Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paska miten halpa lahja!

Vierailija
29.08.2011 |

Miten nolo antaja onkaan, kun noin vähän vain antoi.

Oletko joskus ajatellut noin:) mikä oli juhla, mikä lahja/ lahjasumma, kuka/ tai millainen porukka antajana?

Kommentit (368)

Vierailija
181/368 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kaikille. Ei mitään kallista ja painavaa, koska postimaksut on kovat.

Laittavat sitten rahaa tilille, miten milloinkin.

Olen oikeasti oikein innoissani yösukista, jotka saan joka joulu :)

Appivanhemmat taas aina sanovat, että osta sinä, (laittavat rahaa tilille) kun he ei keksi mitään ja miehenikin aina sanoo, että postimaksut on niin kovat, ettei heidän kannata lähettää. Minua harmittaa todella paljon se, ettei appivanhemmat viitsi nähdä vaivaa, ainoat lapsenlapset ei koskaan saa heiltä mitään henkilökohtaista.

Ei ne kaipais ihmeellisiä lahjoja, kunhan se tulisi isovanhemmilta, se olisi iso asia.

Minä sitten ostelen heidän nimissään lahjoja lapsille ja niistä sitten lapset kiittelee appivanhempia... :C

Minä laitan aina isot paketit kaikille ja se on minun valintani. Minusta muistaminen, pienikin on parasta, ei lahjan koko.

Mieheni ei osaa ostaa milloinkaan lahjoja minulle.

Saan jotain ihme teinikoruja, joita en varmasti koskaan pidä. Sitten ostaa jotain karkkia, josta itse tykkää, en minä. Tietää varmasti mistä minä pidän, mutta sitä ei osta.

Muitakin ihan outoja lahjoja olen saanut, mutta nekin vasta sen jälkeen kun olen suoraan sanonut, että tarvitsen lahjan. Aina hän kertoo minulle, ettei nyt tänä jouluna osteta lahjoja... No eihän se koskaan ole ostanut ennenkään?!

Itse ostan aina jotain miehelle, vaikka vaikeaahan se onkin.

Vierailija
182/368 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle, joka vastasit, että ylenpalttista.

Itsestä vain tuntuu, että nykynuoret vaativat niin paljon, että aina tuntuu pieneltä lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. antaa mulle hauskoja joululahjoja - aina jotain Oriflamen kylkiäisiä (siis oletan et ne on tilaajalahjoja tms??? Joka tapauksessa Oriflamen :D). Hauskinta on, että ihan ensimmäisenä jouluna heidän perheessään sain pentikin kasvo- ja kylpypyyhkeet sekä villasukat. Nyt on tippunu tasaseen tahtiin Oriflamen jalkapallokuvioista pyyhettä, oriflamen rullalla kannettavaa matkahuopaa yms :D No, lähinnä vaan naurattaa :D

Ainut lahja, mikä harmittaa, oli anopin antama ristiäislahja pojallemme. Pölyinen ja likainen, säröllä oleva lasimalja, jonka pohjaan oli teipattu risti. Ei ennen eikä jälkeen ole kuultu, olisko tuota ollut tarkotus käyttää kastemaljana ja jos oli, niin miksi se annettiin jälkikäteen. No, en olis käyttänyt kuitenkaan..

Vierailija
184/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran paketillisen ovulaatiotestejä joululahjaksi. Lahjan antoi ystäväni, joka oli melkeinpä ainoana ihmisenä tietoinen siitä, että yritettiin miehen kanssa lasta. Yritystä oli siinä vaiheessa takana melkein vuosi.

Vähän kirpaisi :s Myöhemmin pyysi kyllä anteeksi, ei tietystikään osannut ajatella, että voisin loukkaantua siitä. Piti hauskana ideana. Periaatteessa joo, mun kohdalla vaan ei vitsi uponnut.

Vierailija
185/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin isot synttärit. Tarjosin ruoan ja juomat (enkä nyt puhu mistään maidosta ja kotikaljasta...). Bändi esiintyi etc.

Sain kahdelta perheeltä 15 euron arvoisen lahjakortin johonkin hierontaan tms.

Hohhoh. Ja nämä perheet istuivat pisimpään, vetivät kunnon kännit jne.

Vierailija
186/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti aviovuoteenne sängyn päälle, jotta näköyhteys säilyy. Vaikka appivanhemmat ovat poissa, niin pysyvät mielessä, kun teette vauvoja.

joululahjaksi anopin ja appi-ukon omat valokuvat. Siis MITÄ? Seinällekö pitäisi laittaa. Onnellisempi olisisn ollut vaikka kahvipaketista. Mitä ihmettä minä teen appivanhempien valokuvilla, paremmin olisin ymmärtänyt jos olisivat ne antaneet vaikka omalle pojalleen.

Vierailija
187/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin isot synttärit. Tarjosin ruoan ja juomat (enkä nyt puhu mistään maidosta ja kotikaljasta...). Bändi esiintyi etc.

Sain kahdelta perheeltä 15 euron arvoisen lahjakortin johonkin hierontaan tms.

Hohhoh. Ja nämä perheet istuivat pisimpään, vetivät kunnon kännit jne.

että vieraiden pitää ikään kuin lahjoilla ostaa tarjoilut? Minä pidän juhlat siksi, että on mukavaa, kun kaverit tulevat meille. Lahjat on bonusta, mutta ilmankin saisi tulla, enkä yhtään taivastelisi. Usein olen saanut pelkän kukkakimpun, ja sekin ilahduttaa.

Vierailija
188/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista oliko kyseessä ripari vai ylioppilasjuhlat, mutta sain yhdeltä sukulaiselta lahjaksi sellaiset lenksut jolla voi pistää pyyhkeet roikkumaan jos pyyhkeissä ei satu olemaan sitä ripustukseen tarkoitettua suikaletta. Muitaakseni tuo oli vielä Tiimarista ostettu joten arvo pyöri varmaan jossain muutaman euron tienoilla. Periaatteessa en minkäänlaisista lahjoista loukkaannu mutta tuosta lahjasta kävi kyllä mielessä ettei tuota oikein voi tulkita muuten kuin vittuiluna.

Vierailija
189/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän hengen kaveriporukalta. Rahasta tällä jengillä ei todellakaan ole pulaa...

Vierailija
190/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden takaisen äp:n bodyn. Kaveri itse on lapseton, joten kirpparilla oli asioinut.

Vierailija
191/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi kirpparilta kirjoja tai leluja. Ekologista, nuukailua vai todellista varojen puutetta...en tiedä. Itse saan synttärilahjaksi yleensä jonkun siivousvälineen, eipä silti, ihan hyödyllistä.

Vierailija
192/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden takaisen äp:n bodyn. Kaveri itse on lapseton, joten kirpparilla oli asioinut.

Mä olen kanssa joskus meinannut ostaa kaverin lapselle moisen, koska oli musta hieno enkä tiennyt, että on äp:stä.

Kun ei tosissaan sitä lasta ollut, jolle moinen olisi tullut.

Ehkä kaverillasi ei sattunut oleen kirpparilla mukana ketään, joka olisi kertonut bodyn alkuperän?

Vierailija
193/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joululla muutenkaan. Töihin vaan jouluksi!

Enkelilahjat (enkelikorut / joulutilpehöörit) ateistille kyllä lämmittävät joka kerta mieltä. Not.

Vierailija
194/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en ymmärtänyt.

Jaika

Vierailija
195/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivälahjaksi käytetyt kusiset petauspatjat.

Vierailija
196/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte ne Supermarketista saatavat, lähinnä lapsille tai teineille suunnatut asustekorut. Minä sanon niitä krääsäkoruiksi. Oli joulu tai syntymäpäivä, niin aina sellainen on paketissa siskoltani! Olen todella monesti sanonut, etten käytä asusteita. Jokainen myös tietää, että sellaisen krääsän hinta on ehkä noin 5€.

Jos vielä tänäkin jouluna siskon paketista pällistää moinen killutin, totean hänelle haluavani lopettaa lahjomis-tapamme väliltämme.

Vierailija
197/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ope kuuli tarinan, siitä olisi saanut enemmän hupia kuin monista saamistaan lahjoista

Meidän ala-asteaikasella luokanopettajalla on varmaan ollu vähän tämmönen apua-fiilis, kun oltiin 4-luokalla siirtymässä toiselle luokanopettajalle ja ajateltiin porukalla ostaa opettajalle joku lahja muistoksi. Jokaiselta jotain pieniä hiluja saatiin kerätyksi ja ostettiin viineri ja pieni pussi muistaakseni vihreitä irtokarkkeja, koska vihreä oli opettajan lempiväri... No se viineri ei ikinä sitten ees selvinny opettajan suuhun, kun siitä joku vähän halus maistaa ja sitten toinenkin eikä sitä voitu enää sitten antaa :DD

Vierailija
198/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en ymmärtänyt.

Jaika

sori, käsitin, että teillä oli lapsi ja antajalla ei =D

Ehkä antoi ennakkolahjan xD

Vierailija
199/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ateistit millään joululahjoilla tekee?

viettävät joulua vanhan pakanajuhlan aikaan? Ja vielä uskottelevat lapsilleen, että tuon pakanajuhlan päähenkilö (=joulupukki) on olemassa?

Vierailija
200/368 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan aina aika kamalia lahjoja :D

-keliaakikko-kaverilleni annoin synttärilahjaksi purkillisen hillosipuleita

-avoliittoon muuttaneelle kaverille annoin hernekeittopurkin, jonka kylkeen teippasin itsestäni otetun irvistys-valokuvan (jonka tulostin koulussa)

-toiselle kaverille samana vuonna tiimarin valokuvakehyksen, johon laitoin samaisen irvistyskuvan itsestäni

-veljelleni veimme synttärilahjaksi siskoni ja hänen miehensä kanssa kolme pakettia xtra-vessapaperia 0,99e paketti (ja samainen veli toi samalle siskolle seuraavina synttäreinä lahjaksi pilttipurkin ja huulirasvan)

Onhan näitä. Kutsuin erään kaverini toisen kaverini tupareihin (eivät tunteneet toisiaan) ja tämä minun kutsumani tyyppi osti tuparisankarille viemisiksi vessaharjan ja rinkeleitä. Itse vein samoihin tupareihin viinipullon, josta revin etiketit irti ja liimasin tilalle joskus ala-asteella jostain saamani "Karavaanari"-tarran. Viini oli halvinta mitä Alkosta löysin.

Siskoni mies oli kerran meillä yövierailulla ja unohti tällä reissulla meille deodoranttinsa. Annoimme saman deon hänelle joululahjaksi, Pikku G-tarroilla tuunattuna tosin.

Mieheni ja siskoni mies antavat äidilleni (eli anopilleen) joka vuosi joululahjaksi keltaiset jääraapat.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme