Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuisia 2012?

29.08.2011 |

Itsellä olis la 4.5.2012.

Onko muita vielä linjoilla?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sunnuntai aamulla testin ja mikä ihana yllätys se olikaan kun plussa tuli :) Olo on sanoinkuvaamaton.

Tänään olisi siis rv4+0 ja laskettuaika osuisi 22.5. Ainkin tuon laskurin mukaan.

tämä on toinen raskauteni, esikoinen synty 09.

Oireita on vain hiukan; toisinaan etova olo, väsymys sekä rinnat on arat etenkin nännit :)

62/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Kiva että löytyi tälläinen kin palsta! Olen ollut tuolla haaveilijoiden puolella, mutta hyvä että täällä samassa tilassa olevia.. Taustaa: oon 30-vuotias, 6-vuotiaan äiti ja mies 31v. Meillä on uusioperhe, joten tuleva vauva on mieheni ensimmäinen.

Hormonikierukka oli hiukan yli 5 vuotta ja kesäkuun alussa poistatin, kun todettiin että aika olis kypsä. Heinäkuun oltiin kumilla kun halusin kierrosta päästä selville ja että kroppa palautuisi.

Elokuussa siis eka yritys kerta ja meillä onnekkailla tärppäs heti! Vieläkään ei meinaa asiaa tajuta.. Onneks on paljon tuntemuksia, niin uskoo pienen olevan sisälläni. Vielä ei olla kerrottu uutista kenellekään, odotetaan varmaan ekaan ultraan asti et varmistuu todella, että joku elelee mahassa.

Eka neuvola edessä ens ma eli 19.9 ja ultra näillä näkymin joskus viikon 12 tai 13 paikkeilla. Ainiin, nyt kai menossa viikko 7 ja laskettu aika on 7.5. Mies ja lapsi ovat huhtikuisia ja itsellä synttärit 14.5. Sarvipäitä siis perheeseen lisää! Hyvät jatkot kaikille ja kirjoittelen varmasti taas kuulumisia kun tän palstan nyt löysin.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Askartelin nyt tämmöisen listan meistä, poimin siihen näin aluksi LA:n, nimen, iän ja sen monesko lapsi on tulossa. Korjailkaa ihmeessä jos olen laittanut jotain väärin! Ja muutenkin jos LA:t muuttuu tai tulee uusia niin tuota voi aina jokainen kopioida ja päivittää :)

terkuin Elmu ja Tilliäinen 6+2.

2.5.2012 Mintzie 25v, toinen

2.5.2012 Tarmelaadi 29v, neljäs

3.5.2012 vappupallo2012, kolmas

4.5.2012 Swaddle

4.5.2012 anu82 29v, kolmas

6.5.2012 Elmu 25v, esikoinen

6.5.2012 Memma82 29v toinen

7.5.2012 Hennukka88, esikoinen

7.5.2012 Justiina 36v, neljäs

7.5.2012 Kevätneito 30v, toinen

8.5.2012 Minnis77, toinen

9.5.2012 grandezza, kolmas

10.5.2012 NaNiNaNa 24v, kolmas

11.5.2012 kotkotti 30v, esikoinen

11.5.2012 Sämppis, toinen

11.5.2012 -willa- 23v esikoinen

12.5.2012 Healthsys 31v, kolmas

14.5.2012 Ruut 28v, esikoinen

22.5.2012 sassu90, toinen

maisa02 29v, kolmas

UsvaTuulia 28v, neljäs

Vierailija
64/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota listaa tehdä :) mutta hyvä että ehdit ensin Elmu :D

Pakko vielä hehkuttaa miten ihanaa on taas olla RASKAANA :) tein äsken vielä ööh.. 4? r-testin, joo olen hiukan seonnut onnesta. Tuntuu vain niin käsittämättömän hyvälle saada positiivinen tulos tikkuun :D ainakin niiden lukemattomien negojen jälkeen.

sassu 4+0

Vierailija
65/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki jo 4 testiä tehny ja plussaa on kaikki näyttäny :D Mulla on välillä ollu äklö olo, rinnat kipeänä ja nivusia vihlonu, mutta sitte taas välillä voin täysin loistavasti. Sen takia tässä välillä mietin, että josko siellä ei ketään pötköttelekkää :/ Mietin, että pitäiskö tilata nyt yksityiselle ultra ennenku olis eka neuvola ja ultra.

Jotenki tiedän, että kyllä kaikki hyvin on. Mutta silti kaikki on niin uutta ja jännittää.

Kaikista eniten se, että jos pikkusella ei ookkaan kaikki hyvin.

Jännä tunne, ku ite ei ookkaan enää se tärkein.

Vierailija
66/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan olemaan hivenen luottavaisemmalla mielellä kuin ekaa viestiä kirjoittaessani (huom. todellakin hivenen - en siis enää ole 100% varma että tämä päätyy huonosti, mutta melkein ;) ja ilmoittautuisin mukaan porukkaan. Mukavasti onkin väkeä, ja erilaisista lähtökohdista - antoisaa sekin!

Tuossa vähän aiemmin oli jollakin sama tilanne kierukan suhteen kuin mulla, multakin poistettiin se alkukesällä ja heti tärppäsi. Eka tärppäys sitten tosiaan menikin heti päin peetä, mutta sitten taas tärppäsi heti!

Ai niin noita "esitietoja" vielä: olen siis 33v ja puoliso 37v., ja tytär s.2007.

Nyt iltasatua lukemaan tuolle tyttöselle, joka on vielä autuaan tietoinen äidin masuasukista ;) Koska muuten aiotte kertoa lapsille uudesta tulokkaasta, tai koska aiemmissa raskauksissa olette kertoneet jos on jo useampia lapsia? Itse ajattelisin, että en ennen 12. viikkoa uskalla kertoa...jo senkin takia, että meidän Neiti Totuudentorvi tiedottaa sen kyllä sitten kaikille kaupan tätejä myöden! :)

Vierailija
67/125 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskaltaudun mukaan, vaikka epävarmuus on takaraivossa. Jotenkin sitä aina vaan pelkää pahinta, vaikka nyt haluan uskoa tämän raskauden päättyvän hyvin. Keskenmenoja taka 6 kpl eli siinä taustaa. Toki kaksi lastakin meiltä löytyy ja tätä kolmatta ollaan yritetty melkein 2,5 vuotta ja siihen aikaan mahtunut 4 km.

Toivotaan että roikun täällä loppuun saakka. Laskettu aika olisi 20.5. eli nyt menossa vasta 4+1. Oireina kuitenkin vatsan nipistely ja rintpjen arkuus ja väsy. Sitä pahoinvointia odotellessa...

Vierailija
68/125 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belly; Aijon kertoa vasta sitten esikoiselle, kun vatsa alkaa näkyä, tai ekan ultran jälkeen. Toisaalta esikoinenkin on aika pieni vielä, joten ei välttämättä ymmärrä vielä silloin.

Ehkä se on parempi, sillä meillä kanssa tyttö kertoo kaikille kaiken minkä tietää ja uusia sanoja hokee kaupassakin kovaan ääneen :D

Eilen illalla huomasi miten uupumus yllätti aivan täysin, esikoinen katseli muumeja itse olin sohvalla lukemassa, seuraava muistikuva on kun esikoinen huutelee korvanvieressä "heräää äätii tahtoo lissää muumii" :D Näin meillä :)

Vierailija
69/125 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA laskureiden mukaan 20.5.2012.

Meillä jo ennestään kolme poika 05/05, tyttö 04/06 ja poika 04/09.. eli 5,6 ja 2 vuotiaat :) innolla odotetaan tulokasta vaikkakin pelokkain mielin. takana 3 keskenmenoa ja 1tuulimuna..

Toivotaan että kaikki sujuisi hyvin

Vierailija
70/125 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti uskallan kai hiipiä jo tänne odotuspinoon. Toissapäivänä sain testiin haaleaakin haaleamman plussan ja eilen jo vahvemmat viivat. Laskettu aika näyttäisi laskurin mukaan olevan 24.5. ja tänään siis rv 4+1. Toivotaan, että pieni pysyy kyydissä.

Esikoista odotellaan ja ikää meillä minulla 25 v. ja miehellä 27 v.

Vierailija
71/125 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin edelleen vähän epäuskoisena. Ja ihanaa kun tuolta kuumeilijoista on tänne päätynyt tuttujakin :)

Eli eilen sitten pariin otteeseen testailin ja kyllä se plussa sieltä selvästi alkoi erottua. Vaikea uskoa todeksi. Miehen kanssa ollaan ihan sanattomia.

Taustoja minä 26v mies 35v ensimmäistä yhteistä odotetaan, miehellä 6v poika.

Oireita ei paljoa ole. Maha tuntuu vaan turvonneelta ja vatsassa menkkamaiset kivut ja vihlonta jatkuneet viikon verran. Nenä tukkoinen, mutta se nyt voi johtua ihan flunssastakin.

Itse päätin kertoa opisekluajoilta jääneelle kolmen koplalle, kun mukana oon yksi odottajakin LA huhtikuulle. Sitten vaikka olin ajatellut olla kertomatta muille, niin paljastin kuitenkin plussan äidilleni. Ajattelin, että jos kaikki menee pieleen, niin helpompi kestää, jos voi jakaa surun jonkun tosi läheisen kanssa.

Vierailija
72/125 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jo ihan mukavasti keskustelua käyty :) Itse olen pitänyt hiljaiseloa, mutta silloin tällöin käynyt kuitenkin kirjoituksia lukemassa.

Joku kyseli täällä aiemmin että onko raskausoireina ilmennyt finnejä, niin itsellä ainakin on ilmestynyt joka paikkaan; naamaan, rinnuksiin, selkään, pakaroihin?!?! Itsellä on kyllä aiemmin ollut kasvoilla, mutta ei rinnuksilla eikä varsinkaan pakaroissa..

Muistelisin että ihotautilääkäri joskus mainitsi että sitten kun on raskaana niin yleensä akne häviää kuin itsestään.. No eipä ainakaan itsellä niin ole tapahtunut.. Mutta mietin kyllä sitäkin vaihtoehtoa, että e-pillereiden lopettamisesta kun ei ole hirveän pitkä aika niin kaipa ne hormonit vielä heittelee.. Tai ainakin toivotaan että asia on niin :)

Muita raskausoireita onkin ollut sitten ihan kunnon väsymys ja vessassa pitää ravata koko ajan.. Nälkää ei maha siedä yhtään tai muuten alkaa hurja yökötys ja etovaolo.

Ensimmäinen neuvola-aikakin on nyt sitten varattuna muutaman viikon päähän. Innolla odottelen josko niitä sydänääniä jo silloin kuuluisi niin iskostuisi tämä ajatus raskaanaolosta sitten ihan kunnolla tuonne tajuntaan :) Onko muuten teidän puolisot tulossa ekaan neuvolaan mukaan? Meillä kysyin asiasta ja kiinnostusta oli, mutta sitten oli kuitenkin sitä mieltä että josko tämän ensimmäisen kerran jättäisi väliin.

73/125 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään tapahtuu paljon vähällä ajalla. Täytyykin tulla useammin seuraamaan tapahtumia ja päivittään kuulumisia. Belly78 näköjään kertoi, et hänelläkin alkukesäälä kierukka poistettiin ja heti tärppäs. Kerroit, et joku täällä samaa kertoi? Olisko ollut mun kertomus? Itsellä kierukka poistettiin kesäkuun alussa ja elokuussa ekalla yrityksellä tärppäs.

Sitä mietit milloin ajateltu kertoa esikoiselle? Varmaan odotetaan vielä se eka ultra, et saa varman tiedon, siitä et joku sisälläni kasvaa. Hän varmasti pitää huolen siitä, että suku saa sen jälkeen uutisen tietää. Hän siis 6-vuotias ja juttelee kans kaikki meidän asiat kauppatädeistä alkaen kaikille joille minäkin juttelen.On kovasti kysellyt, et miksei hänelle oo siskoa tai veljeä. Tarharyhmän kavereille kun sisaruksia on ja paljon sisaruksista ilmeisesti puhuvat.

Viime aikoina on ruvennut leikkiin, et hänen vauvanukke on hänen sisko. Oli tarhassakin heidän uudelle tädille puhunut siskosta ja kertonut kaikkea kuinka hoitaa ja mitä sisko tekee. Selvis mulle, kun tämä täti rupesi kyseleen, niin et minkä ikäinen meidän toinen on? Mielikuvitusta siis riittää.. Toivotaan, et tykkää sisaruksesta sit silloin vielä kun sen saa! Serkkua kyl hoitaa tosi mielellään kun nähdään ja pienempänsä huomioi hyvin.

Vierailija
74/125 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, olin tänään varhaisraskauden ultrassa, ja siellä se oli, pikkupapunen. Oikeessa paikassa, oikeen kokonen ja sydän sykki, mahtavaa! :) Olin niin inoissani, että näytin ultrakuvaa 12-vuotiaalle esikoispojallenikin ja hänkin oli iloinen! :) Nuoremmille pojilleni 5- ja 3-vuotiaat, kerron vasta paaaljon myöhemmin. Muuten koko suku saa tietää... enkä oo,ihme kyllä, kertonu edes äidilleni raskaudestani vielä mitään.. ehkä ootan sinne 12+vko:lle tai sitten en..

