Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUISET 2012

Kommentit (354)

Vierailija
261/354 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen tauon jälkeen ajattelin tehdä comebackin seuraanne. Keskenmenojen itkut on itketty ja nyt koitetaan keskittyä tulevaan. Yksi normikierto keskenmenojen jälkeen on takana ja hoidotkin saikulla on aloitettu. En halua liittyä mihinkään hoitolistalle(ainenkaan vielä) joten roikun täällä teidän kanssa :)

Toista siis yritellään pitkän kierron kera. Ensimmäisenkään saaminen ei ollut helppoa, mutta luomuna kuitenkin tuli kahden vuoden yrittämisen jälkeen.

Hirmuisesti tsemppiä kaikille oli tilanne mikä tahansa :) Toivotaan paljon plussia lähitulevaisuuteen!

Satin kp27/35-37 yk >10

Vierailija
262/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Eve!!! Ei oo reilua, ei ei ei. Voimahalit!

Pahoittelut kaikille, jotka ovat tätin saaneet riesaksensa.

(.) Nega kait se luultavasti on... Jos oikein tarkasti vauvakuumeisilla silmillä tihrustelee ja kääntelee ja vääntelee, niin ehkä näkyy jonkilainen viivanpaikka/haamujen esiäidinäiti... Nyt jos sitten täti saapuukin, pudotaankin korkealta ja tosi kovaa... Pakko kait se on uusi testi käydä tänään ostamassa ja huomenna tai ylihuomenna sitte testata, jos ei punaista näy.

Joku (en nyt muista kuka) kyseli kierron vaihteluista. Mulla on yleensä kierto toi 37, mut välillä tulee muutaman päivän pitempi (43). Yhdesti on tullut aivan megaloomaninen yliylipitkä kierto, peräti 61... Tiiä mistä se sitten johtui, arvelin sähköhoitolaitteella olevan siihen jotain tekemistä. Sitäkun piti koejakso käyttää nuihin mahakipuihin.

Muttis 43/37-43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan!

niin se taas viikonloppu meni, aivan liian nopeasti niinkun aina, omatkin oireeni ovat poistumaan päin, ja perjantai iltana tuli hieman ruskeaa vuotoa, ihan pari tippaa, luulin että nyt alkaa, mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään, en kuitenkaan enää jaksa uskoa onnistumiseen, rinnat eivät ole enää niin kipeät, ajoittaista pistelyä vaan.. ehkä on ollut joku kiinnittymisyritys koska muutaman päivän oli niin raskausoireita kun vaan voi olla.. MASENTAA TAAS!! miksei vieläkään!

Marjana: Ihania uutisia, oon niin onnellinen puolestasi, teillä sitten pidempi pidättäytymisaika teki ihmeitä aikaan, nyt vaan hommailemaan samaan tahtiin, niin eiköhän se sieltä kohta plussa pärähdä!

Tintti-tyy: plussaonnea sulle, testaatko tänään?

Mutterimamma: älä luovuta vielä!

Pahoittelut muillekin negan kohdanneille!!

PLUSSIA, kiitos pinoon, ei oo hetkeen kuulunut!

En aio testata, koska pidän niin varman menkkojen alkamista, vaikka yleensä mulla alkaa vuoto heti, ei näin!! ODOTELLAAN!! elämä on yhtä piinaa tämän asian saralla ainakin.

Mukavaa viikkoa kaikille ja palailen kertomaan miten kävi!!!

t. Enisa kp 26/27

Kolmatta yritellessä:

Vierailija
264/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve: Ihan kamalaa, olen todella pahoillani puolestasi:( Toivottavasti olet viikonlopun aikana saanut suurimmat itkut itkettyä. Oletko kuitenkin ajatellut vielä yrittää hoitoja? Niin hirmuisesti sinulle sitä omaa kääröä toivon! Pakko sen on joskus onnistua!

Marjana: Ihania uutisia, hienoja!:) Teillä varmasti se pitempi väli auttaisi raskautumiseen, jatkatte vaan samaan malliin niin eiköhän se plussa sieltä pian pärähdä! Tyhmänä kysyn että miksi sinulle aloitetaan nuo clomit? Kuitenkin ilmeisesto ovuloit vai onko ne tarkoitettu loppukierron vuotoihin? En ole aiemmin perehtynyt asiaan joten siksi kiinnostaa:)

Enisa: Älä kuitenkaan ihan vielä luovuta. Niin kauan on toivoa kun tätipunainen pysyy poissa!

Pahoittelut tippuneille ja tsemppiä teille uuteen kiertoon.

ON: Ässäilty ollaan suhteellisen ahkerasti. Tällä viikolla mies sitten onkin taas pari yötä poissa mutta uskoisin että ovis, mikäli sellainen oli, on jo ohitettu. Tissit on kipeät ja varmasti on jotain oviksen jälkeistä kipuilua? Onko muilla tälläistä? Raskauteen en jaksa uskoa kun ei tähänkään mennessä ole tärppiä käynyt:/ Jotenkin se usko vaan hiipuu mutta ajattelen niin että tulee jos on tullakseen vaikkei sekään helppoa ole. Lisäksi olen miettinyt että pitäisi kai tämä palstailukin jättää vähemmälle tai lopettaa kokonaan. Olette kyllä ihanaa porukkaa ja toivon että odotuspuolella joskus törmätään. Vähän kahden vaiheilla olen kun mietin sitäkin että vaikuttaako tämä palstailukin raskautumiseen kun sitä sitten pohtii jatkuvasti pläääääääääh. Mukava tänne kirjoitella on ja kun saa apua ja vinkkejä sekä voi höpötellä kaikesta. Plussatuulia paljon kuitenkin teille kaikille! Varmasti käyn täällä lukemassa ja tuskin pystyn kokonaan poissa olemaan :D

Ele kp20/? Kait

Vierailija
265/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tännekkin välillä kurkistaa..

Vaikka olen yrittänyt pitää palstailutaukoa en saa ajatuksia irti raskautumis-haaveesta.

Koko ajan miettii että onko, vai eikö.

Ei varmasti niin hyvin ole käynyt, vai olisko sittenkin.

Voi blääh!

Ei oireita mutta ei menkkojakaan. Ajattelin testailla viikonloppuna jollei täti kurvaa mopollaan paikalle.

Jaksamista kanssapiinailijoille!

Katmam kp35

Vierailija
266/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tässä pitäisi ajatella. Tänään on vaivannut jatkuva huono ja etova olo. Melkein on täytynyt ruokkia wc-ankkaa, mutta onneksi olen välttynyt siltä. Tein tuossa äsken raskaustestin, joka näytti ihan selkeän negan. Ei kyllä ollut ihan herkimmästä päästä testi ja virstakin oli ollut rakossa vain pari tuntia, mutta kuitenkin. Kyllä se nyt hieman tätä fiilistä pudotti ja jäänpä ilmeisesti odottelemaan tädin saapumista.

sopaka 30/30-35

Vierailija
267/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutterimamma: Voin niin kuvitella miltä tuntuu tiirailla sitä testiä joka kolkalta. Mieli koittaa aina jollain kumman tavalla piirtää siihen sen mahdollisen viivan. Mutta peli ei ole menetetty ennen ku täti saapuu :) Sullaki on pitkä kierto ni voihan se taas tällä kertaa olla himpun pidempi kierto :)

Enisa84: Sullaki on kyllä piinaavan jännät paikat käsillä. Toivotaan, että tuhru oli raskauteen normaalisti kuuluvaa :) Peukut ja varpaat pystyyn!

Eleonora: Toivotaan, että ässäilyt on tuottanut tulosta :) Mulla ainenkaan ei ihmeempiä tuntemuksia oviksen jälkee oo ollu, mutta viimisen puolen vuoden aikana ovikset ei oo kyllä jääny huomaamatta. Niin kovat kivut, ettei ässäily maistuis millää. Mies saaki hoitaa sillo hommat hyvinkin nopsasti ;)

Niinhän sitä väitetää, että pitäs ajatteleminen lopettaa ni tärppäis. Huhhuh, aika mahdoton tehtävä valitettavasti(ainekin itselleni). Täällä palstalla on ihana lueskella muiden samassa tilanteessa olevien tarinoita ja samalla saa omalle piinailulle vertaistukea :)

katman: Tsemppiä loppuviikkoon! Toivotaan et päivät menis nopeesti ;)

sopaka: Älä vielä heitä pyyhettä kehään!Jos tämä kierto onkin sinulla 35 ei raskaus todennäkösesti edes vielä näkyisi :)

ON: Ei mitään. Ei tuntemuksia mihinkään suuntaan. Odottaminen on niiiiin tuskallista. Vielä 7yötä testaukseen...kulu aika, kulu :)

Ps. Kuulin tänään iloisen jutun, kun tutun tuttu oli jo luovuttanut yrittämisen kanssa monen vuoden jälkeen. Ekalla lapsettomuuspolikäynnillä oli ilmennyt, että hän odottaakin luomusti kaksosia :) Voikohan tuota jo verrata lottovoittoon :)

Satin kp 28/35-37 yk>10

268/354 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanat naiset! Tuli hyvä mieli, kun olitte täällä jo kyselleet kuulumisiani ja olleet huolissanne. Jotenkin herttaista. :) Meillä oli tosiaan appivanhemmat kylässä, eikä minulla ollut hetken rauhaa, että olisin päässyt koneelle.

Enisa: Toivottavasti tuo rintojen arkuus tietää hyvää, eikä ne menkat alkaisi pikkutuhrusta huolimatta.

Catti: Pahoittelut tädin vierailusta. :(

MeaMinnis: Uskomaton tämä naisen elimistö kyllä on... Miten ihmeessä se käynnistää menkkavuodonkin, vaikka on raskaana. Siksi kai sitä toivoo ja kuvittelee viimeiseen asti plussaa, kun näitä ihmeellisiä tilanteita tapahtuu.

sopaka: Julkisella puolella tuskin ultraavat ilman syytä, mutta yksityisellä onnistuu kyllä. Tuo tuhruvuoto on hyvinkin voinut olla kiinnittymistä. Milloin testaat? ;)

Alexandra: Mahtavaa, että olet päässyt lopultakin uuteen yrittämiseen. Kyllä se fiiliskin sieltä löytyy, kunhan olette flunssat selättäneet. Nyt parempaa onnea jatkoon! :)

Eleanorallakin on ehtineet piinaviikot alkamaan. Hyviä hermoja sille ja oireiden tulkintaa. :) Ilmeisesti tuolla Clomifenilla nyt halutaan vahvistaa sitä munasolun irtoamista ajallaan. En tiedä sitten vaikuttaako se jotenkin munasolun kasvamiseenkin. En ole perehtynyt asiaan niin kovin tarkkaan. Ja jos joudutaan inseminaatio tekemään, niin sen ajoitus on helpompaa tuon Clomin avulla. Minähän tosiaan ovuloin joka kuukausi, että ei siinä sinänsä ole ongelmaa.

Saima: Minulla CB:n testi antaa aina ohuen pystyviivan. Masentava testi.

Evelina: Ei voi olla totta! Olen niin pahoillani puolestasi!

Wilhelmiina: Pidän peukkuja, että pääset plussaamaan. Ovisplussa kuulosti lupaavalta jo.

TInttityy: Testasitko tänään? Miten kävi?

Oma napa: Täällä odotellaan tätiä kylään. Rinnat ovat olleet tänään tosi arat. Sitten tuli päivällä ihan minimaalisesti ruskeaa tuhrua. Siis todella vähän. Illalla rintojen arkuus sitten helpotti ja se on yleensä merkki siitä, että menkat alkaa pian (varmaan ensi yönä).

Toki olisin toivonut plussaa nyt heti, kun selvisi meillä olevan mahdollisuuksia luomustikin. Odottelen kuumeisesti nyt postissa saapuvaksi tuota Clomifen-reseptiä, että saisin aloitettua ne heti seuraavaan kiertoon. Kierron 3. päivä pitäisi aloittaa ja sitten kierron 12. päivä ultrataan ja katsotaan Clomifen-vaste... Näillä näkymin se 12. päivä sattuu viikonlopulle, joten en tiedä mitä sitten tehdään. Pitää huomenna soittaa sinne polille ja varata aikaa, jos ne menkat nyt alkavat.

Tilasin joka tapauksessa tänään Mammaksilta ovistestejä ja muutaman raskaustestinkin. Aion tikuttaa tuota ovista nyt kuitenkin ja yritämme ajoittaa yhdynnät siten, että oviksen kohdalla olisi ollut 3-4 päivää taukoa. Tähän astihan olemme aina ässäilleet melkoisen tiiviisti. Voi että, kun tämä nyt alkaisi onnistua!

Marjana kp 32/32-33 yk 18

Vierailija
269/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskö mukaan tänne? :)

Yritin etsiä heinäkuisten 2012 ketjua mutta ei tainnut vielä olla?

Eli kolmonen olisi haaveissa ja eilen tuli täti käymään. :( Täälä siis kp 2/28-31.

Vierailija
270/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli: Kiva että tunnistit oviksen niin selkeästi, saitte sen niin varmasti hyvin myös hyödynnettyä. Nyt sitten vaan piinailemaan! Eikö teillä ole mitään sopivaa projektia näin syksylle? Vaikka ihan syksyn suursiivous, kaappien läpikäyminen jne. Siinä ainakin menee aikaa ja ehkä se sitten vie ajatukset vähän muuallekin.

Marie79: Tervetuloa takaisin! Kiva kuulla sinusta taas! Totta kai mieluiten sinut näkisin tuolla odottajien puolella. Jep, takana on nyt sen verran paljon huonoa tuuria, että luotan siihen että edessäpäin on pakko olla vaihteeksi hyvää tuuria. Kyllä ensimmäisen kaavinnan tehnyt lääkäri minulle sanoi myös että hänen kokemuksensa mukaan kun nainen tulee ensimmäisen kerran raskaaksi, niin ”siitä se lähtee” eli hän raskautuu sitten helpommin uudelleenkin. Kiitos tiedoista oviksen tikuttamisesta!

Evis: Mitä ihmettä?! Olen aivan tyrmistynyt. Ymmärrän aivan täysin ettet enää päivitä listaa ja että olet todella maassa. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä mistä ammennat kaiken sen voiman ja positiivisuuden että jaksat edelleen olla niin aurinkoinen ja tukea muita vaikka sinulla itselläsi on ollut todella rankkaa. Olen suunnattoman pahoillani puolestasi! Isot halaukset sinne!

Wilhelmiina: Olen samaa mieltä, ei koe että keskenmeno olisi ollut vaan hidaste, vaan se tosiaan oli lapsi mikä minun oli määrä saada. Vaikka kyseessä olikin hyvin pieni sikiö, niin silti se on minulle ihan täyttä totta ja on kyllä mielessä. Miehelläni on sama kun sinunkin miehelläsi, hän ei näe sitä ihan niin. No, aika parantaa haavat ja sitä paitsi on mielestäni tärkeätä muistella joskus myös niitä vaikeita asioita.

Sinulla on tänään nyt sitten gyne, miten meni? Toivottavasti saat hyviä uutisia! Ovistestin plussa kuulostaa lupaavalta!

Saima12: Suuret pahoittelut! Mikään ei ole niin hirveätä kun tuon tekstin näkeminen! Ei edes tädin saapuminen. Voimahalit sinne!

Enisa84: Toivotaan nyt siis että se täti pysyy poissa ja pääset testaamaan. Kyllähän tuo kuulostaisi vähän siltä että olisi vain ollut pieni vuoto siinä kohtaa kiertoa, missä tädin olisi pitänyt tulla. Eli, normaali vuoto. Kuinka kauan meinaat odotella ennen kun testaat?

Marjana: Hyvä että kävit edes pikaisesti kertomassa kuulumiset. Ihania uutisia olitte saanut! Aivan mahtavaa! Nyt sitten vaan jos se täti tuppautuu sinulle vielä tästä kierrosta kylään, niin ensi kierrosta plussaamaan! Olen oikeasti todella onnellinen puolestasi. :) Teillä onkin nyt sitten vähän harvinaisempi tilanne ajoituksen suhteen, eli se harvemmin ässäily. Tehän tosiaan normaalisti olette hyvinkin aktiivisia. Meillä kun on vaikeata ässäillä tarpeeksi usein :D Kaikilla omat haasteensa. Onneksi tunnet kroppasi niin hyvin ja vielä kaiken lisäksi ovuloit joka kuukausi, helpompaa ajoittaa niin.

Ihanat veikat: Ihan normaalia olla super epäsosiaalinen ensimmäiset päivät uudesta kierrosta. Eiköhän meillä kaikilla ole vähän sama asia. Kyllä se toivo siitä taas nousee kun päivät kuluu ja saa katseensa suunnattua seuraavaan kiertoon. Tsemppiä syksyn pimeyteen!

Vacsuli75: Voi harmi! Kyllä oireesi olivat oikeasti niin selkeät, että tuota en olisi uskonut. No, katse kohti seuraavaa kiertoa vaan, kyllä se plussa sieltä vielä tulee.

Tintti-tyy: Kyllä tämä projekti vaan on sellanen, että pitää vaan päättää että nyt sitä raskautuu. Eikä turhaan jossitella :) No, mites testaus?

Sopaka: Tsemppiä flunssan päihittämiseen! Äläkä vielä anna periksi. Raskaana kunnes toisin todistetaan!

Wattuwarwar: Pahoittelut tädistä! Heinäkuu onkin hyvä kuukausi! Tsemppiä!

Satin: Kiva kuulla sinustakin taas! Hienoa että teilläkin on katse nyt siirretyy eteenpäin. Eihän noista keskenmenoista oikein tahdo täysin yli päästä, mutta ainakin itse koen että se uusi plussa auttaa siihen sitten. Itse en ainakaan siitä täysin yli pääsekkään, ennen kun sen kaivatun lapsen saan. Toivottavasti saat sen plussan jos tästä kierrosta. Niinhän sitä sanotaan että heti keskenmenon jälkeen yleensä raskautuu helpommin. Niin ja aivan ihania uutisia tuttavallesi. Kyllä tuollainen vain saa hymyn naamalle itsellekin, vaikkei ihmistä tunnekaan. Aina ihanaa kuulla tuollaisia positiivisia uutisia, vaikeuksien kautta voittoon.

Muttis: Ei muuta kun uutta testiä tekemään! Plussaonnea!

Ele: Onhan tuo sellainen kaksipuolinen juttu. Täältä palstalta saa tukea, mutta toisaalta koko ajan sitten myös ajattelee asiaa. Itse ajattelen sitä jatkuvasti muutenkin, joten voin ihan yhtä hyvin palstailla :) Helpompaa se itselleni ainakin on kun voi jakaa fiiliksiään täällä. Mies kun ei niitä jaksa kuunnella :) Hienoa että ovis on teillä hyödynnetty, nyt sitten taas vaan piinailemaan.

Katmam: Toivotaan että tämä nyt sitten olisi teidän kierto ja täti pysyisi poissa. Tule viimeistään testailun jälkeen kertomaan miten kävi! Mielelläni kyllä sinut täällä palstalla muutenkin pidän :)

Mami: Tervetuloa mukaan! Kukaan ei vielä ole tainnut tuota heinäkuisten ketjua aloitella... :)

ON: Eilen illalla täti sitten tupsahti kylään. Tunteet vaihtelevat. Toki toivoin ettei sitä tuttua enää tarvitsisi nähdä, mutta olin kyllä hyvinkin realisti sen suhteen että tuskinpa nyt ihan ensimmäisestä tärppää. Enkä olisi kyllä kuvitellut että täti vielä koputtelee. Toinen kaavinta tehtiin tasan 4 viikkoa sitten, mutta viimeisetkin kaavinnan jälkeiset vuodot loppuivat vasta 2,5 viikkoa sitten. Odottelin siis tätiä aikaisintaan ensi viikolla. Eipä voi paljoa edes harmitella että ovis jäi meiltä hyödyntämättä, koska olin jälkitarkastuksessa vasta 2 viikkoa sitten ja ennen sitä ei ässäilty ihan lääkärin määräyksestä. Joten, eipä ollut itsestä kiinni tällä kertaa.

Positiivista on siis se että ilmeisesti jonkinlainen limakalvo ainakin minulla on. Nyt totta kai toivon että olisi edes vain vähän normaalia niukemmat vuodot, jotta saisin varmuuden siitä että kohtu toimii normaalisti. Pelko on että jää tosi tosi niukaksi, mutta aika näyttää. Ei ne toisaalta hirveän runsaatkaan voi olla, ottaen huomioon tosiaan että täti tuli näin aikaisin.

Mutta, ihanaa on se että en ole enää "miinuksen puolella", vaan minulla on oikeasti kp!!! Kuka olisi uskonut että sellaisestakin voi olla onnellinen... :D Mutta, tästä kierrosta aion kyllä raskautua!!! ;)

Alexandra, kp2/27-32, yk2 keskenmenon jälkeen (ennen sitä yk6, eli yk8?)

271/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISTA 4.10.

Muttis 44/37-43 yk yli vuosi...

Cami kp 39/30

Wilhelmiina kp 38/34 (??)

Katmam kp 36/29-46 yk5

Marjana kp 33/31-33 yk 18

Mermaid kp 33/26-32

sopaka 31/30-35

Riinusta 30/28 yk1

Satin kp29/35-37 yk >10

Riitu kp 28/33 yk2

Enisa kp 27/27

Tintti-tyy kp 27/26-28 yk 14

Saima kp 26/?, yk 1

Minny kp 26/28-56 yk liikaa

kanelit kp 22/31-34 yk 1

Ele kp 21

CatNip kp 21/23, yk 3

Gabriela 20/27-31

Eemas kp 19/24-28, yk 5

Nippu kp 18/30, yk 1

martta 16/28

Marie kp 13/28-31 yk 14?

Pullavainen kp 12/26 yk 2

Tiiuli kp 12?

Ihanat veikat kp 8/23 yk 3

Catti kp 7/25-30 yk 9

Tiitunen Kp 6/25-27 ja yk 2

Alexandra kp 2/27-32 yk 2 km:n jälkeen (yht yk 8)

PLUSSANNEET+++++++onnea onnea ja tarrasukkia!

Äiti1983 24.9

Höpöttäjä 25.9

272/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin tuon listan kaikkien iloksi. Toivottavasti kaikkien kiertopäivät on oikein ja jos joku kuuluu listalle, mutten huomannut lisätä, niin saapi copypasten avulla päivittää ihan vapaasti.

Voi olla, että tämän päivän jälkeen minä tipahdan itse tästä pinosta pois kuitenkin.

Vielä ei tätiä näy, mutta tuntuu. Alavatsalla ja selän puolellakin on jomotuksia siihen malliin, että aamupäivän aikaan tulee vieras kylään. Varasin jo polin puhelinnumeron mukaan, että saan heti töistä soittaa ja varata ajan ultraan niiden clomien takia.

Alexandra: Minunkin aamuni piristyi, kun sain lisätä sinut kiertopäivinesi tuohon listalle. Mahtavaa! :)

Marjana kp 33/33 yk 18

Vierailija
273/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marjana listan päivityksestä ja "onnea" Alexandralle tädistä. Sikäli onnea että se kierto sieltä näyttää palautuvan mikä ei ole mitään muuta kuin hyvä juttu!

Mutta nyt siis ON:Huomasin eilen emättimessä, oikealla takaviistossa sellaisen pienen patin. Tuntuu sormiin vähän kuin hyttysen puremalta, ei ole kovin iso, ei arista eikä kipeä tai mitään. Miehelle siitä mainitsin ja hän sanoi sen olleen siellä pitkään (ehkäjo synnytyksen jälkeen). Gyne ei siitä mitään erikseen maininnut kun siellä pari kuukautta sitten kävin. Mutta itseä jäi kiinnostamaan (vaivaamaan) että mikä kyseinen patti voisi olla? En usko että itenkään vaarallinen on vaikkei sitä koskaan tiedäkään, mutta jos kerran siellä jo vuosia ollut.

Alamahaa nippailee ja eilen pisteli vasenta munasarjaa. Tissit on edelleen nänneistä kipeät. Tiedä sitten jos on vainoviksen jälkeistä kipuilua.

Plussatuulia kaikille!

Ele kp21/?

274/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalle..

Onnea plussanneille ja pahoittelut pinosta pudonneille ja erityisesti Evelle, jonka koettelemuksille saisi tulla jo perälauta vastaan *halaus*

Mut voisi ottaa listasta pois :( ei tästä nyt näytä tulevan mitään, ajattelin unohtaa koko homman ja jättää palstailut väliin. Jonkin aikaa vielä ollaan ilman ehkäisyä, mutta sitten varmaan tehdään päätös jatkosta eli että meidän lapsiluku on hyvä näin. Kyse ei ole siitä etteikö haluttaisi lisää lapsia tai etteikö meille mahtuisi, mutta varsinkin mulle tää yritys/odotus/tjottailu on henkisesti niin raskasta, että se tuntuu vievän ilon näiltä jo olemassa oleviltakin lapsilta, kun äidin ajatukset on ihan muissa kuin heissä. Ja se tuntuu pahemmalta kuin se, ettei meille enää tulisi lapsia. Siltä pohjalta eteenpäin. Olo on ihan ok, helpottunut, kun on jonkinlaisen ajatuksen saanut jatkosta. NYT alkava raskaus tuntuisi todelliselta yllätykseltä.

Mutta toivon, että te kaikki saisitte sen oman nyytin kainaloonne ja luovutan mielelläni kaikki jäljellä olevat vauvaonnenrippeeni palstalaisten käyttöön!! Kaikkea hyvää teille ja KIITOS kuluneesta vuodesta!!!!!

Vierailija
275/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....testata.

Yritän edelleen vakuuttaa itseni, että kaikki oireet on kuviteltuja tai että oon itse saanut ne aikaan tällä kuumeilullani. Eiliset järkyt repäisyt ei kyllä ollu itse kehittämiä. Eikä myöskään se veren maku suussa, kun oikeasti syljen mukana oli hitusen verta. Eikä tää tajuton nukkuminen ja palelukaan ole kuviteltua, eilen väsähdin totaalisesti jo klo 14 aikaan ja makoilin ja nukahtelin koko illan. Eikä siis vieläkään kuumetta.

Aikaisemmin jo ihmettelin noita vihlaisuja reidessä ja kipua reisitaipeessa. Sellasia ei ole ikinä ollut ja mietin mitenköhän oon sen voinu rasittaa, kun en juuri ole liikkunut viime aikoina. Sitten lueskelin jotain oire-ketjua ja aika monella tuo oli ollut raskausoire.

