Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten lastenrattaiden kanssa toimitaan lentokentällä?
05.09.2011 |
Mihin pussiin ne voi pakata?
Voiko käyttää niiden omaa kantokassia?
Pitääkö rattaiden kanssa mennä eri portista, kuin tavallisesti. Meneekö koko perhe tästä portista, jos molempien aikuisten matkatavarat on samassa laukussa?
Kiitos!
PS. Ja kyllä - hain vanhoja ketjuja, mutta ei ollut vastausta näihin, ja olen googlettanutkin.. :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Totta - siellä saa aina tapella henk.kunnan kanssa. Mutta olen silti inttänyt rattaat mukaani koneeseen saakka!! Eli olen inttämisen jälkeen saanut viedä matkarattaat (jotka on kyllä tosi pienet) portille asti ja siitä ne on laitettu milloin mihinkin, välillä ruumaan ja välillä koneeseen sisälle. Ihan koneen henk.kunnastakin riippuu miten kovasti he yrittää saada ne mahtumaan koneeseen.
Nyt toivon, että sama onnistuu taas, sillä odotan toista lastani, eikä kantorepun käyttö ole enää mukavaa, mutta esikoinen on vasta 10kk, joten rattaat on aika välttämättömät. En näin raskaana myöskään jaksaisi kannella tyttöä, eikä kentällä aina ole edes niitä ostosvaunuja vapaana.
Helsingin kentällä ei ikinä löydy vapaita kärryjä, eikä kukaan (henk.kunnasta) koskaan tarjoa apuaan, vaikka matkustan lähes aina pienen lapsen kanssa yksin.