Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin tavan siistiä alapää, ilman että tulee kovaa sänkeä tai näppylöitä

Vierailija
05.09.2011 |

Ja ikää on jo 34 v, hävettää ihan, että tajusin tämän vasta nyt :( Eli luomuna ollaan menty tähän saakka (=ei alapään siistimistä, kuin 2 yritystä sheivauksella tuloksena karmeat punaiset näpyt ja kutittava sänki, ei kiitos koskaan enää)

Eli ostin sellaisen trimmerin, jolla saa sheivattua esim. 1 mm, 3 mm tai 8 mm pituisen karvan. Alapäästä tulee tosi siisti, ei tule kovaa sänkeä missään vaiheessa eikä näppylöitä.

Voin suositella :)

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja "taistellut" saman ongelman kanssa koko aikuiselämäni. :) Taidan heti ostaa tuollaisen (tosin ne taitavat tuosta nettikaupasta olla loppu yhtäkkisen suuren kysynnän vuoksi =D), hintakin on niin pieni! Olen harkinnut kaikenlaisia vaihtoehtoja, ihan laserkarvanpoistoon asti, joka olisi kyllä huomattavasti kalliimpi vaihtoehto. :)

Vierailija
102/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja "taistellut" saman ongelman kanssa koko aikuiselämäni. :) Taidan heti ostaa tuollaisen (tosin ne taitavat tuosta nettikaupasta olla loppu yhtäkkisen suuren kysynnän vuoksi =D), hintakin on niin pieni! Olen harkinnut kaikenlaisia vaihtoehtoja, ihan laserkarvanpoistoon asti, joka olisi kyllä huomattavasti kalliimpi vaihtoehto. :)

Nuo alapään (ja kainalot myös) karvat haluan lopullisesti pois. Aloitin talvella laserkäsittelyjen sarjan, mutta tämä keväinen raskaus keskeytti sen homman. Kolmesti kävin ja sain karvatilanteen jo puolittumaan. Nyt on sellainen harva hieman hassun näköinen alapäänalue, jos antaisin kasvaa. Kuitenkin nypin ja epiloin nekin pois.

Tuo laite voisi olla tässä "väliajalla" kokeilun arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoja, jos jaksaa NYPPIÄ ne pois?

Vierailija
104/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitteella menee noin 2 minuuttia, homma hoidettu.

Mä en tod. jaksais nyppiä, ensinnäkin se sattuu. sheivauksesta jää sänki ja näppylät

Vierailija
105/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ois uskonu, kuin että tän lukee noin parikyt tyyppiä, tätähän on luettu jo jotain 1600 kertaa :o

Otsikossa pitäis lukea vielä "kivuton" ehkä sit lukis vielä useempi.

Löytääks kukaan muuten enää kauppaa, mistä tota saa :)

Vierailija
106/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ois uskonu, kuin että tän lukee noin parikyt tyyppiä, tätähän on luettu jo jotain 1600 kertaa :o

Otsikossa pitäis lukea vielä "kivuton" ehkä sit lukis vielä useempi.

Löytääks kukaan muuten enää kauppaa, mistä tota saa :)

Vierailija
107/115 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa voinut aiemmin kiinnostua tuosta.. Nyt menossa jo laaser toimenpiteellä karvaston lopullinen poisto.

Vierailija
108/115 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saako tuolla leikattua vain reiän ympäriltä??Mä siistin kiitoradan näkyvään osaan, onnistuuko se tuolla?

saa leikattua vain reiän ympäriltä ja vaikka ihan peräaukkoon asti, jos jotain haituvia sinne asti kasvaa.

ja rajattua kiitorataakin, sitä tupsua siinä edessä.

t. ap

Vierailija
109/115 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin aamulla ostamassa laitteen prismasta, toistaiseksi vielä ilman näppyjä ja punoitusta. mulle kyllä jäi pini sänki, mutta mulla karva onkin mustaa ja aika paksua, mutta sänki ei ole ollenkaan niin terävä ja kova kuin sheivatessa tulee, eikä kutise myöskään!

kommentista. eikö ole jännä juttu, ku sheivatessa tulee karmea kutiseva sänki ja näpyt ja tolla ei tule. Jännää. ja toi on niin nopea ja helppo.

t. ap

Vierailija
110/115 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop..

Vierailija
111/115 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on pimpat sileänä?

Vierailija
112/115 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistelee

Vierailija
113/115 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen millä hiuksia leikataan on todella hyvä jo paljon käyttänyt 44 vuotias mies ei juurikaan pistele itseä eikä toista osapoulta yhdynnyssä ymuussa.

Vierailija
114/115 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on, kun käyttää höylää.

Joo ekaks sitä ajattelee et hyi kutiaa ja tulee näppyjä yms. 

-Jos on iso pöheikkö niin vetää lyhyemmäks trimmerillä ja loput höylällä niin on ystävällisempää.

-Höylä vetää pienetkin sänget pois

-Muista käyttää höylään geeliä ja lopuksi peset kylmähköllä vedellä ja käytät after shave ainetta niin kyllä auttanee

-Ekan kerran jälkeen voi punoittaa ja näppyjä vähän jopa tulla ja kutista, mutta tokan kerran ja enemmän ku sheivaa niin ei ala enää, jatka vaan, iho tottuu.

-Ihmiset on erilaisia eli karvotus erilaista paksumpaa yms. iho herkkä rasvainen yms. eli en lupaa mitään, mutta älä luovuta ekan keran jälkeen, kun se kutiaa miltei väkisin ja alkaa punoittaa silloin (ihan kuin se ensimmäinen parransheivaus teininä) naama punoittaa ja finnejä näppyjä poskeen

Vierailija
115/115 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset ajako niitä karvojanne, ne on seksikkäät.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä