PUOLUKOIDEN PERJANTAI PULINAT
Kommentit (42)
Me tavattiin yhdistetyllä opiskelijapolitiikka/laskettelu/örvellys reissulla pohjoisessa vähän vajaa 3 vuotta sitten. Heti huomattiin, että ajatukset kulkee samaa rataa " Huorat valtion palkkalistoille veroja maksaviksi virallisiksi viihdyttäjiksi" ja sitä rataa. Mutkana oli se, että molemmat seurusteli tahoillaan. Vähän aikaa oltiin jonkin näköisessä yhteydessä lähinnä opiskelijapolitiikan tiimoilta. Sit mä lähdin Italiaan töihin ja mies Suomeen perhettä perustamaan.. Kun palasin Italiasta niin lähettelin viestiä, että jokos siitä on tullut isä? No ei ollut ja eronnukkin se oli, joten siitä asti ollaan pidetty yhtä. Rakkautta ensisilmäyksellä, mutta piiitkän mutkan kautta.
Joo juku tohon Sisiliaan kommentoi, että hyvä lomakohde. Siis just sitä, ei sinne vaalee pohjolan tyttö voi oleskelemaan jäädä. Tossa leffassa L' amore di Marja näyttäytyy ton mafia alueen kaikki hyvät puolet! Tykkäsin kovasti tuosta leffasta ja sijoittuu aika ylös tossa mun leffa listassani. Aihe oli tietysti minua lähellä ja oli taas hauska kuulla italian kieltä. Tarttis varmaan lähtee moikkaamaan frendejä Roomaan...
[color=red] Tähän foorumiin jää kyllä niin helposti koukkuun. Ties kuinka monennetta kertaa avasin koneen ku teki mieli tulla kurkkaamaan onko uusia juttuja =)
Tänään mies menee työhaatatteluun ja pidän bdbdbdbdbdbdb että saa parempipalkkasen duunin... niin josko sitten voisi päästä odottelemaan plussatuulia *hihii* ja *toivoo ihan oikeesti tosissaan*
Eilen ärsytti tuo kysta juttu niin kovasti, että viskasin Nutun kaappiin ja Raasuki on jo jonnekki kadonnu, vähän masentaa... Epätieto on niin rasittavaa! Mutta koetan sinnitellä ja pysyä näillä " linjoilla" !!!
-Thunderi-
heippa. Taidan kuulua tähän ryhmään, olen nyt seuraillut näitä teidän viestejä jonkin verran. Ja kirjoittelinkin joskus alkukesästä..
Mulla siis krooninen vauvakuume, joka nyt pahimmillaan ja avomies esteenä. Joka tosin lämpenee pikkuhiljaa. :)
Me tavattiin laivareissulla. Olin risteilyllä ja hän töissä (siihen aikaan) vaa baarissa. Se oli kyllä rakkautta ensi silmäyksellä. Ja muutettiin parin viikon päästä yhteen ja parin kk päästä ihan virallisesti. Ollaan nyt oltu reilun vuoden yhessä ja edelleen rakastuneita. Vauvakuume kyllä vähän rasittaa suhdetta :( Itse olen 20v ja hän 27 v.
mukavia vkloppuja kaikille.
[color=yellow]Siis tervetuloa sulle galtsu!!! Täällä meitä haaveilijoita riittää =)
[b]Thunderi[/b], mää en etes yritä kamppailla palstan koukutusta vastaan, parempi niin... ;o) Minäki peukutan miehes työhaastattelua varten!
Huh menis nyt äkkiä vielä tunti niin sitten pääsis viikonlopun viettoon!!! Iihana viikonloppu!
Hei poistanko mää [b]Muumimamman[/b] listasta kun se aiko lähtee sinne neliapiloihin?!? Vois tietysti...
Vihdoin kotona :))) Alan kohta kutomaan ja samalla voisin napsia vähän irkkareita *nam*
[color=hotpink]TERVETULOA GALTSULLE![/color]
HANNELE: Meidän äitin sisko on tullut ruotsista kylään adoptiopoikansa kanssa ja ihan vaan kuulemma minun mahaa kattomaan ;) Eli huominen menee mulla äitillä ja sunnuntaina mennään anopille syömään sekä miehen tätille jälkkäreille, jos täti kotiutuu. Eli aika kiirusta pitää mulla... hyvähän se toisaalta on, ei ehi sammaloitua ;) Kiitos kuitenkin kahvikutsusta, katellaan paremmalla ajalla, ok?
Toivottavasti äitillä toimii netti, etten ihan palstapimentoon jää ;)
Mutta mie meen, mukavaa viikonloppua kaikille! JJ + Tuuti♥
Mietin vaan että eikö se ole meiän velvollisuus jos palstalle tulee joku joka ei tiiä mihin pinoon kuuluisi ja jos selvästikkin kuuluu tänne meille, niin ilmoittaa asiasta... Sehän ei haittaa jos uusia tulee ja pino vilkastuu! Kokemuksesta nimittäin tiedän että tosi hankala olis ollu omin päin löytää omaa pinoa, pää oli pyörällä kun kaikki keskustelujen avaukset oli täysin hepreää... puolukoita, truplia, lokapöksyjä, heinäsirkkoja... Mitäh?!? Niin ja muistan edelleen että tais olla [b]Essi[/b] joka minut tänne kutsui! Kiitos siitä!!! =o)
[color=dodgerblue]hirmu monta sivua juttua, kun koneen avasin, mukava päivän aloitus yövuoron jälkeen.
JJ: Itse ajattelin laitella noita joulukoristeita ja valoja kans joulukuussa vasta. Ei oo oikein jouluinen fiilis vielä kun vettä rupes just satamaan =( mielummin ottaisin muutaman asteen pakkasen, tuntuis jo vähän enempi talvelta kuitenkin marraskuu!!
Mun kihlasormus on omasta mielestä tosi kaunis: sellainen kultainen ja siinä on keskellä yksi upotettu pyöreä/vähän ovaali timantti. En halunnut ihan perus sileetä, vaan tuollaisen yksinkertaisen, mutta näyttävän ja kauniin. Ongelma onkin sit vihkisormus, oon vähän miettinyt, ett tän kans ei sit käy kovin monet, kun ei viittis ottaa toista upotettua timanttia , eikä sit oikeastaan toista yhden timantinkaan.... hankalaa, mut enköhän mä jotain keksi. Itsse olen kultakorujen kannattaja, eli siis se rouva, kuka siitä sit puhuikaan??
Lumiina: oikein mukavaa hää viikonloppua, juhli kunnolla ja nappaa kimppu!! =)
Tervetuloa uusille, tännehän mahtuu!
G: ensitapaamisesta: Meillä yks yhteinen kaveri jonka kautta sit eka kerran tutustuttiin 16 vuotiaina. Olin kova tyttö järjestää kotibileitä ja se mun kaveri tuli sit nykyisen mieheni kans sinne, noh mä olin seurusteleva ihminen, mut ihastuin tosi kovasti tähän mun mieheen...siinä sit illan aikana vähän teinipussailua... tais olla sit joku toinen viikonloppu samanlaista meininkiä kolmen lonkeron =) jälkeen. Lopetin sit sen heti alkuunsa, ja jatkoin seurustelua toisen pojan kanssa. Exän kanssa meni poikki kesällä 2000. Puol vuotta hengailin sinkkuna ja nautin siitä ajasta täysin rinnoin. Tammikuussa 2001 sit törmättiin kaverin kans sattumalta tähän meidän yhteiseen ystävään ja mun tulevaan mieheen. ilta siinä juteltiin ja käytiin tanssimassa. heitin sen kotiin ja juteltiin aamuyön tunneilla kolme tuntia autossa... seuraavana päivänä sit soiteltiin. olin kyllä niin sulaa vahaa heti siitä lähtien. Pakko oli ujona tyttönä keksiä joku tekosyy, ett näkis häntä. kävin sit lainaa aina kaverin koiraa ja sit sillai muina miehinä soitin sille, oon koiran kans lenkillä voinko tulla käymään. viiden kuukauden kuluttua tapaamisesta kesäkuun 3 muutettiin sit yhteen ja kahden vuoden kuluttua kihloihin =) ja tällä tiellä vielä ollaan, mahottoman hyvän miehen oon kyllä löytänyt *huokaus*
artiere: huomasin tuolta esittelystä ett oot hevosihmisiä kans... harrastuksina ratsastus ja raviurheilu. mä ratsastan kans ja ravihevosen kans erittäin lähellä sydäntä, teininä kävin useamman vuoden hoitamassa ravihevosia ja itse henk.kohtaisesti pidän ravureista enempi kuin ratsuista.
Luumuhillo: missä päin keski-suomea asut? nyt paljon keski-suomesta porukkaa mukaan, kun tuntuu ett kaikki asuu Oulussa, tampereella tai hesassa...
oiskohan tää nyt sit tässä tältä erää. kaverit pyyteli saunomaan tänään ja iltaa istumaan, voishan siinä ottaa vaikka muutaman olusen, kun en kerta vauvaakaan saa =( muutama vitu..us olut siis ;)
Golda
Mitäs se mies tuumas sitten kun aloitte oikeasti seurustelemaan eikä sulla ollutkaan koiraa?!? ;o)
Minäkin taian muutaman oluen/siiderin tänään ottaa. Pitänee kuulemma juhlia sitä miehen vakipaikkaa.
en siis missään vaiheessa sanonutkaan, ett se koira ois mun...heh, sehän se ois pattitilanne ollut... sanoin vaan ett kaverin koiraa pitää käyttää lenkillä, ei mitenkään läpinäkyvää... Ne sun vauvanvaatteet on muuten tosi nättejä tuolla meidän sivuilla. onko nuttu, se sama mistä kyselin, se novitan ohje? ja ootko tehnyt siitä minkä kokoisen?
Tää päivä on menny ihan kauheen väsymyksen kourissa: yö pitäs jaksaa töissä joten pakko nukkua vaan etukäteen...
Kommentoin nyt vähän tuota tapaamisasiaa: me tavattiin mun kotona: olin kutsunut mieheni kaverin johon olin vähä ihastunu meille pippaloihin ja mies tuli mukana: kävi sitten vähän hassusti ja rakastuin tuohon retkuun ja miehen kaveri olikin pitkään aika vähäpuheinen meille, oli vissii kuvitelmia mun suhteen!! :) nykyisin ollaan kyllä tosi hyvissä väleissä. Ja monesti puhuttu et tää kaveri ois ollu ihan vääränlainen mulle...kai, se jää nyt selvittämättä mutta riittää ihan että kavereita ollaan!!
Ihania tapaamisia teillä muillakin!!
tervetuloa joukkoon uudet!!!
Anteeksi että olen näin vähäpuheinen tänään mutta yöllä täällä sitten hengaan kun on pakko valvoa... nyt unille...taas!!
Miitsu rv7+5
Thunderi: oliko sulla se kysta? Onko ihan kohdussa? Mulla nimittäin ollut niitä jo 3 kpl muutaman kk sisällä. Ja ihan eka leikattiin, kun oli tosi kipeä, en oikein voinut kävelläkään kun saatui. Tais olla halkaisijaltaan 6-7 cm. Seuraava jo hieman pienempi, joka puhkes, tää kolmas puhkes kans. Se sattui pirusti, mutta helpotti jo muutamassa tunnissa. Eihan se lääkäri sit puhunut mistään monirakkulataudista?? Kuulemma voin raskautua ilman sen kummepia ongelmia. En tiedä piristikö tää yhtään..
[color=blue]Joo se on juurikin se Novitan ohjeen mukaan tehty! Tein ihan sen ohjeen mukaan ja se tais olla 60cm. Melko pikkunenhan se on. Nyt mies alkaa värjäämään mun tukkaa! Saapa nähä miten käy... =o/
[color=tomato]Ihanaa kun Puolukat on aktiivisena, tosi kivaa!
[b]Tervetuloa uudet Puolukat:)![/b]
Hannele&Luna: eihän se olekaan yleensä epätodennäköistä, mutta mulla kun on ollut sitä ongelmaa ovuloinnissa noiden kahden pilleritauon aikana, niin gyne sanoi etten luultavasti nytkään saa kiertoa kuntoon itsestään ja että raskaaksitulo voi olla aluksi hankalaa. Mutta toivon parasta että kaikki käynnistyisi itsestään eikä Teroja tarvittaisi. Kuukauden päästä saan niihin hakea reseptin jos ei tätiä kuulu..
Golda, yritän päästä kimppuun käsiksi;)! Mä myös haluan kihlasormuksen olevan se prameampi, ja kuten sanoit, vihkisormus lisä siihen sitten joskus.
Joulukuuhun aion myös minä odotella koristelua, en oikeastaan mikään hirveän innokas jouluihminen edes oo.. Ehkä tänä jouluna kuitenkin väähn enemmän kun on ensimmäinen joulu meidän yhteisessä kodissa[♥]
[color=mediumvioletred]Nyt ois sitten saunottu ja eikun ootteleen BB:tä :) Miten niin koukussa :D
[b]HANNELE:[/b] pitäsköhän mun alkaa tilaan sulta sellanen vauvan nuttu ku sää sen osaat vissiin tehä ;) Niinku jo aikasemmin sanoin, et mulla ei siitä novitan nutusta tullut hieno. Onneksi anoppi ja muut sukulaiset meinaa kutoa nuttuja ja villahousuja vauvalle. Mä voin sitten keskittyä noihin villasukkiin ja myssyihin, ku ne kerta onnistuu. Oon kyllä huomannu, et oon tosi tarkka lopputuloksen suhteen, ku ite teen. Ihan käypiä ne munkin nutut kai on ollu, mutta ku haluun et ne on tosi hyviä :)
[b]GOLDA:[/b] Jeps, kyllä mäkin meinaan ainakin yrittää ootella tuonne joulukuulle ennenku alan tonttuja ripusteleen. Tänään muuten ihan oikeesti bongasin eka kynttelikön tän meijän talon ikkunassa :D Joku mummeli ollu innokkaampi ku mie, hih!
[b]LUMIINA:[/b] Mä aloin kans vasta todenteolla koristeleen jouluksi, kun miehen kanssa muutettiin yhteen. Nyt taitaa olla meijän viimenen joulu kahestaan. Ens jouluna sitten pitää laittaa vähän lapsenkin kannalta joulua ja lahjoja. *odottaa innolla jo sitäkin joulua*
Nytten vähän syömään, JJ + Tuutti-armas [color=red]♥
[color=green][b]JennaJanette:[/b] Ei ne munkaan nutut kummosia oo, muttamää en oo niinkään tarkka tosta jäljestä. Pitäähän siitä näkyä että se on mun tekemä!!!
[color=springgreen]nyt tuli plussa ovistikkuun!!!! Ihan äsken tikutin. Se selittää siis tän lämmön koholla olon ja varmaankin myös rinnanpäiden kosketusarkuuden!
Testiviiva on ehkä jopa hiemna tummenpi kuin kontrolliviiva! Eli siis ohjeen mukaan ovis tapahtuu 24-48 tunnin sisällä. Ilmankos ei yhtään huvittanut maistella mitään alkoholiakaan. Voiko ihminen olla edes näin iloinen yhdestä oviksesta?! No, jostakin plussista se on iloittava. Juu siinä se viiva on, koko ajan kurkin sitä. Taidan olla aika ääliö, mutta millonkas sitten tätiä sopiikaan odotella kun nyt on kp21?
Hyvää yötä rakkaat Puolukat!
[color=fuchsia] HANNELE: Ei kannata huolehtia viisureiden poistosta. Multa otettiin kolme kerralla ja meni tosi hyvin. Sitten vaan jätskiä ja buranaa napaan ja kohta on ok! Mulla ei puudutus autakaan poraustilanteessa, kun hammas on mätä. Silmiin asti kyllä muuten puutuu, mutta se kipeä hammas ei! Mutta onneksi tuossa repimisessä auttaa.
JJ: Tottakai jouluvalot saa laittaa heti kun on pimeää! Meidän taloyhtiössä on jo tosi monella. Ei nyt mitään adventtitähtiä ja kynttelikköjä mutta sellaisia tavallisia valoja. Mun mielestä pitäis olla jokin sääntö, että ulkovalot palaa koko pimeän ja synkän ajan :) Laittaisin omallekin pihalle, mutta en ole keksinyt miten kiinnitän sen ostamani pajupylpyrän, johon aioin valot laittaa, niin ettei se lennä tuulen mukana Nevadaan.
LAURA: Kolmekymmentä on kiva olla! Muista sitten järjestää kunnon juhlat. Mulla oli sellaiset tyttöjen juhlat enkä ole kyllä kahteenkymmeneen vuoteen ollut yhtä innostunut omista synttäreistäni :) Ja kakussakin oli kolmekymmentä kynttilää :) sitä paitsi, sulla on jo ammatti ja olet (ainakin melkein?) erikoistunutkin? Mulla jäi lasten myötä se gradu ehkä lopullisesti kesken ja usko tai älä, olen vielä miettinyt pyrkisinkö sittenkin lääkikseen. Ei lukiossa innostanut niin tuo fysiikka, mutta nyt olisi ihanaa vaivata päätään joillakin matemaattisilla jutuilla. Serkkuni kanssa olen samaa maata. Molemmat pähkäili lääkistä ja kieliä, hän valitsi lääkiksen ja minä kielen. Nyt hän opiskelee ranskaa ja minä haaveilen lääkiksestä :)
G: Ihastuimme mieheni kanssa molemmat toisiimme ensi silmäyksellä eräässä seurakunnassa. Kesti kuitenkin aika pitkään ennen kuin alettiin varsinaisesti seurustella, mutta molemmat vain tiesivät... Se oli aika jännää... Mullakin mies on kahdeksan vuotta vanhempi ja meille ihan täydellisen hyvä ikäero. Naimisiin mentiin kymmenen vuotta sitten. (voi kamalaa kun aika kuluu...)
G: Olen leffojen suhteen aika hömppä. Tykkään romanttisista komedioista ja happy endeista. Jane Austen -filkat olivat ihania, samoin Uneton Seattlessa -tyyppiset. Mitään ehdotonta tähtileffaa en osaa nimetä. Ehkä Kreikkalainen naimakauppa? Tosin kun katsoin sen DVD:ltä ei ollut enää ollenkaan niin hauska kuin hysteerisenä leffassa... En yleensä uskalla katsoa mitään " hienoja" leffoja. Erin Brockovitsch vai miten lie kirjoitettiin oli myös jännä, varsinkin kun se perustui tositapahtumiin. DVD:llä oli paljon lisämatskua, josta kävi ilmi että myös oikea Erin esiintyi leffassa! Jotain actioniakin olen joskus katsonut. Harrison Ford -leffat on olleet aika hyviä...
[b]Onnea ovisplussasta![/b] Yllättävän nopeasti se kroppa siitä palautuu... Hehkutitko jo miehellekkin? Meillä mies ei usko minkäänlaisiin varmoihin päiviin, joten sillon ei voi oikeen vahinkoakaan sattua... =o(
Meilläkin muuten nyt ensimmäinen joulu " virallisesti" yhteenmuuttaneena joten kyllä minäkin aion laitella valoja ja joulukoristeita! Siitä tulee niin ihana tunnelma ja hyvä mieli! Aion tehä jopa piparkakkutalon ja viedä sen sitten anoppilaan. Tee joka joulu äitille, mutta nyt mennään minun kotiin vasta joulupäivänä joten sillon on varmaan jo liian myöhästä alkaa tekemään piparkakkutaloa...
No nyt nukkumaan! Onhän tässä jo 18 tuntia oltu hereillä!
Öitä puolukat!
[color=dodgerblue]Täällä meitä on moneen lähtöön, suurin osa yksin kuumeilevia, vaan ompa täällä joku jo saanut miehen mukaan kuumeiluun ja pari kappaletta odottavia äitejäkin täältä löytyy! Mutta meitä kaikkia siis yhistää se että yksin ollaan kuumeiltu kun mies on vaan vastustellut... Kerrohan itsestäsi. Meillä on muuten oma esittelylistakin joista näet meidän tiedot. Se on varmaan taasen puonnut jo toiselle sivulle.
[b]Luna:[/b] No minusta se puudutuspiikin laittaminen on niin kamalaa ja puudutus kestääkin useamman tunnin joten yhen puudutuksen jälkeen olen aina sitten antanut porata ilman puudutusta. Mulle se on parempi vaihtoehto kun kipu kestää vaan hetken ja heti kun penkiltä nousee niin kaikki on taas hyvin...