Finnejä, joo tai sellassiii pikkunäppyi on kyllä koko naama täynnä, mut ei onneks mitään "mätäpäitä". ;)

Mieheni oli ensimmäisessä raskaudessa mukana ekas neuvolas ym. mut muis ei oo ollu enään neuvolas mukana, mut ultris kyllä ja tietty synnytyksis.;)

Hauskaa viikonloppua kaikille! :))

Justiina ja papunen 6+4

Vierailija
75/125 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Meille on myös toukokuulla tulossa perheenlisäystä, ja rohkenen nyt liittyä seuraan eilisen varhaisultran jälkeen, siellä kun sikiö näkyi ja sydäänäänet kuului :)

Laskettua aikaa en tiedä ihan päivän päälle, lääkäri sanoi vain että noin toukokuun puolessa välissä olisi ajankohta. Varhaisultraan menin sen takia, että menkkoja ei ollut ollut pariin edelliseen kuukauteen, joten raskauden alusta ei ollut varmuutta. Nyt viikkoja kasassa kuusi.

Taustasta sen verran, että itse olen 27v ja mies 25v ja toista lasta ootetaan. Esikoispoika syntyi 02/10 eli on nyt touhukas puolitoista-vuotias.

Oireista toistaiseksi älytön vâsymys ja inhottavan rasvainen iho. Muita odotellessa...

t. ranskisvaavi viikoilla 6+4

Vierailija
76/125 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips... ajattelin itsekkin tulla vaikka aika alussa on jo ensimmäinen... LA aika olisi 7.5 ja jännityksellä odotellaan..

oireita on: vatsan nipistelyjä oudot mieliteot ruuista ja hajut ottaa, rinnat todella arat ja väsymystä... pahoinvoitia ei ole ollut. ma alkais 8 viikko.

Vierailija
77/125 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoon ilmottautuminen! :)

Taustoja: Olen 25v ja mies 28.

Ennestään yksi poika 08/09 ja k.meno maaliskuussa vk.11+1.. K.meno oli todella raju ja pitkäkestoinen (3kk vuosin ja toukokuun lopulla kaavinta alkanenn kohtutulehduksen vuoksi).

Tulokkaan LA olisi menkkojen mukaan 21.5 ja ilon ja pelon sekaisin tuntein odotellaan että viikot menisi eteenpäin ja pieni pysyisi matkassa mukana.. Ensimmäinen neuvolakäynti on 11.10 ja ennen sitä pitäisi varhaisultrassa käydä tilannetta tarkisetelemassa, jotta pahin stressi helpottaisi.. ;)

Vierailija
78/125 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin laskurin mukaan la 21.5.2012!

Yritystä vuoden alusta asti joten todella iloinen yllätys!!!

Meidän perhe: minä 33v, mies 30v ja kaksi isompaa lasta, 00 ja 02 syntyneet.

Iso ikäero tulee isompiin lapsiin ja tuntuukin kun olisi taas eka kertalainen =)

Mulla ollu jo useempi päivä etova olo, kauhee väsymys ja jatkuva nälkä...

Nautitaan voinneistamme =) Lopputulos on sen arvoinen!!! Onnellista odotusta kaikille!

Vierailija
79/125 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen uusi ilmoittautuu plussanneiden joukkoon! Mulla la olis menkoista laskettuna 10.5. Kolmatta odotan, minulla on jo pojat '07 ja '09.

Itse olen 27v ja mies täyttää pian 30v.

Tähän mennessä koettua: Rinnat aristaa, vatsaa turvottaa ja vihloo, etova olo, huimausta, väsymystä, välillä ajatuskin syömisestä oksettaa, välillä taas tuntuu että voisin syödä hevosen...

Lapsille olen jo kertonut (he kun eivät vielä kauheasti älyä asiaa mainostaa ;) ) sekä lähimmille kavereille olen kertonut.

Mulle onkin lähipiiriin tulossa puolen vuoden sisään tulossa 5 vauvaa! :D Kiva odottaa yhdessä ystävien kanssa (toivotaan vielä että hoidoissa käyvä ystävämme plussaisi myös, hänelle vauva olisi ensimmäinen, samoin kuin kahdelle muulle ystävälleni)

Jaksamisia kaikille muillekin alkumetreille!

Vierailija
80/125 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ultrassa ja kuten pelkäsinkin, kaikki ei ole kunnossa :( Ei siellä vauvelin alkua näkynyt ja lääkäri arveli, että olisi tuulimuna tai ihan varhaisilla viikoilla. Tein vielä eilen Clearblue digital-testin, jonka mukaan pitäisi olla jo sen verran pitkällä, että jotain olisi näkynyt.

Lääkäri oli muutenkin todella inhottava, joten paha mieli jäi kummittelemaan. Erityisesti se tuntui pahalta, että hänen mielestään oli "oikeus ja kohtuus", että meille kolmen lapsen jälkeen tulisi tuulimuna.

Nyt ei voi muuta kuin odottaa, kamalaa. Jotenkin on kaikesta huolimatta melkoisen tyyni mieli. Eihän tässä oikein mitään mahda :(