Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ei pysty kesällä juomaan punaviiniä?

Vierailija
29.07.2011 |

Avasin pullon pari päivää sitten enkä ole pystynyt yhtä lasillista enempää juomaan. Mulle menee vaan joku tosi hapokas riesling näillä helteillä... Ja kivennäisvesi sitäkin paremmin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkku kuuluu syksyyn ja talveen ;) nyt suosin ennemmin kuoharia.

Vierailija
2/2 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kossu kuuluu kesään =)

Mä en juo ikuna punaviiniä..harvoin valkoviiniäkään..skumppaa kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan