KESÄKUISET 2012
Kommentit (354)
Ihania uutisia enisa!! Paljon onnea!!! :)
-kanelit
lähetän sulle paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia. Mahtavia uutisia. ja tsemppiä kaikille muillekin. Multa vapautui paikka plussajunaan eli nyt kaikki rynnäköllä Enisan perässä kyytiin.
Evis
Mutterimamma: Pahoittelut negasta :/ Eikö se täti osaa olla tulematta vierailulle! Onnea työtarjouksesta :) Vaikuttaako minkälaiselta? Otako sen vastaan :)
Eve: Paljon haleja sinne :)
ON: Minä tyhmyyksien tyhmyys menin ja testasin. kp on siis vasta 31 ja vasta maanantaina olisi "oikea" aika testata. Jos oikein kääntelen ja vääntelen ni voin juuri ja juuri kuvitella jonkun esiäitien esiäidin haamun haamun eli en mitään. Perjantai sentään, mutta kun en itselleni mitään voi. No tiedän sen iteki, et vielä ei ehkä ees näkyis mitää. Alaselkää juilii ja aamulla ku makasin viel sängyssä ni tissejä jotenki vihlo, mutta vaan vähä aikaa. No, nokka kohti viikonloppua. Onneks ne menee nopsaa ni maanantai tulee nopeesti ;)
Mukavaa torstaita kaikille :)
Satin kp31/35-37 yk>10 + km + km + yk2
Onnea Enisa!!!!
Tuskin kukaan voi mieltänsä pahoittaa sun hienosta plussasta.
Tarrasukkia ja vauvaliimaa lastillinen teille!!!
Pakko myöntää, että eilen iski taas kateus, kun luin facebookista, että yksi tuttavapariskunta saa vauvan. Ne meni kesällä naimisiin ja tän vauvan laskettu aika on melkein tasan 40 viikkoa häistä. Toisilla kaikki vaan menee ihan putkeen, toisilla ei :(
Toivottavasti tänne saadaan kuitenkin lisää plussia!!
Tintti-tyy
Kiitos kaikille onnitteluista!
Tein tänä aamuna vielä varmistustestin ja kyllä se toinen viiva tulee siihen ihan heti, että kyllä kai se pitää pikkuhiljaa alkaa uskomaan, että siellä joku rakentelee pesää!
Pelottaa vaan ihan kauheesti kun tuota ruskeaa tuhru vuotoa ja aavistuksen siinä on myös vaaleanpunaista tulee aina välillä :( saattaahan se kuulua asiaan!! viime raskaudessa tuli kanssa kestiköhän jotain 4-5 pv sitten loppui kun seinään!
Satin: Ihanaa, tuo haamuviiva kuulostaa lupaavalta, toivottavasti plussaat oikein vahvat viivat maanantaina!
Katmam: tulen kertomaan kuulumisia oikein mielelläni tänne!
Nyt vaan hyppäätte samaan junaan mun kanssa, niin päästään jatkamaan jutustelua odotuspuolelle!!
Oireitani: menkkamainen tunne alavatsalla
ruskea pieni tuhru pyyhittäessä :(
palelu aivan älytön sellainen
rinnat painavamman tuntuiset
NIIN ja VÄSYMYS, haluaisin vaan nukkua!
Tuossa oli osa, vielä ei pahoinvointi vaivaa, mutta terve on tulemasta jos on tullakseen, kestän mitä vaan!
Pitihän tälläinenkin luoda:
Onnea ja tarrasukkia Enisalle!!!!! Otathan meidät loputkin kyytiin kesäjunaan?!?
Pahoittelut kaikille heinäkuisiin tipahtaneille, olkoon se sitten SE KIERTO teille!
Tintti-tyy: Kyllä nuo kateuden ja katkeruuden tunteet täälläkin aina jylläävät, kun kuulee ko. uutisia tutuilta. Kyllä se aito ilokin sieltä nostaa päätänsä, mutta ensi reaktio on usein, että miksi muilla asiat käyvät niin helpolla ja meillä ei. Eilen kaverini synnytti pienen tytön, joten tutut fiilikset, vaikka nyt jo olenkin aidosti onnellinen heidän puolestaan!
Alexandra: Nyt sitten vaan popsimaan jotain limakalvoa vahvistavaa! Olikohan se greippimehu ja B-vitamiinit oikea "resepti"? :)
Satin: Kyllähän sulla on kierto jo loppusuoralla, joten ymmärrän hyvin, että testit polttelee! Itsekin sorrun usein testaamaan liian aikaisin ja sitten käännän ja väännän testiä eri valoissa yms. Noloa... Plussapeukutukset!
Wilhelmiina: Onneksi selvisi, että ovis on noin myöhäisessä vaiheessa, niin pääsee hyödyntämään sen! Sanoiko lääkäri, miksi clomeja ei enää niin paljon määrätä?
Sopaska: Jännät päivät sinulla! Jospa se plussa pärähtää tikkuun viikonloppuna!!! Menkkoja edeltävien oireiden puuttuminen kuulostaa lupaavalta!
ON: Ovisplussa tuli tänään kp 15! Eilen testi oli nega, mutta nyt viivat olivat tasavahvat, eli siitä voi ennustaa meidän illan aktiviteetit ;) Joka toinen päivä ollaan ässäilty ja tänään olisikin sitten ollut muutenkin sen vuoro! Kunhan vaan pienempi lapsi ei kehitä mitään oksutautia illan ja yön iloksi... Joku pöpö joka tapauksessa iskemässä :(
Syystunnelmissa,
Marie
Aivan valtavan suuret onnittelut! Tavataan odotuspuolella! =)
Muillekin tsemppailuja, täällä olen päivittäin käyny teidän kirjoituksia lueskelemassa!
Äiti1983 rv 5+4
Hei,
hurrrrjan paljon onnea Enisa!!! Ihania uutisia, ja niin hieno, vahva plussa!!! Paljon vauvaliimaa ja super tarttuvat tarrasukat teille!
Anteeksi, nyt kirjoitan vain itsestäni, on mieli niin maassa. Turha tässä on enää testailla, josko ovis olis ollu kauheen myöhään. Kävin meinaa siinä ovis-verikokeessa ja tulos oli tyrmäävä. Arvot oli 1,1, kun ovuloineilla on jossain 12,1. Eli ei noilla hormonimäärillä ole tapahtunut ovulaatiota, joten se siitä kesäkuun vauvasta sitten...Taas kerran kävi näin...
Nyt kuitenkin valoa tunnelin päässä, eli ensiviikolla saan clomi reseptin. Ensin ensi viikolla aloitetaan kuukautiset teroluteilla ja sitten alan syömään clomeja. Toivotaan vaan, että noi terolutit aloittaa vuodon, meinaa söin viime keväänä kolmen kuukauden ajan (kolme kuuria) terolutteja, että menkat alkaisi, muttei ne vaan alkanu. Ekat menkat sain nyt viimekuussa 27 kuukauden odotuksen jälkeen. Joten, toivon että saadaan vuoto käyntiin, jotta voin sitten popsia niitä clomeja ja vihdoin saada sen odotetun oviksen. Näillä siis mennään meillä. Odottelen tätiä sitten alkaen puolentoista viikon päästä. Jos olis normaalikierto, niinkuin ennen oli 28 päivää, niin tädin olisi pitänyt saapua tänään. Ei kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksia, jotka enteilisivät sitä. Joten odotellaan...sniif.
Saima kp 28/? yk 1 (13)
Tätihän se siellä oli yön aikana päättänyt tulla vierailulle. Harmittaa ihan mielettömästi, ku tässä kierrossa tunsin kunnon oviksen (ei yleistä) ja mein ajoitukset osu just eikä melkein ja oli se pieni turhuvuotokin mahdollisen kiinnittymisen aikaan ja ja... Nyt on kyllä siipi maassa! Mies työkiertueella, joten jos ensi kierron ovis ei osu viikonlopun kohdalle, on aika turha edes toivoa omaa vauvaa. Voihan itku ja hammasten kiristys. Onneks menkat ei tuonu tullessaan normaalia turvotusta, jotakin positiivista edes.. Paljon tsemppiä lopuille kuumeilijoille! Minä lähden taustailemaan heinäkuuhun.
Minkä takia mun viestit ei tule kokonaisina tänne? Aina puttuu osa tekstistä!!! :(
Se tunne kun ne kaksi viivaa ilmestyy, on ihan uskomaton! Nyt vain kädet ristiin ja peukut pystyyn, että me muutkin pian plussaisimme!
