Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kannattaa että kaikki uskonnot maailmasta hävitetään???

Vierailija
09.09.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi yritti jo Neuvostoliitossa, ei onnistunut.

Vierailija
2/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi yritti jo Neuvostoliitossa, ei onnistunut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maallistunut ettei sen arvojen varaan voi minkään maan hallintoa rakentaa.

Eli yleismaailmallinen humanistinen demokratia olkoon sen vastaus.



ap

Vierailija
4/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pakottamalla.



Uskonnot tuuppaavaan typeröittämään ihmisiä. On uskonnoissa joillekin harvoille ihan hyötyäkin (muunmuassa nämä jotka hörhöilevät siitä, kuika ainoastaan uskonto estää heitä raiskaamasta ja murhaamasta, he ilmiselvästi tarvitsevat raamattunsa) mutta kaiken kaikkiaan maailma varmasti olisi rauhallisempi paikka ilman uskontoja.

Vierailija
5/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi yritti jo Neuvostoliitossa, ei onnistunut.


sekö on ainoa vaihtoehto?

ap

Jos käytät termiä "hävittää", niin ei se kauhean yksilön omasta halusta tapahtuvalta toiminnalta kuullosta tai demokraattiselta. Mikä sinun vaihtoehtosi on?

Vierailija
6/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkeni olisi uhattuna. Joten ei niitä uskontoja niin vain hävitetä. Tai sitten keinot olisivat aika brutaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkeni olisi uhattuna. Joten ei niitä uskontoja niin vain hävitetä. Tai sitten keinot olisivat aika brutaaleja.

Vierailija
8/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkoulussa sitten opit asioita ja ymmärtämään maailmaa vähän enemmän ja paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi yritti jo Neuvostoliitossa, ei onnistunut.

sekö on ainoa vaihtoehto? ap

Jos käytät termiä "hävittää", niin ei se kauhean yksilön omasta halusta tapahtuvalta toiminnalta kuullosta tai demokraattiselta. Mikä sinun vaihtoehtosi on?

näiden instituutioiden ylläpito tulee kalliiksi veronmaksajille, ne nielevät miljoonia ja miljardeja. Ne luovat epätasa arvoiosuutta ja ne ovat jopa terveysriski monin paikoin.

Ne saavata aikaan sotia ja konflikteja.

Luuletko että joku aivopesty uskovainen niin vain luopuu ajattelustaan?

Vierailija
10/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengellinen olento, homo spiritualis. Jotain tulee aina tilalle vaikka uskonnot hävitettäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain islamista voitaisiin tehdä Euroopassa ja Amerikassa kielletty "uskonto", poliittinen ja fasistinen järjestelmä.

Vierailija
12/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi? Usko antaa ihmisille niin paljon hyvää, että olisi traagista jos siitä joutuisi luopumaan, eikä uskontoja voida poistaa vaikka kuinka yritettäisiin.

Mielestäni usko on hyvä asia, mutta koska ihminen on heikko, itsekäs ja ahne, se voi myös käyttää uskontoa vääriin tarkoituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvitse hävittää. Mutta tämä vaatii johdonmukaista koulutusta. Tieto on paras ase uskontoa vastaan. Kaikkihan me tiedämme, että luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
14/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi yritti jo Neuvostoliitossa, ei onnistunut.

sekö on ainoa vaihtoehto? ap

Jos käytät termiä "hävittää", niin ei se kauhean yksilön omasta halusta tapahtuvalta toiminnalta kuullosta tai demokraattiselta. Mikä sinun vaihtoehtosi on?

näiden instituutioiden ylläpito tulee kalliiksi veronmaksajille, ne nielevät miljoonia ja miljardeja. Ne luovat epätasa arvoiosuutta ja ne ovat jopa terveysriski monin paikoin.

Ne saavata aikaan sotia ja konflikteja.

Luuletko että joku aivopesty uskovainen niin vain luopuu ajattelustaan?

Tämähän oli tosiaaN Marxismin yksi teesi, ja sitä kautta Neuvostoliitto yritti jo, ja epäonnistui. Ja silti meni miljoonia, konflikteja ja epätasa-arvoisuutta vielä enemmän. Demokratiaan kuuluu yhtä hyvin aivopesty uskovainen kuin aivopesty ateistikin, mutta hävitysvimmassasi tuskin oletkaan kovin demokraattinen.

Usko pois (pun intended), johonkin se ihminen aina uskoo, jos ei muuhun, niin siihen, että uskonto on kaiken pahan alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tarvitse hävittää. Mutta tämä vaatii johdonmukaista koulutusta. Tieto on paras ase uskontoa vastaan. Kaikkihan me tiedämme, että luulo ei ole tiedon väärti.

on jo kokeiltu laajassa mittakaavassa itänaapurissa. Siperiakaan ei opettanut. Koulutuksella ei uskontoa saada kitkettyä pois. Kiinassakin on valtavat maanalaiset seurakunnat.

Vierailija
16/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ei oikein koulutuksellakaan mitään voi. Älyä ei voi sinänsä siirtää kenenkään päähän. Toki jos ihmisellä on kyky itsenäiseen ajatteluun, hän osaa kyseenalaistaa uskonnot ilman koulutustakin.

Vierailija
17/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnoista ei ole mitään muuta kun haittaa koko ihmiskunnalle

Vierailija
18/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni saa uskostaan paljon ja kyllä se monia pitää kaidalla tiellä.

Toki uskonnon takia paljon myös soditaan mutta kyllä ne syyt sotimiseen keksittäisiin muualtakin. On se ihminen sen verran itsekäs

Vierailija
19/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ennustetaan raamatussa, mutta yksi tosi uskonto jatkaa vaan toimintaansa

ja sitten tulee loppu ja alkaa uusi aika

Vierailija
20/21 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olisi parempi paikka, jos ei olisi uskontoja. Ja ihan turha tulla selittämään että sinun uskontosi on se oikea: ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän