Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi viikkoa ennen lapsen laskettua aikaa viikonlopuksi reissuun?

Vierailija
08.09.2011 |

Ja kyseessä ei ole esikoinen, joten vauva voi syntyä aikaisemminkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en päästä tai ole päästämättä miestä mihinkään.

Jos miehen mielestä olisi ok ajankohta mennä niin siitä vaan,pääsisin kyllä taksillakin sairaalaan jos niin käy.

Vierailija
2/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä se, miten järkätä muiden lasten hoito yms. ja kuskaamiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneen täytyy miettiä itse tärkeysjärjestystä.

Vierailija
4/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuista ihmistä voi päästää tai olla päästämättä. Kysymys kuuluu LÄHTISIKÖ miehesi viikonloppureissuun viikkoa ennen laskettua aikaa. Asiasta voi keskustella, mutta ei kai aikuisia enää päästetä tai olla päästämättä.

Omalle miehelleni kyllä selittäisin miltä minusta tuntuu, ja tuskinpa tuo haluaisi lähteä. Jos lähtisi, niin sitten lähtisi.

Vierailija
5/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin selvästi. Jos ei menis jakeluun niin oikeasti miettisin että kannattaako sellaista miestä enää kodissaan katella.

Vierailija
6/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki on menny pari viikkoa yli. Eli riippuisi siitä, milloin muut ovat syntyneet.

Mutta vaikea kyllä kuvitella, että oma mieheni jättäisi minua siinä vaiheessa viikonlopuksi yksin lasten (ja mahan) kanssa.

7/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän haluaisi lähteä viikko ennen esikoisen laskettua akaa reissuun, niin totta helvetissä päästäisin. Pyytäisin saman tien ottamaan vähän pitemmän matkan ja pelkän menoliput.

Voisi sitten ihan itse päättää lähteekö vai ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä