Toukokuisia 2012?
Kommentit (125)
pääsenkö mukaan :) oon 23v äippä ja kolmas tulossa laskettu aika 22.5.2012.
Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:
* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat
* Raskaana olevat!
* Teinit vuosimallia 94-97
Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?
Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.
Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.
Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!
Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:
Hei!
Tarvitsemme jälleen apuasi!
Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.
Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:
• Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana
• Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.
Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!
Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?
Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?
Värvää heidät Buzzadoreiksi!
Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:
http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.
Moikka emmyli!
Pyyntö ryhmään hyväksyttäväksi laitettu! :)
Justiina & papunen 8+3
En tiedä tuliko perille, sillä ensin näkyi että "peruuta pyyntö" mutta nyt näkyy taas että "hae ryhmään". Niin en tiedä että etkö hyväksynyt, vai eikö tullut perille. Taidan laittaa uuden...:D
Edit: Eipä mitiä, mie vain hätähousuna en katsonut sen "hae ryhmään" linkin takaa. Siellä luki että odottaa:D
Justiina ja Bulma ja muutama muukin jotka jo kerkesivät hakea ryhmään, on hyväksytty. Eli kirjoittelemaan vaan :)
emmyli
eli olen esikoistani odottava 20 vuotias tyttö. kiertoni oli todella epäsäännöllinen joten laskureiden mukaan LA olisi 24-30.5 tai siellä hujakoilla. Olen aikalailla pihalla kaikesta, joten olisi mukava saada täältä vähän kokeneemmilta taustatukea ja tarvittaessa tietoa ja "apua" kun en ole vielä uskaltanut juurikaan tästä raskaudesta kenellekkään äidin, ja ystävän lisäksi kertoa. ensimmäiseksi haluaisin kuitenki kysäistä että miten tuo profiilin luominen. näkyyköhän "profiilistani" mitä tietoja ulkopuolisille ?
Tänään oli eka neuvola. Kamala nippu kaikenmaailman papereita ja ohjeita taas tuli (no ehkä ne on hyvä selata läpi, kun kaikki edelliset olen jo heittänyt pois) Lisäksi pino pissanäyteputkiloita labraan viemisiksi ja lähete verikokeeseen... :P taas se alkaa... Jotain mukavaakin; kun on nyt kolmas jo tulossa, niin aktiivisemmat neuvolakäynnit aloitetaan vasta toisen ultran jälkeen :) Jollei sitten itse tahdo tulla sydänääniä kuuntelemaan tms. Meillä on tosin pian muutto toiselle paikkakunnalle,et en tiedä onko siellä toinen käytäntö...
Ummikolle ja muille ensimmäistään odottaville, kyselkää ihmeessä mieltä askarruttavista asioista, liittyen mihin vaan, itse ainakin mielelläni autan/kerron omista kokemuksistani. (kysymykseesi vastatakseni: käyttäjätiedot - profiilitiedot pystyt valitsemaan, mitä tietoja näkyy profiilistasi muille)
Tänään juurikin olin tapaamassa yhtä kaveriani, jolla la marraskuussa, ja annoin hänelle pikaperehdytyksen kestovaippojen, kantovälineiden ja matkasyöttötuolin käytössä, hän kun on saanut säkeittäin kaiken maailman vauvatavaraa, mutta ei kaikista mitään hajua mitä ovat tai kuinka käytetään :)
*unettomuuden vaivaama Pulmu ja tulokas 8+1*
eilinen jännitti todella lujaa mennä neuvolaan mutta onneksi minulla oli äiti taustatukena. veren vuodon takia tehtiin eka ultraus ja siellähän se oli pikkuinen lapsonen ja sydän sykki hienosti vaikka sitä ääntä ei kuulunutkaan mutta oli lohduttavaa kuulla ja tietää et ihan elävä olento oli masussa, olen vuotanut kohta viikon verta mutta toivottavasti pian loppuu.... lippusia ja lappusia sain kans mukaani ja dvd:n ja pissa purkkeja labraan vietäväksi joka on 2 viikon päästä. niskapoimu ultraan laitettin lähete ja eka lääkärin aika annettiin myös. la aika näillä näkymin on 6.5 pahoinvointia ei vielä ole ollut onneksi. 8+5
Heippa taas!
Nyt on tasan viikko siitä kun plussasin. Täytyy sanoa että on vielä niin hyvä olo, etten voi uskoa että oon raskaana!
Mulla oli viime raskaudessa niin huono olo, että pidin sitä selvänä asiana että nytkin pahoinvointi alkaa heti. No eipä ole juuri näkynyt, ihmeellistä!
Muita oireita kyllä on, rinnat on kasvanut ja kipeät, vatsa on turvonnut ilmapallo, väsyttää ja nälättää mutta oikein mitään ei tee mieli. Paitsi ruisleipää ja suolakurkkuja.:D
No, täytyy nauttia siitä ettei pahaa oloa ole, ainakaan vielä...
Mulla olisi varhaisultra yksityisellä tiistaina. Mulla on todella epäsäännöllinen kierto, reilu vuosi tätä yritettiin ja melkein joka kierto oli tasan kaksi kuukautta, paitsi pari oli 4-5 viikkoa. Siksi haluan varhaisultraan jotta näen viikot ja tietty sen että sielä joku tosiaan on.:)
Sen jälkeen voin kertoa meidän 3-vuotiaalle joka on jo puoli vuotta kysellyt että koska hän saa pikkusiskon/veljen.:D (kaverini sai vauvan silloin puolivuotta sitten, oltiin pojan kanssa katsomassa synnytyksen ajan kaverin ensimmäistä, silloin oma poikakin jotenkin tajusi tän vauvajutun, et mistä ne tulee.:D )
Neuvola olisi sitten 11.10.
Minäkin ilmoittauduin tuohon ryhmään, jatkuuko meillä sitten kaikki juttelut sielä vai miten se homma toimii?
Hei!
Laitoin äsken juuri liittymispyynnön ryhmään.
Ilmeisesti sinun pitäisi se hyväksyä..
t. Pikkukoivu ja sebu rv 6
hei!
Täällä on pahoinvointi vain voimistunut ja eilen melkein oksensin töissä. Töissä on ihan kamalaa olla kun on niin huono olo. Pahinta on aamuisin, mutta koko päivän vähintään etoo ja tuntuu kuin olisin jatkuvasti "krapulainen". Lisäksi olen koko viikon ollut mielettömän väsynyt. töitten jälkeen nukkumaan ja herään ehkä salkkareille. Eilen en herännyt niillekään. Ja jatkoin uniani aamuun. Ihan mieletön väsymys siis. Kyllä tuntuu kamalalle tuo paha olo 24/7. yritän ajatella positiivisesti ja aikaisemmissa raskauksia olo on helpottanut ennen rv 12. Voi kun nytki. Eipä tässä vielä paljon voi nauttia olostaan =(
ANteeksi omanapaisuus ja valitus.
t. Pikkukoivu ja sebu rv 6
Heips :)
Olen hyväksynyt teitä useampaan otteeseen, ja kaikki siis jotka ovat halunneet liittyä, on hyväksytty. Jos siis et jostain syystä pääse ryhmään, koita liittyä uudelleen :)
Vähän veikkaan, että keskustelu pikku hiljaa siirtyy ryhmän sivuille...? Siellä voi aloitella omia keskusteluita ym ym .
emmyli
täällä meni kesken lauantaina...
Eikä, surullista:( Olen niin pahoillani puolestanne. Voimia sinulle nyt ja onnea uuteen yritykseen, mikäli sellaista aiotte!
Moi!
Olen 25-vuotias, toista lastani odottava äiti. Esikoiseni on jo 5-vuotias poika, joten tuntuu kuin ei ikinä aikaisemmin olisi raskaana ollutkaan. :) Olen viikolla 7. ja vauvani laskettuaika on 27.5.
Mahtaakohan ryhmään vielä päästä sisälle? Olisi mukava jakaa tuntemuksia muiden samassa tilassa olevien kanssa.
Hei,
Mahtuuko ryhmään vielä yksi jäsen lisää? Laskureiden mukaan LA on 31.5 mutta asia tarkentuu ensimmäisen neuvola käynnin jälkeen (19.10.)
Eli ryhmään kirjoittelemaan vaan!
Jos siis kaikki nyt menee hyvin, meillekin tulee toukotyyppi. 21.5.2012 on siis suunnilleen laskettu aika (voihan se vielä muuttua ultrassa). Eka neuvola 18.10, jännittää.
Olen siis 20, mies 21 ja esikko tuloillaan toivottavasti. Vielä ei osaa iloita, kaikki onnistui liian helposti ja mitään oireita lievää rintojen arkuutta ja menkkojen jääntiä ei ole. Plussaa testit kyllä näyttää, mutta silti jotenkin epätodellista. Kaikki neuvot ovat tervetulleita, ja ei kiitos valitusta iästä (kiva, että täällä oli joku toinenkin nuorempaa polvea, olisi kiva jutella henk. koht.).
Onnea kaikille!
Täältä ilmottautuisi mukaan 21v, 1v 7kk:sen pojan äiti (: La meillä 19.5. :)
Miten täällä on ihmisillä raskaus sujunut? Itsellä yllättävän hyvin, ei minkäänlaisia pahoinvointeja yms. Ainakaan vielä! :D Liitoskipuja kyllä on ja paljon... Ja joitakin harkkasuppareita tulee silloin tällöin. Muuten suht helpolla päässyt, vaikka mahalla kokoa onkin vaikka muille jakaa :D