Pettynyt jalkahoitojen tasoon
Olen käynyt tosi monella kosmetologilla pedikyyrissä. Koskaan en ole ollut täysin tyytyväinen. Mielestäni +50 €:n hinnalla kuuluisi saada enemmän.
Aina joku vika:
-Kovakourainen säärien kuorinta, se sattui!
-Huolimaton raspaus
-liian lyhyt hieronta
Ja sitten se kynsien lakkaus. Viimeksi pyysin tekemään ranskalaisen. Ei kuulemma kuulu tähän hoitoon! Siis haloo. Ei edes ehdottanut että voi tehdä, jos maksan extraa. No annoin olla ja hän sitten lakkasi yhdellä värillä. Ja aina samalla tavalla he esittelevät kömpelösti niitä lakkapullojaan eri värejä. Luulisi että kosmetologi tajuaisi, että en jaksa itse päättää väriä kun sanon jotain vaaleaa.
Lisäksi huone oli pieni ja ahdas ja karmea tupakan pistävä haju.
Siis missä on Turussa TASOKAS pedikyyrin tekijä? Kokemuksia?
Kommentit (7)
kynsien siistimiset saa kun pyytää sellaista. Maksaa vain enemmän. Ihan selvä Psykomamman juttu taas.
Siis, jos olet vailla kunnon jalkahoitoa etkä hemmotteluhoitoa. Jalkoja ei saisi raspata! Tai vielä parempi, mene jalkaterapeutille.
Kyseessä oli spa-jalkahoito eli sallainen vähän parempi (80€ + lakkaus 5€) Tilat oliat hyvät, rauhallinen tunnelma ym.
Mutta hoidon taso oli pettymys. jalkahoito kesti kyllä esitteesä mainitun ajan, mut hieronta oli tosi lyhyt suhteessa jalkahoidon kestoon.
Tiedustelin jalkojenhoitoon allegiselle sopivia tuotteita. Kosmetologi pyysi varmistamaan netistä soveltuvatko tuotteet minulle
Lakkaus (5 € ekstraa) oli suttuinen.
En ehkä olisi valinnut itse ko. paikkaa, mutta olin saanut lahjakortin. Eipä tule suositeltua muille tai mentyä uudelleen.
Laskuttaa kyllä osataan, mutta kun pitäisi jotain saada vastineeksi, kuten esim laatua, niin sitten mättää. Suomalaisten ei pitäisi suostua maksamaan riistohintoja huonosta palvelusta.
Täällä Hgissä saa maksaa jopa 70 euroa manikyyristä tai pedikyyristä, kun taas esim Nykissä samasta selviää 15 taalalla. Ja tulos on parempi kuten myös palvelu.
Perus jalkahoitoon ei kuulu hierontaa.
t. kosmetologi
Minun hoitooni kyllä kuului hieronta:
PEHMITTÄVÄ JALKAHOITO
Liotus,kuorinta, raspaus ja kovettumien poisto,kynsien
lyhennys, lakkaus ja kynsinauhojenhoito sekä hieronta.
Ihanteellinen hoito kuiville jaloille.
Tässä kyseisessä siis otti päähän lakkaus sekä hoitolan epäsiisti ympäristö.
Ja minähän sanoin siinä hoidon lomassa toivovani ranskalaista lakkausta. Eikö sen värit yleensä ole kaikilla tiedossa? Miksi pitää sitten vielä esitellä eri värejä mulle? *huokaus*
hinnoissa,aineissa ja viilauksissa....ja muutaman geelikynsien tekijän tunnen Turussa,ikinä ei saa mennä kertomaan mitään omia asioita heille,vaikka miten tuttavalliseski tulisitkin!!! Omat asiani meni kertomaan(tyhmä kun olin)sain kauttarantain niistä kuulla...
Perus jalkahoitoon ei kuulu hierontaa. Luultavasti hoitosi on ollut sellainen, jossa hoitovoide levitetään/imeytetään hetki hieromalla.
Perus jalkahoitoon ei kuulu myöskään kuorintaa. Avaa suusi, ei kosme muuten tajua jos istut tuppisuuna siinä ja mielestäsi kuorinta on kovakouraista!
"Ja aina samalla tavalla he esittelevät kömpelösti niitä lakkapullojaan eri värejä. Luulisi että kosmetologi tajuaisi, että en jaksa itse päättää väriä kun sanon jotain vaaleaa."
Itse ainakin otan muutaman vaalean lakan mukaan ja kysyn olisiko näistä joku mukava, jos asiakas haluaa 'jotain vaaleaa'. Voi luoja sitä porua mikä syntyy jos alkaa lakkaamaan vain jollain vaalealla!
Toivottavasti kuitenkin löydät miellyttävän kosmetologin itsellesi!
t. kosmetologi