Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? sisko suuttui kun imetin

Vierailija
09.09.2011 |

hänen vauvaansa, sisko siis univajeen takia hermoraunio ja itse pyysi mua yöhoitaa lasta, meillä lasten ikäero alle 2kk. siskon vauvan herättyä yritin pulloruokkia, ei kelvannu vaan hamusi rintaani, siihen sit tyyntyi. teinkö objektiivisesti ajatellen kamalan rikoksen?? tpoki tajuan että loukkaus siskon äitiydelle, mutta lasta tuossa ajattelin.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ominpäin.

Vierailija
22/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa ap:lla on mitään pahaa sairautta, tai hän tietäisi sen jo omankin vauvansa puolesta.



Oma äitini on kertonut, että on imettänyt aikoinaan sairaalassa naapurin vauvaa (tosin tämä oli asiasta tietoinen).



Minusta ei mitenkään kamala juttu, vaikka onkin intiimi asia. Olettehan kuitenkin siskot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän siskonkin suivaannuksen.... Vaikea juttu, mutta toivottavasti siskosi ymmärtää jossain vaiheessa ratkaisusi. Mitään pahaahan seurausta tuosta ei voi olla.

Vierailija
24/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen pitäisi tuollaisesta sopia. En itse uskaltaisi enää tuoda vauvaani sinulle hoitoon jos olisit siskoni.

Vierailija
25/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättää tämä univajeinen sisko ja kysyä saako käydä imettämään kun pullo ei kelpaa. Ymmärrän ap:ta, mutta toisaalta myös siskoa. Imetys on kovin henkilökohtainen asia. Vauvan parasta ap pn ajatellut. Ei siskon tai itsensä.

Vierailija
26/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuuttuisin ainakin jos siskoni imettäisi vauvaani ja tuskin antaisin anteeksi.



Tehkööt muut sopimuksesta mitä lystäävät, mutta teit sä ap väärin, kun sulla ei ollut siihen lupaa..



Itse en ikinä voisi imettää muiden lapsia, enkä antaa muiden imettää omaa lastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ylittää sopivuuden rajan tuolla tavalla?? Tiedätkö, että imetyksessä tarttuu erilaisia tauteja, nikotiini ja lääkevalmisteet imeytyvät äidinmaitoon jne. Haluaisin siis tietää tällaiset asiat täysin ennen kuin kukaan saisi omasta kehostaan antaa mitään eritteitä lapselleni. Tsiisus oikeasti!

Vierailija
28/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen pitäisi tuollaisesta sopia. En itse uskaltaisi enää tuoda vauvaani sinulle hoitoon jos olisit siskoni.

Pelottava salaimettäjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä?



Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.

Vierailija
30/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tempun kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkän toisen vauvaa mennä imettämään!!!!

Vierailija
32/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä? Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.

Olisi herättänyt äidin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä?

Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.

Aika herkäksi on mennyt! Toivon mukaan ap:n sisko rauhoittuu..

Vierailija
34/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä minä en vastustaisi, jos siskoni imettäisi vauvaani. MUTTA monille tämä on herkkä paikka. Ei siis missään tapauksessa olisi pitänyt imettää ilman, että ensin saa luvan imetykselle vauvan äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä? Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.

Kyseessä on vauvan ruokinta, en kyllä käynyt noin herkillä. Ja vielä oma sisko kyseessä, ei mikään kylän puliakka.

Vierailija
36/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeintä ole että vauva tyyntyi ja sai ruokaa joka hänelle kelpasi? Tuli siis hyvin hoidetuksi ja sisko sai nukkua.



Vierailija
37/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan osannu ajatella, omalle kohdalle kun ajattelin oliisn ollu asiasta pelkästään tyytyväinen!

Mutta ihmiset on erilaisia, ja nyt kuulemma mulla ei ole enää asiaa enää kummityttöni lähelle, sanoi siskoni. Itkettää :( ap

Vierailija
38/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä imettänyt toisen lasta mutta asiasta sovittiin etukäteen.

Vierailija
39/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä? Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.

Kyseessä on vauvan ruokinta, en kyllä käynyt noin herkillä. Ja vielä oma sisko kyseessä, ei mikään kylän puliakka.

Vierailija
40/110 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeintä ole että vauva tyyntyi ja sai ruokaa joka hänelle kelpasi? Tuli siis hyvin hoidetuksi ja sisko sai nukkua.

tyyntynyt. Jos olisi sama kenen tissiä imee, niin eihän sisko olisi suuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi