Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lastenrattaiden kanssa toimitaan lentokentällä?

Vierailija
05.09.2011 |

Mihin pussiin ne voi pakata?

Voiko käyttää niiden omaa kantokassia?

Pitääkö rattaiden kanssa mennä eri portista, kuin tavallisesti. Meneekö koko perhe tästä portista, jos molempien aikuisten matkatavarat on samassa laukussa?

Kiitos!

PS. Ja kyllä - hain vanhoja ketjuja, mutta ei ollut vastausta näihin, ja olen googlettanutkin.. :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei riipu lentokentästä vaan lentoyhtiöstä ja konetyypistä saako omat sattarit viedä portille saakka. Kyllä esim. KLM antaa viedä Amsterdamin lennolla! Kannattaa tsekata siltä lentoyhtiöltä etukäteen millä lentää.

Kyllä se riippuu joskus lentokentästäkin, Köpiksen kentällä ei saa rattaita viedä koneeseen asti, eikä niitä saa heti koneesta noustua. Oli sitten mikä ytiö tahansa kyseessä. Muutenkin inhoan ko. kenttää. Henkilökunta on ihan peestä.

Totta - siellä saa aina tapella henk.kunnan kanssa. Mutta olen silti inttänyt rattaat mukaani koneeseen saakka!! Eli olen inttämisen jälkeen saanut viedä matkarattaat (jotka on kyllä tosi pienet) portille asti ja siitä ne on laitettu milloin mihinkin, välillä ruumaan ja välillä koneeseen sisälle. Ihan koneen henk.kunnastakin riippuu miten kovasti he yrittää saada ne mahtumaan koneeseen.

Nyt toivon, että sama onnistuu taas, sillä odotan toista lastani, eikä kantorepun käyttö ole enää mukavaa, mutta esikoinen on vasta 10kk, joten rattaat on aika välttämättömät. En näin raskaana myöskään jaksaisi kannella tyttöä, eikä kentällä aina ole edes niitä ostosvaunuja vapaana.

Helsingin kentällä ei ikinä löydy vapaita kärryjä, eikä kukaan (henk.kunnasta) koskaan tarjoa apuaan, vaikka matkustan lähes aina pienen lapsen kanssa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä