PUOLUKOIDEN PERJANTAI PULINAT
Kommentit (42)
vaan kaikille.
ruoka oli ihanaa, kuten aina. söin hill Billy´s country chicken niillä rapsakoilla vohveli perunoilla...nami nami. mies jo kiusas kun lähdin herkuttelee, ett eilen kävit hesessä ennen töihin menoa ja tänään sit amarilloon, mutta kun oli nälkääää =)
tervetuloa uusille kirjottelijoille.
Ai niin pitääkin käydä kattoo ne hannelen ompeleet tuolta nettisivuilta.... Mullakin langat mukana täällä, jos ehtis vaikka aloitella vähän uutta neulomis urakkaa.
Artiere (meniköhän oikein) kans hurahtanut Italiaan ja mainitsi myös tuon mun suositteleman sisilian... totta kyllä puhui, kerrassaan ihana maa. Itse taidan ens kerralla suunnistaa kreikan saaristoon, se houkuttelis tällä hetkellä! Kaveri on just keniassa...vähänkö oon kade. siellä ne varmaan kaiken maailman safareilla käypi...ei oo varmaan ollut ihan halpa reissu!
luokkakamut tänään kyseli, ett mites vauva projekti ja kiusottelivat sit, ett ethän ees juo nyt mitään, taitaa olla töihin meno vaan tekosyy... piti sit yrittää pysyä skarppina vaikka pala tuntui jo kurkussa ja kaiken huipuks yks luokkalainen on kohta 30 rv raskaana ja siinä se mun vieressä ison mahansa kanssa istu... perkele! en voinut kattoo ees sitä masua...ja sit kun se jossain vaiheessa sano, ett voi kun potkii, niin varmaan hymähdin vaan vastaukseks.... karmeeta.
hitsi, tänään unohtu ottaa fooli tabletti.
Eipä sit lähdetä sinne turkuun, Tuomo pitää päänsä ja menee pomputtaa sitä typerää palloa sunnuntaina joensuuhun... joten kotona koko viikonloppu. töissäkin ollut rankkaa, joten pien lomanpoikanen ois ollut poikaa =(
nyt käyn piipahtaa siellä saunalahden sivuilla.
[color=blue]Huomenta puolukat!
[b]Laura:[/b] Vai alkaa sulla jo ikä painaan?!? Joo kyllähän tässä itsekin kuulun niihin alle 25-vuotiaisiin mutta silti tuntuu että korkea aika ois jo lisääntyä... Jokainen tekee erilailla ja onhan meitä monenikäsiä äitejä. Toivottavasti [b]Laura[/b] ja [b]Merineito[/b] saatte miehet suostumaan hyvissä ajoin! =o)
[b]Sormusasiaa[/b] vielä: Kyllä minun valkokultainen kihlasormus ei taia timantteja sisältää, liian kalliiksi tulis, mutta vihkisormus sitten eri asia! Voi kun tuohon vasempaa nimettömään jo jotain ilmestyis...
No voi höh [b]Golda[/b], mitä menivätkään luokkakaverit kyselemään... En ihmettele jos nousi pala kurkkuun. Mulla ei tahdo moisissa tilanteissa pysyä suu kiinni. Aina " lipsautan" sen että itse jo haluaisin mutta mies ei.
[b]Merineito:[/b] Koita selvitä hammaslääkäristä! Purista käsiä nyrkkiin ja mieti sitä miten multa revitään jouluna kaks viisauden hammasta! Jos se vaikka lohduttais! Oulussa kyllä tosiaan melko rahastusmeininki tuossa hammaslääkärihommassakin. Siis kotipaikkakunnalla missä tähän asti oon käynyt niin heti tarkastuskäynnillä on 1-2 reikää paikattu, hammaskivi poistettu ym. Mutta tosiaan nyt Oulussa sain 3 aikaa tarkastuksen lisäksi: ensin hammaskiven poisto, sitten viisurin poisto ja sitten toisen viisurin poisto!
[b]Lumiina:[/b] Mitenkäs nyt kun olet tikuttanut niin käytetäänkö teillä mitään ehkäisyä?
[b]JJ:[/b] Mää olen tainnu unohtaa mutta oliko teillä sukupuoli tiedossa? Vaaleansinisistä sukista vois jotain päätellä! Ihanat varmasti! Ja suloiset! Vauvan ensimmäinen lahja!!! =o)
[b]Laura:[/b] Joo vaikka costa del solista huonoja kokemuksia sulla olikin niin siltikään en eilen lakannut siitä haaveilemasta. Se jostain syystä kuulostas hyvältä! Siis just se gibraltar ja että siellä on siihen aikaan jo lämmintä. Toisaalta säästäs aika kovasti jos sais lennon suoraan oulusta, joten täytyy vielä katella nuita esitteitä...
Ja vielä nuista [b]matkasuunnitelmista[/b]: eilen hermostuin miehelle ja mies mulle ja kysyin siinä tuoksinassa että kun ei se halua sinne matkallekkaan niin se tuumas että ei sitä yksinkertasesti just nyt kiinnosta yhtään! Ja kun tilinsaldo on eri ku minulla! Ensin vähän masennuin mutta sitten taas piristyin ja todellakin siis - aion varata sen matkan ja antaa sen lahjana miehelle niin ei sitten pahemmin voi sanoa ettei sillä oo vara lähtä! Kyllä se siitä varmasti innostuu sitten! Koska minusta nyt ajankohta on täydellinen!
Mukavaa perjantaita!
Laura: Joo se siel kohdussa oli just tuommonen " nestettä sisältävä möykky" . Se ei tuntunu ulkopuolelta kokeiltaessa ku se oli niin nestemäinen. Mutta toivon totisesti ettei tuosta ole vaaraa, aika pelottavassa paikassahan tuo on. Hajoon totaalisesti, jos saan kuulla jo nyt etten koskaan voi raskautua!!!
Miten tuon tekstin saa eri väriseksi? Aika tylsää aina kirjotella mustalla. Nii ja saiko jotenkin lihavoitua ja suurennettua yms
Vastaan vielä tuohon lankagalluppiin: omistan tällä hetkellä ainoastaan puuvillalankaa. Mut semmoset erikoislangat vois olla kivoja =) villalankaa en voi ite käyttää ku alkaa kutisemaan iho, joten en ole edes uskaltanu ruveta kutomaan niistä mitään.
Hihii, eilen leivoin ensimmäisen kerran elämässäni leipää!!! Ei tuosta kovin kummosta tullut, mutta voinpahan sanoa leiponeeni =) Tämmösiä nää mun vapaapäivät on, kaikkea tekemistä pitää keksiä. Tänään aattelin mennä uimaan.
Taidan pistää gallupin liikkeelle; Mikä on kaikkien aikojen mieleen jäänein elokuva?
Mulla itelläni se taitaa olla Shrek, se on jotenki niiiin koskettava satu =) oon kattonu sen varmaan miljoona kertaa!!! Ja tykkään ihan hirmusesti sen musapuolesta ü
-Thunderi-
[b]Tässä näitä väritysohjeita:[/b]
Eli väriin saa tekstiä lisäämällä komennon [color=" värinnimi" ] ja kaikki yhteen. Tässä muutamia värivaihtoehtoja:
[color=red][color= red]
[color=yellow][color= yellow]
[color=violet][color= violet]
[color=darkviolet][color= darkviolet]
[color=green][color= green]
[color=darkgreen][color= darkgreen]
[color=blue][color= blue]
[color=neonblue][color= neonblue]
[color=dodgerblue][color= dodgerblue]
[color=darkorange][color= darkorange]
[color=pink][color= pink]
[color=magenda][color= magenda]
[color=aqua][color= aqua]
[color=black]jne. Värejä lisää http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colornames.htm
Värin saa pois komennolla [ /color]
[u]Alleviivaus[/u] komennolla [ u]
alleviivauksen saa pois komennolla [ /u]
[b]Lihavointi[/b] komennolla [ b]
lihavoinnin saa pois [ /b]
Kursivointi
komennolla [ i]
kursivoinnin saa pois [ /i]
[color=khaki][b][u]Ja muistakaa, aina kaikki yhteen!
[color=purple]Vastailen kaikkien aikojen mieleenjäänein elokuva-galluppiin: Yläasteella luettiin kirja [b]Me kolme ja jengi.[/b] Elokuva oli pakko saada käsiin ja se oli NIIN hyvä! Olen katsonut sen varmasti 20 kertaa. En oikeen muista elokuvan suomalaista nimeä, alkuperäinen nimi oli [b]Outsiders[/b]. Oletteko kattoneet tai lukeneet tuota kirjaa? MInuun se teki ainakin siinä iässä vaikutuksen. Ja ne näyttelijät: Emilio Estevez, Tom Cruise, C. Thomas Howell, Mat Dillon... Uuh, kyllä siinä oli pikkutytön pää pyörällä! Pitkään Emilio oli mun lempparinäyttelijä, nyt kun kattoo sen elokuvia niin sehän on aivan naurettava...
Ja tietysti tuoreessa muistissa on Onnen varjot, joka varmasti aiheensa perusteella tulee jäämään hyvin muistiin...
[color=dodgerblue]Mua väsyttää :/ Ihanaa kuitenkin kun on taas perjantai ja huomenna sekä sunnuntaina saa nukkua piiitkään. Tosin nykyään oon jotenkin huonompi nukkuun. Tuntuu, että ihanaa herätä vapaapäivänä ajoissa ja sitten alkaa hommaamaan. Mulla ainakin painaa päälle energinen keskiraskaus, mutta valikoivasti: vain kotona ;) Töissä ei nappaa oikein mikään...
[b]HANNELE:[/b] Juu, kyllä meillä on tiedossa sukupuoli. Tai siis niin tiedossa, kun se nyt voi edes olla. Eli rakenneultrassa viikolla 18 ultraajatäti katsoi pyynnöstämme vauvaa " silläsilmällä" ja meinas, että kikulit siellä on:) Ihan 100% varmaahan tuo ei ole, mutta ollaan kuitenkin ukon kanssa hylätty röyhelöt ja pinkit unelmat heti alkuunsa. Enempi alkaa olla sinistä tuolla mein vauvakaapissa.
Mies oli niin onnellisen näköinen, kun ultraajatäti puhui pojasta. Oonkin ukkoa kiusannu, että entä jospa se onkin tyttö :D Mutta ei kuulemma haittaa pätkääkään :) Kunhan vaan kaikki menis hyvin ja vauva syntys terveenä, muuta sitä ei ihminen tässä vaiheesa toivo.
[b]Onko muilla jo himo ostella ja tehdä joululahjoja?[/b]
Mulla on! Niinku olen jo maininnut, niin villasukkia olen tehny jo viidet joulupakettiin ja koko ajan mielessä raksuttaa mitä voisin vielä kenellekin ostaa. [b]Joulukoristeetkin[/b] mulla polttelee tuolla kaapeissa. Eilen ihailin mun jouluverhoja ja aamulla mietin kuinka ois jo ihana laittaa jouluvaloja ikkunoihin. Kynttilöitä onneksi saa jo ihan luvalla poltella, mutta nuita jouluvaloja ei oikeen vielä kehtais ripustella. Kuinka kauan pitää vielä ootella, että ois korrektia laittaa nuita jouluhömpötyksiä? Osaako joku sanoa onko siihen joku sääntä olemassa? Ei kait vaan vasta joulukuussa!? ;)
[b]Sormuksista:[/b] Mulla on kihlasormus kultainen ja paksu. Halusin paksun, jotta ei ihan sellanen " avainrengas" tuu mieleen. Hintakin oli " upea" , mutta kyllä mä tästä oonkin tykänny. Miehelläkin näyttää hyvältä kun on sormus sellanen paksumpi. Ne ohuet lirut ei musta näytä yhtään miltään.
Jepsistärallaa, nyt painun hommiin taas. Illalla palaillaan :) JJ rv 26+3 (hui, ku aika kuluu nopsaa) kera Tuutin [color=red][size=2]♥
[color=purple][b]HANNELE:[/b] Sä taisit kysellä tuosta täydelliset naiset - sarjasta. Me ollaan ukon kanssa sitä katottu ja ihan mukavalta sarjalta vaikuttas. Vähän aluksi olin ulalla, että miten ne kiemurat siinä menee. Tänään katon digiboksilta sen viimesimmän jakson kun en jaksanu sitä kattoa aiemmin.
[color=purple]Kyllä se taitaa niin olla että joulukoristeita ja valoja ruukataan laittaa vasta joulukuussa, kun adventit alkaa! =o( No mutta voithan sää jo laitella, ehkä naapurit pitää vähän hulluna, mutta mitä tuosta... ;o)
Nyt mää olen taas kahvitunnin penkonu matkaesitteitä ja olen aika lailla jo päättänyt kohteen: Costa del Solissa Fuengirola! Se on juurikin se Torremo... (mikä se nyt olikaan) naapurissa josta [b]Laura[/b] mainitsit! Se on ainut joka alusta asti on vaikuttanut tosi ihanalta ja jäänyt mieleen pyöriskelemään! JA minä uskon rakkauteen ensi silmäyksellä! No ainakin tässä asiassa!
[b]JJ:n galluppiin[/b] (huomaa että olet jo joulutunnelmissa): Kyllä minäki jo haaveilen joululahjojen ostosta ja kirjottelen ylös kun tulee mieleen mitä kellekkin vois ostaa! Kumpa kerkiäis joskus kauppaan niin vois jo alottaa shoppailun... =o)
HEI MÄÄ LAITAN UUDEN GALLUPIN: Miten olette miehenne kanssa tavanneet ja oliko rakkautta ensi silmäyksellä?
Meillä ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä, oltiin samalla luokalla, mutta sitten heti kun meiät laitettiin samaan ryhmään ja tutustuttiin toisiimme paremmin (2 vuoden luokkatoveruuden jälkeen) niin rakastuttiin! Siitäkin huolimatta että kumpikaan ei ollut toisen tyyppiä ollenkaan, mies vaikutti niin villiltä naistenmieheltä, ihan rentulta, ja mies taas luuli minua tosi ujoksi ja kiltiksi ja hiljaiseksi, pidättäytyväksi tytöksi. Kumpikin osoittautui ihan päinvastaiseksi tutustumisen jälkeen!
[color=hotpink][b]G:[/b] Me tavattiin kaupungilla yöllä. Ei siis baarissa vaan sulkemisajan jälkeen. Ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä, mutta vetoa oli kuitenkin. Aika erilaisia oltiin tyyppeinä ja mies mua lähes 10 vuotta vanhempikin ;) Pikkuhiljaa alettiin tapaileen isommalla jengillä ja me sieltä sitten " liittouduttiin" . Hitaasti, mutta varmasti on suhde edennyt, ei siis mitään kamalan räiskyvää -HetiÄkkiä- kihloihin/naimisiin/vauvoja jne.
Hyvä mies on, pakko sanoa. Persoonana ja tyyppinä aivan loistava ja jaksaa muakin katella. Tais olla meillä niin, että minä tarvitsin vähän kokeneemman miehen enkä mitään pojan koltiaista, jolla opiskelut tai armeijat kesken. Mies taas tais tarvita vähän nuoremman naisen, joka osaa vielä olla hyvällä tavalla " lapsellinen" ja eläväinen. Oli miten oli, me tullaan hyvin toimeen ja arkenakin ollaan kuin parhaat kamut, jossei aina jaksa ihan rakastavaista olla inhottavan työpäivän tms. jälkeen. Kohta ollaan yhdessä oltu 7 vuotta, joten pitää sitä osata olla välillä muutakin kuin kieli toisen kurkussa. Meillä nauretaan paljon ja huomioidaan toista aina kun mahdollista. Mieskin on " oppinut" aivan ihanaksi huomaavaiseksi ukoksi. Mutta nytpä karkas mulla aiheesta ihan kokonaan :O *punastuu* Se pitää vielä sanoa, että jos meillä joskus menee kantapäät vastakkain, niin kavereita ollaan varmasti silti. En vois kuvitellakaan elämääni ilman omaa ukkeliani!
JJ + Tuutti♥
[color=dodgerblue]Juu ihan hyvä idea ottaa vanhempi mies... Mulla nimittäin ex oli 8 vuotta vanhempi, todella ihana, huomaavainen, romanttinen, suostuteltavissa, siis oikeastaan kaikki mitä mieheltä pyytää voi! Ja tämä nykynen, se on tosiaan äkänen ja meillä onkin usein sukset ristissä. Toisaalta mies on sanonut että tuntee ittensä enemmän 18-vuotiaaksi kuin 25:seksi, joten sekin selittää haluttomuutta perustaa perhettä vielä... Voi harmitus... Eli vanhassa vara parempi! Mutta eiköhän tässä näinkin pärjäillä...
[color=dodgerblue][b]AIKA KULTAA MUISTOT!
[color=Indianred]Ihanaa, tulossa vapaa viikonloppu ja ne häät, toivottavasti ovat hauskat.
Kiitos merineito noista valkokultaan liittyvistä tiedoista, olen aina haaveillut v.kultaisesta sormuksesta, joten täytyy olla tarkkana. Metalleista en voi muutenkaan käyttää kuin kultaa ja kirurgiterästä. Täytynee infota miestä. Näin jo ikkunassa yhen ihanan sormuksen, valkokultaa, melko paksu ja keskellä se neliskulmainen timantti. Maksoi jotain alle 400¿, onko silloin hyvä- vai huonolaatuinen?
Hannele, emme käytä mitään ehkäisyä tällä hetkellä, pelkästään tikuttelen. On niin epätodennäköistä mulla tämä ekasta kierrosta raskaaksi tulo, sitten kun kierto asettuu niin sen Personan aion hankkia.
Thunderi, yleensä ainakaan nuo kystat ei hirveän vaarallisia ole, toivotaan ettei sinunkaan tapauksessa:)!
G: Tykkäsin myös Onnen Varjoista, sit Barbra Streisandin leffat on ihania ääh kun ei tuu mitään mieleen nyt..
G: Yhteisten tuttujen kautta tavattiin ja ensi toukokuussa tulee 3 vuotta täyteen. Meidän ei aluksi pitänyt muuta kuin tapailla, mutta siihen se sitten vaan lipsahti!
Nyt ainakin kroppa on ruvennut jollain lailla reagoimaan pillereiden lopettamiseen, nyt on nimitäin nuo rinnanpäät aikas kipeät. Ovistikussa vain haalea viiva, eli en sen mukaan ovuloi *huhuilee ovista luokseen*
-Lumiina kp 21
[color=dodgerblue]Onko se niin epätodennäköistä tulla eka kierrosta raskaaksi?! Tulihan Miitsukin! Ja melko moni muukin... No mutta sitähän sun ei kannate miehelle kertoa!
Tapaamisgalluppi: tavattiin yhteisen tutun synttäreillä ravintolassa.
tää tuttu oli mun entinen ei nyt poikaystävä, mutta tapailin sitä jonkin aikaa. en kuitenkaan enää tuolloin. Meillä melkein voi sanoa olleen rakkautta ensisilmäyksellä. sai mut heti matkaansa, mitä ei yleensä käy. koko seuraava päivä hengattin yhdessä ja kotimatkalla leijailin pää pilvissä. sitten tuo lähti kahdeksi viikoksi työmatkalle ja soitti JOKA päivä, ja mä jo aloin epäröidä että onko liiankin innokas. mutta niin ne vaan epäröinnit jäi kun takas tuli. varmaan jo parin kk jälkeen vietin suurimman osan viikkoa miehen luona ja n. puolen vuoden päästä muutin virallisestikin.
leffaG: ennen tykkäsin surumielisistä draamoista, mutta näin " vanhemmiten" on alkanut romanttisetkomediat uppoamaan pelottavan hyvin. vai kehtaako tuon jo myöntää että hömppö on hyvää viihdettä :)
Lumiina, mul on kans täält vauvakuumepalstasta jääny kuva että eka kierto pillereiden jälkeen vois olla hyvä tärppikierto, et hormoonit käy ylikierroksilla, ajoitus tosin varmaan on vaikeaa kun ei kaikilla taida luomukierrot käynnistyä tosta vaan .. kokemusta on. itse aattelin nyt että syön pillereitä siihen asti kun yritys alkaa, jos siitä hyötyä ois. tosin mul on mennyt pilleritauoilla kuukausia ennenkuin jotenkin kierto tasaantunut.
[color=darkorange]UUSILLE PUOLUKOILLE TERVETULOA![/color]
pitipä munkin koittaa väriä kun hannele oli ohjeistanu. en oo saanu aikaseks penkoo, tuokun ei ihan perus HTMLää oo, onko muuten muuta eroa kun noi hakasulut?
Mulla on kans toiveissa samanmoinen sormus kun Hannelella ja oliko lumiinalla. Valkokultaa ja timantti, mielellään neliskanttinen. mies ei oikeen oo tohon valkokultaa lämmennyt, mutta eiköhän se vielä. sanon aina et sille tulee kallis kultanen ku joutuu sit vaihtamaan mun hopee korut kultasiin. musta kihlasormus sais vaikka olla se kalliimpi ja komeampi ja vihkisormus sit " lisä" siihen kihlaan. kihlasormusta kuitenki pitää yksinään aluks nii ois kiva että ois kiva, eikä vaan rinkula. on mun mielipide. mies tietty toista mieltä. se on joissain asioissa vähän vanhanaikanen.
Merineidolle tsemppiä hammaslääkäriin ja
Hannele, ei se viisurin poisto niin paha oo. ne puuduttavat hyvin ja sitten se vaan tuntuu inhana nykimisenä. mult on kaikki poistettu. yks oli niin tiukassa et taisin purasta lekuria sormeen siin hässäkässä, jotenkin kun vaistomaisesti sitä suojelee omaansa ja menee suu kiinni. mut mut tosiaan puudutettiin niin hyvin et meni silmään asti. ja sitten olin monta tuntia ihan taukina, kun en pystynyt katsetta kohdistaan mihinkään. mutta tämä siis yths:llä, jossa tunnetusti reilumeininki.
Ihania matkasuunnitelmia teillä! voi kun itsekin pääsis, mut nyt ei kyl rahatilanne anna periks, eikä aikakaan. harmi.
Minäkin tunnustaudun italiafaniksi. olin 10 kk vaihdossa toscanassa vuosia sitten ja aivan ihana on maa ja valtaosa ihmisistäkin. Sisiliasta olen kuullut pelkkää hyvää, noin matkakohteena. sinne on tarkotus suunnata lähitulevaisuudessa yhden tutun luokse. jos siis lomaa on.
-luna
[color= red] tuohon tapaamisgalluppiin.
Tällänen interaktiivinen ihminen kun olen kiertelin chatissä ja sitte juttelin kivan miehen kanssa ja niinpä kahen jutskailu kerran jälkeen tavattiin ulkona ja heti kolahti. Tosin niihin aikoihin iteeleni lupasin että EN ala seurustelemaan vaan tutustuisin eri ihmisiin. Mutta toisimpa kävi. Enkä totta vie ole katunut hetkeäkään. Reilu vuos jo menny ja yhä niin *rakastunut*. =)
[color=blue]Mun piti mennä tänään uimaan mutta eipä enää huvitakaan. Hih olen lukenut vanhoja päiväkirjoja =) ootteko muut kirjotellu päivistä? Jotain viiden jopa kymmenen vuoden takasia omia juttuja on niin hauskaa lueskella!!!! Niin viattomia poikaihastuksia. Kun vertaa nykyseen " aikusen elämään" , niin oli elämä sillon helppoa =)
[color=darkorange]Juu kiitos LUNA! Ei mua oikeestaan niin se viisurinpoisto pelotakkaan, ensinnäkin onhan siihen aikaa ja toisaalta se poraus mua pelottaa niin kauheesti kun otan aina ilman puudutusta. Mutta tuohon on pakko ottaa puudutus joten eiköhän siitä hengissä selviä!