Ja sit on edelleen tää päänsärky, joka on ihan päivittäistä. Melkein koko ajan särkee pää, mutta ei mitenkään kovaa, enemmänkin jomottaa. Odotan aina, että kohta tulee migreeni ja sitten kipu onkin kadonnut. Ja sitten alkaa taas hetken päästä uudestaan.

Tulipa omanapainen aloitus(ja lopetuskin varmaan:)

Marjana- Ehkä kuitenkin plussaat.. Nyt kun olette(kai?)saanut vähän stressiä pois yrityksestä, niin eikö olisi hienoa jos pamahtaisi ne kirkuvan punaiset viivat. Joo tottakai olisi hienoa...unohdin kokonaan, mikä mun pointti oli tolla jutulla :)

Alexandra- Tavallaan kai hienoa, että täti tuli. Saat ainakin kierron kohdilleen ja nyt voit kai uskoa lopulllisesti, että tuo painajaiskaavinta seuraamuksineen on selätetty. Sääli etten saanut sua mukaan kesäkuisiin, mä olen siis edelleen päättänyt siirtyä sinne =D

Satin- Tervehenkistä piinaviikkoa!

Ele- Oon samaa mieltä sun kanssa, kyllä tää palstailu taitaa jotenkin vaikuttaa kuumeiluun. Pysyy vähän turhankin hyvin tietoisena omasta kierrostaan ja tjot-meininki on vähän mahdotonta. On kyllä ihanaa, että voi purkaa itseään samassa tilanteessa oleville.

Enisa- Miten kävi?? Toivottavasti tuli se toivottu tulos. Mä en ole vieläkään testannu, kun ei ole testejä.

mutterimammalle samat kyselyt. Testasitko tänään uudestaan? Voi kun olisi tullut plussia IHAN KAIKILLE =D

Mä täällä edelleen kärvistelen oireideni kanssa. Nyt jo uskon, että ne on todellisia, mutta epäilen, että mun oma mieli on saanut ne aikaiseksi:/

En uskalla testata, kun tiedän, että tipahdan niin korkealta, jos se nega tulee. Mieluummin kai odottelisin tätiä ja testaisin joskus kahden kuukauden päästä, jos sitä ei näy. Tää on varmaan eka kierto, kun en ole testaillut jo paljon ennen tätiä. Jotenkin en millään usko, että olisi mahdollista, toisaalta taas oo ihan varma. Kai mun täytyy yrittää saada se testi hankittua tänään, saan ainakin turhilta toiveilta siivet katkaistua.

Olipahan vuodatus. Tuun vielä kertomaan miten kävi, jos saan sen testin haettua.

Tintti-tyy kp 27/26-28 yk 14 Dpo 13

276/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niinhän siinä kävi että täti löysi mut taas, oli kyllä niin outo tää kierto, koska raskausoireet olivat niin todellisia, mutta hormonit teki vaan kepposiaan.

Ehkä joskus vielä on meidänkin vuoro!!

Nyt mietin muita asioita, ja otan rennosti.. palailen heinäkuisiin ovulaation lähellä taas kertoilemaan kuulumisia!

Toivottavasti vielä edes yksi plussa saadaan!!

t. Enisa kp1/27 yk6

Vierailija
277/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi kans lisätä tuohon listaan, eli nyt kp3/28-31 yk 1.

Palailen illalla tutustumaan teihin. Tseppejä ja plussia kaikille!

Vierailija
278/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun, kiitos marjanalle listan tekemisestä :).

Enisa: pahoittelut tädistä :(. Ihan varmasti vielä teille suodaan oma nyytti!

Tinttityy: peukkuja sulle, jotta plussa värähtäis testiin, toivoa on!!

mermaid: tsemppiä jatkoon, toivon, että ennen lopullista päätöstä vielä kokisitte sen onnen ja saisitte haluamanne käärön!! Itsekin yritän keskittyä ja siirtää ajatukset jo olemassa oleviin lapsiin. Vaikka meillä yrityskerta on vasta ensimmäinen, niin tiedän aikaisemmista kerroista, miten raastavaa on mennä kuukaudesta toiseen ja aina pettyä! Kunnes jossain vaiheessa on saatu kiitos odottamisesta :).

Eleanora: en osaa sanoa, mikä patti voisi olla, mutta oman mielenrauhan takia kannattaa varmaan käydä näyttämässä lääkärille tai gynelle. Tsemppiä piinailuun!

Marjana: toivotaan, että täti pysyy poissa ja vatsan jomotukset johtuu jostain ihan muusta!

Alexandra: Olishan niitä projekteja..kun vain sais aikaseksi. Pihan laittaminen on sellanen mistä olen aina tykännyt..nyt kerrostalossa se vaan ei ole enää sama asia :). Lasten harrastusten pohjalta kyllä projektia löytyisi, ja kohta ajatukset on niissä kiinni, mutta ei vielä. Tsemppiä sulle uuteen kiertoon! Mullakin keskenmeno takana ja jos, jossain vaiheessa raskaudun, niin pystyyköhän sitä nauttimaan ollenkaan ennen ultraa?!?

mami: tervetuloa! Meillä myös kolmonen haaveissa. :)

ON: Eilen tuntui vihlaisuja alavatsassa, enemmän vasemmalla puolella. Tänään aamusta vielä muutama vihlaisu. En tiedä mitä ne oli, mutta tietenkin heti elättelin toiveita, että kiinnittymiskipua olisi ollut. Oviksesta nyt tasan viikko. Todella väsynyt olen koko ajan, mutta se johtuu varmasti raskaasta työviikosta, en ole kunnolla saanut nukuttua. Lauantaina oli etovaa oloa, sunnuntaina tai eilen ei mitään, tänään taas. Taidan vaan kuvitella sen ;). Auikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi on alkanut aina rv 6-7 paikkeilla.

Tsemppiä piinaileville ja pahoittelut tädin kohdanneille!

kanelit kp 23/31-34

Vierailija
279/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Enisa :(

Pahoittelut myös mulle, joka lähti tuonne vesisateeseen testiostoksille. Ja tulos oli putipuhdas nega :(

Nyt se on todistettu, mä pystyn kehittämään itselleni todellisia fyysisiä raskausoireita :)

Oikeasti melkein naurattaa, siis melkein.

Taidan nyt jäädä nuoleskelemaan haavojani ja se totaalinen romahdus tulee varmaan viimeistään torstaina tädin kanssa.

Plussatkaa te muut, joohan!!

Tintti-tyy

Vierailija
280/354 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut heti alkuun kaikille tädin yllättämille, jättäköön sitten ensi kierrosta vierailunsa väliin!

Alexandralle kuitenkin varovaiset onnittelut vuodosta, ainakin kroppa toimii ja nyt on sitten helpompi tarkkailla tulevaa ovista ja piinaviikkojen oireita, kun tietää kp:tkin! Muistaakseni kirjoittelit aikanaan, ettet tunne/huomaa ovista. Sekin voi olla nyt toisin. Itse en tuntenut ovista lainkaan ennen ensimmäistä raskauttani, mutta sitten kun kierto taas lähti käyntiin synnytyksen jälkeen, niin auta armias, siinähän olikin ihan ihmeissään kaikista hormonien mylläköistä ja oireista: oksetti, vatsaan koski jne. Ensin olin jo ihan huolissani, että kyseessä on jokin vakavampikin juttu, mutta kun se toistui joka kierto samaan aikaan, niin tajusin sen liittyvän ovikseen.

Marjana: Onneksi saittekin loistouutisia lääkäriltä! Meillä mieheltä otettiin vain yksi spermanäyte aikanaan, mutta järkeväähän se olisi useampi ottaa. Toivottavasti clomit tuovat sen kauan kaivatun plussan, ainakin ovis todennäköisesti aikaistuu! Mutta vielä on toivoa kesäkuisiinkin :)

ON: Kp 13, valkkari on lisääntynyt eilisestä lähtien ja eilen alkoi jo tuntua munasarjoissa ekoja nippailuja, eli follikkeli siellä kasvaa. Ovistesti kuitenkin vielä nega. Yleensä lh-plussa tullutkin vasta kp 15 tai 16. Jotenkin jo pelottaa valmiiksi piinaviikot, jos ei ole taaskaan mitään plussaan viittaavaa oiretta... Tämä on nyt viimeinen kierto, mistä plussaamalla kuopuksen ja uuden vauvan ikäeroksi tulisi 3 v. ja saisi kelan rahat edellisen raskauden mukaan. Sen jälkeen menisi sitten minimiäitiyspäivärahoihin. Vaikka samapa tuo, vauva kuitenkin on se tärkein, mutta kyllä raha kuitenkin helpottaisi kummasti elämää! Mutta tässä on vielä aikaa tapahtua vaikka mitä ennen tämän kierron loppua!

Kirjoittelemisiin taas!