Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Nokian Mission pappi on kyllä pohjanoteeraus..:D

Vierailija
31.08.2011 |

yrittää nyt herättää kuolleita ja mihinkähän seksijuttuun se on sekaantunut. :D tietääkö joku?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän päivän lööpeissä ei ollut puhe siitä lapsen herätysyrityksestä, joka on siis jo monia vuosia vanha, vaan aikuisesta miehestä. Tai sitten ymmärsin lukemani väärin.

Vierailija
2/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte NIIN tyhmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen ip-lehtien tapaa uutisoida samat asiat moneen kertaan. Tuokin kuolleestaherättäminen on vanha uutinen vuosien takaa, mutta nyt se sopivasti saatiin uudestaan framille. Ihmisten muisti näkyy olevan kovin lyhyt.

Vierailija
4/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivisto on yrittänyt tuota kuolleistaherättämistä useampaankin otteeseen. Sitten kun se onnistuu, tiedämme, että lopunajat ovat tosiaankin ovella.

Sitä odotellessa.

Vierailija
5/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sälli pitää miehen olla, jos olis saanu herätettyä henkiin ruumiin, jolle on tehty ruumiinavaus:-p

Vierailija
6/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivisto on yrittänyt tuota kuolleistaherättämistä useampaankin otteeseen. Sitten kun se onnistuu, tiedämme, että lopunajat ovat tosiaankin ovella.

Sitä odotellessa.

Vierailija
7/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teki pahaa kuunnella sitä mölinää ja papin kutsuhuutoja tuossa IL:n videoilla! ihan kuin olisi vähä-älyisten kokous, joaa kaikki molisee omiaan. HUHHUH, sanon minä!

Vierailija
8/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota kantaa koivistoon,vaan kuolleistaherättämiseen. jos minä olen uskossa ja minua pyydetään rukoilemaan kuolleen puolesta(olin sitten kuka tahansa,vaikka maija meikäläinen),niin minähän rukoilen. what harm can do?

Vierailija
9/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota kantaa koivistoon,vaan kuolleistaherättämiseen. jos minä olen uskossa ja minua pyydetään rukoilemaan kuolleen puolesta(olin sitten kuka tahansa,vaikka maija meikäläinen),niin minähän rukoilen. what harm can do?

alkuun vaikka että saisit englannin kieliopin haltuun. Jos se onnistuu, voisit pyytää että josko suomen kielioppi onnistuisi myös. Sitten voisit ehkä edetä kuolleistaherättämiseen. Ihan vaan ehdotuksena tämä.

Vierailija
10/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. nokialainen kristitty, ei missiolanen

Vierailija
11/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää nyt herättää kuolleita ja mihinkähän seksijuttuun se on sekaantunut. :D tietääkö joku?

poppamies.... ei saatana! :)

Totuus on tarua ihmeempää.

Vierailija
12/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnit saa anteeksi pyytämällä. Eikä se ruumiskaan valittanut. Ei jumatsuikka, nyt tuli mieleeni se kauhea skenaario, että entäpä jos nuo kaksi asiaa liittyivät toisiinsa...

Vierailija
13/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla karismaattisiksi saarnaajiksi pyrkivillä miehillä on seksi.

On ollut tietoja useista lahkoista, joissa aina alkulämmittelyn jälkeen päädytään siihen, että yhdellä tai muutamalla johtavalla miehellä on käyttöoikeus kaikkiin naisiin ja joskus myös lapsiin.

Ja taas se nähtiin.

Vierailija
14/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ette asiasta mitään tiedä niin ehkä ei kannata spekuloida....mikäs se sellainen kristitty on joka ei usko että Jumala voi herättää kuolleista?

Vierailija
15/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäkää nyt päänne kiinni ruumiista lapsesta kuitenkin kyse....ja rukoiluahan toi oli vainajan puolesta ihan vanhempien pyynnöstä. ja kaiken lisäksi vainaja ja vanhemmat olivat/ovat ulkomaankiielisiä....

Vierailija
16/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla karismaattisiksi saarnaajiksi pyrkivillä miehillä on seksi. On ollut tietoja useista lahkoista, joissa aina alkulämmittelyn jälkeen päädytään siihen, että yhdellä tai muutamalla johtavalla miehellä on käyttöoikeus kaikkiin naisiin ja joskus myös lapsiin. Ja taas se nähtiin.

JOS TUNTISIT RAAMATTUA,NIIN TIETÄISIT ETTÄ SEKSUAALISESTA HAIRAHDAHDUKSESTA(AVIORIKOS,TYHMÄT PUHEET ESIM.)JOUTUU POIS PAIKALTAAN.OLET TAINNUT LUKEA VÄHÄN LIIKAA AMERIKKALAISIA JUTTUJA!!

Vierailija
17/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäkää nyt päänne kiinni ruumiista lapsesta kuitenkin kyse....ja rukoiluahan toi oli vainajan puolesta ihan vanhempien pyynnöstä. ja kaiken lisäksi vainaja ja vanhemmat olivat/ovat ulkomaankiielisiä....

Tämä on lieventävä asianhaara.

Vierailija
18/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ette asiasta mitään tiedä niin ehkä ei kannata spekuloida....mikäs se sellainen kristitty on joka ei usko että Jumala voi herättää kuolleista?

ei varsinkaan sellainen joka ei noudata Raamatun oppeja eikä edes tunne niitä.

Vierailija
19/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin koivisto on luullut omassa voimassaan ketään eloon herätettävän....ja ihmisten kauttahan Jumala toimii. Ja jos koivisto on nyt tehnyt aviorikoksen ja on hairahtanut niin väitäykö että Jumala ei ole voinut koskaan toimia hänen kauttaan????ja ihan pyynnöstä on koivisto rukoilemaan mennyt.

Vierailija
20/57 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppoa tuomita huhujen takia.

Mieheni on yläasteen aineenopettaja. Joku valopää keksi aloittaa huhun, että mieheni on pedofiili ja koskettelee poikaa tukiopetustunneilla. No, pojan vanhemmat nostivat tietenkin asiasta poliisiasian ja mies erotettiin määräaikaisesti rikostutkinnan ajaksi koulusta.

Asia selvitettiin, mieheni sai mojovat korvaukset kunnianloukkauksesta, mutta arvaapa pystyikö enää menemään siihen kouluun töihin!?! Huhut elävät sitkeästi.

Markku Koivistolla on perhe. Miettikää minkälaista tuhoa teette sille perheelle spekuloimalla mahdollisimman sairaita syytöksiä. On varmasti äärimmäisen hankalaa säilyttää oma mielenterveytensä, kun lööpit kirkuu ties mitä.

Ihmiset tekevät virheitä. Koivisto varmasti katuu, mitä ikinä on tehnyt. Keksikää jotain jännittävää omista elämistänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi