Oon varmaan ainoa ihminen koko maassa, jonka mielestä kesälauantait on ankeita?
Tylsää olla yksin kotona, kun muilla on hauskaa.
Kommentit (22)
Sunnuntai-illat ne vasta tylsän tylyjä onkin. Lauataina voi valita tehä mtä vaan, vaikka olla yksin kotona. Sunnuntaina sitä ei voi valita, vaan pitää olla, kun pitää mennä nukumaan ajoissa, kun on työpäivä.
Mene ulos nauttimaan kauniista kesäillasta.
Vierailija kirjoitti:
Mee ostaa kaupasta juoma ja kalliolle tai rannalle juomaan se? Sulje myös some, ettei tule verrattua itseään muihin!
Ei täällä ole rantaa eikä oikein kalliotakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai-illat ne vasta tylsän tylyjä onkin. Lauataina voi valita tehä mtä vaan, vaikka olla yksin kotona. Sunnuntaina sitä ei voi valita, vaan pitää olla, kun pitää mennä nukumaan ajoissa, kun on työpäivä.
Ne onkin ankeita lähes kaikille, niin mua ei harmita niin paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mene töihin.
Ei ole työpaikkaa.
Ap
pitkän vaelluspäivän päätteeksi on vain ihanaa olla rauhassa kotona sohvalla. Yleensä jos päivällä tekee paljon, ei illaksi kaipaa ohjelmaa.
Köyhällä koko kesä on ankea. Ei voi mennä muualle kuin kävelemään lähialueilla. Talvella on normaalimpaa kököttää kotona.
Oletko harkinnut parisuhdetta tai päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
pitkän vaelluspäivän päätteeksi on vain ihanaa olla rauhassa kotona sohvalla. Yleensä jos päivällä tekee paljon, ei illaksi kaipaa ohjelmaa.
Tarkoitat kai nyppiä punkkeja sääristä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos nauttimaan kauniista kesäillasta.
Istun parvekkeella, mutta ei tämä tunnu nauttimiselta. Ja puhelinkin oli suurimman osan ajasta sisällä latautumassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mee ostaa kaupasta juoma ja kalliolle tai rannalle juomaan se? Sulje myös some, ettei tule verrattua itseään muihin!
Rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen. Lähimmälle rannalle on 15 km.
Vierailija kirjoitti:
Köyhällä koko kesä on ankea. Ei voi mennä muualle kuin kävelemään lähialueilla. Talvella on normaalimpaa kököttää kotona.
Tämähän se on. Ja arkipäivisin voi mennä kirjastoon tai katsoa tv-ohjelmia (kesällä tulee pelkkiä uusintoja).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut parisuhdetta tai päihteitä?
Ensimmäistä en ole löytänyt ja jälkimmäisiä en pysty terveydentilan takia käyttämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mee ostaa kaupasta juoma ja kalliolle tai rannalle juomaan se? Sulje myös some, ettei tule verrattua itseään muihin!
Eipä muuten tarvitse selata somea, jotta voi vertailla. Näen parvekkeeltani kesäiltaa viettämään kulkevia ihmisiä ja hupiautoilijoita, ja kuulen naapurien juhlimista.
Ap
Oletko harkinnut että vapauttaisit maailman itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai-illat ne vasta tylsän tylyjä onkin. Lauataina voi valita tehä mtä vaan, vaikka olla yksin kotona. Sunnuntaina sitä ei voi valita, vaan pitää olla, kun pitää mennä nukumaan ajoissa, kun on työpäivä.
Tuon takia olenkin tyytyväinen vkloppu töihin. Sunnuntait ei vituta yhtään, kun tiedän että vapaat on viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos nauttimaan kauniista kesäillasta.
Se on ulkona kaikkea muuta kuin nautintoa, jos siellä on parvittain ötököitä kuppaamassa. Sellainen houkuttelee lähtemään sisälle nopeammin kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut että vapauttaisit maailman itsestäsi?
Katsokin, että nämä sinun sanat joskus ei kääntyis sinua itseäsi vastaan. Elämä on näyttänyt, että niin on juuri tapahtunut sinunkaltaisille. Syöpä tulee usein avuksi niin pahantahtoisille.
Mee ostaa kaupasta juoma ja kalliolle tai rannalle juomaan se? Sulje myös some, ettei tule verrattua itseään muihin!