Keksin tavan siistiä alapää, ilman että tulee kovaa sänkeä tai näppylöitä
Ja ikää on jo 34 v, hävettää ihan, että tajusin tämän vasta nyt :( Eli luomuna ollaan menty tähän saakka (=ei alapään siistimistä, kuin 2 yritystä sheivauksella tuloksena karmeat punaiset näpyt ja kutittava sänki, ei kiitos koskaan enää)
Eli ostin sellaisen trimmerin, jolla saa sheivattua esim. 1 mm, 3 mm tai 8 mm pituisen karvan. Alapäästä tulee tosi siisti, ei tule kovaa sänkeä missään vaiheessa eikä näppylöitä.
Voin suositella :)
Kommentit (115)
ole koko aikuisikäni kärventänyt toholla eväskarvani eikä ole kovin helposti kasvaneet takaisin. Hetken punoittaa mutta eipä tartte moneen viikkoon uusia käsittelyä. Kunnon rasvaus poltetulle alueelle niin johan on taas ehta tavara.
citydiilissä juuri tänänään tuollainen tarjous
http://www.citydeal.fi/deals/koko-suomi/casadetrade/795714?nlp=&CID=FI_…
samanlainen laite :)
Ihan älyttömän hyvä! Eipä tartte enää ostaa veet ym. myrkkyjä! Ja hintakaan ei ollut paha. Pieni ja näppärä laite, ei vie tilaa kaapissa.
Toimii edelleen. Käytän sitä myös kulmakarvojen muotoilussa, toimii siinäkin. Laite on kätevä myös silloin (kesällä), kun laitan mekon päälle ja kiireessä huomaan että säärikarvat ajamatta eikä ehdi suihkuun. Laitetta käytetään siis kuivalle iholle, kuiviin karvoihin.
että tämän ketjun kommentit olisivat suurimmaksi osaksi saman ihmisen kirjoittamia mainoslauseita kyseiselle tuotteelle? Kirjoitusasu on niin samankaltainen.
Ettei vaan olisi firman piikkiin tehtävää mainostusta? Ja koska täällä niin paljon karvanpoistosta keskustellaan, kanava on mitä parhain mainostamiselle.
Itse ainakin suhtaudun vähän varauksella, onko kaikki kommentit eri ihmisen kirjoittamia vai vaan yhden, joka saa siitä jotain hyötyä. Tai raakasti firma itse mainostaa tuotettaan.
En voi tajuta mikä pointti on väittää, että jos karvat leikkaa 1mm terällä, niin ei tule kutisevaa sänkeä, kun se millin karvoitushan on se sänki!!
Kuka haluaa ajella itselleen millinmittaisen karvoituksen alapäähän, sehän näyttää samalta, kuin noin kolme päivää karvojen poiston jälkeen, kun karvat kasvavat takaisin? Jos on musta karvoitus ja tykkää kiitoratamallista, niin se millin karvoitushan näyttää ihan tumman harmaalta sängeltä. Ei se ole siistiä.
Muutenkin käsittämätöntä, että joku jaksaa mainostaa jotain tuotetta tuohon malliin.
Meillä on käytössä Phillips Lumea. Se todella tekee minkä lupaa ja zäppäillä tarvitsee tehdä suht' harvoin. Iho pysyy ihanan sileänä eikä näppylöistä ole huolta. Oma laitteeni tilattiin Amazonista ja Ohlsonilta pistorasiaan sovitin laturia varten. Tätä vehjettä en tosiaankaan antaisi enää pois mistään hinnasta!
T: Aina posliini
Ei hyvää päivää =D. Sheivaukseen menee puoli minuuttia 1-2 päivän välein, eikä tule näppyä. Iho tottuu siihen hyvin ajan kanssa.
Suorastaan iski sääli teidän sänkipillujen miehiä kohtaan =D
että tämän ketjun kommentit olisivat suurimmaksi osaksi saman ihmisen kirjoittamia mainoslauseita kyseiselle tuotteelle? Kirjoitusasu on niin samankaltainen. Ettei vaan olisi firman piikkiin tehtävää mainostusta? Ja koska täällä niin paljon karvanpoistosta keskustellaan, kanava on mitä parhain mainostamiselle. Itse ainakin suhtaudun vähän varauksella, onko kaikki kommentit eri ihmisen kirjoittamia vai vaan yhden, joka saa siitä jotain hyötyä. Tai raakasti firma itse mainostaa tuotettaan.
Nämä on näitä mainostajia, jotka saavat tavaraa ilmaiseksi, kun mainostavat netissä ja kavereilleen facessa. Kaikki kehukommentit ovat saman kirjoittajan kirjoittamia. Hän saa siitä itselleen Braunin tuotteita kokeiluun ja osan omaksikin.
se vielä nostelee näitä ketjuja saadakseen huomiota tuotteelleen.
ja tiedoksi teille, että minulle ei tästä kukaan mitään mainosrahoja maksa. :)
Eli olen tuo yksi kirjoittaja (en taaskaan muistanut katsoa numeroita) joka hankki tämän laitteen. Kyllä se tosiaan siinä mielessä toimii, että sänki ei todellakaan kutise! Mulla on ollut tapana sheivata höylällä "kaikki pois" kapeaa kiitorataa lukuunottamatta. Olen saanut suht kivan tuloksen, mutta seuraavana päivänä on tullut karmea kutiseva, punanäppyläinen sänki, eli kaikkea muuta kuin sexy. ;)
Nyt tällä laitteella sain tosi hyvin ajettua alhaalta kaiken pois, en tuntenut sormituntumalla minkäänlaista sänkeä. "kiitoradan" sivuille kyllä valitettavasti jäi tosiaan (luonnollisesti) se millin sänki, joka kyllä näkyi, koska karvani on tummaa ja aika paksua. Kauempaa katsottuna ei näy, mutta jos läheltä tarkastelee niin selvä sänki on. Mutta ei kutise, eikä sheivailun jälkeenkään missään vaiheessa alkanut kutisemaan.
Taidan siis tehdä niin, että käyn sokeroimassa bikinirajat ja ajelen tällä trimmerillä loput. :) Olen tyytyväinen, että sijoitin tähän sen reilut parikymppiä. :)
Cittarista löytyi ja pimppa siistitty, aluksi vetelin kammalla, mutta sitten iskaltauduin vetämään ilman kampaa ja IHANAN sileää jälkeä tuli ja HELPOSTI! Höylätä en pysty, näppyjä ja kutinaa tulee. Seuraavat päivät kertovat kuinka käy tämän kanssa, skeptinen olen.
Mutta alkufiilikset on huiput! Ei yhtään pelottanut vedellä tuolta ihan takaa tai sisempien häppäreiden läheisyydestä. Höylällä en olis tosiaankaan uskaltanut tuonne limakalvojen läheisyyteen, mulla kun näkyy kasvavan sielläkin karvoja, perkele!
Cittarista löytyi ja pimppa siistitty, aluksi vetelin kammalla, mutta sitten iskaltauduin vetämään ilman kampaa ja IHANAN sileää jälkeä tuli ja HELPOSTI! Höylätä en pysty, näppyjä ja kutinaa tulee. Seuraavat päivät kertovat kuinka käy tämän kanssa, skeptinen olen.
Mutta alkufiilikset on huiput! Ei yhtään pelottanut vedellä tuolta ihan takaa tai sisempien häppäreiden läheisyydestä. Höylällä en olis tosiaankaan uskaltanut tuonne limakalvojen läheisyyteen, mulla kun näkyy kasvavan sielläkin karvoja, perkele!
koska ap:n aloituksesta sain käsityksen että sillä vaan lyhennellään ja ihmettelin että mitäs iloa siitä sitten on jos kuitenkin joku sänki jää. Mutta tämä kirjoittaja sanoo että sileä tuli, siis saako ihan posliiniksi? Voisin nimittäin kokeilla, toistakymmentä vuotta höylän kanssa heiluttu, ja eipä tuo laite pahan hintainen ollut.
ja pientä sänkeä on alkanut tulemaan, mutta ei KUTITA! Ihan uskomatonta!
Voin suositella lämpimästi! ( joo ja en saa mitään palkkaa :D)
mutta kun se on kuin siiliä silittäisi! pistää ja nipistelee!
Ihanko vaan hyvää hyvyyttäsi tulit kertomaan? Vaiko oliko teillä mainostoimiston aamupaltsussa puhetta, että av-palstalla kantsiis vinkata ...ku mammat on aina yhtä innostuneista (muiden) pimpoista
Minäkin käytän tuollaista trimmeriä, mutta mies on sanonut, että pistelee :(
kävin aamulla ostamassa laitteen prismasta, toistaiseksi vielä ilman näppyjä ja punoitusta. mulle kyllä jäi pini sänki, mutta mulla karva onkin mustaa ja aika paksua, mutta sänki ei ole ollenkaan niin terävä ja kova kuin sheivatessa tulee, eikä kutise myöskään!