Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESÄKUISET 2012

Kommentit (354)

201/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täti punaisen tulemisella :/ Aamu oli kaikenkaikkiaan enempi ja vähempi epäonnistunut, vanhimmaisella molemmat simmut umpeen muurautuneet ja nuorimmainen kakki matolle ;)

Kohta lähdetäänkin tällä haisuli porukalla lekuriin ja matkan varrelta ostetaan varmastikin kaikille jotain herkkua lohdukkeeksi ;D Paino kyllä meikäläisellä hienosti heittelee, kun menkan tienoot ahmin kaikkea itsesäälitykseen ja sitten kun täti on selätetty niin alkaa taas jumppailu ja terveet elämäntavat ;))

Vasculi75: Peukut pystyssä ja jännityksessä mukana :)

Catti76: Tee ihmeessä uusi testi. Vanhasta haamusta on paha mennä sanomaan. Ei ole omalle kohdalle tullut mitään tuollaista. Oman mielenrauhasi vuoksi tosissaan suosittelen uutta testiä :) Jos siitä sais vähän paremman selon. Oispa hienoa jos sieltä tulisi kaunis plussa :)

Pullavainen: Kannattaa tosissaan sinunkin varmuudeksi testailla :) Joillakin on lievää menkkavuotoa koko raskauden ajankin, että ei tuo ole vielä selkeä merkki negatuloksesta ;)

Enisa84: Oishan tuo nyt hienoa, että olisi Sitä Itseään :) toivotaan ja hyviä piinahetkiä :D

Alexandra: harvoinpa sitä onnittelee negatiivisesta testistä ;D Mutta hienoa, että pääset pian taas yrittämäänraskautumista!

Wilhelmiina: Voih, otan todella osaa. Toivottavasti saisit sellaiset pillerit, jotka auttavat ilman pahempia sivuoireita. Uskon, että masentaa, mutta joskus saakin masentaa. Varsinkin tuollaisena hetkenä. Toivottavasti pehmoisemmat poutapilvet veisivät kuitenkin ne harmaat pilvet pian pois tieltään ja jaksaisit taas aloittaa taiston uusin voimin. Tsemppiä :)

ON: En tiedä oisko tuo femisoija auttanut asiaan ja pidentänyt menkkakiertoa, taidan siis jatkaa sen nauttimista vaikka ihan kamalaa ällötystä onkin. En kyllä joka päivä sitä tunge lusikalla suuhuni, ajattelin n. joka toinen päivä sitä "nauttia". Sinkkiä ajattelin kanssa alkaa syömään janhka muistan sen sieltä apteekista ostaa.

Hauskaa tämän viikonlopun plussahaaveilu sinänsä, koska mieheni joka on ollut ihan tjot meiningillä mukana tässä touhussa olikin selkeästi hieman pettynyt negatuloksesta :) Oli ihanan ymmärtäväinen ja lohdutteli, että ollaan vielä niin alussa tässä yrittämisessä että kyllä se vielä plussakin tulee ;D Alkoi mieskin jo haaveilla isyyslomista ja mietiskellä tarviiko tuplia vai ei. Ihan kiva saada sekin tähän touhuun täysillä mukaan :)

202/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii, teitkö haamujen isoäidin siis apteekin omalla testillä? Jos sillä sait yhtään viivaa näkyviin niin voin kertoa ilouutiset, olet niin raskaana. Apteekin testi ei anna mitään viivan paikkaakaan ellei pisussa ole hcg-hormonia. On meinaan aikamoinen kokemus noista testeistä. Eli testaapa uudelleen niin eiköhän se viiva siitä vahvene. CB:n testit on kans hyviä. Ai niin ja toi apteekin oma ei ole edes herkkä eli siksi varmaan haalea viiva. CB:llä saisit varmaan selkeän plussan. Ei kun testaamaan vaan uudelleen jee mahtavaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kylläpä nyt yllytitte hullua ;D

Cattia täytyy nyt jännitellä,mulla ei ole mitään kokemusta testeistä (kuin sen kerran), joten täytyy kompata evelinaa ja kehottaa testaamaan uudelleen! ;D

Meaminnis; tämän kuumeilun tuotoksena kaikki tuntuu nyt olevan kohdillaan ja testi vielä pakko tehdä! Mietin, että ellen olisi koskaan tätä palstaa nähnytkään niin olisin varmaan onnellisen tietämätön kaikista mahdollisuuksista ;D Mutta silti tämä on niin kivaa ;)

Ihana tuo sinun kertomasi!

Perusteena vielä näin "menkkojen" jälkeiselle testaamisella totean edelleen koholla olevat lämmöt, vatsan nappailut, jotka oli ennen menkkoja ja niiden ajan poissa sekä kummallisen tunteen, että mitä jos kuitenkin.. Niin, ja rintsikoista yli tursuavat tissit! ;D (se nyt tosin voi johtua lihomisestakin!)

Ja kummallisen tunteen navan seudulla. Mutta;jos ei tule plussaa(mikä 99% varmaa) niin varaan myös ajan gynelle, koska nuo vatsatuntemukset on totisinta totta. Silloin on pelko, että jotain on vialla..

Noniin. Katsellaan testauksen jälkeen. Pidättelen vielä tovin;)

Vierailija
204/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Pullavainen viime kierrossa todella kummallinen täti kylässä. Tuli ilman ennakkovaroituksia (mulla yleensä kovat nippailut ennen alkamista) ja lähes viikkoa etukäteen. Kesto oli vain 3 päivää, joista yhden vuoti kunnolla ja muut tuhrutteli. Kuitenkin normaalisti menkkani kestävät sen 5 päivää ja vuotaa kunnolla. Näistä kaikista huolimatta en ollut raskaana. Mietin, että mahdollisesti saattoi olla varhainen keskenmeno tms. Kuitenkin mahanippailut jatkuivat vielä viikon tädin katoamisen jälkeen. Tai sitten tämä kuumeilukin tekee omia muutoksiaan kiertoihin ja kehoon..

Enisa: Kuulostaa kyllä nyt todella hyviltä noi sinun oireesi!! Uskon ja toivon, että plussaat. Muutenkin ihanaa nyt kun monet palstalla roikkuneet ovat saaneet plussattua. Tulee itsellekin sellainen olo, että ei se mahdotonta ole :D Ja kyllä sitä itekin pääsee joskus plussaamaan. Milloin uskallat testailla herkillä testeillä? :))

Alexandra: Hienoa, että keho on nyt palautunut täysin kokemastasi ja pääsette oikeasti yrittämään uudelleen. Oletko menossa tarkistuttamaan limakalvosi kuntoa? Paljon tsemppiä yritykseen!! :)

Kanelit: En ole koskaan tikuttanut ovista, ja muutenkin olen kuullu monenlaista juttua noista testiliuskoista. Ilmeisesti selkein olisi digitesti? Tikutitko ovistasi ollenkaan maanantaina? Että olisiko se mahdollista, että tosiaan kehon hormonimäärä oli nousemassa, mutta varsinainen piikki olisi ollut vasta tänään tai mahd. huomenna, riippuen siitä, miten viiva kehittyy. Mutta eikös siittiöt voi elää suotuisissa olosuhteissa (oviksen aikoihin) 3-5 vrk (vissiinkin keskimäärin tuon 3 vrk), joten onhan mahdollista, että siellä olisi kuitenkin tilaus ollut vastassa, vaikka ovis tänään olisikin. Toivotaan ainakin näin! :)

Catti: Nyt kuulostaa todella hyvältä. En ole kuullut, että kukaan olisi saanut haamua apteekin omaan testiin. Teehän testi uudelleen huomenna ja nappaa kunnon plussa! *lähettelee plussaenergiaa*

ON: Tuolla Enisalle kirjoittelinkin, että on hienoa kun nämä palstailijat täällä plussailee. Tulee sellainen olo, että pakko se on joskus meidänkin vuoro tulla. Jos ei tästä kierrosta, niin sitten joskus muulloin. Minulla on kyllä kaikenlaisia tuntemuksia ja nippailua mahassa. Etovaa oloakin on, mutta edelleen vaikea näillä kiertopäivillä uskoa, että olisivat mitään muuta kuin psykologisia tuntemuksia :D Odottavan aika on pitkä. Vaikka itselle on tullut muiden plussausten myötä luottavainen mieli, on samalla alkanu miettiä, että jos tätä vauvaa ei pian kuulu, haluaisin käydä jossakin ultrassa, jossa kohtuni ja munasarjani tutkittaisiin. Täälläkin kuitenkin nuoret ihmiset ovat joutuneet huomaamaan, ettei se lapsen saaminen niin helppoa ole. Pääseeköhän tuollaiseen tutkimukseen ihan vaan halaumisen vuoksi ilman mitään lääketieteellistä oiretta?

Sopaka 24/30-35

Vierailija
205/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

onko se tämä syksy vai mikä rupes tänään väsyttää niin hirveesti? Nukuin kyllä ihan hyvin viime yönä, mutta tänää on väsyttänyt ihan vietävästi. Mahaa nippailee kanssa, mutta voipi olla ihan normaalia, kun vihdoin tuo limakalvo kasvaa normaalisti. Ei ollut mitään tuntemuksia niin pitkään aikaan, kun ei kohdussa tapahtunut mitään yli vuoteen. Huomenna taidan mennä siihen ovis-verikokeeseen, saa sitten ne tulokset, toivottavasti jo tällä viikolla. Kuitenkin, vaikka ovista ei olisi tapahtunut, täällä piinailen ja lasken päiviä, milloin vois testata. Ajattelin, että huomenna aloitan ennen verikoetta ja jatkan siihen kunnes saan labrasta tulokset. Jos en ole ovuloinut voin lopettaa testaukset, mutta, jos olen ovuloinut testaan siihen saakka, kun täti tulee kylään. Huoh, kylläpä aika matelee, ja väsyttää...

Saima kp 19/? yk 1

Vierailija
206/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopaka. En uskonut kyllä, että raskaana olisin. Ja kun tosiaan pari kiertoa sitten oli vähän samanlaiset ja silloin ei vielä ollut yritystä päällä. Joskus vain näin, ilmeisesti.

Mutta tänään saapuivat ovistestit postista :)

Uusi kierto, uudet kujeet!

Ja niin,tein siis testin ja oletetusti se oli nega. Mutta tulipa testattua!

Saima; mua ainakin nukuttaa aamuisin niin vietävän hyvin näin syksyaikaan! Mutta olet oikeassa; aika matelee.....

Palaillaan toverit!

Vierailija
207/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra, ihanaa, että olet viimein saanut itsesi kuntoon kokemustesi jäljiltä ja pääsette vihdoin aloittamaan yrityksen taas :) Kiitos myös tsempityksistä, tässähän tää menee!

Kanelit, toivotaan että siellä on supersimppoja, jos ovis tosiaan olikin myöhemmin kuin oletit. :) Eikö ne kuitenkin jokusen päivän siellä pysty elelemään?

Enisa, toivotaan, että oireesi ovat oikeasti sitä mitä pitäisi! :) Onko siulla rinnat kipeytynny aiemmissa raskauksissa?

Pullavainen, ai siullekki eksynny ujo täti kylään? Mulla kans, menkat ei kestänny kun 5 päivää...Normaalisti kuitenki 7-8 päivän vierailuja! :D

Catti, itse meikäläinen on saanut apteekin omaan hailakan haamun, mutta oletan, että silloin itselläni oli kemiallinen, koska moni sanoo (Evekin taisi kirjoittaa), että siihen testiin ei mitään värii tuu jos sitä hormonia ei virtsassa oo. Mut kantsii toki koittaa uudella testillä!

Ihanat veikat, pahoittelut tädin saapumisesta! Ja muistakin aamun vastoinkäymisistä. Minullakkii paino heittelee aina kierron mukaan, menkkojen aikaan on lupa herkutella ja leipoa kaikkia ihania leipomuksia..Mutta sitten taas palataan ruotuun ja terveelliseen elämäntapoihin :D

Saima, itsekin olen laittanut tämän syksyn piikkiin sen, että väsyttää aivan hurjasti ja tekis mieli luistaa vaan kaikista kotitöistä :) Toivon kyllä jo, että pian tulisi pakkaset ja lunta..Ja Joulu! :) Katois tää pimeys ja syysmasis..

(.)

Omaa napaa, tätiä yritän kovasti lähettää muille maille, jotta sais suunnata katseet tulevaan ovikseen ja sen hyödyntämiseen..Mulla on ihan hassu tilanne, mun massu on kasvanut melkosen paljon, mutta painoa ei ole tullut lisää kun max pari kiloa..Luulisi, että ei se näkyisi pienenä ilmapallona massussa..Mitenkään poikkeavasti en ole syönyt, eli en usko, että on turvotusta..Tiedä sitten mitä se on, mutta toiveissani menin tekemään raskaustestin..Sain tikkuun oikeasti haalean plussan...Ehkä se on vaan kemiallinen, koska luulis nyt, että jos raskaana olisin niin viiva olisi vahva..Enkä usko, että tää maha nyt olis ihan yhestä kierrosta näin paljon kasvanut..Ei luoja..Koskahan sitä lähtis lääkäriin tutkituttaan mikä sitä sitten ittee oikein vaivaa..

Terkuin, hämmentynyt Tiiuli

Vierailija
208/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin raskaustestistä: Siihen ei tosiaan ainakaan mulla ole tullut ikinä minkäänlaista väriä ellen raskaana ole ollut. testasin sillä myös maaliskuussa jolloin tuli keskenmeno:(

ON: Nyt ihmetyttää! Alavatsa on nippaillut pari päivää ja nyt tuntuu outoa kipua vatsalla. Päivällä se tuntui vasemmassa munasarjassa ja nyt koko alavatsalla ja kun vatsaa painaa, se sattuu myös. Kipu ei siis ole mitenkään sietämätöntä, sellaista pientä vaan. Voisko tämä nyt siis olla se ovis?!

Ele kp14 kai

209/354 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele, taitais sulla olla oviskivut meneillään. Eikös nuo päivätkin olis aika kohillaan ovista ajatellen? Nyt vaan sitten peitot heilumaan, tsemppiä.

Tiiuli, oliko sulla miten runsas vuoto? Kun luin sun tekstin niin tuli mieleen, että mulla oli samanlaiset oireet kun keväällä oli se kohdunulkoinen raskaus. Mulla tuli tosin sitä vuotoa ihan vähän, mutta melkein koko ajan. Maha ihan pallonaja ihmettelinkin et miten voi noin varhaisessa vaiheessa maha kasvaa. johtui kuulemma siitä kun johtimesta oli vuotanut verta mahaan ja se oli ärtynyt ja siksi turvonnut. Monestihan ku-raskaudessa hcg-hormoni jää matalammaksi kuin normiraskaudessa ja siksi voi näyttää testissäkin hailakkaampaa. Kannattaisko sun tehdä kuitenkin vielä uusi testi ja jos se on plussa niin käydä verikokeessa? En halua pelotella ja toivon että olisitkin ihan normisti raskaana ja vuoto olisi ollut normaalia alkuraskauden vuotoa. Toivon niin.

Enisa ja Catti koskas testaatte? Mulla on nyt sellainen kutina että plussaatte.

Pahoittelut tädin kohdanneille, tyhmä täti. Onnea oviksen bongaukseen ja testailuun. Kirjoitin tossa jo pitkät pätkät ja ne lensi jonnekin kun kopioin tota listaa tähän perään, plääh. Eli sorry en jaksa enää uudelleen kirjoittaa kaikkea alusta. Huomenna lisää. Mulla itsellä olis huomenna se toka ultra jossa määritellään nyt sit se puntion ja siirron ajankohta. jänskää nähdä onko rakkulat kaikki vielä mukana pelissä ja minkä kokoisia. Huh. No mut tässä taas toivottavasti oikein päivitetty lista ja toivottavasti huomenna sinne voikin taas lisätä lisää plussia, vink vink testaajat;-)

Ai niin Wilhelmiina kyseli femarista. Mä oon käyttänyt sitä jo monta kertaa ja sillä on siis tarkoitus vähän kasvattaa noita munarakkuloita. Mulla ainakaan ei ole tullut minkäänlaista sivuoiretta noista tabuista. Yleensä niitä käytettän kp 2-6 aamuin illoin. Niitä ei tarvii pelätä vaikka ohjelappusessa luetellaankin kaiken maailman sivuvaikutukset.

LISTA 27.9

Muttis 37/37-43 yk yli vuosi...

Cami kp 32/30

Wilhelmiina kp 31/34 (??)

Katmam kp 29/29-46 yk5

Vasculi kp 28/28-36, yk 10

Catti kp 27/25-30 yk 9

Marjana kp 26/31-33 yk 18

Mermaid kp26/26-32

wattu kp 25/30 yk 4

sopaka 24/30-35

Riinusta 23/28 yk1

Riitu kp 21/33 yk2

Enisa kp 20/27

Tintti-tyy kp 20/26-28 yk 14

Saima kp 19/?, yk 1

Minny kp 19/28-56 yk liikaa

kanelit kp 15/31-34 yk 1

Ele kp 14

CatNip kp 14/23, yk 3

Gabriela 13/27-31

Eemas kp 12/24-28, yk 5

Nippu kp 11/30, yk 1

martta 9/28

Evelina kp 9/30 yk miljoona

Pullavainen kp 5/26 yk 2

Tiiuli kp 5?

Ihanat veikat kp 1/23 yk 3

Alexandra

PLUSSANNEET+++++++onnea onnea ja tarrasukkia!

Äiti1983 24.9

Höpöttäjä 25.9

Vierailija
210/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan eilen kunnon myrsky täälläpäin! Kuulemma oli katkeillu isoja oksia ja kaatunu puitakin. Syksy se sitten on jo. Pakko uskoa, ettei ole enää kesää jäljellä.

(.) Tänä aamuna oli sitten tutun kipeä alaselkä, mikä enteilee tätin saapumista päivänä minä hyvänsä. Voihan piip piiip piiip!!! Onneksi enskuun lopussa on miehen kanssa yhteinen hotellirentoutumisviikonloppu iliman esikoista. Saapahan jotain muuta järjesteltävää ja ajateltavaa.

Olipahan omanapanen viesti taasen.

Muttis 38/37-43

(luultavasti on nyt vain tuo pitempi kierto, huoks...)

Vierailija
211/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelit: Muista kuitenkin että ne simpat elää sen 3-5 päivää, joten siellä oli kyllä varmasti vielä joukkoja vastaanottamassa. Noista testeistä en niin paljon tiedä mutta ainakin clearbluen hymynaama muistaakseni kertoo että siitä seuraavat 48 tuntia ovat parasta aikaa. Joten voisi kuvitella että nuokin toimisivat niin, eli että ei muuta kun varmistelemaan!

Enisa84: Taidat kuule olla raskaana :)

Catti76: Testaat nyt sitten vaan huomenna uudelleen. Kyllähän tuo nyt kuulostaa siltä että se plussa olisi sieltä kehittymässä. Joillain vain kestää pidempään kierrossa nähdä se plussa testissä kun toisilla. Plussaonnea!

Vacsuli75: Samaa olen itsekkin ajatellut että jos testaa vaan kerran päivässä, niin voi olla että missaa sen huipun. Toisaalta useasti päivässä testaaminen käy kukkarolle niin hirveän kalliiksi! Nyt minulla on kaapissa jotain halpistestejä ja sitten paketillinen clearbluen hymynaamoja. Ajattelin nyt ainakin alkuun, kun ei yhtään tiedä kierrosta niin testata aina välillä niillä halpistikuilla ja ehkä sitten viivan vahvistuessa varmistelen hymynaamoilla.

Ihanat veikat: Pahoittelut huonosta eilisestä aamusta! Itsellä oli ihan sama tilanne ennen raskautumista että huomasi että aina kun täti tuli kyläilemään herkuttelin vaikka millä lohdutuksekseni. Muuten sitten söin terveellisesti, urheilin kyllä koko ajan. On tämä projekti vaan niin tunteellinen asia, että sitä lohdutusta vaan kaipaa. Mutta, niinhän sitä sanotaan että ei sillä väliä mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä. Eli, jos pääosin kuitenkin syö terveellisesti niin kaikki hyvin. Ja ihanaa että miehesikin nyt asennoitui yrittämiselle oikein!

Kiitos onnitteluista, totta se on että ei sitä ihan heti tullut ajatelleeksi että negastakin voi olla onnellinen :D

Pullavainen: Sääli että sait negan, vaikka vaikutti niin hyvältä. Ystävälleni, jolla on laskettu aika joulukuussa, kävi juuri niin että tuli yhden normaalit menkat ja vasta pari viikkoa sen jälkeen hän testasi, koska rinnat olivat niin kipeät ja plussahan sieltä tuli. Mutta, niinkun sanoit, ei muuta kun uuteen kiertoon!

Sopaka: Mieleni oikeasti tekisi käydä gynellä tarkastamassa miltä limakalvot näyttävät. Toisaalta järki sanoo että nyt pitää antaa kropalle vähän aikaa palautua. Eli, varmasti yritän odotella ensimmäisen tädin ja katson sitten siitä runsaudesta että miltä vaikuttaa. Totta kai toivon ettei tuo täti meille enää tulekkaan ja raskaudunkin (mikä siis on todella epätodennäköistä näin pian kaiken jälkeen). :D Jos ei näin käy, toivon tietenkin että täti ilmestyy ajallaan ja oikein runsaana.

Niin ja tutkimuksiin yksityiselle pääse totta kai ihan silloin kun haluaa. Kunnalliselle puolelle ei sitten käsittääkseni pääsekkään. Itse olen käynyt yksityisellä, maksanut noin 120-150 euroa, mutta on ollut mukavaa saada varmistus siitä että kaikki vaikuttaa normaalilta.

Saima12: Onnea piinailuun!

Tiiuli: Sait haalean plussan? Mahtavaa! Ei muuta kun testaat nyt aina kahden päivän välein ja katsot että miten vahvistuu. Muista että kaikilla ei oikeasti heti näy vahvana. Onnea!

Ele: Toivotaan että se on se paljon puhuttu ovis! Ja ei muuta kun sitä hyödyntämään!

Eve: Onnea ultraan, toivottavasti rakkulat ovat oikein hienon kokoisia!

ON: Vapaa-aika on kulunut pihan kimpussa. Viikonloppu meni kukkapenkin rakentamiseen (15m x 40cm). En ollut ehkä ihan ymmärtänyt paljonko sen tekemiseen menee aikaa :D Joten, olen vasta nyt viikolla iltaisin ehtinyt istuttaa sinne kukkasipuleita. Illat ovat vain niin harmillisen lyhyitä jo, ei paljoa ehdi tehdä ennen pimeää. Tänään saan toivottavasti viimeisetkin kukkasipulit maahan. Sitten vaan odottelemaan ensi kevättä ja toivomaan että kukkivat :) Koska olen pitänyt itseni kiireisenä, menee aikakin sopivaa tahtia. Huomaan että on vaikeata palata yrittäjän arkeen, eli joka toinen päivä ei kyllä vielä ole toteutunut. Ärsyttävää laskelmointia! Varsinkin kun mekin olemme molemmat flunssassa, niin ei oikein nuo petipuuhat innosta. Tänään ajattelin ensimmäistä kertaa piiiitkääään aikaan juoda punaviiniä. Olen ollut juomatta lähes koko ajan 8.7. asti, kun plussasin. Ennen ensimmäistä kaavintaa tuli kyllä juotua pari lasia viiniä, mutta muuten ei mitään.

Plussaonnea kaikille!

Alexandra

212/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt muutama sana pitkästäaikaa.

Mulla taitaa tulla aika varmasti siirtyminen heinäkuisiin, mies oli kipeenä just parhaimpaan aikaan joten ei oo yritystä ollu juurikaan, ei taida ihan riittää 2pv ennen oviskipuja? Eikö se irtoominen oo siinä sillon kun kivut on?

En oo tilannut edes testejä.

Anteeksi kovin omanapainen viesti!

Isosti onnea raskautuneille!!!

wattu 26/30

Vierailija
213/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattuwarwas-Hyvinkin voi riittää toi 2 päivää ennen ovista. Älä vielä masennu.

Alexandra- Mä oon kade sun isosta pihasta. Itsekkin asuin ennen eroa lasten isästä isossa talossa, jossa oli IIIISO piha. Siellä on niin ihana möyriä ja touhuta. Nyt asutaan rivarissa, jossa pihan koko ei päätä huimaa. Etupihan fiksasin jo viimesen päälle ja takapihallakaan ei enää kauheasti voi tehdä.

Muttis-Eihän tuo vielä mitään tarkoita. Raskaus ja täti oireet on niin lähellä toisiaan.

evelina-Tsemppiä tän päiväseen!!

Ele-kuulostaa ovikselta...eiku hyödyntämään!!

Tiiuli- Nyt vaan uutta testiä kehiin

Ja samat sanat Catille!!

Oma minä- Mä en tiedä mitä uskoa. Mahasta on juilinut ja jomottanut jo jonkun aikaa, mutta yritän edelleen arvuutella onko se todellista vai haaveilua ja jos on todellista onko nippailut terpeeksi alhaalla vaiko ihan vaan suolisto nippailee...

Toisaalta tissit on normaaliakin lötsömmät. yleensä oviksen jälkeen on turvonneet ja hieman arat. Nyt ei tunnu mitään vaikka puristais ne mustelimille(tai no, kyllä se sit vähän tuntuu:)

Nuhaa ja aivastelua on ollu jo melkein viikon, mutta sen yhdistän kyllä tähän vuodenaikaan.

Testejä ei oo, enkä niitä viitsi vielä tilata. Taidan odotella vielä tän viikon ja katsoa onko mitään järkeä edes tilata niitä.

Jooh, on vähän Pessimisti-ei-pety-asenne, vaikka sitten kuitenkin se pieni toivo jää aina kytemään ja silti pettyy.

Kaikille tasapuolisesti tervehenkistä piinaviikkoa :)

Tintti-tyy kp 21/26-28 kp 14

Vierailija
214/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin herkällä testillä (10 jotain jossain) aamusella. Nega, ei haamuja, ei mittään. Valmistudun henkisesti huomenna alkaviin menkkoihin.

Menis ny vaan tää flunssa pois pois.

-Vacsu 29/28-34, yk 10, dpo 12.

Vierailija
215/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

onko muilla kokemusta aikaisin testaamisesta? Nyt mulla menossa kp 20, ja normaalisti en olisi testannut näin aikaisin, mutta oli se ovis-verikoe tänä aamuna ja testasin ennen sitä, varmuuden vuoksi. Testiin tuli pilkku siihen kohtaan johon viivan pitäisi piirtyä. Siis ei koko viivaa, mutta punainen pilkku. Mitä se tarkoittaa? Oliko vain viallinen testi? Olen hämmentynyt, mutta tietysti toiveikas, että se vielä viivaksi muuttuisi. Testaan huomenna uudelleen. Päivitin heti tänne, kun oon kuitenkin tuostakin niin innoissani.

Saima kp 20/? yk 1

Vierailija
216/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyä sekä ulkona että omassa mielessä. Sarjassamme taas niitä päivä ku olis pitäny jäädä vaan sänkyyn aamulla nukkumaan. Noh, huomenna päivä uusi...

Saima: Mitä r-testiä käytit? Mie sain kans joskus sellaseen herkkään kasettitestiin sellaisen pilkun. Se pilkku ei kyllä enää muuttunut miksikään, vaikka kokeilin seuraavana päivänä uudelleen. Samaisessa kierrossa venyi ensimmäisen kerran kierto 30 päivästä 35:een, joten on ihan mahdollista, että silloin oli minulla kiinnittymisyritys ja sitä hormonia oli kehossa. Joten toivon todella, että sinulla sitä hormoa on myös kehossa, mutta matkustaja kiinnittyisi kunnolla ja pääset tekemään selvän plussaviivan! :)

Tiiuli: Onpas kyllä eroikoista tuo mahasi. Toivottavasti se ei kuitenkaan ole oire mistään kurjasta. Vieläkö oireet jatkuvat?

Ele: Ei kun vain oviksen hyödyntämiseen!! :)

Evelina: Kiitos sulle listan päivittämisestä! Harmi, ettei sitä listaa saa tuonne alkuun. Toivottavasti huomisella lääkärikäynnillä kuulet vain ja ainoastaan positiivisia uutisia ja pääset piakkoin plussailemaan! :))

Muttis: Älä vielä luovuta!

Alexandra: On varmasti todella kurjaa siirtyä odottavasta yrittäjän puolelle. Pikkuhiljaa kuitenkin! Mukavaa, että olet saanut ajan kulumaan puutarhassa. Itsekin möyhin ja laittelin viikonloppuna syyskukkia esille. Kevääksi ei viitsinyt mitään istutella, kun tarkoitus oli keväällä rakentaa uusi terassi ja siihen kunnolliset kukkalaatikot. Rentouttavaa iltaa sinulle punaviinin seurassa! :)

Wattu: Oikein hyvin voi riittää 2 päivää ennen ovista. Siittiöthän elää useamman päivän ja oviksen aikaan naisen kehossa ovat ns. hyvät olosuhteet, jotka lisäävät siittiöiden elinikää. Joten eipäs heitetä kirvestä kaivoon siellä! :)

Tintti-tyy: Toivotaan, että siellä nippailisi pieni tarrautuja! Sinulla kun on nuo lyhyet kierrot, niin pääsetkin kohta huomaamaan, tuleeko täti kylään vai ei. Aika aikaisessa vaiheessa kyllä tulisivat nuo menkkaoireet, jos niistä olisi kyse. Pidän lippua korkealla puolestasi! :)

ON: Tosiaan, kuten tuolla alussa kerroinkin, päivä on ollut kaikin puolin täysin paska. Mutta kyllä se varmaan tästä. Pinna ollut kireällä muutenkin. Aamulla oli todella menkkamaiset juilinnat ja laitoinkin siteen housuihin päivän ajaksi. Alaselkää jomottaa ja sattuu ja huulipielet ovat auenneet ja suuhun tullut afta. Flunssasta johtuvaa vai merkki jostakin muusta? Mitenkään muuten ei ole mitään kummallisia oireita. Itse asiassa oireita on paaaljon vähemmän kuin muissa kierroissa, joissa olen tuntenut vaikka sun mitä. Mahassa tosiaan hieman nippailee, mutta ei todellakaan koko ajan. Alaselässä epämukava tunne on lähes kokoaikaista. Kiertopäiviä on kyllä niin vähän, ettei pitäisi tädin vielä olla leiriään pystyttämässä. Merkki jostakin muusta?

sopaka 25/30-35

Vierailija
217/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten mikä viiva oli... mut yöllä tuli täti kylään :( Mä olen niin hirvittävän kipeä, etten ole pystynyt menemään töihin. Huh, mitkä menkat. Rupeais jo helpottamaan. Palaan paremmalla ajalla, kun voin paremmin.

Vierailija
218/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne taidan minäkin kuulua. Jännäksi menee, kp 27/25-26, enkä oikeen tiedä mitä pitäis ajatella. Maanantaina ja tiistaina veskissä käydessäni oli havaitsevinani jotain aavistuksen pientä tuhrua muutaman kerran ja sen jälkeen ei mitään. Menkat alkaa yleensä aina parin päivän tuhrulla mutta ihan selkeellä sellaisella. Ikinä raskauksissa (2 takana) ei ole mitään tuhrua ollut. Rinnat tuntuvat hiukan isommilta ja kummallisia viiltomaisia ja nipistyksiä vatsassa tuntunut. Normaalit finnit menkkojen yhteydessä ovat poissa. Äh, en tiedä mutta mulla on hyvin, hyvin kummallinen ja erinlainen olo, aivan kuin olisin raskaana :) testiä en ole tehnyt, enkä tee kuin vasta lauantaina jos siihen aihetta! Laskettu aika olisi nippanappa kesäkuussa, se ensimmäinen ;)

219/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Catti, olen niin pahoillani puolestasi. Olin niin varma et plussaat. Pöh, pöljä täti.

Sopaka, eikös nuo flunssankaltaiset oireet sopisi myös raskausoireiksi? Ainakin mulla viimeks oli kovin tukkoinen olo vaikkei se flunssaa ollutkaan. Oletko vielä mitannut lämpöjä? Toivottavasti olisivat raskausoireita. Ja kiitti tsempeistä.

Tervetuloa mukaan Tiitunen. Sulla onkin jännät paikat. ihailen kyllä teitä, jotka pystytte pidättäytymään testaamisesta, minä en. Tsemppiä sinullekin.

Kävin tänään taas ultrassa ja vähän pöljä tilanne. Oikealle oli tullut yksi rakkula lisää, mutta vastaavasti vasurista yksi pudonnut kyydistä. Eli yhteensä neljä. huono homma on se, että kaksi on jo kypsää ja kaksi vähän pienempää eikä ole varmuutta ehtiikö ne kasvaa tarpeeksi perjantain punktioon. Toivotaan parasta. Muuten on kova pelko persiissä niin sanotusti ettei tule yhtään munasolua ja sitten v--taa kuin pientä oravaa. Eli tänään myöhään pistän irrotuspiikki pregnylin (se ikävä piikki) ja pe punktio ja jos hyvin käy niin maanantaina siirto. Huh että hermostuttaa.

Päivitän listaa vaikka huomenna. Tarttis saada lisää plussia, junaan on vielä hurjasti tilaa.

Terkut evis

Vierailija
220/354 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tälleen nukkumaan mennessä kertomaan, että sidettä ei sitten joo tarvittu, mutta suojaan on tullut ihan pienen pientä tuhruvuotoa. Pyyhittäessä ei mitään näy paperissa, mutta suojassa oli hieman ja (ällöttäviä yksityiskohtia) ihan vereltä se haisi. Nyt iltaa kohden juilinnat, jotka tuntuneet enemmän vasemmalla puolella, ovat helpottaneet. Nukahdin kyllä reilun tunnin "päikkäreille" tuossa alkuillasta, mikä ei ole minulle normaalia. Nyt tässä hulluna vaan miettii, ett olisiko tuo tuhru kiinnittymisvuotoa. Kenelläkään tietoa ko. vuodosta? Vai onko se tädin ensimerkki ja kierto kummallisesti lyhenee? Ei pysy enää perässä pieni ihmismieli. Anteeksi omanapaisuuteni, mutta olen huomannut, että käytän tätä palstaa myös omana päiväkirjanani oireista ja kun ei tästä vauvahaaveesta olla puhuttu kenellekään, niin te naiset täällä olette ihan korvaamaton tuki. Ihanaa, että ihmisiä, keille puhua, ja ketkä myös ymmärtävät, mitä kokee. Kiitos siis teille ihanaiset naiset! Nyt tämä rouva lähtee toiveikkaana nukkumaan.. Palailen huomenissa muidenkin olotiloihin!

toiveikas sopaka 25/30-35, yk 4