Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MODERNI KUMMILAHJA RISTIÄISIIN, APUJA:

Vierailija
07.09.2011 |

Siskoa oli pyydetty kaverinsa pojan kummiksi. Nyt pähkäilee sopivan lahjan kanssa. Mun omat lapset on saaneet lahjaksi vain lusikoita, mutta sisko sanoi että niitä ei juuri haluta lapselle, eikä muutenkaan mitään turhaa krääsää. Mitä ihmettä sitä sitten voi antaa? En osannut auttaa kun en itse kummina ole, ja tosiaan omat lapset ovat saaneet kummeiltaan sitä "turhaa" mitä ei vissiin nykyään kauheesti suosita.

Eli mitä teidän lapset ovat saaneet? Ei joskus 10 vuotta sitten, vaan ihan viime aikoina?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kultakaupan pituusmittaa valokuvakehyksellä. tosi kiva sitten kolmekymppisenä lapsella ..

No mitä se kolmekymppinen tekee sen enempää sillä käsinukella!?!

Pahoittelut vanhan ketjun nostamisesta, täällä ei siitä vissiin tykätä, mutta nostampa nyt kuitenkin kun aihe on itselle ajan kohtainen.

Olen nyt 35vee ja sain kummilusikan vauvana. En ole koskaan tehnyt sillä mitään 🙄 Tuollainen lelulahja olisi ainakin lapselle mieluinen ja sen voi antaa eteenpäin omalle lapselle jos on säästynyt ehjänä omista leikeistä.

Vierailija
62/62 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ajan hengen mukaisempi kummilusikka! Eikä itse asiassa käsin tehdyksi kovin pahan hintainenkaan: 

www.yhdestapuusta.com 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme