Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PUOLUKOIDEN PERJANTAI PULINAT

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äskön kirjottelin pitkät pätkät tuonne bittiavaruuteen joten uusi yritys...

Lumiinalle onnittelut plussasta!! hienoa että kroppa palautuu pillereiden jälkeen noin nopeasti!!!

Hannele: kyllä sä tosissaan oot näppärä käsistäs!! mä oon niin kiireinen nykysin etten kerkee koko marttakerhotouhuun mukaan, kutomukset oottaa vaan hyllyssä :(

Jouluvaloista: mä tykkäisin kanssa ripustella vähän valoisuutta jo pimeyteen, tällee syksystä mua ei oikeestaan ärsytä valot mutta ne kyntteliköt maaliskuussa nostaa verenpainetta ihan tosissaan!! :) et siitä vaan valoa kansalle, mun puolesta saa laittaa jo!!! Viiem joulu vietettii viel remonttipölyn keskellä muuttolaatikoita purkiessa joten tätä joulua meinasin laittaa: kattelin jo kuvastoista (ellos ja hobbyhall) oisko missää kivoja verhoja ja pöytäliinoja!!!

Onneksi tuli päivällä nukuttua: mutta toivottavasti jaksaisin valvoa yön, täällä humalaisten seassa...

Nyt menoksi taas tai hommat oottaa viel aamuvuorolaistakin :)

Vierailija
42/42 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

color=blue

En oo ehtiny enkä oikeastaan jaksanutkaan lukea eilistä ja tän päivästä pinoa, joten kirjottelen nyt eka ja luen sit mitä te ootte kirjotellu. Kauheaa kiirettä ollu torstaista asti ku pitäs olla monessa paikkaa yhtäaikaa ja suoraan töistä pitää mennä millon mihinki ja sit illalla vasta kotia. Nyt viikonloppu ois ollu kiva levätä kotona ja parannella poskiontelotulehusta mutta ollaan koko viikonloppu hoitamassa ukon kummityttöä (2v) eli lepäämisestä ei ole mitään tietoa ku lapsi on perheen ainoa eikä yhtään osaa leikkiä yksin ku tottunu et toinen vanhemmista on koko ajan leikkimässä. Mun paranemisesta ei oo tietoakaan.. Lääkekuuri ei oo auttanu yhtään mitään, koko ajan särkee tuhottomasti päätä. Voisin muutenki koko ajan vaan nukkua. Taidan tästä kohta mennäkki nukkuun ku aamulla on herätys taas seiskan aikaan.

G: Ollaaan tavattu baarissa. Rakkautta ei tainnut olla ensisilmäyksellä mutta aika pian sen jälkeen..=) Aluksi oli se ongelma et meillä oli n.650km välimatkaa.

Apua, en muista yhtään mitä mun piti vielä kirjottaa..

Pikaista paranemista kaikille sairastaville Puolukoille!! (en muista kuka oli keuhkokuumeen kourissa, anteeksi nuoruusiän dementiani!)

-Pikkupiru-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla