Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUISET 2012

30.08.2011 |

Kommentit (354)

Vierailija
241/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Missä Marjana?! Eilen teillä oli lääkärin puhelinaika, miten meni?? Toivottavasti kaikki on hyvin! Alan jo vähän huolestua kun sinusta ei kuulu mitään kun normaalisti olet niin aktiivinen täällä. Hyviä uutisia odotellen!

Enisa84: Kiitos toivon luomisesta! Kyllähän minäkin olen kuullut että keskenmenon jälkeen yleensä nopeammin raskautuu ja totta kai toivon sitä enemmän kun mitään muuta. Mutta, yritän silti pitää jalat maassa. En oikeastaan edes uskalla ajatella sitä että meillä kesti puoli vuotta saada se ensimmäinen plussa ja että toiseen voi mennä yhtä kauan.

Oireesi kuulostavat kyllä todella lupaavilta, toivotaan parasta!

Muttis: Todella ikävää tuollainen huimaaminen! Toivotaan nyt vielä että johtuukin raskaudesta, mutta ei vaan testissä vielä näy.

Saima12: Oudolta kyllä kuulostaa tuo sinunkin tilanne. Niinkun tuossa jo kirjoittelinkin eilen niin mielestäni ovistesti näyttä myös plussaa kun on raskaana. Ehkäpä kyse olisi kuitenkin siitä. Outoa kylläkin ettei raskaustestissä näkyisi, mutta ehkä ei ole hormoonit vielä niin korkealla. Tuo CB on aiheuttanut ainakin Marjanalle ja minulle sellaisen ihan todella todella kapean pystyviivan, vaikka onkin sitten ollut nega. Mutta ei mitään haaleata koko pystyviivan levyistä viivaa tmv jos ei ole raskaana.

Ele: Pitää vain ottaa se vanha tuttu asenne ”raskaana kunnes toisin todistetaan” :) Teillähän on oikein ahkerasti ässäilty, hienoa!

Vacsuli75: Onhan tuo ihan normaalia että kohdunsuu ei ole täysin kiinni ja alhaalla, vaikka olisikin raskaana. Näin ainakin minä muistelen lukeneeni, joten älä vielä heitä toivoa!

Sopaka: Kiitos aina yhtä ihanista sanoistasi! Olet mahtava! Tsemppiä piinailuun!

Eve: Oikeassa olet, sitä punkkua kannattaa varmasti juoda se lasi illassa ihan jo sen takia että onnistuu rentoutumaan. Se tekee vain hyvää. Kyllä se testaaminen vain on kivaa! :) Minä ihmettelen muuten ihan samaa, että miten tuota kohdunsuuta oikein tutkitaan?

Oikein paljon onnea tänään!! Töppönen on muuten aivan ihana nimi!!! Pidän peukkuja!

Tiitunen: Suuret pahoittelut ja halaukset sinulle! Suklaa auttaa kaikkeen ja tädin saapuessa se on joka naisen oikeus! Nautinnollista viikonloppua joka tapauksessa, yritä hemmotella itseäsi, olet sen ansainnut!

ON: Kylläpäs viikko meni nopeasti. Vaikka suurimman osan aikaa onnistun pysymään positiivisena, niin kyllä on myönnettävä että mielessä on käynyt että jos ensimmäisestä yrityskerrasta olisi tärpännyt, niin minulla voisi se käärö jo olla sylissä... Sama tilanne täällä ikävä kyllä useammallakin että yritystä on takana kauemmin kun mitä koko raskaus edes kestää. No, turha sitä on miettiä, katse kohti tulevaisuutta vain!

Eilen tein ovistestin ja sain taas sellaisen haaleatakin haaleamman viivan siihen. Te jotka tikutatte, kuinka paljon aikaisemmin se viiva alkaa vahvistua? Vähän masensi tuo eilinen, mutta eihän vuotojen loppumisestakaan vielä ole kun noin 2 viikkoa.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Alexandra

Vierailija
242/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kirjoittelen ennen töihin lähtöä, mukavaa mennä näin perjantaina iltavuoroon ;).

ihanat veitikat: kuulostaa ihanalta saada mies täysin mukaan touhuun. Meillä kesti aikansa ennen kuin mies suostui tähän kolmanteen, nyt se on mukana asenteella, tulee jos on tullakseen..tosin, yllätinpä sen kattelemasta vauvan tarvikkeita kaupassa ;).

Saima: väsymystä ilmassa täälläkin..veikkaan, että tämä syksy ja pimenevät illat vaikuttaa aika paljon. Toivottavasti pian väsyttää ihan muista syistä :).

Alexandra: Sulla on ihanasti mennyt aika pihaa laitellessa, kunpa itsekin keksisi jonkin projekstin..ei tarttis koko ajan kyttäillä kalenteria :). Pikaiset paranemiset flunssasta!

tintti-tyy: Toivottavasti sun oireet kertois tulevasta plussasta, pidän peukkuja!

Enempää en kerkeä kommentoimaan, kaikille plussa onnea ja tsemppiä tädin kohdanneille!!

Pikaisesti ON: Olen aika varma oviksen olleen tiistaina, kipu oli oikealla puolella ja limoista päätellen myös. Kipua/ jomotusta oli pari päivää ennen ja päivä oviksen jälkeen koko alavatsassa. Eilen ei tuntunut mitään ja tänään taas alavatsaa jomottaa. Vieläköhän johtuu oviksesta vai saanko kuvittelemalla nämä tuntemukset?

Ikinä en ole näin selkeästi ovista tuntenut.

-Kaneli kp 19/30-34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsistä kaikille!

Joku voi minut ehkä muistaakin. Kirjoittelin ennen kesää moniin pinoihin, mutta jäin palstailutauolle kesän ajaksi toivoen tietysti plussaa siltä ajalta, mutta turhaan, eli täällä taas ollaan! Lyhyt esittely: Minä ja mies molemmat vm -79, kaksi lasta v. 2003 ja 2009. Iso ikäero siksi, että miehellä huono sperma, mutta luomuna molemmat kuitenkin alkuun saatu. Nyt yritystä taas takana yli vuosi, olisikohan nyt yk 14 menossa (ehkä) ja kp 9/28-31. Laksettuaika menisi siis kesäkuun loppupäiviin.

Joitakin tuttuja nimiä bongasin listasta, mutta suurin osa oli uusia. Tervehdys vaan kaikille! Ja onnittelut niille onnellisille plussan saaneille!

Alexandra: Oletpa joutunut kokemaan todella kovia :( Raskasta, kun ensin saa sen kauan kaipaaman plussan, näkee vaavin ultralla ja sitten kaikki otetaankin pois, ja vielä rankimmalla tavalla... Todella hienosti olet kuitenkin noussut ylös ja saanut mielialasi positiiviseksi! Uutta yritystä kohti vaan! Usein kuulee sanottavan, että toinen raskaus alkaa helpommin kuin ensimmäinen! Ovistesteistä kyselit vielä: mulla viiva alkanut vahvistua vasta päivää ennen ovisplussaa, plussa päivänä siis yhtä vahva kuin kontrolli ja päivä sen jälkeen vielä melko vahva, sitten haalistunut. Eli kolmena päivänä yhteensä ollut vahva viiva.

Marjana: Harmillista, kun vika löytyi miehestä! Tietysti hyvä, että syy selvisi, mutta jotenkin se olisi helpompi kestää, jos vika olisi itsessä. Naisiin kaikki hoidot silti melkein aina keskittyvät, oli vika kummassa vaan. Meilläkin miehellä on huono sperma: siittiöiden määrä alhainen, itse sperman määra vähäinen, liikkuvuus huono, epämuodostuneita suurin osa, agglutinaatioita (=sperma hyytyy itsestään) jne. Eli lähes kaikki pielessä. Silloin, kun tulokset tulivat, niin kyllä sitä tuli itkettyä iltaisin suihkussa yksin, kun ei halunnut näyttää järkytystään miehen edessä, ettei tulisi toiselle vielä kurjempi olo. Ja muutenkin sai välillä miettiä, mitä suustaan päästi, ettei vaan kuulostaisi syyttävältä. Mutta kyllähän niitä ihmeitä tapahtuu huonollakin spermalla, meillä on kaksi todistetta siitä! Kyllä se ihme teillekin vielä tapahtuu! Ja nyt ainakin olette jo päässeet alkututkimukset läpi ja suunnittelette jatkoa lääkärin kanssa. Inssikin voi hyvin olla mahdollista kokeilla, siinähän pestää huonot siittiöt pois ja vain hyvät ruiskutetaan kohtuun. Ja se plussa voi kaikesta huolimatta tulla ilman hoitojakin! Tsemppiä ja halit sinne suunnalle!

ON: Tuossa alkuesittelyssä tulikin jo kp:t yms. ilmoitettua. Ensi viikolla sitten olisi oviksen bongailua. Ovistestejä on vielä 5 kpl kaapissa, ehkä tuhlaan ne nyt pois maanantaista lähtien.

Plussapuhureita joka suuntaan puhkuen,

Marie kp 9/28-31 yk 14?

244/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskuudestanne, en vielä tiedä että kokonaanko vai palaanko kuukauden parin päästä.

Punktio sujui helposti, mutta tulos oli tyrmäävä. Ei yhtään munasolua neljässä rakkulassa. En ymmärrä eikä ymmärtänyt lääkärikään. Otettiin vielä verikoe että jos pregnyl ei ole toiminut eikä siis irrottanut munasoluja. Tein kuitenkin äsken raskaustestin ja siihen tuli haalea viiva eli näyttäisi että pregnyl on toiminut kun kerran sitä hcg hormonia pisussa on, ainakin jonkin verran. Olo on tyhjä..jutellaan maanantaina uudelleen lääkärin kannssa että miten jatketaan vai jatketaanko ollenkaan. Muutenkin rahat vähissä ja nyt joudun maksamaan ikään kuin turhasta. Mieli on aika turta. Kiitos teille siskot tsempeistä ja toivon teille parempaa onnea. Mun osalta tämä kierto päättyy tähän, mutta toivon että saan vielä yrittää uudelleen paremmalla tuurilla. Kaikkea hyvää teille. En jaksa enää päivittää listaa, toivottavasti ymmärrätte. Menen nyt peiton alle itkemään.

Evis suruissaan

Vierailija
245/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Evis! Isot pahoittelut!

Marie79: tervetuloa.

Alexandra84: Kiitos infosta. Ei vissiin auta kuin odotella.

Joku krijoitti että Mammaksi.fi testit on huonoja. Mulla on just tuolta nitä herkkiä liskoja. Kerro ihmeessä lisää.

On: Nega testi aamulla. Ei edelleenkään menkkoja näy. Olo tosi hämmentynyt. NO odotellaan. Ja menen katsomaan olisko tullu roskishaamu päivän aikana...

-Vacsu

Vierailija
246/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret lohdutteluhalaukset sinulle Evis!! En edes pysty kuvittelemaan, miltä sinusta tuntuu. Itke niin paljon kuin itkua tulee!! Toivottavasti tulee vielä se hetki kuin sinullekin suodaan oma nyytti ilman tuollaisia vastoinkäymisiä. Voimia!!!

Vierailija
247/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just roskikselta ja *Tadaaa* ihan selvä roskishaamu. Jännäksi vetää. Toissa päivänä samalla testillä ei ollu roskishaamua.

-V *pyrötyy kohta ja hyperventiloi*

Vierailija
248/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Voi kurjuus =(. Ymmärrän täysin että olet surullinen, josko mieli olisi taas pirteämpi viikonlopun jälkeen! Voimia sinulle, älä nyt silti kokonaan täältä katoa!!

Marie 79: Tervetuloa takaisin =)

Kaneli: Toivotaan että ovistärppisi oli oikea =)

Alexandra: Ei nuo keskenmenojenkaan "vauvat" ikinä mielestä unhotu. Kyllä sitä itsekkin miettii että vanhin olisi jo teini-ikäinen jos olisi käärön syliinsä saanut... Mies ei niin laske ekaa keskenmenoa lapseksi, mutta minä lasken!

Ja omaa napaa: Tänään pamahti iltapäivällä Davidin herkkään ovistestiin plussa, mutta davidin raskaustesti näytti aamulla kyllä tyylipuhdasta negaa. Ässäiltyä tuli kyllä eilen ihan varmuuden vuoksi, mutta on tää aika sekamelskaa =). No tiistaina on se gyne, joska sit jokin asia siihen mennessä selviäisi. Toivon toki että ainuttakaan hormonipilleriä en tarvitsisi!

Plussarikasta viikonloppua!!!

Wilhelmiina kp 34/34 (dpo 10 tai 0?)

Vierailija
249/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän sun puolesta!!!

Vierailija
250/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän siihen cb:n digitaaliseen piirtyi. Eli taas se sama homma. Oliskohan joku markkinointikikka niiden osalta, kun tekevät tuollaisia testejä, joita sitten pitää kalliimilla varmistella. ;)

Voi eve, mikä suuri suru. Tuntuu niin pahalta puolestasi. Paljon voimia sinulle kestää tämä ja lämpöinen halaus.

Saima kp 22/? yk 1

251/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorosta tässä naputtelen, vielä pitäisi jaksaa, väsyttää kokoajan!!

Voi Eve olen niin pahoillani, voimahalauksen lähetän sulle, yritä jaksaa, kyllä se vielä iloksi muuttuu, vaikka tää ei ehkä nyt yhtään helpotakaan kun näin kirjoitan, mutta silti, asioilla on tapana järjestyä, näin uskon :)

Rinnat edelleen pinkeät ja kipeät, eilen olivat tosi kipeet kun nukuttelin pikkumiestä, en tiedä mitä merkkaa, välillä tuntuu että on tärpännyt, mutta nyt kun menkkakivut astuivat tänään kuvaan, alkaa taas toivo hiipumaan. Testauksen kanssa en pidä kiirettä, yritän piinistellä vaikka testejä kotona onkin houkutuksena.. masentaa vaan se yksi viiva, että kärvistelen mieluummin.

Käytiin tänään 1,5 v neuvolassa olihan sitä taas kasvettu ja painoakin oli kertynyt sopivasti, tajusin vaan että eihän mulla ole enää vauvaa, nyyh :(

Marjana: sun kuulumisia jo kaipailen, onhan kaikki hyvin? ilmoita itsestäsi jotain.

Tervetuloa: Marie79, meillä aika samanlainen tilanne, meillä kanssa miehellä huonot siittiöt ja eteenpäin liikkuvia vaan 1 % yhteensä liikkuvia siittiöitä 13 %. Ekalla ICSI:llä plussa mistä tyttö 2008 ja poika lähes luomusti clomejen avulla 2010. Meillä mies napsii nyt parhaillaan taas clomeja, ja toivotaan että taas kävisi yhtä ihanasti.. Eikö teillä ole koitettu tuota clomifenia miehelle? Meillä paransi määrää 30 milj peräti 71 milj. Lääkäri suositteli.

Saima: Pahoittelut negasta ja onnea uuteen kiertoon!

Vasculi: toivottavasti roskishaamu osoittautuu plussaksi, onnea testailuun!

kirjoittelen taas paremmalla aikaa ja pidän teidät kartalla tapahtumista, mikäli en jaksa odottaa testin kanssa.

t. Enisa kp 23/27 yk 5

252/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaiklle! Pahoittelen,etten pysty lukemaan teidän viestejä,enkä kommentoimaan. Appivanhemmat on kylässä ja koko ajan joku läsnä,etten pääse tänne foorumille. Nyt otin miehen puhelimen ja tulin kirjottamaan.

Lääkäri soitti eilen ja hänellä oli hyviä uutisia miehen spermanäytteestä. Pitoisuus oli 22milj/ml ja liikkuvuus 59%! Pitoisuus oli lähes 10 kertainen edelliseen näytteeseen verrattuna ja näyte siis normaali.

Nyt sit seuraavassa kierrossa aloitetaan minulle clomifen ja jos tärppiä ei tule kolmen kk aikana,ni tehdään inseminaatio. Helpottavaa,että jotain voidaan tehä heti eikä toivo ole turhaa!

Tein tänäään raskaustestin,mut se oli kyllä nega. Mieli silti hyvä näiden uutisten jälkeen.

Marjana kp 29/30-34

Seuraavan kerran keskityn teihin,kun pääsen oikealle tietokoneelle. Tsemppiä kaikille!

253/354 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Todella kurjaa, en keksi mitään järkevää sanottavaa. Toivottavasti saat pahimmat itkut itkettyä viikonlopun jälkeen ja jaksat ottaa maanantain vastaan paremmalla mielellä. Olet niin hienosti jaksanut meitä muita tsempata, että toivoisin että saatais sinua nyt tsempattua kanssa. Varmasti jokin keino vielä keksitään, millä teidän tilannetta voitaisiin auttaa. Vakaasti uskon ja toivon niin!

Muille palailen myöhemmin. Ottaneet nämä menkat taas niin aivoon, että olen ollut superepäsosiaalinen ;) Ihan tyhmää, tiedän, kun alussahan tässä ollaan mut minkäs teet omalle hölmöydellesi ;) Hieman ärsyttää tuo mieskin, kun se on niin varma että pian napsahtaa. Helppohan sen on sanoa, kun ei ole vika hänessä. Noh, jahka tästä tädistä pääse pian kokonaan taas eroon niin jaksaa tuota ovista alkaa hyödyntää. Hyvät yöt ja plussaonnea kaikille :)

Vierailija
254/354 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä nega pärhti tikkuun. Mä en vaan tajua. Menkat olis pitänyt alkaa torstaina. Mä en tajua. Tissit tosin kiepytyivät eilen illalla ja en ole muistanut mainita että toisesta rinansta tulee kirkasta nestetta jos puristaa.

-Vacsu ????

Vierailija
255/354 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään raskaustesti näytti negaa, mutta davidin ovistestiin raäjähti VAHVA testiviiva suoraan kastamisen jälkeen silmille. En nyt tiedä onko ovis vai r-testiin plussa tulossa =). Kyllä nyt pidetään hullua jännityksessä!!

Wilhelmiina 35/34 (dpo 11??)

Vierailija
256/354 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Eve- Eikö sullakin ole ollut huonoa tuuria jo tarpeeksi. Pahoittelut ja voimahaleja!!

Wilhelmiina- Ei kai sulla voi ovis nyt olla. Dippasitko testit samaan kippoon? Oon joskus kuullut juttuja, että siitä r-testistä vois liueta jotain mihin ovistesti sitten reagoi?? En tiedä pitääkö paikkaansa. Uusi r-testi vaan kehiin..

Vasculi- Outoa, kuulostaa ihan mun viime kierrolta. jospa sä vaan plussaat myöhemmin. Peukkuja!!

Marjana- Siis hyviä uutisia, hienoa!!! Nyt saatte varmaan uutta uskoa tähän yritykseen.

Enisa- Sulla kuulostaa hyvältä! Mä en malttais olla testaamatta. Mä testaisin itekkin, jos olis vaan testejä..

Saima- Arghh sun testejä. Sulla on kp:t vielä niin pienet, että hyvinki voi vielä se kunnon plussa tulla.

sopaka- kuulostaa niiin hyvältä. eiköhän se plussa sieltä tule

Alexandra- Tietty teillä tärppää nyt heti :) Mäkin oon päättänyt, että nyt tärppää. Päästään sitten yhdessä odottajiin :)

Ja sitten minua.

Oon yrittänyt hillitä itseäni, että kuvittelen vaan kaikki oireet. Mutta onhan niitä merkkejä oikeastikkin. Jos näillä oireilla ei tuu plussaa, niin en enää koskaan luota yhteenkään oireeseen...

Eli tässä näitä.

-Nuha ja aivastelu

-hetkittäiset päänsäryt lähes joka päivä

-mahan nippailut ja jomotukset

-reisissä vihloo välillä tosi oudosti(ei ikinä oo -tollasta ollu)

-kohdunsuu edelleen pehmeä ja toooosi takana(aina oviksen jälkeen kivikova ja "lähellä")

-oviksen jälkeinen tissikipu puuttuu(en nyt tiedä onko se hyvä)

-väsymys ja PALELU

-nälkä, nälkä ja nälkä

-rintakehään on ilmestynyt pieniä näppylöitä

Eli oireita riittää.. Viimeistään maanantaina on pakko testaa.

Osan oireista voi selittää myös tää syksy, mutta tuo kohdunnapukka ei oo ikinä ollut tollanen.

Kyllä tipahdan korkealta, jos nega pamahtaa.

Tintti-tyy kp24/26-28 Dpo 10 yk 14

Vierailija
257/354 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täti näyttäis sillä ajalevan. *huoh*

vacsu kp1/28- yk 11

Vierailija
258/354 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tuossa jo pitkät pätkät ja sitten sohelsin silleen, että suljin tämän välisivun :S No mutta lyhyemmin uusiks: Täällä podetaan ihan kamalaa räkäflunssaa. Nokka vuotaa lähes tauotta, yskittää (jonka seurauksena kurkku arka) ja pää on täynnä limaa ja painetta ja tunne on, että kohta se räjähtää. Yhdessä nämä alaselän ja mahan menkkajuilimisena sai jo minut heittämään kirveen kaivoon, mutta nyt tintti-tyyn oireet saivat minutkin taas paremmalle tuulelle. Minulla ei ole noussut kunnon kuumetta, korkeimmillaan 37,1, kun normaali lämpötilani on noin 36,4. Eilen muuten jouduin oksentamaan, kun olin tekemisissä biojäteroskiksen kanssa, hmm..

Joten tintti-tyy: Minkälaista tuo sinun nuhasi on ollut? Lievää vai tuollaista ihan flunssaa kuin minullakin? Toivottavasti plussaamme yhdessä! :)

Marjana: Ihana kuulla sinusta ja varsinkin noin mukavien uutisten kera! Nyt on jo teidän vuoronne! Ilmeisesti siis pidempi väli purkauksissa on teille hyvä. Tiedä vaikka jo olisit raskaana, mutta ei vielä testissä näkynyt! ;)

Wilhelmina: Ehkä teit testin liian aikaisin. Uusihan r-testi muutaman päivän päästä :) Plussapuhureita puhaltelen!

Anteeksi, etten tässä ny kirjoittele henk.koht. muille. Pakko lähteä nukkumaan tämä räkäpääkipu pois ja toivoa, ettei täti tulisi kylään yön aikana juilimisesta huolimatta.

Tasapuolisesti suuret pahoittelut tädin yllättäneille ja plussapuhureita piinailijoille!!

sopaka 28/30-35, yk 4

259/354 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1 ja eikun heinäkuun vauvaa toivomaan

wattu

Vierailija
260/354 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopaka- Mun "flunssa" vaikuttaa lähinnä sellaiselta allergiselta, vaikken millekkään ole allerginen. Eli aivastelen ja nenästä tulee kirkasta limaa. Kuumetta ei oo tullut missään vaiheessa, lämmöt on pysyny n. 36,6-36,8 välillä koko ajan. Yleensä alle 36.

Tänään on tosin taas sellainen olo, etten missään nimessä ole raskaana. Näin viime yönä untakin, että mega-menkat alkoi.

Luultavasti tää mun nuhailukin johtuu vaan syksystä. Ja kaikki väsymykset, päänsäryt ja palelu on vaan pikku flunssan oireita.

Ainoo oire, mikä ei varmasti ole kuviteltua on tuo kohdunnapukka, en edes ylety siihen kunnolla. Ja sekin vähä mitä yletyn tuntuu pehmeältä. Saapa nähdä merkkaako tuo mitään. Pari päivää piinaa vielä edessä.

Pahoittelut tippuneille.

Tintti-tyy kp 25/26-28 Dpo 11