Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSSÄTEET PERJANTAINA***

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan musta on tullut aamukukkuja! Yleensä olen vasta viime tingassa saanut itseni ylös sängystä, mutta nyt muutamana aamuna olen ollut virkeänä pystyssä jo hyvissä ajoin. Ehkäpä se kellojen siirtäminen on niin vaikuttanut.

Kun kerran talviaikakin on, niin voisi se talvi alkaa. On taas aivan lämmin syksyinen ilma. :( Tulisipa lunta ja pikkupakkaset!

Viikonlopuksi ei kummempia suunnitelmia, mutta vieraita on tulossa istumaan iltaa lauantaina. Mä kyllä taidan jäädä heti kiinni tästä, kun en tupakkaa polta enkä viiniä juo...

Mukavaa perjantaipäivää,

mallariina kp 26/24-30 tai rv 4+0?

Vierailija
2/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=black]Jaja olit kirjoittanut eiliseen pinoon, että tervetuloa teille.

Voisin mä tullakkin jos tietäisin missä asutte. =)

Aamulla poju heräs 6:50, olis voinut nukkua vielä edes tunnin pidempään.

Mutta minkäs sille tekee kun toista ei enään väsytä.

Täällä on sateisen oloinen ilma ja varmaan rupee satamaankin.

Eipä sitten yhtään huvittais edes lähtee koiran kanssa ulos.

Ei meidän koirakaan tykkää jos ulkona sataa vettä, se jää mielummin sohvalle loikoilemaan.

Ei yhtään huvittais tänään siivota.

Jotenkin tänään on muutenkin semmoinen päivä ettei huvittais yhtään mikään, muu kuin netissä pörrääminen. =)

Mutta pakko se olis välillä siivotakkin, rupee kohta kämppä näyttämään kuin se olis pommin jäljiltä.

Mutta nyt pitää mennä sinne kuuluisalle aamu lenkille koiruuden ja pojun kanssa.

Joten kaikille oikein paljon plussa säteitä ja onnea nille jolla masu asukki jo oleilee masussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaterrori ja aamuvirkku täällä:)

Yoginos: Jos uskaltaisin näin " julkisesti" antaa sinulle maili osoitteen, niin kirjoittelepa sinne. Voitaisiin vaikka sopia jotain tapaamista ja jutella ihan kasvotusten? Ystäviähän ei koskaan ole liikaa ja uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita:) Osoitteeni on: piiksuli@hotmail.com

Siivota pitäisi täälläkin, kun meillekin on tulossa huomenna vieraita. Itse asiassa minun olisi pitänyt lähteä taas yöelämään vieraiden kanssa, mutta taidan siirtää kunnian isännälle! Joten kiinni taidan jäädä minäkin.

Älkää pitäkö minua ihan hulluna, mutta yritän saada nuo tilatut testit pois tuolta kaapista, ja törsäsin tänään taas yhden ja nyt ei enää voi puhua haamusta:) Ihan selvä plussa tuli ja kp on siis 26/26. Ehkä minäkin voisin siis ilmoittaa jonkun la... Oys:n laskurin mukaan se olisi 15.7 ja neuvolan laskutavan mukaan 17.7. Tänään tuli muuten aamulla ensimmäinen maitotahra rinnuksiin;) Ihmettelin vaan, että mites se paita tuntuu äkkiä niin märältä.

Palailen taas myöhemmin...Koittakaa kestää;)

Vierailija
4/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]TOIVO on mennyt! Se täti kaahas viime yönä sellasella rytinällä, että olin ihan varma, että kuolen just nyt tähän paikkaan. Ketuttaa niin vietävästi, mutta " elämä on" .

Eilen oli tullut uusia haamuja, ONNITTELUT HEILLE!!! Ehkä täältä vielä joskus tullaan perässä.

Jos ens kuussa ei tärppää on kai mentävä gynen juttusille. Sitä ennen on kai jutskailtava miehen kanssa jatkosuunnitelmista. Näytti se pahoillaan olevan eilenkin. Levy suklaata teki tehtävänsä ja naama on kuin perunapelto, mutta nyt ei jaksa kiinnostaa. Kuhan pääsis kunnialla koulupäivästä ja omaan sänkyyn peiton alle käpertymään kissan viereen.

Päivän jatkoja kaikille!!

-Taelsa-[/color]

Vierailija
5/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille syyssäteilijöille!

Itse olen taas huomattavasti paremmalla tuulella hyvin nukutun yön jälkeen kuin eilen torstaitilitykseni aikaan. Ilmeisesti ne PMS-oireet alkavat taas kiusaamaan, kun tunteet heittelevät ihan laidasta laitaan. Niinpä korjatakseni eilisen negatiivisen energian levittämisen tulin heti aamusta toivottelemaan oikein positiivista perjantaita ja alkavaa viikonloppua! Palailen ehkä illemmalla taas häiriköimään¿

Jajalle kunnon onnenrutistus haamun vahvistumisesta =)

Vierailija
6/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en sitten koskaan ikinä oo ollu kirjottelemassa näin alkupinossa,kivaa! viimeaikoina tai siis yli kuukauteen en oo montaa kertaa kyllä yleensäkään kirjotellu, kun ei oo ollu kone toiminnas.. nyt mä jätin tytöt isin kanssa pötkötteleen ja karkasin pikkusiskon kanssa seurustelemaan,että meidän äiti pääsi lekuriin.

on nää jänniä nämä ihan pikkuset, viimex ku kone pelitti vielä ni tää typy tuli syliin koisimaan ja nyt vastailee juttuihin ja tarvii hirveesti katsekontaktia kokoajan. Sisko on siis 2,5kk ja 24v mua nuorempi, infoa niille jotka ei tiennyt =)

Mä keskustelin miehen kanssa siitä vauvaprojektin alottamisesta, kun puheet alotuksesta vaihteli jokasuuntaan, niin sieltä tuli yllätys, että alotetaan yritys vaikka jouluaattona!! Iik! Mun oli kyllä tarkotus syödä pillerit kaapista ensin ja ne loppuu maaliskuussa... saas nähdä maltanko =) *säteilee*

Tulipas omanapainen juttu..

hirmuisesti onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille!!!

Nyt taidan viedä tämän nukahtaneen neidin sänkyyn palaan sitten lukemaan vanhoja pinoja. Ties vaikka kommentoisin niitä vielä myöhemmin =) nähtään!

Vierailija
7/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen laittanut sulle mailia.

Kiva olis tosiaan saada uusia ystäviä. =)

Onko kellään mitään kivaa vinkkiä, esimerkiksi leikkejä mitä voisin leikkiä pojun kanssa?

Se kun tuppaa nykyisin kyllästymään niin nopeesti kaikkiin mun keksimiin leikkeihin.

Nyt vissiin pitää kumminkin ruveta aloittelemaan siivousta.

Ystävällisin terveisin YOGINOS

Vierailija
8/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis pistin viestini vahingossa tuonne uusiin keskusteluihin. ;) Kiva kun lähdetään illalla reissuun Pohjois-Pohjanmaalle kotia. Vietetään isänpäiväkin jo nyt kun ensi viikonloppuna ei nähdäkään. Saa tähän piinailuun muuta ajateltavaa. Minäkin menen katsomaan 4-vuotiasta veljeä, ikäeroa on meilläki se 18 vuotta. Se on niin ihana!!! Oma vauvakuume nousee korkealle, kun se on niin suloinen ja kiltti.

Mutta joo siis omaa napaa tähän väliin. (Tulihan sitä tuossa äskenki...) Kp siis 24, alle viikko piinaa jäljellä. :) Ja viimenen terolut tälle kierrolle otettuna. Jännittää ihan kamalasti... Toivotaan että meillekki sieltä vielä plussa napsahtaa. Ainut vaan ettei kyllä ole mitään oireitakaan... Mutta toivoa on niin kauan ku tätiä ei näy.

Onnea haamun vahvistumisesta Jaja! Nyt vain onnellista odotusaikaa!

Ja tsemppiä teille tädin yllättämille. Uusi kierto uudet kujeet! :) Ja kanssani piinaileville kovasti plussia!!!

Vierailija
9/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Mulle tuli taas vaihteeksi vauvakuume, kun luin teidän juttuja, se onkin ollut piilossa jo jonkun aikaa.. Olis NIIN ihana olla vaikkapa mallariinan ja Jajan asemassa.. onnellinen salaisuus sisällä. Onnea teille vielä kerran! Ja muillekin plussanneille!

Taelsa, voimia sinulle! Varmasti tulevaisuus tuo teillekin sen kauan kaivatun nyytin!!

hippi-hiiri, toivotaan parasta!! bdbdbd

mirolinus, teillähän ei olisi enää pitkästikään odotuksen odotukseen!! Ei kun hommiin vain! :)

niin ja mukavaa jos täältä palstailun kautta voi löytää ystäviä " oikeaan" elämään ja livekeskusteluihin! (viitatan yoginokseen ja jajaan)

No eipä tässä nyt kummempia, töihin olen lähdössä. Hyvin nukuttu yö takana, joten pitäisi ainakin jaksaa :)

Moikka! Riika

Vierailija
10/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp22 ja nyt jo alkanut toivomaan kovasti, että oispa raskaana. Siis kun tässä vaiheessa jo alkaa piinailemaan niin tulee ensi viikosta pitkä :) No tässä vaiheessa toivossa on hyvä elää.

Kyselen tässä jo etukäteen jos vaikka sattuisi niin ihanasti, että pääsisi testaamaan niin mikä on tuo testi millä olette saaneet aikaisessa vaiheessa haamun / plussan? Itse ainakin edellisellä kerralla totesin omalla kohdallani Predictorin surkeaksi vaikka sen olisi pitänyt olla tosi herkkä. Mielestäni siitä ikkunasta ei nähnyt mitään vai olenko vain sokea ;(

Huomenna onkin kaupat kiinni, onneksi kuulin siitä tai muuten oltaisiin autuaina oltu ilman ruokaa lauantaina. Illalla olen lähdössä kavereiden kanssa syömään.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua säteille!

[color=green][size=5]♥[/size][/color]

Matleena

Vierailija
11/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea haamuilijoille ja plussanneille!

Omaa napaa: Itsellä menossa kp 3/27-31. Koskaan ennen vuotoni ei ole ollut näin runsasta ja " klimppistä" . Olisikohan mahdollista, että heinäsirkkamme hedelmöittyi mutta ei sitten kuitenkaan kiinnittynyt *mietiskee biologian oppeja* No, mutta tätä uutta kiertoa ajatellen laskeskelin mahdollista ovispäivää ja kauhukseni huomasin, että mies on silloin juuri lähdössä työreissuun. Eilen illalla sitten miehelle asiasta mainitsin ja tänään aamulla sain puhelun, että työmatka on siirtynyt vuorokaudella eteenpäin... Ihana muru mulla, olisi vaan mielenkiintoista tietää, että mitenköhän mies on esittänyt asian esimiehelleen... " En voi lähteä sovittuna ajankohtana reissuun, kun vaimo saattaa juuri silloin ovuloida..." :o/

Mutta iloisin mielin viikonloppua kohti!

Plussatuulia haamuilijoille!

Ja tädin masentamille onnea elokuun yritystä varten!

Mukavaa viikonloppua Hannalta

Vierailija
12/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pitäisi lähteä ulkoilemaan koiran kanssa, mutta ilma ulkona ei kyllä houkuta yhtään. :(

Hippi-hiirelle toiotan paaaaaaljon onnea piinailuun! bd

Mirolinus, hauskaa, että olette päättänyt aikaistaa yrityksen aloittamista. Jouluaattona aloitus kuulostaa ihanan lämpimältä ja romanttiselta. :)

Riika, kuinkas teidän tilanne kotona? Toivottavasti olette saaneet puhuttua ja selvitettyä asioita. *halaa*

Jaja, taidetaan pitää nuo testifirmat pystyssä. ;) Mä en kyllä tänään ole tehnyt yhtään (yllätys!), mutta viikonloppuna ajattelin yrittää sen vahvemman viivan minäkin saada. Pidäthän peukkuja?!

Kaikille säteille oikein ihanaa viikonlopun alkua! Ja piinaajille erityispaljon onnea ja lohtuhaleja tädin riivaamille.

Vierailija
13/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran paljon mua tässä häiritään, että kirjoittamisesta ei meinaa tulla mitään, mutta JOTAIN edes yritän.. :)

Riika vei sanat suustani.. Tässä viime päivinä kun olen näitä plussauutisia lueskellut jne, niin oma kuume on äitynyt ihan hirveäksi!!!! Oikeasti, olen jo alkanut miettiä että pitäisikö se mies kuitenkin puhua yritykseen HETI... :O Ja että oisinko ite valmis siihen jo kumminkin.. Hui. No, pitää vielä miettiä. Kun eihän se niin ole, että sitä varmasti heti raskaana olisikaan.. Vaikka sellasia miettiikin. ÄÄh. No ei tässä muu auta kuin pähkäillä ja miettiä vaan.. kp8 eli kohta on kiirus jo päättää.. :D

Itse voisin kertoa ystävystymisestä tämän palstan kautta esimerkin. Kuumeilin täällä esikoisen aikaan 4v sitten ja tutustuin toiseen esikoisen kuumeilijaan.. Minä tulin heti raskaaksi ja hän myöhemmin seuraavana keväänä. Toinen tuntui niin tutulta jo heti alkuun että talven mittaan vaihdettiin sähköpostiosoitteet ja sitten alettiin kirjoitella ihan etanapostiakin.. Edelleen pidetään yhteyttä, vaikka asutaankin aika kaukana (yli 200km) toisistamme. Tosin kummallakin on nyt suunnilleen samanikäistä 2 lasta, jotka hidastavat tekemisiämme, mutta silti. :)

No, ei tästä nyt tule mitään kun koko ajan joku repii hihastsa... :/ Palaan illalla paremmalla ajalla! Mutta kaikille haamun vahvistaneille tai uusijoille oikein paljon onnea!!! Ja piinailijoille tsemppaukset, toivotaan että niitä plussia paukahtelisi tasaisesti ympäri Suomen maan!!! :)

Vierailija
14/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt työpäivä takana ja viikonloppu alkaa, ihanaa!! Sää ei kyllä täällä Pirkanmaalla suosi, vettä sataa ja on ihan kamalan harmaata :( Ei paljon houkuttele sää ulkoiluun. Kukas se kaipasikaan täällä pikkupakkasia (mallariinako se oli), minä kaipaan niitä myös! Olisi ihanaa, jos olisi jo pikkuisen pakkasta ja vähän luntakin, niin ei olisi niin hirveän pimeää koko ajan. Ja jouluihminen kun olen, niin haluaisin jo pian aloittaa jouluvalojen laittamisen ikkunoihin ja pihalle. Pihalle voisi ehkä jo laittaa jotain valoja vaikka sellaisen pajusta tehdyn kartion ympärille, kun on jo niin pimeitä iltoja. Mutta sisälle en vielä oikein taida valokoristeita laitella, kun meillä on sellaisia ihania lampuilla varustettuja kirkasta muovia olevia ikkunatähtiä, jotka on niin jouluisia, etten vielä oikein viitsi niitä ikkunoihin ripustella...

taelsa ja Hannako: Pahoitteluni tädin vierailusta!

Ja jos en vielä ole muistanut sanoa, niin isot onnittelurutistukset kaikille plussanneille ja haamuilijoille! *halaa*

venla

Vierailija
15/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]ja taivas on ihan punertavan harmaa.

Ulkona ropisee sade.

Onneksi tänään on sauna, niin pääsee sinne lämmittelemään.

On se mukavaa kun näin palstan kautta voi löytää uusia ystäviä.

Olenkin kaivannut niitä, kun kaikki kaverini jäi helsinkiin kun muutin sieltä pois. Jajalle suuri kiitos kun voidaan olla ystäviä. =)

[color=green]Hömppä gallup:

Mitä teillä oli tänään ruokana?

Mitä meinaatte viikoloppuna tehdä ruuaksi?

(voi olla jo joskus kysytty, mutta kysympähän uudelleen)

Meillä oli itse tehtyä perunamuussia ja paistettuja ryynimakkaran palasia.

Ei mitään herkku ruokaa, mutta pitää sitä jotain syödä.

Lauantaina teen kalapuikkoja tai makaronilaatikon ja sunnuntaina joko kalapuikkoja tai lasangen, saa nähdä ne päivät on viellä avoinna. =)

En varmaan tänään enään jaksa tulla koneelle, joten kaikille hyvää perjantain loppu iltaa ja voikaa hyvin.

Vierailija
16/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä on hyvinkin iloinen, joskin väsynyt mieli tänään :) Menkat on 7 päivää jo myöhässä!! :) Hui :) Tänään käyn kyllä ostamassa testin ja testaan huomenna aamulla, tulen sitten kertomaan. Siis kerranhan se jo testattiinkin, mutta se oli viime viikon perjantaina ja menkkojen piti alkaa lauantaina, eli ei varmaan ollu mikään ihan luotettava tulos? Ei voi tietää. Nyt kuitenkin menkat on niin paljon myöhässä, että kummastuttaa paljon ja on pakkopakkopakko testata :)

Hömppä gallup:

Mitä teillä oli tänään ruokana?

Mitä meinaatte viikoloppuna tehdä ruuaksi?

Tänään oli ruokana päiväkodilla (työpaikka) perunoita ja lihamureketta. Viikonlopusta en kyllä osaa näin etukäteen vielä sanoa yhtään mitään, pitäis kaupassa käydä ensin :)

Plussaonnea plussanneille ja plussasäteitä niille jotka niitä haluavat :)

-Labanen

Vierailija
17/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippi-hiirelle ja Labaselle kovasti peukutuksia bdbdbd!

Matleenalle myös tsemppiä piinailuun ja plussaonnea+++++++++

Kysymykseesi vastaus: netistä voi tilata sellaisesta kuin www.kotitestit.jotain (en muista, mutta löytyy googlella) sellaisia kuin Acon 10, niillä raskaus voi näkyä jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Yoginokselle: Ensi viikolla nähdään;)

Ja galluppiin: Tänään söimme riisiä+vanhaa perunamuusia ja broilerin rintafileitä. Huomenna syödään jauheliha, papu, jalapeno,tomaatti, salaatti ja parmesaani täytteisiä Tortilloja, nam! Tulisia, mutta hyviä. Ja sunnuntai on meillä perinteinen pizzapäivä... (kuulostipa epäterveelliseltä tuo meidän vkonlopun ruokavalio)

Hyvää illanjatkoa minunkin puolestani, koitan nyt välillä pysyä täältä pois:)

Vierailija
18/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsimättömyyttäni :) Ja positiivinen! Herranjumala! Tää on ihan uskomatonta. Tossa jo miehen kanssa molemmat ollaan pienet onnen itkut päästetty.

Tässä oli vielä semmonen hassu juttu, että kun käytiin miehen äidin luona, niin siellä testasin, kun olin niin kärsimätön. Ensin ei viiden minuutin jälkeen näyttänyt mitään, ja luulin etten ole raskaana. Nyt sitten kuitenkin satuin katsomaan uudelleen sitä testiä, ja onhan siinä kaksi viivaa!! Ei voi olla totta... Uskomatonta!! :) Ihanaa. Toinen viiva ei ole niin tumma kuin toinen, mutta viiva kuitenkin ja selvä sellainen. :)

Voi että rakastan teitä kaikkia ihan kamalan paljon kun olette olleet tukemassa :) Huhhuh... Maanantaina terkkariin varmistamaan tuo ja sitten .. no, vaikka mitä! Ihan sekaisin olen nyt, mutta raskaana joka tapauksessa! :)

Vierailija
19/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluni Labanen ja muut plussanneet!

Tosiaan, perjantai taas. Nämä viikot tuntuvat menevän kamalalla tohinalla. Nyt ei kummempia viikonloppufiiliksiä, kun poikkeuksellisesti viikonloppu töitä. Mukava pikku 12 pvän työputki. Ilmat tosiaan niin surkeat, ettei paljoa tuo ulkoilu kiinnosta. Koiruus kyllä pitää huolen siitä, että sinne on mentävä-halusi tai ei.

G: Tänään ruoaksi pizzaa kiireisen aikataulun vuoksi, viikonlopuksi sitten kanafilettä yms. ja lihaa, vähän " parempaa" ruokaa. Näin viikolla kiireen takia ei kummempia ehdi vääntämään. Tyttö 5v. vain niin huono syömään, että välillä turhauttaa koko touhu. Ihan sama mitä laitat, niin yök ja yök. Kun ei spagettia ja jauhelihakastikettakaan jaksaisi joka päivä syödä ;-)

Leppoista viikonloppua koko porukalle!

Vierailija
20/30 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Nauti nyt kunnolla tästä ihanuudesta!

Hannako: en todella ole mikään asiantuntija, mutta kyllähän se vähän siltä kuulostaa, että olisi noin käynyt. Eikös sinulla kuitenkin ennen menkkoja ollut jotain ihan selkeitä raskausoireita vai muistelenko väärin?

T. Pyryä myös toivova Pyry