Ekaa kertaa Barcelonaan. Mikä hotelli? Tai miltä alueelta, niin että "lähellä kaikkea"?
Eli sekä turistinähtävyyksiä että shoppailua sais olla, mielellään kävelymatkan päässä. Miltä alueelta hotelli? Jos vielä nimeä osaat ehdottaa, niin aina parempi ;)
Kommentit (14)
kun olen jotain ehdottanut ovastaus ollut: "Ei noin kallista!".
Enää en ehdota yhtikäs mitään.
Ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Oikein hyvä sijainti, moderni ja viihtyisä hotelli. Ihana henkilökunta! Kruunasi meidän viime vuonna tehdyn kaupunkilomareissumme :).
Ja miten itse päädyimme tähän... syystä, että ystävämme joka on käynyt Barcelonassa noin kymmenisen kertaa kertoi tämän olevan ehdottomasti hänestä parhain, jossa on käynyt.
Grupotel Gran Via 678
Ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Oikein hyvä sijainti, moderni ja viihtyisä hotelli. Ihana henkilökunta! Kruunasi meidän viime vuonna tehdyn kaupunkilomareissumme :). Ja miten itse päädyimme tähän... syystä, että ystävämme joka on käynyt Barcelonassa noin kymmenisen kertaa kertoi tämän olevan ehdottomasti hänestä parhain, jossa on käynyt.
hotellissa, joten siinä en voi neuvoa.
Barcelonassa on niin hyvät yleiset kulkuvälineet että kaikki on oikeastaan äärimmäisen helposti saavutettavissa. Et voi olla kaikkea lähellä sen kokoisessa kaupungissa. Mikä sinua kiinnostaa eniten? Gaudi, hiekkaranta vai hifi-nähtävyydet?
Mutta tosiaan. Metrolla pääsee niin hienosti kaikkialle siellä että voit Super-Marion tavoin putkahdella milloin minnekin näkemisen arvoiseen paikkaan.
On lyhyt matka joka paikkaan, niin shoppailemaan kuin rannalle, nähtävyyksiin jne (samoin bussipysäkit ja metro lähellä). Älkää ihan Ramblan varrelta ottako hotellia, siellä voi olla aika meluisaa.
Itse oltiin viimeksi oltiin sellaisessa hotellissa kuin H10 Universitat Hotel. Se oli Catalunyan aukiosta hieman etelään, yliopiston suunnalle. Oli hyvä kokemus. Ihan viereen pääsee lentokenttäbussilla, jos haluaa säästää taksimatkoissa.
Samoin ollaan pariin kertaan oltu vanhassa kaupungissa, ihan ok hotelleja, joiden nimiä en nyt muista.
http://www.b-hotel.com/
Metro kulkee, ja ostoskeskus naapurissa. Ihan Ramblasilta en ottaisi, on liian levoton öisin.
oli tosi hyvä, sijainniltaan loistava ja hintataso ok. Oltiin keväällä miehen kanssa. Oli lähellä metroasemaa, joten pääsi metrolla kauemmas jos halusi, mutta myös jaksoi kävellä vanhaankaupunkiin ja takaisin. Ja kaupunginosa tais olla Exeter (tms.?).
sillai saa hyvän ja halvan. El Bornista läheltä rautatieasemaa pääsee kävellen kaikkialle, keskustaan, rantaan, eläintarhaan, puistoihin, jne.
Barcelonan hotellit ovat kalliita, kokeilimme Friendly Rentalsin kautta vuokrata, ja onnistui hyvin. Hinta oli halvempi kuin hotellihuoneet (kun olisi pitänyt olla enemmän kuin 1 huone), oikein siisti, sijainti erinomainen. Useita eri vaihtoehtoja ja eri kokoisia asuntoja tarjolla. Voi suositella!
hotellissa Barcelonassa käydessä. Alue on siistiä, turvallista (siis sikäläisessä mittakaavassa), metroasemia aika tiuhassa ja esim. Ramblasille alle 2 km kävelymatka.
Barcelona on kuuluisa niistä. Metrot kulkevat joka paikkaan ja niillä on helppo kulkea. Muistaakseni myyvät parin päivän lippuja.
missä niitä hotelleja on eniten.