Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUISET 2012

Kommentit (354)

Vierailija
341/354 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Kiitos tsempeistä :) Meinaatko, ettei sinulla ole minkäänlaisia mahkuja olla raskaana? :) Meinaatko testata kuitenkin jossain vaieessa?

Vierailija
342/354 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen moni oli joutunut jo siirtymään heinäkuisiin :( Plussaonnea seuraavaan kiertoon!

Wilhelmiinan, Satinin ja Gabrielan tilannetta sitten jännäillään seuraavaksi! Toivoa on, kunnes täti kurvaa paikalle! Itseä kyllä harmittaa myös se, että oman kroppansa tuntee jo niin hyvin, että tulevista menkoista tietää usein jo paljon ennen niiden alkua ja sitten joutuu kuitenkin vielä "tuhlaamaan" ne turhauttavat päivät ennen uuden yrityksen alkua, huah...

Omaa napaa: Nyt kai menossa jo kp 20/28-31. Ovisplussan sain siis viime torstaina kp 15. Silloin tuli illalla pupuiltua ja sitten vielä la aamulla, eli ajoituksen pitäisi olla (taaskin) nappiin. Mutta meillä kun on ne huonot simpat riesana, niin ihmettä tässä tarvitaan! Loppuviikosta voi sitten alkaa tutkailemaan mahdollisia kiinnittymisoireita yms. Vielä ei siis itään raportoitavaa siitä asiasta.

Pienempi lapsi on ollut kipeänä, nyt onneksi alkaa vähän näkyä taas valoa tunnelin päässä ja viime yönä sain minäkin pitkästä aikaa nukkua niin hyvin, että näin jopa unia, eli uudesti syntynyt olo tänään!

Jos tärppiä ei tässäkään kierrossa tule, niin kai sitten aletaan potea matkakuumetta. Ollaan rakennettu talo muutama vuosi takaperin ja olen hoitovapaalla, joten ei ole ollut paljon ylimääräistä rahaa matkusteluihin tms., joten kun sitten palaan taas töihin, niin saadaan matkakassakin kokoon. Esikoinen on niin kovin kysellyt, että koska pääsee lentokoneeseen :)

Plussauutisia kehiin, siskot :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/354 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat illalla myöhään, joten lasken että nyt on kp1.

Mutta vielä on tilaa tässä junassa parille plussalle, peukut on pystyssä!!

Gabriela kp1/27-31

Vierailija
344/354 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni on joutunut siirtymään heinäkuisiin :(. Varmaan tulen itse ensi viikolla perässä.

Vielä saan piinailla tän viikon. Huomenna ajattelin testailla..vaikka onkin tosi aikaista..viime aikoina kun tuo kierto on ollut n.33. Ostin apteekista sellasen testin, jossa lukee, että voi testata jo neljä päivää ennen odotettua alkamis päivää. Varmaan tulen pettymään..mutta en jaksa enää odottaa..;).

Vieläkö muita piinailijoita on täällä??

Vierailija
345/354 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja siis tänään menossa kp 30/31-34.

-kanelit

Vierailija
346/354 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

oli pakko tulla takas tänne tuolta heinäkuisista, kun oon nyt 3 päivää saanut haamuja r-testeihin. Siis, jippii!!! tilanne on se, että tarkistin tuossa, kun muistan loppukuusta, että oli kovat kivut vatsassa, ensin munasarjan kohdalla sitten myös keskellä, luulin suolistoperäiseksi, kun niin juili pahasti. Taisi kuitenkin olla mun ovikseni ja se teki niin kipeää. Nyt kun täti on ollut kylässä niin on tullut vaan ruskeaa tuhrua, vähän helakamman punaista kun on pyyhkinyt paparilla, mutta esim. siteeseen vaan vähän ruskeaa tuhrua. Eli ei kunnon vierailu, sanoisin pikemminkin, että kurkistelee vaan ikkunasta sisään. Joten, kun on niin ihmeelliset kuukautiset ja tunsin tuon oviskivunkin silloin 29.9, niin oon tässä testaillut. Cb-plus testi antoi jo toissapäivänä haamun ja nyt Sofi herkkä testi on antanut tänään haamun kaksi kertaa. Siitä oviksesta on nyt 13 päivää. Oon ihan onnesta sekaisin, ja odottelen ja testailen, josko se haamu nyt vahvistuisi, eikä se täti tuppautuisi sisälle asti. Aah, luoja, kiitos!!!

Saima

Vierailija
347/354 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

niin kuin tuossa jo iloitsin haamujani, niin kuitenkin se täti tuppautui kylään viime yönä. Nyt siis kunnollista vuotoa, eikä aamun testissä ollut enää haamua. Voi sniif, olin jo laskenut ovispäivästä oletetun la:n ja olisi ollut juuri juhannuksena. Voi itku. Tänään käyn hakemassa sen clomi-reseptin ja lähden uusin voimin kohti seuraavaa ovista. Siiryn nyt takaisin heinäkuisiin. Parempaa onnea teille muille piinailijoille. Plussapuhureita ja onnea!

Saima kp 1/34

Vierailija
348/354 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saima :(, pahoittelut tipumisesta!! Tulen perässä.

Eilen illalla pyyhittäessä tuli rusehtavaa vuotoa, ja yön aikana vessassa käydessä tuli, mutta side on puhtaana pysynyt. Alavatsa kivut on paljon kovemmat kuin normaalisti kuukautisissa, mistäköhän johtuu?? Kipu lähtee välillä pois ja palaa jonkin ajan kuluttua taas uudelleen.

No testin kuitenkin tein ja negahan se oli :(. Tuli taas sama tunne kun niin monesti

aijemmin..taasko se on tätä joka kuukausi!!!

- pää painuksissa oleva kaneli..

Vierailija
349/354 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi saima :(.. Paljon voimahaleja ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Kanelit voipi hyvin testi vielä plussaksi muuttua, toivotaan :)!!

Kyllä on kesäkuisten pino hiljainen. Sama se on kyllä ollut menneinäkin kuukausina, kun täällä olen pyörinyt, niin omina jänninä päivinä täällä ei ole ollut enää ketään. No mulla tosiaan on jännät päivät, sunnuntaina oviksen mukaan täytyis tätin tulla. Tänään kuitenkin hätäsenä tein prismasta ostetun testin ja haamu ilmestyi näkyviin, hyvin hyvin hentoinen. Nyt jännitän että vahvistuuko vai ehtiikö täti ensin.

Kovan flunssan kourissa olen kotosalla enkä pääse ostamaan herkkää testiä, piru...

Martta

Vierailija
350/354 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen kyllä jo tuolla heinäkuisissa, mutta käyn täällä välillä katsomassa kuulumisia. Ihanaa martta!!! Onnea, ja toivon oikein super tarttuvia tarrasukkia pikkuiselle! Älä nyt vaan päästä sitä tätiä kylään, eihän sille mitään voi kun se on niin tuppautuvaa sorttia, mutta nyt pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä, että tajuais pysyä poissa! Onnea vielä kerran!

Saima

Vierailija
351/354 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosen hiljaista täällä meidän kesäkuisten ketjussa jo?!

Harmillisen moni on siirtynyt jo heinäkuisiin tädin saattelemana..Pahoittelut!

Myöskin täällä jokunen on plussannut ja hypännyt odottajien matkaan, tarrasukkia kaikille ja onnea odotukseen!

Nyt päivittelen pikaisesti omaa napaa, lueskelen sitten ajan kanssa ketjun taas kunnolla läpi. Mutta, itse tikuttelin ovista tuossa joskus kp 12-14, kp 12 sain vahvimmat viivat (siis, ei vielä varsinainen ovisplussa, mutta en ole koskaan saanut mammaksin testeillä ihan selvää plussaa) illalla ja ässäiltiin silloin aamulla, no seuraavana päivänä tikutin taas, mutta se viiva oli jo haalistunut ja kp 14 haalistui edelleen. Ajattelinkin pelin olevan pelattu tämän kierron suhteen, mutta eilen eli kp 21 testasin taas ovistikulla ja kuinka ollakkaan, sain vahvemman viivan kuin kp 12. Olenkohan nyt sitten ovuloinutkin vasta näinä päivinä? No, eilen ässäiltiin ja tänään vielä ennen kun lähden töihin niin ajattelin miestä vikitellä hommiin :P Varmuuden välttämiseksi! Mutta, otappa näistä nyt sitten selvää...Minua on alkanut pelottamaan, että jos meissä onkin jotain vikaa ja emme siksi saa lasta. Luin jo eilen parista sairaudesta (PCOS ja joku toinen, en muista nyt mikä) ja olenkin ihan varma, että minulla on ne molemmat..

Kai se olisi kohta pakko varata aikaa lääkärille jo..

Terkuin, Tiiuli

Vierailija
352/354 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tiiuli,

toivotaan, ettei mitään vikaa ole, mutta voihan se olla hyvä käydä tarkistamassa. Sitten ainakin tietää, ja voi asennoitua vauvantekoon rauhallisin mielin, varsinkin jos se on jo kestänyt tovin ja yrityskertoja takana jo aimo liuta. Minä hakeuduin gynelle, kun kuukautisia ei tullutkaan synnytyksen jälkeen, syynä olivat uudet lääkkeet. Nyt olen saanut apua ongelmaan ja aloitin toissapäivänä clomitkin, jotta ovuloisin. Joten, kannattaa ehkä varmuuden vuoksi käydä juttelemassa gynen kanssa.

Niin, ja voihan se ovistestin viiva olla myös raskauden aikaansaama. Olen kuullut, että raskaus näkyy myös ovistestissä, joten kannattaa varmistaa raskaustestillä. Onnea testaukseen!

Saima

Vierailija
353/354 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiulilla ei ainakaan yrityksestä ole ollut kiinni :)!! Noi ovistestit on kyllä ihan omituisia, näyttää mitä sattuu ja millon sattuu, ainakin kaikkien juttujen perusteella. No jospa se siitä ja plussa tulisi jonkin ajan päästä!

Nyt omaa napaa. Tein cb:n digitestin eilen ja ruutuun pärähti että RASKAANA!!! Mä olen ihan innoissani ja samalla kauhuissani, että jos taas on vaan kemiallinen tai jotain... Mutta niin kauan kun tätipirulainen pysyy poissa mä olen täysillä mukana :)!! Tänään tosiaan piti oviksen mukaan alkaa menkat. Se ei tosiaan seksin määrää meillä katsonut, kun 2 kertaa vaan harrastettiin tämän kuun aikana, toinen kerta oli vaan oviskipujen jälkeen... Alamahassa on nippailuja ollut, muuta oireita en ole vielä huomannut.

Martta

Vierailija
354/354 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ihanaa lukea uutisesi. Onnea vielä oikein paljon ja hyvää ja levollista raskausaikaa.

Saima