Mulla on koko ajan vahva tunne, että olisi tärpännyt..pudotus on korkea ja tulee kovaa jos täti päättääkin tulla vierailulle.
En ole ikinä aijemmin tuntenut ovulaatiota, nyt olen varma siitä ja testikin sen näytti. N. viikko siitä tuntui kiinnittymiskipuja(??), ja muutamana päivänä on ollut etovaa oloa ja olenkin yökkinyt vessassa. Toissapäivänä alkoi kauhea närästys..närästänyt on viimeksi kun odotin vanhempia lapsiani.
Anteeksi omanapaisuuteni!!
Tsemppiä piinailuun kaikille ja pahoittelut pudonneille!
T. kanelit..joka ei malta odottaa, ettää pääsee testailemaan..vielä viikko ainakin odotusta :/
...tuleeko menkat vai nou! Jännittäviä aikoja! :)
Menossa siis ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Vauva saa tulla, jos on tullakseen, mutta varsinaisen yrittämisen aloitamme vuoden vaihteen jälkeen. Käytämme nyt keskeytettyä yhdyntää. Näin on sovittu!
Jätin renkaan pois jo nyt, jotta kierto ehtii rauhassa tasaantua ja saan tunnustella, miten kroppa toimii "luomuna".
Nyt on menossa kp 35 ja välillä kuvittelen tuntevani jotain raskausoireitakin! :D Vielä en kuitenkaan viitsi innostua. Maanantaina voisin vapaapäivän kunniaksi testailla, ellei menkat ala ennen sitä... ;)
Kauniita unia, siskot!
Kanelit; Jänniä aikoja elellään sitten! Mikä kp sulla on menossa?
Tiitu; Tule heti kertomaan tärppäskö jo. :)
Kauniita unia kaikille!
Mut vois lisätä listaan, eli nyt tai huomenna (perjantaina) kp 6/28-31 ja yk 1. Kiitos jo etukäteen! :)
Enisa, aivan valtavasti onnea!! :)
Muille tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia!
Minä napsin toista päivää nyt Clomifen-tabuja ja odotan haittavaikutuksia. Eniten kyllä niitä toivottuja vaikutuksia eli plussaa tämän kuun lopussa.
Marjana
heinäkuisista
Sanon nyt niin kauniisti kun pystyn, VITUTTAA!
Täti ei eilen tullutkaan, vaikka odottelin.
Tänä aamuna sitten ajattelin vielä kerran testata, tyhmä kun oon. Siihen testiin tuli samantien haamu(jippii), mutta kun pyyhin tuli paperiin verta.... Ja ei ole mitään pienen pientä tuhrua, vaan vaikuttaa ihan tädiltä itseltään.
Kyllä mua nyt kiusataan, annetaan hetken toivo, ja samantien nykästään pois.
Eli tälläinen tunteiden sekamelska käyty täällä tänään läpi.
Olin kai kuitenkin oikeassa mun kaikkien oireiden kanssa, eipä vaan jaksanut pysyä matkassa.
Sori tämä negatiivisuus.
Muille plussia!!!
Tintti-tyy kp 1, yk 15
lista 5.10.
Cami kp 40/30
Wilhelmiina kp 39/34 (??)
Katmam kp 37/29-46 yk5
Mermaid kp 34/26-32
Tiitu27 34/?
sopaka 32/30-35
Riinusta 31/28 yk1
Satin kp30/35-37 yk >10
Riitu kp 29/33 yk2
Tintti-tyy kp 28/26-28 yk 14
Saima kp 27/?, yk 1
Minny kp 27/28-56 yk liikaa
kanelit kp 23/31-34 yk 1
Ele kp 22
CatNip kp 22/23, yk 3
Gabriela 21/27-31
Eemas kp 20/24-28, yk 5
Nippu kp 19/30, yk 1
martta 17/28
Marie kp 14/28-31 yk 14?
Pullavainen kp 13/26 yk 2
Tiiuli kp 13?
Ihanat veikat kp 9/23 yk 3
Catti kp 8/25-30 yk 9
Tiitunen Kp 7/25-27 ja yk 2
PLUSSANNEET+++++++onnea onnea ja tarrasukkia!
Äiti1983 24.9
Höpöttäjä 25.9
Enisa84 5.10.