[b]Päiväkirja-gallup:[/b] Oon kirjotellu joskus penskana/teininä enkä varmaan vieläkään kehtais niitä lueskella... Nykyään en kirjota, paitsi kun yritin purkaa vauvakuumetta ja kiukkua mieheen kirjoittamalla mutta liekkö sekään hyvä kun nyt päiväkirjassa lukee " inhoan miestäni" joten kirjottamine jäi siihen yhteen kertaan. Sen verran voimakkaita on nuo tunteet siinä kiukunpuuskassa...
[color=darkorange]joten roikun sitten varmaan palstalla kovastikkin.
Mitäs [b]JennaJanetella[/b] on viikonloppusuunnitelmia? Käyäänkö vaikka lauantaina kaupungilla kahvitteleen?!
miksi ihmeessä annat porata ilman puudusta? hui.
mä en antais ikinä. mua kaikist eniten pelottaa juuri semmonen äkillinen kipu joten mul ei tulis kysymykseen millään..
Nyt mä taidan sit olla oikeessa paikkaa (Hannelen neuvo)... :) '
[color= darkviolet] [b] Laura:[/b]Juu, mulla on vuosia yksi enemmän kun sulla. Jonkunlaista ikäkriisiä olen tässä potenut. :( Ja aika selkeästi olen ukolleni takonut päähän, että mulla ei biologisessa mielessä ole loputtomasti aikaa. Meillä toimi aika tehokkaasti tuo Hyvä terveys-lehden juttu:Olisiko lapsen aika? Siis niitä samoja asioitahan mä olen miehelle kertonut jo monenmontakertaa.... Laitoin lehden miehelle illalla luettävaksi. Repppan ajo luuli että sitä seuraa kauhea vauvanvinkuminen ja oli yllättynyt kun totesin että halusin vain hänen lukevan tuon jutun.
Mulla kaikkein suurimman ikäkriisin teki se että mä oli vuosikausia ajatellut että mulla on kolmekymppisenä jo pari lasta ja suunnittelen sitä iltatähteä kolmenkympin toiselle puolelle. Ja varsinkin toissa kesäinen ylläriraskaus, se olis ollut mahdollista, että olisin ollut kolmekymppisenä äiti.
Ja itseasiassa mä tuossa pahimmassa kriisissä päätin( täysin yksin) että seuraavan viiden vuoden aikana ratkeaa tuleeko meille lapsia vai ei.
Jos ei siinä ajassa olla päästy asiaan 35v synttäreiden jälkeen menen laitattamaan hormonikierukan ja se on siinä, sitten keskityn johonkin muuhun. Jos mies on toistamieltä hän saa sitten taivutella mua. ; )
Hmmm, mä en ole vielä musitanut lainkaa huolestua noista rypyistä...
Tosin varmaan jotain silmän ympärysvoidetta pitäis hankkia. :)
[b] Artiere[/b] Joo, väistämättähän tuohon sormukseen tulee noita kolhuja ja ensimmäiset kulumisen jäljet harmittavat eniten. Ainakin mulla oli niin, nyt niitä uusia kolhuja ei enää edes huomaa.
Mä olen sitte lohduttautunut että sormuksen voi aina uudelleen rodinoida ja uutuuden kiilto palaa. Luultavasti ainakin mun kihlasormus on rodinoitava uudelleen ennen häitä, muuten se näyttää niin kulahtaneelta uuden sormuksen vieressä.
Toivottavasti herkut maistuivat [b]Goldalle[/b]!
Toivottavasti sairauden kynsiin joutuneet [b] jaanica[/b] ja
[b] pikkupiru[/b] paranevat pikaisesti!
yököpinöin Merineito