Pia kauniina (kuva)
http://cdn.missuniverse.com/media/photos/galleries/photo_cron_1_29_0_20…
Mielestäni kaikkien aikojen kaunein Miss Suomi.
Kommentit (5)
Ei mikään hevosnaama niin kuin yleensä miss Suomet.
ei kuitenkaan vedä vertoja Etelä-Amerikan rotunaisille. Suomalaiset ovat ja pysyvät persjalkaisina eivätkä koskaan tule voittamaan mitään Miss Universumeja.
Syy voi suomalaisten heikkoon menestykseen olla myös se, että täällä ahdetaan paskaruokaa vauvasta asti. Joka lihottaa ja turvottaa kropan. Ei Etelä-Amerikassa sellaista syödä, hyvä kun jollain on edes jotain ruokaa saatavana.
Totta on, että suomalaisilla on ylipaino-ongelma mutta toistaiseksi missikisoihin on riittänyt kuitenkin hoikkia tyttöjä. Vähän outo kommentti siinä mielessä, että nykyistä Miss Suomea ei todellakaan voi sanoa lihavaksi ja turvonneeksi.
ei kuitenkaan vedä vertoja Etelä-Amerikan rotunaisille. Suomalaiset ovat ja pysyvät persjalkaisina eivätkä koskaan tule voittamaan mitään Miss Universumeja.
Syy voi suomalaisten heikkoon menestykseen olla myös se, että täällä ahdetaan paskaruokaa vauvasta asti. Joka lihottaa ja turvottaa kropan. Ei Etelä-Amerikassa sellaista syödä, hyvä kun jollain on edes jotain ruokaa saatavana.
Onpas kaunis. tosin kuviin ei ole ihan uskominen, haluisin nähdä luonnossa.