Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko tuon bb suvin lapset isänsä luona?

Vierailija
01.09.2011 |

Jos on ilmoittanut kerta juhlivansa useamman kerran viikossa ja alkoholia kuluu aika lailla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei niin ainakin tämän jälkeen asuu!

Vierailija
2/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette taas tiedä mitään. Suvin 15 v. on mm. saanut 2 kertaa hymympoikapatsaan ja stipendinkin hyvästä käytöksestä.

Harmittaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat?

Minä luulen että on ihan pikkasen liioitellut noita biletys juttuja

Vierailija
4/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi luoja miten tyhmiä ne tuntuu jokainen sielä olevan, siis oikeesti tyhmiä!! Suvi mukaanlukien

Vierailija
5/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntöisesti, joten juhliminen onnistuu vaivatta.

Vierailija
6/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku neljänkympin kriisi ku tarttee ulkona riekkuu niin paljon!! Mut mikäs siinä jos sellaista elämää haluaa, mua lähinnä säälittää

Vierailija
7/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miten voi olla tuommoinen elämäntyyli neljän lapsen äidillä! siis jos tosiaan pitää puheet paikkansa niin ei todellakaan ole mikään kehuskelun aihe!! jotenkin siitä saa muutenkin niin lapsellisen ja itsekkään vaikutelman vaikka ikää onkin yli 30. luulis tuon ikäisen jo vähän järkiintyvän mut ilmeisesti jotkut ei tee sitä ikinä

Vierailija
8/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku neljänkympin kriisi ku tarttee ulkona riekkuu niin paljon!! Mut mikäs siinä jos sellaista elämää haluaa, mua lähinnä säälittää

Vierailija
9/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miten voi olla tuommoinen elämäntyyli neljän lapsen äidillä! siis jos tosiaan pitää puheet paikkansa niin ei todellakaan ole mikään kehuskelun aihe!! jotenkin siitä saa muutenkin niin lapsellisen ja itsekkään vaikutelman vaikka ikää onkin yli 30. luulis tuon ikäisen jo vähän järkiintyvän mut ilmeisesti jotkut ei tee sitä ikinä

samanlaisen äidin. Erona vain että on kaksi lasta.

Vierailija
10/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette taas tiedä mitään. Suvin 15 v. on mm. saanut 2 kertaa hymympoikapatsaan ja stipendinkin hyvästä käytöksestä.

Harmittaako?

vaan äidin. Ehkä tuo 15-v joutuu jo itse ottamaan isostikin vastuuta kun äiti noin huoleton

Vierailija
11/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootteja huomionkipeitä tyrkkyjä?

Vierailija
12/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootteja huomionkipeitä tyrkkyjä?

Vierailija
13/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentava ja analyyttinen. Olet epäilemättä itse suuri älykkö. Siellä on varmasti aika normaaleja tyyppejä, tuskin tämän palstan kirjoittajat paljon älykkäämpiä otuksia ovat.

Vierailija
14/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat tyttö 16(1995), poika 14(1997), tyttö 11(2000) ja nuorimmainen tyttö on joku 6. itse tunnen kaksi vanhemmista lapsista

Vierailija
15/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen bailauskierre jäin päälle n.7kk ajan.

Ottakaa asioista selvää ennenkun tänne kirjoittelette tuommosia.

Vierailija
16/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että teini-ikäinen käyttäytyy kunnolla koulussa.

Moni lapsuudessa todella traumatisoitunut lapsi sortuu olemaan ylikiltti. Se kuori yleensä repeää, kun tulee aikuiseksi tai saa omia lapsia ja tulee tilanne, jossa on pakko käsitellä menneisyyden traumat.

Kiltteys nuorella ei aina ole merkki terveestä nuoresta. Terve nuori kiukuttelee ja uskaltaa kiukutella teini-iässä kun hormonit jyllää ja " kaikki on noloo". Siis ihan normaalitkin asiat saati sitten Suvin touhut televisiossa.

Nimim. Aikuisten akateemisten entisten hirviöteinien äiti ja kahden isoäiti (ei yhtään hymypatsasta, lasten kuullen jaettua seksikokemusta tai terapiakäyntiä meillä)

Sinä oletki oikein fiksu kun haukut minua idiootiksi otsikossasi. Menen pois täältä keskustelemasta, pilaat keskustelun haukkumisella. Toivottavasti et ole samanlainen työpaikallasi.

Vierailija
17/25 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan sitä mieltä että lapsi saa hymypatsaan vanhenpiensa ansiosta?

Itse en katso BB:tä eli en tiedä millainen kyseinen henkilö on.

Meidän lapsen luokalla hymypatsaan sai poika jonka isällä alkoholiongelma ja perheessä asuu 4 lasta jotka kulkevat rääsyissä, kotona huonekalut rikki ja todella likaista. Poika viettää kaiken vapaa-aikansa sisarustensa kanssa, eli ulkopuolisia kavereita ei ole, paitsi tietenkin koulussa.

On iloinen ja kaikkien kaveri koulussa, ei hauku muita, riehu jne.

Vierailija
18/25 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat vauhdissa arvostelemassa muita ja muiden elämän tyyliä. Meillä yksi elämä ja jokainen saa onneksi sen elää aivan haluamallaan tavalla.

Vierailija
19/25 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntyyli on yhdys_____sana. Kuvastaa siis koko tää sun viesti sunkin tyhmyyttä ja älykkyyysosamäärää. Ei todellakaan ole normaalia, että neljän lapsen äiti on noin sekopää, kun tuo Suvi. Pullantuoksunen äiti ei tarvii kaikkien olla, mutta jossain se raja menee. Huostaanotto tuossa paikkaa olisi aika hyvä ratkasu, jos viinan kanssa menee päivittäin läträämiseks.

Vierailija
20/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako?

Moni lapsuudessa todella traumatisoitunut lapsi sortuu olemaan ylikiltti. Se kuori yleensä repeää, kun tulee aikuiseksi tai saa omia lapsia ja tulee tilanne, jossa on pakko käsitellä menneisyyden traumat.

Kiltteys nuorella ei aina ole merkki terveestä nuoresta. Terve nuori kiukuttelee ja uskaltaa kiukutella teini-iässä kun hormonit jyllää ja " kaikki on noloo". Siis ihan normaalitkin asiat saati sitten Suvin touhut televisiossa.

Nimim. Aikuisten akateemisten entisten hirviöteinien äiti ja kahden isoäiti (ei yhtään hymypatsasta, lasten kuullen jaettua seksikokemusta tai terapiakäyntiä meillä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi