Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Nokian Mission pappi on kyllä pohjanoteeraus..:D

Vierailija
31.08.2011 |

yrittää nyt herättää kuolleita ja mihinkähän seksijuttuun se on sekaantunut. :D tietääkö joku?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se löytyy...vinkki uuden testamentin puolelta...alkaa ja nämä merkit seuraavat...

Vierailija
42/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä onnistu missään muuallakaan, ei taida yhtään kuolleista herätettyä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se löytyy...vinkki uuden testamentin puolelta...alkaa ja nämä merkit seuraavat...

on niin!!! mutta uskot kuitenkin että niin on.

aika erikoista.

Vierailija
44/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskos nämä ketjut missä on puhe kuolleesta lapsesta poistaa??jotenkin mautonta éttä on videokuvaa siitä täällä,eiköhän lapsen vanhemmat kohta tee jo jonkin rikosilmoituksen.

Vierailija
45/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,

18. nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Loppu on tosiaan lähellä. Minäkin olen nähnyt ihmisten nostavan käsin käärmeitä. Kohta varmaan nuo muutkin merkit käy toteen. Ei tuossa kyllä kuolleiden herättämisestä puhuta mitään.

Vierailija
46/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAE ITSE. senkin elukka joka mässäilee täällä kuollella lapsella.

Vierailija
47/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei eroteta asiayhtyedestä vaan laitetaan kokonaan se kohta jotta voi katsoa mistä siinä on kyse.

Apostolit ja opetuslapsethan pysytyivät tekemään ihmeitä mutta sillä on tarkoitus.

Siellä sanotaan myös näin että ”Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa…Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.”1 Kor. 13: 8-10.

1 Kor. 13:12

Nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

Mitä järkeä olisi edes muutaman kuolleen herättämisessä taikka jonkun niskasäryn parantamisesta?

Vierailija
48/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAE ITSE. senkin elukka joka mässäilee täällä kuollella lapsella.

Vierailija
49/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Jumala kovin usein taida kuolleista herättää...

kun ette asiasta mitään tiedä niin ehkä ei kannata spekuloida....mikäs se sellainen kristitty on joka ei usko että Jumala voi herättää kuolleista?

Vierailija
50/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten taitaa kuudes käsky olla kyseessä. Melaa on painettu väärään mekkoon ja jos arvata pitää, niin täysin palvellut vaimo vaihdetaan nuorempaan lihaan.

Bi-hommat olisivat jo liian meheviä.

Vierailija
51/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lapsen vanhemmat kun tunnen niin tiedän että he itse pyysivät koiviston paikalle joten tuskin koivisto mitään mässäilee...ja Jumalahan toimii nimenomaan ihmisten kautta ja se uskovainen joka ei tätä tiedä voi arvioida uskonsa uudestaan.

Vierailija
52/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itsekin aina ihmettelen että uskovaistenhan pitäisi uskoa kaikkivoipaan Jumalaan ,miksi on sitten niin vaikea uskoa että Jumala voisi herättää kuolleen???ja aina porataan että miksi esim.suomeen ei tule herätystä niin ehkä syynä on se että ei näytä uskovaisetkaan uskovan omaan asiaansa.Kyllä ne ihmeet ovat ihan jokapäiväisiä lähetyskentillä.

Vierailija
53/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain herättelee kuolleita ,joista kukaan ei ole koskaan mitään kuullut paitti noi uskovaiset.

Miksi niitä kuolleita edes herätellään? eikö siellä taivaassa ole parmepi olla?

Vierailija
54/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lapsen vanhemmat kun tunnen niin tiedän että he itse pyysivät koiviston paikalle joten tuskin koivisto mitään mässäilee...ja Jumalahan toimii nimenomaan ihmisten kautta ja se uskovainen joka ei tätä tiedä voi arvioida uskonsa uudestaan.

Vierailija
55/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ LEVITÄT NYT JEHOVIEN AJATUSTA.TEILLÄ ON ERI RAAMATTUKUIN KRISTITYILLÄ!!KYLLÄ KUOLLEITA HERÄNNY RUKOUKSELLA,RAAMATTU KEHOTTAA HERÄTTÄMÄÄN KUOLLEET!IHMINEN SIIHEN EI PYSTY,MUTTA JUMALA JOLLA ON ELÄMÄN JA KUOLEMAN AVAIMET

Vierailija
56/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just...

sitä itsekin aina ihmettelen että uskovaistenhan pitäisi uskoa kaikkivoipaan Jumalaan ,miksi on sitten niin vaikea uskoa että Jumala voisi herättää kuolleen???ja aina porataan että miksi esim.suomeen ei tule herätystä niin ehkä syynä on se että ei näytä uskovaisetkaan uskovan omaan asiaansa.Kyllä ne ihmeet ovat ihan jokapäiväisiä lähetyskentillä.

Vierailija
57/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän voisi itsekin vetää siitä tietyt johtopäätökset, samoin seurakuntalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi