälittävää touhua toi on. Miks pitää olla parisuhteessa jos on tarve elää sinkkuelämää kun toinen on muualla. Sit ihmetellään kun ei luoteta ja päästetä poikien kanssa Thaimaahan. Niin ja kuinka loukkaavaa se on toista kohtaan ja toisen alistamista. Itse en aijo kyllä enää hyväksyä sitä että mua petetään. Kyllä niitä hyviäkin miehiä on täällä esim. ulkomailla miehet tuntuu arvostavan enemmän naista joka huolehtii kodista ja lapsista jne. Toisen pettäminen on vaan oman heikkouden merkki. On tietenkin niitäkin naisia jotka hyväksyy sen että petetään mutta onko se sitten enään todellinen parisuhde vai pelkkää kulissia? Muistakaa naiset pysyä vahvana ja rakastaa itseänne, älkää luulko että kaikki miehet tekevät niin.

Vierailija
119/127 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se menee niin että nainen ei saa mennä toisten miesten kanssa sänkyyn mutta mies kyllä saa käyttää maksullisia? Siis mua ällöttää se et mies on käyny panemassa muita ja sit tulee vonkaamaan kun mitään ei ois tapahtunutkaan... Jotenkin todella likaista ja kuvottavaa!!!!!!!!!!

Vierailija
120/127 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorissa käynti ulkomailla kuuluu aina kuvioihin,sehän juuri on matkan suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi