Mitä mieltä? sisko suuttui kun imetin
hänen vauvaansa, sisko siis univajeen takia hermoraunio ja itse pyysi mua yöhoitaa lasta, meillä lasten ikäero alle 2kk. siskon vauvan herättyä yritin pulloruokkia, ei kelvannu vaan hamusi rintaani, siihen sit tyyntyi. teinkö objektiivisesti ajatellen kamalan rikoksen?? tpoki tajuan että loukkaus siskon äitiydelle, mutta lasta tuossa ajattelin.
Kommentit (110)
tuskinpa ap:lla on mitään pahaa sairautta, tai hän tietäisi sen jo omankin vauvansa puolesta.
Oma äitini on kertonut, että on imettänyt aikoinaan sairaalassa naapurin vauvaa (tosin tämä oli asiasta tietoinen).
Minusta ei mitenkään kamala juttu, vaikka onkin intiimi asia. Olettehan kuitenkin siskot.
ymmärrän siskonkin suivaannuksen.... Vaikea juttu, mutta toivottavasti siskosi ymmärtää jossain vaiheessa ratkaisusi. Mitään pahaahan seurausta tuosta ei voi olla.
Etukäteen pitäisi tuollaisesta sopia. En itse uskaltaisi enää tuoda vauvaani sinulle hoitoon jos olisit siskoni.
herättää tämä univajeinen sisko ja kysyä saako käydä imettämään kun pullo ei kelpaa. Ymmärrän ap:ta, mutta toisaalta myös siskoa. Imetys on kovin henkilökohtainen asia. Vauvan parasta ap pn ajatellut. Ei siskon tai itsensä.
Minä suuuttuisin ainakin jos siskoni imettäisi vauvaani ja tuskin antaisin anteeksi.
Tehkööt muut sopimuksesta mitä lystäävät, mutta teit sä ap väärin, kun sulla ei ollut siihen lupaa..
Itse en ikinä voisi imettää muiden lapsia, enkä antaa muiden imettää omaa lastani.
Miten voit ylittää sopivuuden rajan tuolla tavalla?? Tiedätkö, että imetyksessä tarttuu erilaisia tauteja, nikotiini ja lääkevalmisteet imeytyvät äidinmaitoon jne. Haluaisin siis tietää tällaiset asiat täysin ennen kuin kukaan saisi omasta kehostaan antaa mitään eritteitä lapselleni. Tsiisus oikeasti!
Etukäteen pitäisi tuollaisesta sopia. En itse uskaltaisi enää tuoda vauvaani sinulle hoitoon jos olisit siskoni.
Pelottava salaimettäjä!
Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä?
Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.
Ei tietenkän toisen vauvaa mennä imettämään!!!!
Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä? Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.
Olisi herättänyt äidin!
Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä?
Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.
Aika herkäksi on mennyt! Toivon mukaan ap:n sisko rauhoittuu..
Sinänsä minä en vastustaisi, jos siskoni imettäisi vauvaani. MUTTA monille tämä on herkkä paikka. Ei siis missään tapauksessa olisi pitänyt imettää ilman, että ensin saa luvan imetykselle vauvan äidiltä.
Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä? Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.
Kyseessä on vauvan ruokinta, en kyllä käynyt noin herkillä. Ja vielä oma sisko kyseessä, ei mikään kylän puliakka.
Eikö tärkeintä ole että vauva tyyntyi ja sai ruokaa joka hänelle kelpasi? Tuli siis hyvin hoidetuksi ja sisko sai nukkua.
En tosiaan osannu ajatella, omalle kohdalle kun ajattelin oliisn ollu asiasta pelkästään tyytyväinen!
Mutta ihmiset on erilaisia, ja nyt kuulemma mulla ei ole enää asiaa enää kummityttöni lähelle, sanoi siskoni. Itkettää :( ap
Olen mä imettänyt toisen lasta mutta asiasta sovittiin etukäteen.
Mieluummin vauva siis saisi itkeä tuntitolkulla, kun pullo ei kelpaa. Onko äitiytenne noin heikoilla kantimilla, että se on kiinni siitä yhdestä öisestä imetyksestä, jonka joku toinen hoiti, että vauva ei huutaisi nälkäänsä? Ventovieraasta voisin vähän hermostua, mutta en tietenkään omasta siskostani enkä edes ystävästäni. Oma ystäväni yritti antaa minun maitoani (herunut maidonkerääjään ja unohtunut ystävän jääkaappiin) vauvalleen, kun yritti saada vauvan tottumaan tuttipulloon. Itseltään kun ei tullut pumpatessa lainkaan maitoa. Emme kumpikaan pitäneet tilannetta outona tai pahana. Äitejähän olimme molemmat, ja vauvojemme parasta ajattelimme.
Kyseessä on vauvan ruokinta, en kyllä käynyt noin herkillä. Ja vielä oma sisko kyseessä, ei mikään kylän puliakka.
Eikö tärkeintä ole että vauva tyyntyi ja sai ruokaa joka hänelle kelpasi? Tuli siis hyvin hoidetuksi ja sisko sai nukkua.
tyyntynyt. Jos olisi sama kenen tissiä imee, niin eihän sisko olisi suuttunut.
ei ominpäin.